Duże pudełka 2022: Jakie czołgi premium znajdują się w środku?

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

guest

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

25 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Niedzwiadek

W zeszłym roku nie kupiłem żadnej paczki. Potem kupiłem buraska progetto i bizonte w normalnej sprzedaży 100 % pewności że dostanę czolg a nie jakieś paczki .

BogoAnton

Lepiej zostawić kase i kupić czołg który chcesz a nie liczyć na szczęście !!! znając życie wylosuje jakiś szrot którego nie chce,wiec ja pasuje nie kupię w tym roku ani jednej paczki

wujekciętaRipposta

ósemki z paczek szroty dal obecnego mm
rozpierdazla mnie fakt ze 50 paczek masz czolg ktory i tak jest za 400 zł
oczywiscie idac za trendem w tym roku zadnej paczki nie kupie-Zadnej!

Michael

W tym roku nie interesują mnie paczki bo nie ma czołgów które chciałem. Czekam na kolejne oferty kalendarza i liczę na EBRa i Proga.

Niedzwiadek

Progetto był w sklepie za 130zl trzeba było kupić

Sid

Tylko Caliban mnie ucieszy. Skoda ewentualnie może być, ale paczki tylko dla Calibana kupię.

XYZ

Szkoda, że tak mało medów ale co zrobić. Co raz wiecej fantów i co raz mniejsza szansa na drop czegoś porządnego 😀

Moras

Oh… wiedziałem ze ten system z operacji waff trafi do systemu dużych pudełek :/ czyli wydaj 400zł dostaniesz czołg… Eh nie narzekam nie narzekam, ale to znaczy ze marna szansa by za 80zł mieć cokolwiek fajnego..

jamelia

Kupilem 100 na halloween i zgarniete 6 premek.

hello there

Co za bzdury, jest lepiej niż rok temu, szansa na drop nadal taka sama, ale teraz masz gwarancję, że jeśli jakimś cudem nie wydropisz to co 50 paczek masz pewniaka.
Na co Ty narzekasz?

Tadam

Dokładnie.

Przy szansie 2.4% na drop premki VIII, w zeszłym roku szansa na nie wydropienie żadnej wynosiła odpowiednio:

  • 75 skrzynek: 16.2%
  • 150 skrzynek: 2.6%

W tym roku zaś nie ma żadnej szansy, żeby w tej skali nic nie wydropić, co więcej, masz gwarancję wydropienia odpowiednio min. 1 lub 3 czołgów.

Bonzo

Ja mam zamiar kupna 150 paczek jak co roku czyli 3 nowe czołgi moje, więc ten system mi pasuje. Proszę nie krytykować tylko dziękować że wydaje hajs na grę bo między innymi dzięki mnie możecie grać za darmo. Pozdrawiam.

dakkrek

Ktoś kojarzy jakie będą ceny pudełek ? czy coś na miare zeszłorocznych ? a może drozsze? #inflacja

O_o

Pewnie droższe. Trzeba zobaczyć ile ojro rok temu kosztowały i sobie przeliczyć na pln po obecnym kursie.

impo

122TM
“przyzwoite uszkodzenia na minutę”
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Edek

Właśnie znając życie to go wydropię… 122tm i amerykanca bym nie chciał. Za Skodę jednak chętnie przytulę te 10k golda 😅

Kto pytał?

Skode i boforsa chętnie przygarne. Najlepsze style 3d według mnie do st-ii i vz. 55. Pozdrawiam!

Edek

Właśnie Bofors wygląda dla mnie na op tanka tych paczek 🙂

Władziu

122 TM i Skoda T56 to super premki. A nowe czołgi ocenimy dopiero jak się nimi pogra.

Xxxx

W tym roku nie zasłużyłem na paczki bo w ubiegłym wydałem 480zl i zdobylem style 3D i czołg VI poziomu.
Wszystko w przyrodzie musi się wyrównać.

zimnychleb

maiałem takie same szczęście jak ty tyko wydałem o stówe wiecej wg poprostu nas nie lubi 🙁

jamelia

Teraz za 480 miałbyś pewną 8

Sid

Modlę się o calibana, reszta mnie nie obchodzi… Chociaż nie obrażę się za Skodę:P ale Caliban to jedyny czołg na jaki liczę:D

tak se mama

Spoko czouki

xDD

Ło panieee zaszaleli 😀