Powrót Waffenträgera: Przewodnik po wydarzeniu
przez Bin4r · Opublikowane
Witajcie, Dowódcy!
Od 27 września do 11 października w World of Tanks zagości wydarzenie Powrót Waffenträgera. Bitwy będą rozgrywane w formacie 7 na 1 na wybranych mapach. Charty stawią czoła niepojęcie potężnemu Blitzträger auf E 110, czyli tworowi groźnego Maxa von Kriegera. Przyjrzyjmy się szczegółom.
Ramy czasowe wydarzenia
Od 27 września, 11:00 CEST (UTC+2) do 11 października, 11:00 CEST (UTC+2)
Okna czasowe (pierwszy dzień wydarzenia)
EU1, EU2: od 14:00 CEST (UTC+2) do 00:00 CEST (UTC+2)
Okna czasowe (pozostałe dni wydarzenia)
EU1, EU2: od 12:00 CEST (UTC+2) do 00:00 CEST (UTC+2)
- Przed rozpoczęciem bitwy możecie opowiedzieć się po jednej ze stron konfliktu.
- Brygada Chartów (drużyna siedmiu losowych graczy lub maksymalnie trzyosobowy pluton, z dozwolonymi plutonami dynamicznymi) wjeżdża do bitwy w znacznie zmodyfikowanych pojazdach specjalnych: Object 140, Bat.-Châtillon 25 t i M48A5 Patton.
- Inżynier odpowie im z Blitzträgera auf E 110, niesamowicie potężnego niszczyciela czołgów dowodzonego przez jednego gracza. Na jego flankach staną sterowani sztuczną inteligencją Strażnicy, czyli trzeci typ pojazdów, który pojawi się w tym trybie.
- Każda drużyna posiada swój określony cel. Brygada Chartów musi unieszkodliwić energetyczne pole ochronne Blitzträgera auf E 110 i zniszczyć ten groźny pojazd w określonym czasie. Blitzträger auf E 110 musi wyeliminować Brygadę Chartów lub przetrwać aż do momentu upłynięcia czasu.
- Aby wejść do bitwy w Blitzträger auf E 110 potrzebujecie Klucza. Możecie go zdobyć w bitwach, grając w tym trybie gry, lub zdobyć go w ramach specjalnych zestawów w Sklepie premium. Czytajcie dalej, by dowiedzieć się o jeszcze jednym sposobie na uzyskanie Klucza do Blitzträger auf E 110!
- Postępy w Powrocie Waffenträgera obejmują zebranie kolekcji Chartów i Inżyniera, składających się z rożnych elementów i dzielą się na cztery etapy. Po zebraniu określonej liczby elementów i ukończeniu każdego etapu otrzymacie cenne nagrody. Aby ukończyć postępy wydarzenia i zdobyć wszystkie związane z nim nagrody, należy skompletować obie kolekcje.
- Główną nagrodą w wydarzeniu jest zupełnie nowy amerykański czołg średni premium VIII poziomu ASTRON Rex 105 mm, który można zdobyć z Portalu dla pojazdów (więcej informacji poniżej) z określoną szansą na wylosowanie.
- Możecie także kupić go wraz z Rozrusznikami Inżyniera, specjalnymi przedmiotami w grze, które możecie zdobyć podczas wydarzenia, aby aktywować Portal Inżyniera, zawierający cenne łupy. Rozruszniki Inżyniera będą też wchodzić w skład zestawów w Sklepie premium.
- Możecie też użyć Rozruszników Chartów, aby aktywować Portal Chartów, który może obdarzyć Was przydatnymi przedmiotami w grze – czasem nawet Rozrusznikami Inżyniera!
Jak zacząć grać
1. Będąc w garażu, wybierzcie tryb Ostatni Waffenträger w rozwijanym menu na prawo od przycisku „Bitwa”.
2. Kliknijcie w baner wydarzenia w prawym dolnym rogu ekranu.
3. Kliknijcie interaktywny portal 3D w garażu.
Charty
27 września, w garażu wydarzenia, znajdziecie trzy specjalne pojazdy do wyboru: Rezystor, Thunderbolt i Foudre. Wybierzcie jeden z czołgów i kliknijcie na przycisk „Bitwa!”, by zmierzyć się z potężną bestią von Kriegera!
Każdy wojownik Chartów ma swoją bojową rolę oraz ogólne i unikalne umiejętności.
Rezystor
- Srebrna kula — Przechodzące przez tarczę uszkodzenia pojazdu von Kriegera zwiększają się wraz z każdym przeładowanym generatorem. Uszkodzenia nie zmniejszają się podczas fazy podatności przeciwnika.
- Doładowanie — Na pewien czas poprawia parametry dynamiczne pojazdu.
- Działo elektromagnetyczne — Po aktywacji, następny strzał będzie mniej dokładny, ale zada więcej uszkodzeń przeciwnikowi i jego modułom.
- Przeciążenie — Chart może podnieść ładunek plazmy, który należy dostarczyć do generatora, aby go przeładować. Każdy przeładowany generator tymczasowo wyłącza tarczę pojazdu von Kriegera. Pierwsze podniesienie ładunku przywraca określoną liczbę punktów wytrzymałości wszystkim członkom drużyny. Ponadto, posiadanie plazmy na pokładzie zwiększa uszkodzenia zadawane von Kriegerowi.
Thunderbolt
- Srebrna kula — Przechodzące przez tarczę uszkodzenia pojazdu von Kriegera zwiększają się wraz z każdym przeładowanym generatorem. Uszkodzenia nie zmniejszają się podczas fazy podatności przeciwnika.
- Doładowanie — Na pewien czas poprawia parametry dynamiczne pojazdu.
- Tryb oblężeniowy — Na pewien czas zwiększa szybkostrzelność pojazdu, ale zmniejsza jego mobilność.
- Przeciążenie — Chart może podnieść ładunek plazmy, który należy dostarczyć do generatora, aby go przeładować. Każdy przeładowany generator tymczasowo wyłącza tarczę pojazdu von Kriegera. Pierwsze podniesienie ładunku przywraca określoną liczbę punktów wytrzymałości wszystkim członkom drużyny. Ponadto, posiadanie plazmy na pokładzie zwiększa uszkodzenia zadawane von Kriegerowi.
Foudre
- Srebrna kula — Przechodzące przez tarczę uszkodzenia pojazdu von Kriegera zwiększają się wraz z każdym przeładowanym generatorem. Uszkodzenia nie zmniejszają się podczas fazy podatności przeciwnika.
- Doładowanie — Na pewien czas poprawia parametry dynamiczne pojazdu.
- Kopuła balistyczna — Na pewien czas zapewnia odporność na ogłuszenie i uszkodzenia od pocisków.
- Przeciążenie — Chart może podnieść ładunek plazmy, który należy dostarczyć do generatora, aby go przeładować. Każdy przeładowany generator tymczasowo wyłącza tarczę pojazdu von Kriegera. Pierwsze podniesienie ładunku przywraca określoną liczbę punktów wytrzymałości wszystkim członkom drużyny. Ponadto, posiadanie plazmy na pokładzie zwiększa uszkodzenia zadawane von Kriegerowi.
Charty mają trzy życia (łącznie z tym na starcie), co oznacza, że mogą się odrodzić tylko dwa razy w jednej bitwie.
Jak grać
Po rozpoczęciu bitwy, Blitzträger auf E 110 będzie chroniony niemal niezniszczalnym polem energii, więc nie ma sensu w nie strzelać, kiedy jest aktywne. Od czasu do czasu pojazdy sterowane AI zwane Strażnikami będą pojawiać się w określonych punktach na polu bitwy, aby wspomóc Inżyniera. Po tym, jak zostanie zniszczony, Strażnik pozostawi po sobie ładunek Plazmy, który musicie zebrać i dostarczyć do Generatorów, czyli niezniszczalnych struktur, które pojawiają się w różnych częściach mapy, ciągle zmieniając swoją lokalizację. Produkują one także ochronną osłonę energetyczną dla Inżyniera.
Charty zbierają i używają Plazmy, by przeciążyć Generatory, tym samym wyłączając pole ochronne Inżyniera na jakiś czas. Przeciążenie Generatora przez Chartów działa podobnie jak przejęcie bazy w bitwach losowych. Im więcej pojazdów w okręgu zajęcia, tym szybciej ono postępuje.
Generatory mają dwa stany: aktywny i nieaktywny. Gdy Generatory pojawiają się na mapie, są zawsze nieaktywne i posiadają ten sam czas aktywacji. Charty mogą przeciążyć Generator jedynie, gdy jest aktywny.
Gdy zbierzecie ładunek Plazmy po raz pierwszy, określona liczba PW zostanie przywrócona Waszej drużynie. Co więcej, Plazma na pokładzie Waszego pojazdu zwiększy uszkodzenia zadawane von Kriegerowi, zatem starajcie się zebrać każdy ładunek.
Gdy Blitzträger auf E 110 zostanie tymczasowo pozbawiony ochronnej tarczy, będziecie mieć trochę czasu na zadanie mu pełnowartościowych uszkodzeń – i nie zapomnijcie użyć swoich specjalnych umiejętności bojowych! Następnie jego pole ochronne zostanie odbudowane, a Wy będziecie musieli przeciążyć i zniszczyć kolejny Generator. Uszkodzenia zadawane przez tarczę ochronną będą bardzo osłabione, ale zwiększą się wraz z każdym zniszczonym Generatorem.
Po przeciążeniu i zniszczeniu czwartego i ostatniego Generatora, tarcza pojazdu von Kriegera zostanie permanentnie wyłączona, zatem skorzystajcie z tej okazji, by go wykończyć. Jednak jeśli czas bitwy upłynie, a Blitzträger nadal pozostanie sprawny, von Krieger wygra, zatem dajcie z siebie wszystko w końcowej fazie walk!
Pamiętajcie też, że Blitzträger auf E 110 posiada nową umiejętność: Teleportację. Umożliwia ona Inżynierowi teleportować się w wybrane miejsce na mapie, z pewnym opóźnieniem. Jednak kiedy jego ochronna tarcza znika, nie może on użyć Teleportacji, a po zniszczeniu czwartego Generatora, ta umiejętność zostaje zablokowana.
Aby zwyciężyć, Charty muszą współpracować i działać jak zwarta drużyna. Walczcie w grupach po trzy lub cztery pojazdy, niszczcie Strażników wspierających Blitzträger auf E 110, zbierajcie Plazmę i miejcie oko na liczniku czasu bitwy. Zgrajcie swoje działania, bo szanse na pokonanie Inżyniera przez pojedynczego Charta są niemal zerowe!
Misja Chartów
Wypełnianie misji Chartów nagrodzi Was Kluczami, które pozwolą na zagranie na pokładzie Blitzträger auf E 110. Niektóre z nich dadzą Wam też Rozruszniki Chartów (więcej informacji poniżej).
Warunek:
Wygrać 4 bitwy podczas wydarzenia Powrót Waffenträgera, walcząc w Brygadzie Chartów. Być w swojej drużynie wśród pierwszych 5 graczy pod względem zadanych uszkodzeń w każdej z tych bitew.
- Podczas wydarzenia w grze Powrót Waffenträgera
- Można ukończyć nieograniczoną liczbę razy
- Można ukończyć w dowolnym pojeździe Brygady Chartów
Warunek:
Wygrać bitwę podczas wydarzenia Powrót Waffenträgera, walcząc w Brygadzie Chartów. Zadać najwięcej uszkodzeń spośród wszystkich graczy w swojej drużynie.
- Podczas wydarzenia w grze Powrót Waffenträgera
- Można ukończyć nieograniczoną liczbę razy
- Można ukończyć w dowolnym pojeździe Brygady Chartów
Warunek:
Wygrać 2 bitwy podczas wydarzenia Powrót Waffenträgera, walcząc w Brygadzie Chartów. Być w swojej drużynie wśród pierwszych 5 graczy pod względem zadanych uszkodzeń w każdej z tych bitew.
- Podczas wydarzenia w grze Powrót Waffenträgera
- Można ukończyć nieograniczoną liczbę razy
- Można ukończyć w dowolnym pojeździe Brygady Chartów
Warunek:
Zadać 5000 PW uszkodzeń podczas wydarzenia Powrót Waffenträgera, walcząc w Brygadzie Chartów.
- Podczas wydarzenia w grze Powrót Waffenträgera
- Można ukończyć nieograniczoną liczbę razy
- Można ukończyć w dowolnym pojeździe Brygady Chartów
Blitzträger auf E 110
Aby walczyć potężnym Blitzträger auf E 110, potrzebujecie Klucza. Oto, jak możecie go zdobyć:
- Wypełnijcie specjalną misję w bitwach losowych, aby zyskać jeden Klucz. Misja będzie dostępna na początku wydarzenia, 27 września, 11:00 CEST (UTC+2) i pozostanie aktywna do 4 października, 11:00 CEST (UTC+2). Musicie wygrać 5 bitew losowych w pojazdach poziomów IV-X i znaleźć się w najlepszej 10 w swojej drużynie pod względem zdobytego doświadczenia.
Warunek:
Wygrać 5 bitew. Być w swojej drużynie wśród pierwszych 10 graczy pod względem zdobytego doświadczenia.
- 27 września (11:00 CEST) do 4 października (11:00 CEST)
- Tylko Bitwy losowe (poza wielkimi bitwami)
- Raz na konto
- Wszystkie pojazdy od IV poziomu wzwyż
2. Możecie też otrzymać Klucze, wypełniając specjalne misje Chartów z wydarzenia.
3. Klucze będzie można zdobyć także jako część zawartości zestawów w Sklepie premium podczas trwania wydarzenia, poczynając od 27 września od 11:00 CEST (UTC+2).
Po zakończeniu wydarzenia, 11 października o 11:00 CEST (UTC+2), nie będzie oferowana rekompensata za niewykorzystane Klucze .
Blitzträger auf E 110 to potężny niszczyciel czołgów o powalającej sile ognia. To zaprojektowane przez Maxa von Kriegera cudo inżynierii wyposażono w działo z automatycznym systemem ładowania. Jeden przebijający strzał może z łatwością zabrać ponad połowę puli wytrzymałości pojazdu Charta. Co więcej, Blitzträger auf E 110 posiada cztery dodatkowe (trzy aktywne i jedna pasywną) umiejętności bojowe.
- Gungnir — Strzał zadający pokaźne uszkodzenia pojazdom przeciwnika.
- Strzała EMP — Strzał z ładunkiem wysokiego napięcia spowalniający i ogłuszający przeciwników. Zeruje punkty przeładowania generatora uszkodzonych pojazdów.
- Wybuch EMP — Ładunek energii pokrywający cały obszar wokół pojazdu. Ogłusza wszystkich przeciwników w obszarze działania i zadaje uszkodzenia najbliższym z nich. Przenika przez przeszkody i zeruje punkty przeładowania generatora uszkodzonych pojazdów.
- Teleportacja — Pozwala pojazdowi teleportować się do wybranego punktu na mapie z pewnym opóźnieniem. Kierowanie pojazdem jest niemożliwe w trakcie przygotowania. Nie można używać, kiedy tarcza nie jest aktywna.
- Wchłanianie — Znajdując się w pobliżu ładunku plazmy na ziemi, pojazd przyspiesza jej parowanie. Jeśli w momencie wyparowania plazmy pojazd jest w promieniu 50 m od niej, odzyska pewną liczbę punktów wytrzymałości i przyspieszy przygotowanie do teleportacji.
Sterowani przez AI Strażnicy są niezależnymi pojazdami obronnymi, które pojawiają się na całej mapie. Ich zadaniem jest zadawać uszkodzenia Chartom i wykrywać ich dla Blitzträgera.
Jak grać
Mimo że Blitzträger auf E 110 jest niesamowicie potężny, a jego tarcza odbija większość strzałów, nie zapominajcie, że przeciwko Wam gra jednocześnie siedem groźnych Chartów. Jeśli pod koniec bitwy drużyna przeciwna pozostanie w komplecie, oznacza to dla Was kłopoty.
Próbujcie zmylić przeciwników, wykańczajcie osłabionych i wspierajcie Strażników – nie pozwólcie rywalom zebrać Plazmy, która przeciąży Generatory. Maksymalnie wykorzystajcie swoje zdolności bojowe, nieustannie przemierzajcie pole bitwy i zróbcie użytek z nowej umiejętności – Teleportacji. Chrońcie Generatory za wszelką cenę, ponieważ jeśli Charty zniszczą wszystkie cztery, ochronna tarcza zniknie na zawsze czyniąc Was podatnymi na uszkodzenia.
Czas gra na Waszą korzyść, zatem nie musicie zniszczyć wszystkich Chartów, aby osiągnąć zwycięstwo. Jeśli nie uda im się Was zniszczyć w wyznaczonym czasie, zatriumfujecie!
Warunek:
Zadać przynajmniej 7000 PW uszkodzeń w jednej bitwie, walcząc w Blitzträger auf E 110
- Podczas wydarzenia w grze Powrót Waffenträgera
- Tylko w Blitzträger auf E 110
- Można ukończyć 7 razy
Warunek:
Zniszczyć 8 Chartów w jednej bitwie, walcząc w Blitzträger auf E 110
- Podczas wydarzenia w grze Powrót Waffenträgera
- Tylko w Blitzträger auf E 110
- Można ukończyć 8 razy
Warunek:
Zniszczyć 21 Chartów w dowolnej liczbie bitew, walcząc w Blitzträger auf E 110
- Podczas wydarzenia w grze Powrót Waffenträgera
- Tylko w Blitzträger auf E 110
- Można ukończyć 5 razy
Mechanika dodatkowego czasu
W założeniu czas trwania bitwy wynosi 6 minut, ale można go zwiększyć do 15 minut, dzięki mechanice dodatkowego czasu, którą można wykorzystać tylko raz na rozgrywkę. Jeśli przynajmniej jeden pojazd Charta ma ładunek Plazmy na pokładzie, czas bitwy zwiększy się o czas pozostały do jego zniknięcia (pod warunkiem, że już nie zużyto opcji dodatkowego czasu).
Jeśli w bitwie znajduje się kilka ładunków Plazmy, to ten z najdłuższym czasem pozostałym do zniknięcia zdefiniuje okres wydłużenia bitwy. Minimalny zakres czasu dodanego do bitwy w przypadku, jeśli dowolny Chart ma na pokładzie Plazmę wynosi 30 sekund.
Co się stanie, jeśli Chart z Plazmą na pokładzie znajdzie się w obrębie pola zajęcia Generatora?
- Jeśli nie wykorzystano już tej mechaniki, to dodany zostanie czas bitwy, zgodnie z opisanymi powyżej zasadami.
- Jeśli mechanika dodatkowego czasu została już użyta, odliczanie do końca bitwy pozostanie w stanie zerowym, ale bitwa nie dobiegnie końca.
- Jeśli Generator zostanie zajęty, bitwa przedłuży się o taki sam czas jak podczas normalnego przejęcia.
- Jeśli gracz opuści strefę zajęcia Generatora i czas bitwy minie, Brygada Chartów przegra starcie, które zostanie zakończone.
Blitzträger auf E 220
Jeśli sprzyja Wam szczęście, w niektórych bitwach możecie napotkać specjalną wersję Blitzträger: E 220. To pojazd, który mogą odblokować jedynie wyznaczeni pracownicy Wargaming i znani twórcy zawartości. Jest to wersja specjalna z unikalnym wzorem kamuflażu, który z łatwością rozpoznacie, jeśli natkniecie się na niego podczas specjalnych okienek czasowych.
Blitzträger auf E 220 ma takie same statystyki co E 110. Jeśli wraz z drużyną zniszczycie E 220, wszyscy jej członkowie otrzymają specjalny medal i Rozrusznik Inżyniera. Więcej szczegółowych informacji znajdziecie w specjalnym artykule o wielkim polowaniu na E 220, zawierającym listę biorących w nim udział twórców zawartości oraz okna czasowe polowań!
Piorunochron | Skok napięcia | Przerwa w zasilaniu |
Kolekcje
Postępy w Powrocie Waffenträgera obejmują zebranie kolekcji Chartów i Inżyniera, składających się z rożnych elementów i dzielą się na cztery etapy. Po zebraniu określonej liczby elementów i ukończeniu każdego etapu otrzymacie cenne nagrody. Dołączcie do wydarzenia i zbierzcie związane z nim stylizacje z kolekcji Chartów i Inżyniera! Aby ukończyć postępy wydarzenia i zdobyć wszystkie związane z nim nagrody, należy skompletować obie kolekcje.
Każdy element personalizacji w obu kolekcjach jest niepowtarzalny – i każdy pojawi się tylko raz. Kolekcje obejmują style, kamuflaże, emblematy, napisy, naklejki i, naturalnie, Charty i Inżyniera we własnej osobie. Te postacie staną się częścią Waszych załóg i będą posiadać własne ścieżki głosowe oraz wytrenowany w 100% atut Szósty Zmysł.
Każdy element z kolekcji Chartów lub Inżyniera dodaje 1 punkt do głównego postępu w wydarzeniu. Wypełnienie każdego etapu głównego postępu będzie wynagradzane, a ostateczna nagroda to 3000 obligacji.
Charty
Inżynier
Portale międzywymiarowe i nagrody
Za wypełnianie misji wydarzenia, a także za pokonanie rzadkiego Blitzträger auf E 220 otrzymacie Rozruszniki, czyli specjalne klucze aktywujące Portale międzywymiarowe. Aktywując Portale międzywymiarowe, będziecie mogli otrzymać cenne łupy, a w tym elementy kolekcji.
Możecie zdobyć Rozruszniki Chartów za wypełnianie misji wydarzenia rozegranych pojazdami Brygady Chartów. Te klucze pozwolą Wam aktywować Portal Chartów.
Istnieje szansa, że pojawi się w nim unikalny element kolekcji Chartów lub gwarantowana nagroda z poniższej listy:
|
|
|
Wypełniając te misje, zdobędziecie Rozruszniki Inżyniera. Użyjcie tych kluczy, by aktywować Portal Inżyniera.
Możecie też zdobyć Rozruszniki Inżyniera poprzez osiąganie określonych kamieni milowych w postępach, ze specjalnych zestawów w Sklepie premium, a także podczas aktywacji Portalu Inżyniera (z 5% szansą wylosowania) lub Portalu Chartów (z 1% szansą wylosowania).
Po każdej aktywacji Portal Inżyniera da Wam przedmioty w grze z czterech różnych kategorii, z których każda ma swoje własne prawdopodobieństwo pojawienia się. Najpierw otrzymacie gwarantowany przedmiot z poniższej listy:
|
|
|
— Styl wielosezonowy, który można otrzymać podczas wydarzenia Powrót Waffenträgera 2021.
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.
Ale jeśli będzie Wam sprzyjać szczęście, to macie 5% szansy na otrzymanie Rozrusznika Inżyniera lub wspaniałego stylu 3D Chartów dla Object 140, Bat.-Châtillon 25 t lub M48A5 Patton. Każdy styl 3D można wylosować tylko raz.
Ale najsłodszą nagrodę stanowią czołgi premium VIII poziomu, a w tym zupełnie nowy ASTRON Rex 105 mm. Poza tymi drapieżcami możecie zdobyć pojazd premium z poniższej listy z miejscem w garażu (2,4% szansy wylosowania):
|
|
|
|
|
Jeśli wykorzystacie 49 Rozruszników Inżyniera, ale nadal nie otrzymacie pojazdu premium, to 50. aktywacja Portalu Inżyniera zagwarantuje Wam losowy czołg premium z powyższej listy, z miejscem w garażu, jeśli jeszcze go nie macie.
Jeśli otrzymacie pojazd, który już macie w garażu (lub który był sprzedany z możliwością odzyskania), zostanie on zastąpiony innym pojazdem z powyższej listy, wraz z miejscem w garażu dla niego. Jeśli już posiadacie wszystkie pojazdy z powyższej listy, koszt wylosowanego pojazdu zostanie Wam zwrócony w złocie. Te zasady stosują się także do czołgów premium (gwarantowanych nagród), jeśli zużyjecie 49 Rozruszników Inżyniera.
Rekompensata
Pojazd | Koszt w złocie |
---|---|
ASTRON Rex 105 mm | 9550 |
T77 | 9800 |
Lansen C | 6700 |
ISU-152K | 8700 |
Turtle Mk. I | 8700 |
EMIL 1951 | 9200 |
M41D | 5800 |
leKpz M 41 90 mm GF | 5800 |
Centurion Mk. 5/1 RAAC | 6500 |
E 75 TS | 9400 |
T26E4 SuperPershing | 6400 |
LT-432 | 5800 |
CS-52 LIS | 6700 |
Możecie z niego otrzymać wyjątkową nagrodę: ASTRON Rex 105 mm, zupełnie nowy amerykański czołg średni premium VIII poziomu.
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć
W celu aktywowania Portalu ASTRON Rex i przechwycenia z niego tego przerażającego łowcy potrzebujecie 60 Rozruszników Inżyniera. Jednak jeśli uprzednio otrzymacie ten pojazd z Portalu Inżyniera, Portal dla pojazdu zostanie zdezaktywowany.
Po zakończeniu wydarzenia, 11 października o 11:00 CEST (UTC+2), wszystkie niewykorzystane Klucze do Blitzträger auf E 110znikną, a odpowiadająca im liczba Portali międzywymiarowych zostanie automatycznie aktywowana. Wszystkie przedmioty z nich otrzymane zostaną nadane na Wasze konto. Wszystkie pojazdy wydarzenia zostaną usunięte, a zdobyte w nich PD zostaną przeniesione na MS-1. Wszystkie przedmioty z kolekcji, nagrody i łup z Portali międzywymiarowych pozostaną z Wami na stałe.
Zestawy specjalne
Te zestawy zawierają Klucze niezbędne do gry w Blitzträger auf E 110. Co więcej, każdy zestaw zawiera pewną liczbę naklejek z wydarzenia, abyście mogli przyozdobić swoje pojazdy, a także Rozruszniki Inżyniera, które aktywują przypisany im portal i jego łupy. Co więcej, trzy z czterech dostępnych zestawów zawierają dni konta premium WoT.
Próbny zestaw Inżyniera
- Premia: 1 rozrusznik Inżyniera
- 3 naklejki Norny von Kriegera
Cena: 3,61 zł.
Mały zestaw Inżyniera
- Premia: 5 rozruszników Inżyniera
- Premia: 1 klucz
- 5 naklejek Walkirie von Kriegera
- 5 naklejek Norny von Kriegera
- 1 dzień konta premium WoT
Cena: 18,05 zł.
Średni zestaw Inżyniera
- Premia: 10 Rozruszników Inżyniera
- Premia: 2 klucze
- 10 naklejek Mikaela
- 10 naklejek Walkirie von Kriegera
- 10 naklejek Norny von Kriegera
- 3 dni konta premium WoT
Cena: 36,10 zł.
Duży zestaw Inżyniera:
- Premia: 50 rozruszników Inżyniera
- Premia: 4 klucze
- 30 naklejek Działo elektromagnetyczne
- 10 naklejek Mikaela
- 10 naklejek Walkirie von Kriegera
- 10 naklejek Norny von Kriegera
- 7 dni konta premium WoT
Cena: 162,45 zł.
Prime Gaming: Odbierzcie swój pakiet Wysokie napięcie!
Wraz z Powrotem Waffenträgera, dostępne staną się nowe pakiety Prime Gaming zawierające Ermelindę Jung. Utalentowana asystentka von Kriegera, Ermelinda, będzie mogła dołączyć do Waszych dowódców. Śledźcie wiadomości na oficjalnych stronach i kanałach World of Tanks, aby dowiedzieć się więcej.
Znane problemy
- Podczas wydarzenia Powrót Waffenträgera, zużycie pamięci heap jest wyższe, niż w bitwach losowych, co może powodować różne problemy związane z niewystarczającą pamięcią u graczy korzystających z 32-bitowych wersji klienta gry. Możecie napotkać pewne wizualne glitche oraz nagłe zawieszenie się klienta podczas startu / trwania / zakończenia bitwy. Graczom, którzy potencjalnie będą narażeni na takie błędy zostanie wyświetlone odpowiednie ostrzeżenie.
- Czasem podczas użycia umiejętności Inżyniera, Strzały EMP, może nie wyświetlać się animacja.
- W niektórych przypadkach czas pozostały do przeciążenia Generatora, który wyświetlany jest na pasku i na liczniku z ładunkiem Plazmy może się różnić o 1 sekundę.
- Będąc w menu Portalu po nacisnięciu przycisku „Otrzymaj” w prawym dolnym rogu ekranu, gra może się czasami zatrzymać na czarnym ekranie z widocznym kursorem myszy.
Przygotujcie się na konfrontację z tym monstrualnym pojazdem, zdobądźcie prawo do dowodzenia Blitzträger auf E 110 i walczcie w roli ostatecznego bossa!
Ź: Portal EU
no czeka się z jakies 3-8 min na tryb ,bo jest 1500chartow a malo E 110 ;/ POLECAM TEN TRYB
Na ten moment raczej Chartami nie jest przyjemnie grać. Misje są głównie na zwycięstwo, a ludzie nie ogarniają gry drużynowej i przez to marnuje się tylko czas, bo za porażki nic nie zyskujemy. Inaczej sprawa wygląda w przypadku Waffla, gdzie można wykorzystać ten chaos wśród Chartów i się rzeczywiście pobawić.
Fajny tryb tylko nie da się w niego zagrać próbuję od rana czekam po 2-3 min i nic 0 wafli i 1000 psów mam dość czekania nie zagrałem żadnej bitwy brawo WG jak nie zapłacisz to nie zagrasz tak powinien nazywać się ten tryb.
Czy jest jakakolwiek szansa aby wygrać z tym waflem?
na luzie wygrasz jak boty oddaja plazme w odpowiednie miejsce
Szczerze mówiąc ja z 5 razy dzisiaj z nim wygrałem
Nie , jakoś nie chce mi się wierzyć że idzie w stanie to wygrać chyba że na WT będzie grał jakiś dzieciak który nie ogarnia gry i będzie warzywił , bo tak charty nie mają żadnych szans . Ja rozegrałem kilka bitew i wszystkie wczoraj przegrałem !!! Potem oglądałem liva u Halacka który też nie był w stanie nic wygrać