Piaskownica 2021: Załoga 2.0 – szczegóły

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

guest
191 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
123

Już teraz mało gram a co dopiero po wejściu załogi 2.0 na tylu czołgach to nie będzie mi się chciało przydzielać nowych umiejętności więc nie będę grał 🙂 problem z załogą 2.0 rozwiązany 😀 MM jest zjebany ale po co go naprawiać lepiej przyczepić się do czegoś co nikomu nie przeszkadza

greg12

Mam kilka śnieżynek w koszarach. Czy przypisać je do jakiegoś czołgu, który już posiadam? Czy trzymać je w koszarach i dopiero po aktualizacji zrekrutować? Co będzie korzystniejsze w kontekście zbliżającej się aktualizacji załóg?

Proszący o zbyt wiele...

Nie ma żadnej aktualizacji załóg. To co widzisz to piaskownica. Nic z tego co jest wyżej opisane może nigdy nie ujrzeć światła dziennego.

W tej chili nie powinieneś podejmować ŻADNYCH działań. Tylko czekać.

W kontekście PROPONOWANYCH wyżej zmian, najkorzystniejsze wydaje się zrekrutowanie wszystkich śnieżynek, czaków i innych specjalnych załogantów. W ten sposób nowa, przekonwertowana załoga będzie odpowiadała poziomem tych właśnie zrekrutowanych śnieżynek, a same śnieżynki “wrócą” do ciebie pod postacią instruktorów dostępnych do zrekrutowania.

Bobby

A co bedzie z ksiazkami szkoleniowymi?

Proszący o zbyt wiele...

A co będzie jeśli okaże się, że krótki filmik dla niektórych ludzi zbyt wiele?

Bobby

Pisałem to w trakcie oglądania filmu, teraz już wiem że będą książki uniwersalne.

robi

Dlaczego nie mam wszystkich moich czołgów np. obj.430U ?

hhh

Całe szczescie że będzie tak jak ze zmianami w HE. Na rykoszecie płacz żal i ból ****, a ostatecznie okazuje się że 70% opinii jest pozytywnych. Pozdrawiam serdecznie wszystkich, którzy płaczą jakie to zmiany są błe, fuj i niedobre. Z waszą logiką dalej siedzielibyśmy w jaskiniach, na całe szczęście jesteście zdecydowaną mniejszością.
Kilka zmian w działaniu perków/systemu i będziemy mieli piękny, odświeżony system załóg

Sabal

No tak niby 70% pozytywnej opinii tylko ciekawe czy dane tych ankiet sa faktycznie prawidlowo podane a nie jest to tylko taka ich wymyslona teoria bo w praktyce przeciez wyników tych ankiet i tak nikt ich nie udowodni a powiedzą tak jak jest im na ręke…

Last edited 1 miesiąc temu by Sabal
Won

Myślisz, że te ankiety to na serio? Myślisz, że gości z WG obchodzi, co sobie tam myślisz? Kto to sprawdza? XD to dobre. Po prostu HE leciały zamiast golda i trzeba było to naprawić..

Kacperek13

Ciiii

hhh

Tak, myślę że są na serio. A to jaka jest prawda i z jakiego powodu wprowadzą zmiany mam gdzieś, czekam na nowe HE z niecierpliwością.

hhh

Z drugiej strony – WG to korporacja nastawiona na zysk. Serio myślisz, że zwiększenie użycia golda o powiedzmy 30% opłaca im się bardziej niż utrzymanie przy tytule dodatkowego x procent graczy? Oni chcą zarobić – fakt – ale HE zmieniają dlatego bo społeczność na nie narzekała. Zwiększenie użycia golda to tylko drobny (korzystny dla nich) efekt uboczny. Gdyby dostali bardzo negatywny odzew to uwierz mi – nie wprowadziliby tych zmian, bo byłby to kolejny powód do odejścia od gry dla wielu
graczy (a każdy taki odpływ to ogromne straty – w każdym razie większe niż te spowodowane używaniem HE zamiast golda przez ten 1% maciusiów którzy nie potrafią celować)

Last edited 1 miesiąc temu by hhh
Pozory

demokracji wyniki 70% głosów na TAK, żeby rozżaleni szybciej pogodzili się ze zmianami.

ahahahah

nie zapominaj jak wygląda demokracja na Białorusi 😉

Piter1

W sumie to te załogi są JESZCE BARDZIEJ “JEDNOKIERUNKOWE” niż stare. NUDA!!!! Tylko dużo roboty a w sumie wszyscy bedą na jednej konfiguracji jeździć. Spodziewałem się o wiele więcej!

Kacperek13

Jest wieksza roznorodnosc skilli ale za mało mozna wybrać …

Proszący o zbyt wiele...

Często wypowiadasz się o rzeczach, o których nie masz bladego pojęcia? I po co? Żeby wyrobić dzienną normę caps locka?

Jeśli na S conc, E100, AMX 50 b i Tiger 1 chciałbyś jeździć na tym samym to nie mogę się doczekać aż spotkam cię w bitwie 🙂

Kacperek wota

Śmiać mi się Chce z niektórych płaczków i ich argumentow zdajecie sobie sprawę że to nawet nie jest serwer testowy tylko piaskownica a co niektórzy płaczą ze drogie przeszkolenie załogi że jakieś wartości są nie tak a przeciez w tym momencie powinno oceniać się ogólny zamysł tych zmian a te według mnie jest ok ale wiadomo wiele rzeczy jest do poprawy ale w końcu szkolenie załogi może faktycznie ciekawe a nie jak do tej pory klikanie na pamięć i bez myślenia tego samego a jak komuś się nie chce nauczyć czegoś nowego to ma problem bo zmiany i tak wejdą w tym czy innym charakterze. Pozdrawiam i co niektórzy ostodzcie emocje to tylko piaskownica a nie koniec swiata

hhh

tbh Kacperek przedstawil fakty wiec nie wiem skad te minusy lol

Kacperek wota

Niestety tak jak w życiu ludzie boją się tego co nowe i nieznane bo z góry zakładają ze napewno będzie gorzej nikomu się niechce pomyśleć samemu tylko hejtuja bo tak.. Standard

ahahahah

TAK płakanie że inni płaczą to faktycznie fakty 😉

Kacperek wota

Wow napisałeś coś bez wyzwisk robisz postępy xd

Darath

Te zmiany są wspaniałe, to będzie bezsprzecznie powiew świeżości. Czekam z niecierpliwością!

Powhatan

Co za penis to wymyślił i jeszcze napisał coś ułatwiają???

Ziom

Cytując znanego wotowego klasyka “Kto odpowiedzialny jest za to?”

impo

Guwnem są te zmiany pozdrawiam z rodzinką

Pozdro, że normalnie 5-perkowa załoga to były totalne koksy, a tutaj już przy wzięciu naprawy punktów brakuje, a trzeba jeszcze wziąć pod uwagę znerfienie BiA itp.

Uwielbiam zmiany w HE, ale tutaj odstawili dużego, śmierdzącego kleksa

khaxen

5 perków ze starej załogi ze spokojem wystarczy na 75 [full] punktów. argument z dvpy

BIA nie została znerfiona xD.Perk “zwartość” działa dokładnie tak samo jak stara “BIA”.
Nawet można powiedzieć, że teraz “BIA” bedzie lepsza, bo nie bedzie trzeba wbijać jej na każdym załogancie. kolejny argument z dvpy

Jest kilka rzeczy, które pewnie trzeba zmienić, ale w swoim komentarzu napisałeś totalne bzdury.

Lolek

No właśnie 5 perkowa full. Ja mam kilka ponad 7 perkowych załóg i co będzie?
Jest tu ktoś zorientowany w tym zamieszaniu?

Won

Dostaniesz potężny bonus do wszystkiego (tak jak działa bia, tylko nie 5% a nawet 20%)

Wojtek689

bonus to masz teraz jak masz 4,5,6,7 perków w 2.0 wszystko idzie do piachu

impo

rzeczywiście może źle się wyraziłem z tą 5-perkową załogą, ale nie z mojej winy – bowiem w przeliczaniu doświadczenia nie bierze się perków zerowych. Stąd moje oburzenie, że obecnie, dajmy na to, mogę mieć na kierowcy 6 perków: naprawka, bia, camo, gaszenie, off-road i gładką jazdę, a obecnie dostaję 5 – bez gładkiej jazdy – i w zamian dostaję instruktora, na którym, O ILE MI AUTOMAT WYLOSUJE TEN BONUS – dostanę +2 do gładkiej jazdy, czyli 20% umiejętności, którą miałem wcześniej na 100%

no i nie mogę sobie rozwijać 7 perka
+ to jest jeszcze poważniejsze w przypadku dowódcy 2x zero

a z BiĄ był problem na początku widocznie, który najpewniej został naprawiony, bo rzeczywiście logując się ponownie niedawno problemu nie zauważyłem – jak zacząłem ustawiać czołgi, to na takim stb1 dpm wyniósł, z takim samym wyposażeniem ofc, jakieś 3800, kiedy obecnie mam 3996 (tak jakby bia zamiast dodać wydajność odjęła ją(???))

zresztą pewnie nie jedyny błąd, np. gracze napotykają się na problem, w którym losuje im na przemian najniższe i najwyższe możliwy rolle obrażeń itp.

Karoo

A co w przypadku, kiedy mam premke ruskiego lighta, ale nie mam innych lightow ruskich (no bo po co mi). Zaloga z premki spadnie do koszar a ja nie będę mógł grać tym czołgiem bo nie mam innego ruskiego lighta? To samo z bisonte, nie mam innych włoskich ht bo nie chciało mi się robić i też nie będę mógł tym grać, no bo stąd teraz mam niby wziąć załogę aby grać tymi premkami pod fun lub misje?

ahahahah

Ustawiasz sobie załogę na jakikolwiek inny LT ruski czołg drzewkowy i będziesz mógł grać nią na tej premce.

Karoo

No to tłumacze przecież, że nie mam żadnych innych ruskich drzewkowych LT, ani włoskich HT, bo nie robiłem albo sprzedałem gdyż tym nie grałem w ogóle.

ahahahah

a ja Ci tłumaczę że nie musisz mieć żadnego innego LT ruskiego żeby sobie na niego załogę ustawić poza tym jest to uwzględnione w artykule…

piotrek

…wyżej napisałeś odwrotnie . Zdecyduj się.

ahahahah

Najwidoczniej nie potrafisz czytać

khaxen

https://youtu.be/lYSvTMTyU38?t=567, obejrzyj i potem doradzaj innym 🙂

ahahahah

Ja prdle czy tak trudno przeczytać w artykule że załogi przeniesione do koszar będzie można przeszkolić na dowolny pojazd tego samego typu z drzewka nie posiadając go nawet wybadanego? Najpierw doczytaj i się upewnij zanim zaczniesz mądrzyć się na temat którego nawet nie rozumiesz.

nie mądrz się xD

Tak, załogi przeniesione do koszar będzie można przeszkolić na dowolny pojazd tego samego typu z drzewka nie posiadając go nawet wybadanego.
Wiem o tym. Tylko po co mi to piszesz?

Jesteś hipokrytą, mówisz aby ktoś się nie mądrzył, jak nie zna się na temacie. Kolega pytał się, czy jego załoga z lt-432 spadnie do koszar i nie będzie mógł grać. A więc podesłałem dokładny moment w filmiku od WG, gdzie wyraźnie powiedziane jest, że załogi z czołgów premium zostaną automatycznie przeniesione do garażu, jeśli nie są do nich wyszkolone, lub nie są kompletne. W innym wypadku pojazdem będzie można dołączyć do bitwy.

Skoro kolega nie posiada innych czołgów lekkich z rosyjskiego drzewka, to znaczy, że załogę ma bazowo wyszkolona na lt-432, więc załoga nie zostanie z czołgu przeniesiona.

Cała ta dyskusja nie ma z resztą większego sensu, bo stare załogi po aktualizacji będzie należało wymienić na załogę 2.0, aby mieć bonusy z perków.

ahahahah

XD Typie to ty się teraz wymądrzasz w temacie który nawet nie był poruszany, fakt nie wspomniałem że będzie mógł grać premką, nawet nie przeszkalając załogi ale błędu żadnego nie popełniłem i prawidłowo mu wytłumaczyłem że będzie mógł nią grać, przeszkalając załogę na dowolny chiński LT, nie posiadając go nawet wybadanego. To co zaprezentowałeś pseudointelektualny bełkot w temacie który nie ma żadnego związku z zapytaniem. HATFU na taki ściek. BTW nie pisałem tego do ciebie, tylko do człowieka który zadał pytanie, masz jakąś manie wielkości że wszystkie wypowiedzi są do ciebie kierowane? JA PRDLE, koniec tematu bo szkoda czasu na debili…

no xD

czy te jesteś ułomny? tak tylko pytam

hevy

tylko, że to ty odkleiłeś sie od tematu całkowicie i piszesz rzeczy totalnie z nim niezwiazane. No ale w jednym masz racje: szkoda czasu na takiego d*bila. 🙂

khaxen

ehhh. Jak rozumiem załoge z lt-432, masz wyszkolona na lt 432, tak? załogi w czołgach premium przenoszone bedą do koszar tylko, jeśli są wyszkolone na inny czołg, lub są niekompletne.

link do momentu w filmiku od wg: https://youtu.be/lYSvTMTyU38?t=567

pozdro

typowy_czytelnik_rykoszetu

Zmiany złe, ja chcieć za darmo, WG złe, WG chcieć pieniądze, WG złe, WG dać mi za darmo czołg i załogant już albo ja usuwać gra! Uuuu Aaaa!

Gregory

Zmiany w załodze są potrzebne, a każdy z graczy, który skończył 18 lat wie, że WG nie działa charytatywnie i trzeba od czasu do czasu zapłacić za ich produkt aby pewnego dnia nie wyłączyli Ci serwerów. Zamiast trolować, zapraszam na piaskownice, oprócz kliknięcia “conver crew” i wybrania perków z ładnymi obrazkami, porównaj dane czołgów z tym co jest obecnie i tym co będzie po załodze 2.0, może to pomoże Ci dostrzec problem.

Wojtek689

problem jest taki ze w 2.0 czolg traci na uniwersalności i ciezko jest dostować pod obecnie czasy wota, czyli szybkie bitwy i rozne mapy, UNIWERSALNOŚĆ to podstawa w tej grze

TFU na paziowe pomioty za 5 złoty

Kolejne zmiany wprowadzone wyłącznie tylko po to żeby wydoić z was jak najwięcej golda i kredytów. Jestem po sprawdzeniu tego ścierwa na piaskownicy i ceny resetu umiejętności, przeszkolenia załogi na inny czołg są przegięte. Całe to gadanie że chodzi o unowocześnienie czy uprzyjemnienie rozgrywki to zwykły pic na wodę. Szkolenie załogi trwa jeszcze dłużej niż w obecnej wersji, dając przy tym znacznie mniej bonusów i ograniczając ich wybór do “jedynych słusznych” ponownie! SERIO jest jeden prawilny build dla wszystkich typów pojazdów poza artami! Różnica jest tylko w tym w jakiej kolejności go odblokujecie, reszta perków jest bardziej usless niż perki ładowniczego obecnie. Ogólnie jeżeli ta parodia wejdzie w życie to ten produkt gierkopodobny wyleci z dysku na zawsze.

Uprzedzając wasze debilne wypowiedzi “jednego pomidora mniej” to odpowiem wam już tutaj. Poziom takiej odpowiedzi świadczy tylko i wyłącznie o waszym upośledzeniu w konwersacji z innymi paziowe pomioty za 5 złoty.

Gregory

Po konwersji dostajemy załogę, która nie odpowiada temu co jest obecnie, wszystkie parametry są gorsze, brak perku odpowiadającego Braterstwu Broni, dopiero po osiągnięciu 75 poziomu troszeczkę zbliżamy się do tego, co mamy obecnie. Ale dalej parametry czołgu są gorsze niż były. Co nam z perku, który zadziała jeśli spełni się jakiś warunek, wole wiedzieć, ze trafię lub wykryje przeciwnika a nie liczyć, że akurat spełnię jaki warunek, który pomoże mi w minimalny sposób…

XDD

Jest perk odpowiadający braterstwu, jest to zwartość. Ale fakt, że jest może jedna bądź dwie ciekawe kombinacje w zamian za brak najważniejszych umiejętności nie rekompensuje starej załogi. Załoga ta jest lepsza dla początkujących, bo łatwiej rozdysponować perki, ale efekt końcowy jest gorszy, punktów jest po prostu za mało. Jak na moje powinno być tak, że w każdym “drzewku” wybierasz trzy opcje które maksujesz i do tego dobierasz dodatkowe dwa talenty a nie że masz 6 wymaksowanych w których nie ma szans na zdobycie tego co daje obecna załoga, na dodatek są porozrzucane w taki sposób, że na medach zrobi się albo naprawę albo maskowanie albo gaszenie, bo jeśli chce się wszystkie 3 to talenty które są tam do wyboru na medach są po prostu dupne. Jest za mało punktów żeby wybrać to co się chce

Gregory

“Coherence” wpływa jedynie na parametry działa, Braterstwo Broni wpływa również na kamo, zasięg widzenia i inne, ale faktycznie, nie zauważyłem tego perka wcześniej, z resztą twojej wypowiedzi się zgadzam.

echo

gun handling i vehicle handling to nie to samo

Proszący o zbyt wiele...

Wielu rzeczy nie zauważyłeś i nadal nie zauważasz a piszesz dalej. Zwartość wpływa na wszystko tak jak bia, na ogólne i całościowe “prowadzenie pojazdu”, w tym czas celowania, rozrzuty, celność czy zasięg widzenia. Zdaje się jednak, że nie wpływa na camo, a bia owszem. To jedyna różnica.

khaxen

Perki dostały o g r o m n e g o buffa. Taki desperat np. jest 5 razy lepszy niż przed zmianami. A “BIA” nie została usunięta, tylko teraz jest perk “zwartość”, który ma identyczne (edit: lub bardzo zbliżone, bo się troche już pogubiłem 🙂 ) działanie, a nie trzeba go szkolić na każdym załogancie z osobna, jak miało to miejsce w przypadku “BIA”. Mógłbym się jeszcze długo rozpisać o tym ,jak załoga generalnie buffa dostała.

Last edited 1 miesiąc temu by khaxen
hevy

+1, ale red barony nie ogarną

TAKBYŁO

TYLKO kto dzisiaj liczy na jakiegoś desperata w bitwie? Żadnego buffa nie dostała a wymaksowana nowa załoga nigdy nie zbliży nawet do 75% wymaksowanej załogi obecnie, choćbyś stworzył pro super wykurwisty build. Zwykłe mydlenie oczu dzbanom a CC tylko utwierdzają w tym debili bo chyba dostali wytyczne od WG żeby tego nie krytykować bo umowy się im wypowie.

prze-czy-taj ar-ty-kuł

dzisiaj mało kto liczy na desperata, bo odpala sie na 10% hp, a po zmianach nawet na 50%, mega OP perk. Widać ,że nawet nie zagłębiłeś sie w temat

Tomek.Z.

Obecnie mam 749 członków załogi, ktoś wie ile czasu trzeba będzie poświęcić na dopasowanie ich ponownie do pojazdów, jedna załoga na trzy pojazdy gdzie każdy posiada inną charakterystykę i wymaga innej konfiguracji załogantów. Generalnie wolałbym jednak pograć niż siedzieć w garażu i wymyślać konfigurację załogi, gdzie w dodatku raz na jakiś czas jest pech i zaraz na początku bitwy dostajesz od takiej ,,lodówki” i cała załoga wraz z godzinę wymyślaną konfiguracją wyparuję w sekundę.

Hard_corepl

Jakoś 3/4 h koledzy liczyli. mi przełożenie wszystkich załóg na X zajeło 1h – 9 X i 16 załóg którerobiłem i przeszkalałem licząc że zrobię konkretny X

Chłop z WSI

To ***********. Ja mam 460 czołgów w garażu.

woo

No to zostanie ci kupić whisky albo inny trunek i najlepiej prowiant bo czeka cię ***** maraton z załogami. Straszne to, jeśli to wejdzie to podejrzewam, że długo będę się za to zabierał.

Sabal

Zaloga 2.0 najwiekszy i bez sensowny bubel wprowadzany na siłe tylko po to by wg mogło na tym zarobić..

patriota

Szukają kasy bo gracze odchodzą z wota

Bot User

Dotychczasowy perków najczęściej sprowadzał się do utility – camo/repair – BiA. Ten system potrzebuje zmiany bądź odświeżenia, ale to co teraz WG zaproponowało wygląda dość mizernie

khaxen

Jak WG ma zarobić na załodze 2.0? xD totalny bezsens. No chyba, że byłyby perki za kasę, co sie nie wydarzy, bo gracze by ich zjedli.

nic nie robią – źle
robią coś (i to całkiem nieźle) – też niedobrze

typowe

Sabal

A choćby w taki sposób ze jak ktoś ma kilkadziesiąt zalóg i jest przymusowo zmuszony do ponownego ich przeszkalania a ze nikt chyba nie chciałby być stratny doświadczenia zalogi i czasu na ktore to ladne pare lat sie poswiecilo no to niestety nie ma innego wyboru tylko przeszkalanie za zloto a jak jeszcze nie ma na koncie zlota no to musi koniecznie odwiedzic sklep premium proste…

Last edited 1 miesiąc temu by Sabal
hevy

przecież zamiana starej załogi na wersje 2.0 bedzie darmowa…

a golda nie bedziesz musiał uzywać tak często do przeszkalania załóg, jak to jest teraz, bo jedna załoge bedziesz miał do kilku pojazdów.

ponadto, przy rekrutacji nowej załogi ich bazowa umiejętność będzie od razu wynosiła 100%, gdzie w teraz 1 członek załogi na 75% to 20k kredytów, a na 100% to 200 golda, jesli dobrze pamietam

takze nie mów mi, że to spisek wg, żeby obedrzeć graczy z pieniedzy xD

Cwaniak

Puszczają boty na weekend i ustawiają bitwy a teraz taką lipę chcą wprowadzić LOL co za barany

hevy

WG puszcza cię na weekend? To co? Przez resztę tygodnia trzymają cię gdzieś w zamknięciu? napisz dwie kropki, jeśli coś jest na rzeczy.

posejdon

Co to ma niby być zamiast zrobić dobrze to oni wszystko robią od tyłu niech nawet tego gówna nie robią bo bardziej tą grę zepsują rozum WG i ich powalone pomysły niech więcej botów dadzą do tej chorej gry

Oli

Gdzie rekompensata za żarówkę – sama się nie zrobiła a nowy gracz ma za darmo…?

impo

ja to zawsze z dyrektywami jeździłem po 20k kredek na nowych załogach xd…

khaxen

exp załogi, który poszedł na żarówkę (na inne perki tak samo) zostanie przekonwertowany na punkty nowe umiejętności. W którym miejscu nie rozumiecie – nikt nie bedzie stratny.

W8inG4DeatH

Mnie się podoba, tylko za mało punktów do przydzielenia. 120 byłoby spoko, albo przynajmniej te równe 100.

khaxen

++ też tak uwazam

Proszący o zbyt wiele...

I miałbyś sytuację dokładnie taka jak teraz. Wszyscy jeździli by na tym samym, te same skille niezależnie od klasy, każdy pojazd zrobiony pod dmp, celność, zasięg widzenia, mobilność jeśli starczy.

Teraz musiałbyś wybierać. Ostrożnie, mądrze, nawet nie pod klasę pojazdu co konkretnie pod daną maszynę. Zupełnie inny set ustawisz pod S conc, E 100, AMX 50 b czy Tiger 1. I o to chodzi.

Wojtek689

na kazdym czolgu: naprawa,zwiad,strzał z biodra,gladka jazda, jazda terenowa,czystosc i porządek, snajper to podstawa

hevy

pełno minusów, ale żaden pomidorek nie napisze, co mu sie nie podoba xD

pdg

Masakra co oni odwalaja. Mam pelno lozek w koszarach to mi wezma i mam od nowa kupowac internaty xD
Dwa oni zmieniaja system zalog A JA MAM ZAPLACIC ZA PRZESZKOLENIE!!!
Jeden dowodca do 2 czolgow a wczesniej bylo mowione o 4.
Wchodzic na piaskownice i torpedowac te idiotyczne pomysly w ankiecie.

Kacperek13

Ty myślisz że te ankiety to tak na serio?

Sabal

I tak ma wyglądać tenuproszczony model zalogi? Ja tu nic prostszego nie widze a po za tym mając w garazach po kilkadziesiąt załóg i chcac ponownie przeszkolić starą zaloge na nowa bez straty doświadczenia to trzeba poświecić na to duze ilości zlota i co w tej sytuacji mam specjalnie na to zloto kupowac no tak wg tylko na to liczy..
No tak ktoś powie ze mozesz sobie przeszkolić tez za darmo lub za kredyty ale czemu mam być stratny doświadczenia załogi na ktore to poświeciłem kilka ladnych lat… Dla mnie ta zmiana załogi to nic wiecej jak tylko wyludzenie od graczy kasy przez wg…

khaxen

przecież rozdysponowanie umiejętności w załodze po zmianach po raz pierwszy będzie całkowicie darmowe, rany ludzie. no proszę was…

Proszący o zbyt wiele...

Ostrożnie, nie podchodź za blisko klatki, w pręty nie stukaj, bo łajnem obrzucą 😉

Gregory

TOTALNE OSZUSTWO. Polecam odpalić piaskownice, pierwszy przykład z brzegu, Bisonte na 5 perkowej załodze, racjach, fioletowej wentylacji – rozrzut celownika 0.36, po “konwersji na nową załogę” -0,39 i nie da się zejść niżej na tym samy wyposażeniu… Tak samo z zasięgiem widzenia, został jeden perk zamiast 2, na obecnej załodze mam 445m, po “konwersji” 422m…Co z innymi czołgami? Aż nie chce patrzeć… Co mi z perków które działają w określonej sytuacji, jak te które teraz wpływają najbardziej na rozgrywkę i działają CAŁY CZAS usuną, pogarszając grę. Widzę tu walkę z szybkimi bitwami, teraz wasze ulubione czołgi będą mniej trafiać, mniej spotować i więcej wytrzymywać w bitwie? Ale czy lepiej mieć celniejsze działo i większy zasięg widzenia czy szybszą odnowę zestawu naprawczego? Sprawdźcie parametry waszych ulubionych czołgów i porównajcie z tym co jest teraz. TOTALNY SCAM!

B_awaty_pl

mi się wydaje że dali takie małe bonusy żeby można było w przyszłości je ewentualnie zwiększyć.

Gregory

Rozumiem, że na serwerze testowym w nowej przepustce bitewnej można napisać ilość kredytów jako nagroda za poziom 100, ale to jest co innego, tutaj mamy zmianę załogi, coś co wpływa bezpośrednio na przyjemność z gry, jak można dawać “małe bonusy”, “przykładowe”? Jak mamy przetestować tą zmianę, kiedy po suchych statystykach widać, że wszystko jest gorsze. Zasięg widzenia, celność, czas ładowania. Różnica 0,03 w rozrzucie ZNACZĄCO wpływa na rozgrywkę. Coś tu jest ewidentnie nie tak…

bolek elektryk

no bo bisonte to spoter co nie?, popatrz tak że nie tylko tobie ucieli zasięg widzenia wszyscy mają podobnie więc szanse na wyspotowanie kogoś pozostaną wyrównane. HT z załorzenia nie są do spotowania czy snajpienia, walka nimi roczej powinna być na krótkim i średnim dystansie

Gregory

Zasięg widzenia nie jest ważny tylko dla “lajtów”. Nie zastanawiasz się czasem czemu grając np ruskim ciężkim wszystko w ciebie strzela a ty nie wiesz skąd? Ten zasięg widzenia zwiększa szanse na wykrycie takiego delikfenta, jest to jeden z najważniejszych parametrów w grze, w szczególności czołgów średnich i tych ala ciężkich jak bisonte, w którym rozgrywka jest lekko inna niż w E100. Wiem, że ucieli to nie tylko mi i o to chodzi. Ucieli to każdemu, po prostu pogarszając ogólne statystki czołgu, rekompensując ci to szybszym odnowieniem zestawu naprawczego. Porównaj z tym co masz teraz, zagraj, może poczujesz równice:).

piotrek

Polska język , trudna język

NonOmnisMoriar

Ehh,
Po pierwsze autor komentarza wyjściowego pokazał przykład swojego czołgu Bisonte, porównał to co jest teraz, do tego co jest testowane w Piaskownicy, ukazując tym samym dużą różnicę w statystykach pojazdu.
Po drugie zasięg widzenia jest potrzeby nawet na czołgach ciężkich, jeśli nie jesteś w stanie się domyślić dlaczego, śpieszę z odpowiedzią – gdy masz większy zasięg widzenia niż twój przeciwnik, wykryjesz go pierwszy i tym samym unikniesz strzału za darmo, co więcej sam strzelisz do niego pierwszy i to za free.
Po trzecie, argumentacja, że “ucięli zasięg widzenia, celność wszystkim, więc szanse są wyrównane” jest nie tyle bez sensu, co po prostu głupia, coś w stylu mówienia “za komuny było lepiej, nikt nic nie miał, ale po równo”, przestań!
Po czwarte, “z założenia*”
Po piąte, owszem, HT nie są do spotowania, ale nic się nie stanie, jak wleci Ci trochę spota w trakcie bitwy, no nie? Więcej kredek, więcej expa, więcej wn8. Opłaca się, spróbuj sam!
Po szóste i ostatnie, zmiany załogi prezentowane w piaskownicy są z czysto logicznego punktu widzenia do niczego, bo więcej tracisz niż zyskujesz.

hevy

spot się nie liczy do wn8 🙂

ojciec dyrektora

Napisz jakie wybrałeś umiejętności bo taka ocena bez warunków brzegowych nic nie wnosi, równie dobrze mogłeś opisać swoje kapcie. Np: TOTALNE OSZUSTWO!!! mam czerwone kapcie i zasięg widzenia 442m. TOTALNY SCAM!!! – tyle samo wynika co z Twojej wypowiedzi.

Gregory

Na przykładzie zasięgu widzenia, jedyny nowy perk na zasięg widzenia jaki można wybrać to “Eyes open”, plus fioletowa wentylacja i jedzenia daje 422m vs obecne 445m na fioletowej wentylacji, jedzeniu, biji i 2 perkach na zasięgi widzenia. Co do celności, nie ma umiejętności, która w bezpośredni sposób na CAŁY CZAS trwania bitwy zmniejsza rozrzut, obecnie na fioletowej wentylacji, jedzeniu bez tego specjalnego mechanizmu do zmiejszenia rozrzutu jest 0,36, na piaskownicy 0,39. Nie chodzi mi o kłócenie się i wyzywanie, naprawdę polecam odpalić piaskownice i sprawdzić, jeśli myslę się i pominąłem jakąś umiejętność to proszę, napisz mi jaką. Pozdrawiam.
EDIT, co się stało z Braterstwem Broni? Nie widzę nic co by odpowiadało temu perkowi, czyli jest winowajca tych wszystkich gorszych parametów…

Last edited 1 miesiąc temu by Gregory
ojciec dyrektora

Teraz masz pewnie BiA na Rhino, a nie ma teraz tego odpowiednika np: ten “duch drużyny”? Co do zasięgu widzenia to mogą go chcieć ograniczyć. Teraz zrobiło się z tym delikatne przegięcie, nawet lightem trudno jest dojechać na pozycję bez wyspotowania (chyba że fruniesz EBRem, wtedy nikt cię nie widzi)

Hard_corepl

Usunięte. Jak masz 8 perków na całej załodze to dostajesz dodatkowo 21% do parametrów (poza celnością)

khaxen

wreszcie ktoś to napisał, dzieki

Hard_corepl

Kretynie sprawdzi swój najlepszy build ze zwykłego wota z tym co możesz zrobić na piaskownicy. To zrozumiesz może o co w tym tak naprawdę chodzi.

Gregory

EDIT: Winowajca pogorszonych parametrów działa, brak Braterstwa Broni, w takiej formie jakiej mamy obecnie, są nowe perki jak “Fighting Spirit” oraz “Team Spirit”, które poprawiają parametry działa DOPIERO po zadaniu pewnej ilości uszkodzeń lub uszkodzeń po asyście. Czyli dopiero od pewnego poziomu bitwy jedynie nasze działo będzie się lepiej zachowywać, ale nie wpłynie to na resztę parametrów, tak jak obecne Braterstwo Broni….

Hard_corepl

Sprawdzałem i nie wiem co za barany zgadzają się na te zmiany.

dyst

Nie wiem co ty porobiles, ale ja mam Bisonte zrobiony z zalogi ktora miala 6 perków, jedzeniem i normalna wentylacja i mam 0.36 a DPM jest 2100. Zasieg widzenia z optyka mam

uwaga:

510m.

Wojtek689

na Bizonie wozisz optyke??? powodzenia

khaxen

ty w ogóle oglądałeś film od wg lub czytałeś artykuł? po zmianie perków z zasiegiem widzenia nie masz 2 perków, (jeden dawał 3%, drugi 2% po całkowitym wytrenowaniu, łącznie 5%) W załodze 2.0 jest jeden perk, który wpływa na stały zasięg widzenia i daje on 4% po całkowitym wuszkoleniu.
Czyli tracisz 1% zasięgu widzenia, ale masz to w jednym perku, a nie w dwóch. Do tego w zamian dostajesz masę innych perków do spotowania, również do zasięgu widzenia (z tym, że nie są to już perki pasywne, które działaja non-stop)

Gregory

To co WG mówi a robi to 2 różne rzeczy, tak jak mówiłem, odpal piaskownice i przekonwertuj swoją ok 4-5 perkową załogę, zobaczysz jak dużo punktów brakuje, aby zbliżyć się do obecnego poziomu załogi. Zgadzam się, że jest dużo nowości, ale tak naprawdę w czasie bitwy, gdy już wypełnimy te odpowiednie warunki, jak przy np. “Fighting Spirit” dostaniemy to co mieliśmy wcześniej na normalnej załodze i co działało cały czas. I tak, ta nowa załoga polepszy działanie czołgu, ale nie po konwersji, a dopiero gdy wydamy masę kredytów na zwiększenie poziomów poprzez książeczki i gdy dodamy najlepszych instruktorów. I tu jest problem, na piaskownicy możemy sobie wydać ten free exp, wejść do bitwy z wypasioną załogą i mówić, że jest super, ale w praktyce tak dobrze nie będzie. Oczywiście słabi i nowi gracze tego nie odczują, najlepsi zyskają, a ci bardzo dobrzy stracą.

hevy

Aha, czyli jak podałem konkretne argumenty i wytknąłem palcem luki w twoim rozumowaniu to zaczyna sie wypieranie rzeczywistości, że niby jest inaczej niż w artykule i filmiku. Twoja 4/5 perkowa załoga miała pewnie perki zerowe, których nie ekspimy, więc exp załogi nie był z tych perków zerowych konwertowany. W rekompensacie za załogantów z zerowymi perkami otrzymujesz instruktorów. A, jeszcze jedno, jak przypiszemy instruktorów do załogi, to możemy mieć nawet wiekszy stały bonus do view-range niż przed zmianą, nawet nie licząć perków, które aktywują się po jakiejś akcji. Kiedy dodamy do tego perki, które trzeba aktywować to nasz zasięg widzenia zauważalnie wzrasta.

matematyka.

ps. odpaliłem piaskownicę, przetestowałem.

Last edited 1 miesiąc temu by hevy
Gregory

W żaden sposób się nie wypieram. Uważasz, że WG zawsze mówi jak jest? Proszę, pierwszy przykład z brzegu, opis zachęcający do kupna TOGA: “Ten masywny brytyjski ciężarek początkowo był zaprojektowany do bitwy pozycyjnej, ale sprawdza się doskonale na dynamicznych polach bitwy World of Tanks.” Pewnie nie jeden z tych co się nabrali dalej dojeżdża na pole bitwy… Po bliższym zapoznaniu się faktycznie, różnice po konwersji nie są tak drastyczne, ale dalej są. Rozumiem, dostaje instruktorów, ale czy te przydzielane im umiejętności nie są losowo? Wybieram pewien zakres perków, ale w żaden sposób nie jestem w stanie wybrać np. “Zwarcia”, które mnie interesuje? Ilu więc instruktorów zmarnuję w taki sposób? A może się myle… Poza tym, ci najlepsi instruktorzy starczą ci na jedną, dwie załogi, a co z resztą? Popatrz trochę szerzej. Problem jest w tym, że po konwersji np 4 perkowej załogi dostaniemy tak mało punktów, że nie starczy nam na wybranie tych wszystkich umiejętności, aby “vehicle handling” i “gun hundling” było takie samo. Tak, dostaniemy perki sytuacyjne, które niby coś nam pomogą, ale to dopiero zbliży nas do poziomu obecnej załogi. Problem jest w tym, że załoga da dobrego boosta dopiero po osiągnięciu 75 poziomu i wyżej, później faktycznie, robi się lepiej niż jest, zgadzam się. Ale dalej, otrzymujemy załogi znacznie poniżej tego poziomu, przez co parametry są po prostu gorsze, co widać po suchych statystykach. Jeśli się mylę to proszę, napisz jak jest. Poza tym, skonfiguruj sobie załogę 4 perkową, dodaj tych najsłabszych instruktorów i powiedz, czy aby na pewno twoje parametry nie odbiegają od tego co jest obecnie, bo nie sądzę, żeby wszystko się zgadzało…
PS. Dzięki za dość kulturalne odpowiedzi, co się rzadko tu zdarza…

Proszący o zbyt wiele...

Nic nie kumasz, co?

O to właśnie chodzi. Byś musiał wybierać. By dobierać build nawet nie pod konkretną klasę co pod konkretny pojazd. Ma być różnorodnie, ma być ciekawie. I wreszcie może być.

Swoją drogą, wprowadziłeś swoim postem wiele osób w błąd, zwyczajnie kłamiąc 🙂

Obecnie jedynym perkiem poprawiającym strice celność jest BIA. Jedynym.

Jeśli na nowej załodze twój Biosnte spadł z 0,36 do 0,39 to znaczy… że różnicy należy szukać w zamontowanych modułach lub jedzeniu. Bo nowa BIA daje tyle samo co stara – 5 %.

Co więcej, naprawdę nie trzeba wiele by zorientować się, że w 2.0 mógłbyś z celnością zejść niżej niż obecnie. Oprócz zwartości (BIA) miałbyś teraz duch walki/duch drużyny + taktyka grupowa + walka w zwarciu + medycyna stosowana. Do tego kilka perków wpływających na rozrzut i czas celowania. Twój bisonte może być teraz celny jak nigdy wcześniej.

A teraz zupełnie poważnie, za tak perfidne wprowadzanie w błąd powinieneś zostać na tym forum zabnowany raz na dobre 🙂

Gregory

Ciężko dyskutować z osobą, która jedynie czyta artykuły od WG. Nie wiem czy wiesz, że stracisz bonus od dowódcy, który teraz odzyskasz tak jakby dopiero po osiągnięciu ponad 75 poziomu. Przyznaję się z ręką na sercu, że na początku nie zauważyłem perku, który działa jak Bija, tak mój błąd, potrafię się przyznać. Ale to nie zmienia faktu, że nadal na tym samym wyposażeniu, podobnych perkach, załoga traci. TAK, zgadzam się, odzyskujemy to w pewien sposób “talentami”, ale musisz przeznaczy aż 30 punktów na daną kategorie, co w niektórych przypadkach będzie całymi punktami dostępnymi. Ja rozumiem, że dla części osób nie ma znaczenia, że trochę dłużej ładują i mniej trafiają, ja ROZUMIEM, że mamy perki, które po stracie HP nam rekompensują czas ładowania, ale dalej, teraz mamy to całą bitwę, bez względu na jakieś warunki. W pełni zdaję sobie sprawę, że po osiągnięciu ponad 75 będzie nawet lepiej niż jest, ale zrozum, że najpierw trzeba tam dojść, a startujesz z poziomu gorszego niż obecnie. Zdaję sobie sprawę, że na początku zbyt poleciałem z różnicami, bardzo przepraszam, jeśli Cię to uraziło, ale to i tak nie zmienia faktu, że załogi będą gorsze na starcie bitwy, co później zrekompensują jakieś talenty. Ale po co, skoro teraz mamy to przez cały czas?

hevy

Cóż, możliwe że rzeczywiście załoga, która nie jest specjalnie wykoksowana trochę straci w tych umiejętnościach, które działają całą bitwę. Jednak te perki aktywowane też dają niekiedy duże bonusy, tylko że będzie trzeba umieć je wykorzystywać. A ostatecznie, na wymaksowanej załodze nawet te bonusy pasywne będą mogły mieć wyższą wartość, niż przed zmianą i perki aktywowane będą po prostu miłym dodatkiem.

Ps. Załoga 4-osobowa, która ma równo 4 perki na każdym załogancie (bez perkow zerowych) po przekonwertowaniu otrzyma 60 punktów umiejętności, według mnie już nie tak mało, jakiś build można sobie ułożyć.

Pps. również miło znaleźć na rykoszecie kogoś normalnego 😛

Proszący o zbyt wiele...

Ciężko dyskutować z osobą, która czyta jedyny istniejący materiał opisujący zmiany i na tym się opiera? 😀 Przecież ty kolego nawet tego dobrze nie zrobiłeś, do czego przyznajesz się dwa zdania później 😀
Czy to mnie uraziło? A skąd. Ja przeczytałem ze zrozumieniem artykuł, obejrzałem film i widziałem piaskownicę. Rozumiem nadchodzące zmiany. Nie mnie powinieneś przepraszać, ale wszystkie osoby, które dały ci plusa pod twoim pierwszym komentarz – bo je wszystkie, świadomie lub nie, wprowadzasz w błąd.

No to jeszcze raz. Określenie “załoga na tym traci” jest co najmniej nieprecyzyjne. Na czymś tracisz, na czymś zyskujesz. I to ty decydujesz na czym. Robiąc build np na HT, rezygnując z kamuflażu i 4% do zasięgu widzenia, możesz zyskać celność, czas celowania i dpm lepsze niż kiedykolwiek w starym systemie. I o to w tych zmianach chodzi. Do tego podejrzewam, że jeśli zrezygnujesz z “nowych” perków, a wybierzesz tylko klasyczne, twój HT powinien mieć statystyki bardzo podobne do bieżącego stanu. A to, że grając ruskim HT VIII, świadomie wybierasz kamo i +4% widzenia zamiast sytuacyjnego (sic!) + 7,5 BIA + 7,5% DPM, to już twoja strata. I zysk przeciwnika 😉

Do tego mam wrażenie, że zupełnie zapominasz o instruktorach, których potencjał jest naprawdę potężny. Możesz od nich uzyskać do 12 dodatkowych punktów ((+2+1)*4). Na ulubionych czołgach możesz samo zwykłe BIA (zwartość) podciągnąć z 10/10 do 18/10.

No, ale żeby to wszystko wiedzieć, trzeba zapoznać się z materiałami, zamiast lecieć prosto na forum i pisać bzdury…

Gregory

Fakt, ostatni raz piszę coś na rykoszecie, to nie ma sensu. Zapraszam na oficjalne forum wota, żałuję, że tak późno tam zajrzałem. Poza tym, tam 90% ma podobne odczucia. Skoro uważasz, że konfigurowanie załogi pod specjalizacje jest lepsze niż załoga uniwersalna, to później nie krzycz na randomku “no spot idiots”, bo kto ci zaświeci? Granie randomka to w większości poleganie tylko na sobie, można zapomnieć o tych pozostałych 14 sojusznikach, brak wszechstronnej załogi, która pozwoli reagować na to co się dzieje w czasie bitwy to tzw. gwóźdź do trumny. No ale, co może wiedzieć gość z 3,3k WN8 z ostatniego miesiąca, no pewnie nic, bo to kłamca i czytać nie umie. Zapraszam do poczytania wątku na oficjalnym forum, koniec tematu.

Gregory

Jeszcze odniosę się do tego “tracenia” i “zyskiwania”. Nawet kolega wyżej przyznał,że po konwersji się traci, traci się aby wybierając te nowe super perki dostać te same parametry lub lekko lepsze. Jednak tu jest problem, bo żeby wybrać te wszystkie super opcje, które według ciebie tak boostują załogę poświęcamy naprawę, gaszenie, zasięg widzenia. W nowym wydaniu załogi możesz wybrać jedynie 7,5 w pełni działających perków, a obecnie ile? 24? Tak, zdobycie ich zajmuje ci od groma czasu, ale każdy z nich będzie działał, możesz mieć wszystko co chcesz, na mt, ht, lt. Proponowana ilość 75 punktów to zdecydowanie za mało, żeby zmiana była korzystna i miała sens. Cały czas zapominasz też o bonusie dowódcy, który obecnie daje ci dodatkowe % do załogi, po konwersji tego nie masz a odzyskujesz to dopiero osiągając poziomy ponad 75. Możemy tak pisać bez końca, ty uważasz, że lepiej jest ładować w nowym systemie super szybko, ja wole ładować tak jak teraz i mieć inne dodatkowe bonusy, które pomogą mi się odnaleźć niezależnie od sytuacji. A jeśli chodzi o instruktorów, to dalej to samo, ilu masz tych najlepszych? 4?5? Zrobisz sobie fajną jedną, dwie załogi, a ile jest nacji i czołgów w grze? Co z tego, że na swoim jednym z ulubionych czołgów będę miał nawet powiedzmy, lepszą załogę, jak zwyczajnie na innych potracę? Poza tym, skoro wprowadziłem w błąd te kilkadziesiąt plusujących osób to powiedz, czemu nikt nie wrócił i nie napisał, że po prostu gadam bzdury? Jesteś jedyną osobą, która mówi, że wszystko przeczytała, grała i jest super. Rozumiem, że tamte osoby przeczytały mój komentarz i na tym skończyło się ich zapoznawanie z tematem? Zobacz ankiety na rykoszecie, dom1nie czy komentarze na oficjalnym forum wot i przestań sam wprowadzać ludzi w błąd, jak to WG prezentuje nam świetne zmiany.

Wojtek689

ten na to sie wkurzyłem
Celnosc bata 25t z 0,33 poszła na 0,35 i spot ponad 30m w doł a teraz mam 6 perkową załoge i mam na nim wszystko

ali7t

ja coś czuje że to będzie coś co jednym sie spodoba a drugim nie.
jeśli to miało by wejść w takim systemie to za jakiś czas będą odpowiednie bildy tak jak w grach rpg. Ściągane od pro graczy i bedzie tak jak teraz że niektóre perki nie będą przydatne tak jak teraz.

Sabal

I tak ma wygladać ten uproszczony model zalogi ? Ja tu nic prostszego nie widze a po za tym mając w garazach po kilkadziesiąt załóg i chcac ponownie przeszkolić starą zaloge na nowa bez straty doświadczenia to trzeba poświecić na to duze ilości zlota i co w tej sytuacji mam specjalnie na to zloto kupowac no tak wg tylko na to liczy..
No tak ktoś powie ze mozesz sobie przeszkolić tez za darmo lub za kredyty ale czemu ja mam być stratny doświadczenia załogi na ktore to pare ladnych lat nabijałem przez głupie zmiany…

dno i kilometr mułu

Najwyższa pora wrócić do grania w gry single player , bo w wocie już się cuda dzieją

Cwaniaki

“Zamiast implementować automatyczną zasadę konwersji dla każdego, stwierdziliśmy, że najlepiej będzie, abyście sami decydowali jak najlepiej użyć cennego owocu Waszej pracy, jakim jest doświadczenie załogi.” i odpowiedzialność jest po naszej stronie w razie czego zje….łeś twoja wina ale zawsze możesz użyć złota, to główne przesłanie. Szkoda, że się uzależniłem od WoT-a

Won

Taka prawda

Egzekutor arciaży

Mi się te zmiany osobiście podobają

khaxen

zmiany sa na duży plus, a że pomidory się rzucaja nie rozumiejąc niczego z artykułu lub filmu to już się idzie przyzwyczaić.

dno i kilometr mułu

na tylu czołgach co mam nie będzie mi się chciało robić załóg od nowa z nowymi skillami a co za tym idzie nie będę grał w wota brawo WG kolejne zmiany czegoś co działa ok

khaxen

robisz nam przysługę decydując się na zaprzestanie gry 😉

woo

Chwileczkę, przeszkolenie załogi na czołg to 500k? Gdzie teraz to koszt około ~80k? To jakiś żart? Przyjmijmy, że zaczynam nowe drzewko od 5/6 tieru. Wraz z zakupem czołgu z wyższego tieru, chcę przenieść załogę i za każdą taką zmianę mam zapłacić 500k lub 750 golda? Porażka, wydatki na załoge na każdym drzewku to będzie albo pare milionów albo paredziesiąt złotych

Won

Zrobili możliwość przeszkolenia załogi na kilka czołgów, więc muszą sobie zrekompensować heheh

pdg

no az na 2 a przeszkolenie zalogi pare razy drozsze. Deal typowy dla wg.

woo

Ale za golda będzie taniej…. hurra? Chyba, że oni myślą, że chce mieć tą samą załogę na czołgach z jednego drzewka na tierach 8, 9, 10. Bo przecież każdy czołg jest warty zostawienia w garażu XD (o ile, za 1sze wyszkolenie na kolejny czołg też nie trzeba płacić)

Elkins

No i dobrze, teraz sie szybko szkoli zaloge, Na ebrze mam 5 perkow po 150 bitwach, ksiazkach, eventach itp. a na grillu zaloge mam od kilku lat, setki bitew na roznych czolgach i tez 5 perkow. Tylko wtedy nie bylo ksiazek, eventow itp.

Inna sprawa jak ktos ma 7+ perkowa zaloge no to ja bym takich typkow oznaczal w grze obowiazkowo 🙂 no i prosze WG podchwycilo pomysl, rozda medale i sami sie oznacza xd

Hard_corepl

A żebyś bana dostał pół mózgu. Załoga się wcale tak szybko nie szkoli jak ci się wydaje. Do 3 to jeszcze ale potem ilość czasu jest ogromna.

hevy

jest 10 tysięcy sposobów na szybki grind załogi, serio. Kiedyś może expienie załogi wymagało wiele czasu, ale teraz…

Maciek515

Nie moge pobrać aktualizacji też tak ktoś ma ?

Kacperek13

Już działo jak by co

witoldk65

Ile dostanę dni konta premium za poświęcony czas na przekonwertowanie załogi w 150 czołgach?

H3ATS

+1

Omega

Kropla w morzu w porównaniu do czasu jaki poświęciłeś na zrobienie 150 czołgów i na załogę do nich.

zmartwiony

Pytanie.. co ze śnieżynkami i mikołajem jeśli są załogą dla kilku czołgów?

here is a tip!

psst. obejrzyj film/przeczytaj artykuł

ada

jak zmienić starą załoge na załoge 2.0? jestem na piaskownicy i nie widze tego

here is a tip!

no to nie wróżę sukcesów w ogarnianiu reszty nowych mechanik

Maciek330

Hahaha uproszczony model zalogi. Teraz będzie nasrane tyle opcji że nie będzie wiadomoco zrobić. Dlaczego w wg ruszają coś co dziala dobrze. Wystarczyło by dodać parę nowych perków i tyle. Niech się zajmą naprawa matchmakingu, bitew 15:0 i wgl. Ale zawsze muszą coś pospuc. Są 2 opcje:
– albo chcą specjalnie zdenerwować graczy wprowadzając zmiany do rzeczy które działają prawidłowo
– albo wg to debile.

a kiedy czarny rynek
  • albo gra na tym zarabia 😉 do poki kasa wplywa na konto to nic nie beda zmieniac na lepsze
ada

a juz niedługo dodatkowe perki za golda

Pyszotnik

Już niedługo dowódcy za golda bo o to tylko chodzi a zmiana umiejętności to itd to tylko przykrywka. WG będzie dymać ludzi na kasę jeszcze bardziej.

here is a tip!

debilizm niezbyt realny pomysł 😉

Zxc

Skonczy sie jak na rebalansie goldowych pociskow. Ewentualnie wprowadza jakies kosmetyczne zmiany, zeby bylo, ze w ogole cos zrobili…

szary

to jest też otwarcie nowej przestrzeni na zarobek, jak w wowsie z czasem bedą dostępni dowódcy specjalni którzy będą mieli jakieś nowe talenty ale wpływające tylko na estetykę typu że coś będzie nad czołgiem latało lub czołg po wystrzale bedzie wypuszczał jakies fajerwerki wiecie o co mi chodzi tak to działa w wowsie

Dawid

Kolego, pogrywam w Wows od czasu do czasu i sądzę że w okrętach jest sporo ciekawych elementów które można by przeszczepić do Wota i mogło by to potencjalnie sporo poprawić w czołgach .

A co do specjalnych atutów dowódców w Wows i że coś tam lata nad okrętem – do wowsa to zwyczajnie pasuje.
Spełniłeś warunki aktywacji specjalnego atutu, została wydtrzelona flara i atut się aktywował.
Nie jest powiedziane że w czołgach musi to też tak wyglądać ale nie jest to zły pomysł .
Poza tym te specjalne efekty w Wowsie możesz wyłączyć by nie zdradzać rywalowi informacji o tym że masz lepszego kapitana na okręcie …

Ja osobiście jestem zdania że wydawcy Wota powinni czerpać z okrętów bo jest tam sporo dobrego, m.in. system spotowania, system saturacji obrażeń który mógł by wyeliminować weekspoty w czołgach .

Sporo by tego było …
Pozdrawiam

szary

dokładnie, zgadzam sie i wiesz co mi sie jeszcze w wowsie podoba co mogłoby miec przełożenie na wota tylko że schematy to wykluczaja po częsci to regrind linii i za to nagroda czołg spoko opcja by była

ali7t

zgadzam sie ale co sie dziwić WG chce zarabiać nawet koszt przeszkolenia załogi za sreberko jest o wiele większy niż teraz 500k srebra to troche dużo

dno i kilometr mułu

Jak dla mnie zbyt dużo tego wszystkiego stary gracz się pogubi a co dopiero nowy 🙂 zamiast grać bitwy będzie się bawić załogą hahahahaha

fanollo

totalnie zbędne i przekombinowane zmiany.

Owca

XD

here is a tip!

xD

123xxx

Z tego co zrozumiałem ( mogę sie mylić bo czytałem szybko) śnieżynki, Chuck zostaną przemianowanmi na instruktorów, którzy nie dowodzą czołgiem. Proszę więc mi powiedzieć – mam jedną załogę na wszystkie sowieckie ciężkie składającą się dokładnie z tych bohaterów (6 – 7perków) po zmianach będę musiał więc expić nową załogę kompletnie od nowa. Czy to, aby nie jest trochę … nieuczciwe?

Kvvartez

Niby masz te 6/7 perków na załogach ale tego jednego na czytanie ze zrozumieniem jednak nie wyszkoliłeś.

here is a tip!

exp wyfarmiony na tych załogantów zostanie przekonwertowany tak samo, jak u innych załogantów. Instruktorów dostaniesz dodatkowo

Radek2723

Skomplikowanie to wygląda i brzmi zobaczymy jak będzie w użytkowaniu jednak sądzę że po zmianach będzie o wiele ciężej rozdawać perki bo sądzę że łatwo będzie je ******

ada

załoga potrzebowała zmian ale nie takich. Za dużo na raz chcą wprowadzić, gracze się pogubią w tym wszystkim.

Gal Anonim

Rewelacyjne zmiany

bob

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Stfy na te zmiany

Dla mnie te zmiany to jakiś wielkie shit. Wg chciało zmniejszyć próg wejścia do gry, a teraz to jest totalnie coś innego. Gracze, którzy już trochę grają w wota, mają problem, żeby ogarnąć nową załogę, a co dopiero gracze, którzy będą grali. Będzie to za trudne, nie będzie się im chciało to w bawić, zajmować i szybko skończą grę.

Typ_Co_Umie_Przeciwko_SPG

Wszystko fajnie, ale ******* mnie niemiłosiernie to, że jest tylko dowódca widoczny, ale to niby tylko szczegół, przetestuję, to zobaczę. Narazie nie jestem nastawiony źle ale *********** też nie jest.

cekin3gs

ciekawe zmiany chociaż jest trochę niejasności ale zmiana na +

bardzo mi się podoba ta umiejętność o nazwie koncentracja i od razu ją wyszkolę la 10/10

cekin3gs

szkoda że tych punktów jest 75 a nie 80 🙁

cekin3gs

a i wtedy dmg/s nie będzie tak zależny od RNG

<3...

ten perk akurat jest bardzo zbugowany, daje minimalne rolle bardzo często

a kiedy czarny rynek

a kiedy czarny rynek

Zacheusz

Być może 26

H3ATS

Prawdopodobie 25.02 lub 26.02

polaki345

kiedy otwiercie poiaskownicy

LubieSernikZRodzynkami

23 czyli dzisiaj

Gb1985

a jakaś godzina?