Starcie Drużyn 2021: ścieżka głosowa

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

guest
26 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
jonny

proponuje posluchac tego na 0.5 predkosc odtwarzania 🙂 multi na haju XD

Wolrianos

mam na dzieje że nie będzie trzebało płacic multiemu donate XD

Dziękuję za 5 zl

Ale ciulowe te głosy rezygnuje z iventa

JasioF

Multi brzmi jak krasnoludek z Kingsajz

Juju

Imo kox że multi będzie dowódca.
Na pewno moim

ogienek2

jeżeli chcesz mieć dowodce z jednym perkiem to proszę bardzo

mobbyn

Watpie, ze multi bedzie mial jeden perk. Ma największą oglądalność z tych wszystkich zjebow

ak33

no najelpsza, Dakiego na twitchu sledzi ponad 1k ludzi na live a multiego co najwyzej 300 osob

Kaczor_X

Plus 1500 na yt , pisz dokładniej aby nikogo w błąd nie wprowadzać

aerox

ale wiekszosc widzow multiego to jednak dzieci ktore sobie nie radza w gierce

Bobby

Glos Circona maksymalnie irytujacy, Orzanel najlepszy.
BTW Orzanel jest z Rumuni, skad jest Circon? To Szwed czy Holender?

olo

Holender

lolczek

Wideo jest lekko przyspieszone, stąd inna tonacja poszczególnych streamerów, niż w rzeczywistości.

Fabi

Najlepiej brzmi Orzanel. Multi trochę inaczej brzmi niż na filmach od razu skojarzyło mi się z głosem tych małych ludków z filmu KINGSAJZ

Jarl_Borg_of_Gotaland

masz Racje jego głos jest bardzo realny ,na miejscu multiego bym to zgłosił

typical_polish_players

wezme multiego bo nieironicznie niektore teksty sa nawet smieszne, ale no tekst “stac z tylu kampic”, tekst legenda mnie kupil. mogl jeszcze dodac “okazuje sie ze jestem troche glupi” jako dzwiek kiedy rozjebali twoj pojazd. Oprocz niego to jeszcze circon jest niezly szczegolnie reakcja na pozar heh

Kris

Hehe niektóre teksty dobre. Multi a gdzie tekst: “moja załoga jest chyba z biedronki”??

Marek

Moim zdaniem głoś Orzanela najprzyjemniejszy

Daminaisu

U multiego niestety zbyt wysoki ton.. brzmi jak chłopczyk bez mutacji

Ehem

W złym kierunku przesunął suwak modulatora głosu 🙁

Tadam

Exactly.

Sexton78

Lol to jest multi? …. chyba w 1%

DIANTHUSS

Multi ma głos wyższy o jakieś pół oktawy… WTF XD

doom7ord

Już jestem pewien, że na pewno nie wybiorę Multiego, na dłuższą metę bardzo irytujące się robi.

FinderIdiots

….

Tadam

A jak napisałem to w innym wątku, to z piętnaście minusów dostałem 😀