Stream na koniec roku 2020
Krótki zapis od Harkonnen’a z TDB:
Rebalansowanie pocisków HE
- Uszkodzenia będą obliczane na podstawie miejsca, w które uderzy pocisk. W tym przypadku pancerz odegra w końcu ważną rolę;
- Deweloperzy chcą “wyeliminować” przysłowiowe “strzelanie na pałę” pociskami HE;
- Jako już wspomniano wcześniej, zmiany te zostaną przetestowane na serwerze Piaskownicy;
- Pancerz warstwowy będzie miał większe znaczenie przeciwko HE.
Rebalans dział samobieżnych
- Artyleria otrzyma nowe typy pocisków:
- Pierwszy typ pocisku będzie zadawał przyzwoite uszkodzenia, miał duży promień rażenia i powodował ogłuszenie. Zaletą będzie tor lotu pocisku – parabola jest stroma co pozwala wstrzeliwać się za osłony, np.: głazy, niewielkie budynki i wyciągać często nadszarpnięte pojazdy.
- Drugi typ pocisku będzie zadawał jeszcze większe uszkodzenia, a to wszystko kosztem mniejszego promienia rażenia i brakiem ogłuszenia;
- Trzeci rodzaj charakteryzuje się normalnymi uszkodzeniami, brakiem ogłuszenia i płaskim torem lotu pocisku.
- Jeżeli pocisk znajdzie się w komorze, a sytuacja wymusi na nas zmianę typu amunicji, to czas przeładowania następnego pocisku będzie krótszy. Ma to na celu urozmaicenie rozgrywki;
- Na minimapie pojawi się specjalny znacznik sygnalizujący miejsce, w które strzela artyleria. Czołgi otrzymają dodatkową “żarówkę”, umożliwi ona rozpoznanie, w którym momencie strzela do nas artyleria przeciwnika. Zmiany mają zostać przetestowane na początku 2021 roku.
- W planach jest dodanie trybu Ostrzału i Przemieszczania dla artylerii (jak u szwedzkich TD). Wówczas oddanie strzału możliwe będzie tylko w trybie Ostrzału;
- “Tracery”, smugi za wystrzelonymi pociskami będą miały mocniejszy kolor, co ułatwi kontrowanie wrażej artylerii;
- Dodany zostanie znacznik “strefy rażenia”, który poinformuje o tym, czy uda nam się trafić w cel ukrywający się za przeszkodą, czy też nie.
Załoga 2.0
- 75 poziomów atutów / umiejętności;
- Szósty zmysł będzie docelowo domyślnym, zerowym perkiem każdej załogi;
- Załoga będzie składać się z jednego członka załogi (“one-man-army”);
- Załoga będzie mogła zostać wyszkolona na maksymalnie trzy czołgi tej samej nacji i klasy;
- Dodani zostaną tzw. “instruktorzy”, stanowiący swoiste wzmocnienie niektórych atutów / umiejętności, dając możliwość wywindowania ich ponad ustanowiony limit;
- Po wprowadzeniu Załogi 2.0 nie utracicie dotychczasowych postępów. Uzbierane doświadczenie i umiejętności członków załogi zostaną odpowiednio przekonwertowane do nowego systemu;
- Więcej szczegółów poznamy na serwerze Piaskownicy.
Wydarzenia
- Wydarzenie “Ostatni Waffenträger” było swoistym testem dla Wargaming, a sami gracze polubili ten tryb. Z pewnością powróci w 2021 z pewnymi usprawnieniami;
- Stalowy łowca, Linia frontu i tryb Halloween powrócą w 2021 roku.
Inne informacje
- System wyszukiwania plutonowych: gracz będzie mógł wyszukać ewentualnych plutonowych w momencie wejścia do kolejki. Lista potencjalnych graczy zostanie wyświetlona również w garażu.
- Starcie Drużyn powróci w 2021 roku z kilkoma zmianami. Przewodzić będą czterej przedstawiciele społeczności: Dakillzor, Circon, Orzanel oraz NewMulti2k. Dodatkowo do ekipy dołączą czterej nowi: MartyVole, L4ny-, Pamboum I Eekeeboo.
- Deweloperzy nie chcieli ujawniać szczegółów wprowadzenia nowych nacji ze względu na dużą ilość czasu / pracy potrzebną do ich przygotowania i dodania do gry.
- 2021 przyniesie nowe czołgi do dwóch nacji, jednak nie podano żadnych dalszych informacji (prawdopodobnie będą to czołgi czechosłowackie i brytyjskie. Wiemy z pewnego źródła, że deweloperzy posiadają dane na skompletowanie brytyjskiej linii kołowców oraz drugiej linii pokroju Vickers / Chieftain!! Powiedziano nam również, że szwajcarskie czołgi zostaną wprowadzone do gry, ale prawdopodobnie może się zdarzyć dopiero w 2022 roku).
- W 2021 zaplanowano kilka balansów czołgów, ale nie podano szczegółów.
- Nie ma planów na dodanie czołgów tieru wyższego, niż X.
- Nie ma w planach zmian odnośnie pokojów treningowych.
- Wargaming nie planuje wprowadzić zmian do matchmakingu, którego praca opierałaby się na umiejętnościach graczy.
- Deweloperzy nie chcą wprowadzać nowych kołowców ze względu na negatywny odbiór tej klasy przez graczy (co jest dziwne, bo przecież mają już gotową gałąź brytyjską, która czeka na pokazanie).
- Ostatnia granica może powrócić do gry. Jest kilka pomysłów na temat tego trybu, ale nie podano szczegółów.
- Balans amunicji jest prawie gotowy, zaś same zmiany zostaną wprowadzone częściowo. Najpierw zmianie ulegną pociski OB i działa samobieżne. Kolejne balansowanie amunicji nastąpi później, ponieważ same zmiany obuchów są już wystarczająco stresujące gra graczy.
- Jest kilka planów na zmiany w systemie schematów. W przyszłości gracze mogliby np. konwertować niechciane fragmenty na inne itd.
- Nie planuje się zmian odnośnie systemu RNG.
- „Mniej popularne” czołgi mogą zostać zrebalansowane w ciągu roku, w razie potrzeby.
- Deweloperzy myśleli o wprowadzeniu Misji Osobistych 3.0 jeszcze w tym roku, ale nie zrobią tego, ponieważ chcą, aby każda kolejna kampania miała coś nowego i niepowtarzalnego do zaoferowania.
- Brak planów na dodanie granatów dymnych do gry. Wiąże się to głównie z performancem tytułu, który mógłby mocno ucierpieć, jakby np. kilku graczy rozpyliło dym w tym samym momencie.
- Nie ma planów na wprowadzenie standardowego garażu, który można dowolnie dostosowywać, jak to ma miejsce np. podczas Świątecznych Operacji.
Najlepiej jeśli dają wszystkim SPG camo takie jak na Szweckich TD-kach , celność Leoparda , mobilność EBR-a i doładowane magazynki na 30 pocisków i koniecznie trzeba zaimplementować mod na łamiące się drzewa itp. żeby zachęcić arciarzy do częstszego strzelania na ślepo .
Do tego 3 typy pocisków z których :
– Pierwszy zapiedoli cię jednym trafieniem bo będzie miał 900 penetracji i 5000 średniego dmg
– Drugi typ luj ogłuszacz , będzie miał 100 penetracji , 15 minut ogłuszania i 2000 dmg
– Trzeci rozpierdalający moduły typ pocisku wystarczy że razi cię spleszem żeby poranić załogę i zepsuć wszystko co tylko się da w czołgu .
Wtedy w giereczce zapanuje BALANZ przez duże B .
Ps. Zapomniałem jeszcze dodać że takich artylerii może być tylko po 1 na stronę żeby artylerzyści mogli wbijać swoimi ukochanymi maszynami Medale Rosienii .
Ps2 . I KONIECZNE JEST ŻEBY PARABOLA LOTU POCISKU BYŁA JAK NAJLEPSZA – 90° TO MINIMUM ŻEBY NIE BYŁO SKAŁY ZA KTÓRĄ MOŻNA SIĘ SCHOWAĆ .
Pozdro dla normalnych graczy 😉
CHWDWG
mnie akurat najbardziej nie podoba się nowa załoga. Wydaje się jakaś taka upośledzona i wygląda jakby usuneli prawie wszystkie perki. Tam jeden ****, że arcie pociski dali bo teraz jak objedziesz arte to ona już niema szans, ponieważ wpierdolili jej tryb dawna (strzelanie w trybie upośledzenia) i alzheimera (Zakaz strzelania podczas przestawiania się).
Przepraszam jeśli uraziłem normalnych graczy 🙂
PS.NIegram artom
Ja uwielbiam artę, imam nadzieję że to wejdzie żebym móc wkuhwiać takie osoby jak ty!
Ps. arciarze też normalni gracze.
a ja czekam jak w końcu dają możliwość dodawania dodawania oczekujących graczy do potyczki w trybie treningowym
bo oczekiwanie 15 min wydaje się być wiecznością
to ty grasz na NA serwerze o 1 w nocy?
Po co tak kombinować? Wystarczy w MM ograniczyć artę do 1 na stronę. Pzdr
Wszystkie zalogi pojda w piach. Nastepny genialny pomysl ktory skonczy sie odejsciem tysiecy graczy. Brawo WG, niech gra zdycha.
Radzę czytać ze zrozumieniem…
Jarają mnie te 3 czołgi na raz w garażu
me too hyba jedyna fajna żecz, którą dodali 😉
Znowu buff dla babokuf no nie no kurka wodna
Na cxhuj zmieniac cos co jest dobre ????????
Najlepsze czołgi na świecie to ARTY
Mam ogólnie 84260 bitew z tego 51000 artami
Lugie dołowac takich ludzików jak wy 🙂
Poka nick bo nie wierze
Ta bo jedyne co ci wychodzi to wk.. Innych gratuluję ambicji na ale każdemu wychodzi co innego bocie na redline hehe
dżizes krajs…
Mega słaby bait
Zgadzam się z tobą! 😀
Poza tym granie artą jest skomplikowane, bo jak staniesz na kapie to nic nie zrobisz. Trzeba myśleć gdzie stanąć, strzelać z wyprzedzeniem i wielokrotnie zdarza się że kolarzuwy z HE robią rajd na drugą stronę. Nie mówiąc już nawet o: kosmicznym rozżucie, długim przeładowaniu, dłuuuuuuugim celowaniu.
Bo artą trzeba umieć grać!
Artę powinno się usunąć na zawsze, a nie cokolwiek z nią robić, a najbardziej zapalonych zbanować na zawsze razem z ich pojazdami
Już powiedzieli, że artylerii nigdy nie usuną. A jakie jest WG – wiadomo. Jeśli mówią, że zrobią coś co się graczom nie podoba – to to zrobią. A jeśli mówią, że zrobią dla graczy coś, co oni by chcieli – to mówią.
“Na minimapie pojawi się specjalny znacznik sygnalizujący miejsce, w które strzela artyleria. Czołgi otrzymają dodatkową “żarówkę”, umożliwi ona rozpoznanie, w którym momencie strzela do nas artyleria przeciwnika.”
To byłoby bardzo przydatne. Artyleria w obecnej postaci jest bogiem pola bitwy, tj. nikt nie wie, w kogo celuje i kiedy strzeli. Nie można jej oddać ani namierzyć – siedzi poza zasięgiem widzenia. Teraz trochę się to wyrówna i nie będzie tyle niespodziewajek…
Ale taka jest, chłopie, rzeczywistość pola bitwy 😛
koleś zgadzam się z tobą mnie arty prześladują
Ja nieustannie twierdzę, że mega byłaby kołowa arta. Krótki zasięg, szybka relokacja, dobre camo, szybkostrzelność, mały dmg, ale za to umiejętność strzelania za zasłony. No i oczywiście brak możliwości obracania kadłuba 😀
ok, powiedz mi coś ćpał?
Pomidory marudzace na ebry i arte oraz op premki powinny tez zostac zbanowane na zawsze :)))
Narzekam tylko na artę, bo to gra o czołgach, a nie półmózgach focusujących czołgi których zazdroszczą ;]
Patrz każda arta i Centurion AX gdy gram swoim 121B na głównym koncie :/
Centurion AX to straszny szrot, nie dziwota :/ poza działem nie istnieje
Przyniosę Ci chusteczkę bo się popłaczesz zaraz. Jeśli Ci to przeszkadza to czemu się w tą grę grasz? xd
Bo to chłopczyku gra o czołgach a nie artyleriach?
Osa mochodziakch też? Antyfan kołowców (w obecnej formie dla jasności) pzdr
Kołowce nie są wymagającymi przeciwnikami, także przykro mi
Ten słownik:) “o samochodzikach” miało być.
Czyli należałoby usunąć wszystkie arty, działa samobieżne (niszczyciele), kołowce. czyli jakieś 1/3 wszystkich pojazdów, więc następnym razem zastanów się co piszesz!
Nawet cieszę się z tego Multiego. Wiem, że jest trochę beka, ale mam do niego sentyment. Był moim pierwszym CC, na którego trafiłem jeszcze w erze sprzed “5 zł za ocenę konta”;)
Też kiedyś go obserwowałem, bo miał naprawdę wartościowy i przyjemny w odbiorze kontent dla każdej kategorii widzów. Teraz niestety jest ogrom aktorstwa, sztuczności, itd. Strimy jego w żadnej sposób nie budują większej więzi z twórcą, a głównym targetem są po prostu dzieci lub osoby o takiej mentalności – na takich zawsze się najlepiej zarabia (czy to w grze, czy sprzedając jakieś śmieci co błyszczą jak miliony monet). I to też trzeba wliczyć w całokształt działalności. Mimo wszystkich zarzutów i tak można mu pogratulować tego co osiągnął.
Coś wspaniałego
(chodzi o żarówke)
Funkcja jest już w WoWS. Super się przyda!
AW ma podobną technikę
Czyli mam wiedzieć, że celuje do mnie arta? A jak to się ma do modów pokazujących, gdzie celują czołgi przeciwnika? Przecież to jest uznane za cheat. Kompletnie nie rozumiem tego pomysłu. Pzdr
żarówka na arte czyli wiesz kiedy arta w cb kliknęła czyt. masz czas na usawienie kadłubu wiekszym pancerzem w przewidywany kierunek lotu pocisku, lepiej?