Prosto z Supertestu: 🇮🇹 Rinoceronte – zmiana parametrów technicznych, cz. 5
Kolejne zmiany w charakterystyce włoskiego HT.
Rinoceronte. Charakterystyki dla załogi wyszkolonej w 100%:
Tier: HT-10, Włochy, standardowy
Wytrzymałość: 2 000
Moc silnika: 650 KM 700 KM
Waga: 44,72 t
Maksymalne obciążenie: 46,50 t
Moc na tonę: 14,54 KM / t 15,65 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 40 / -12 km / h
Prędkość obrotu: 29,2 °/s
Prędkość obrotu wieży: 26,07 °/s
Opór gruntu: 1,1 / 1,2 / 2,3
Zasięg widzenia: 390 m
Zasięg sygnału: 750 m
Pancerz kadłuba: 135 / 75 / 40
Pancerz wieży: 190 / 110 / 50
Działo: 127 mm OTO Melara Gun
Uszkodzenia: 490 / 490 / 640
Penetracja: 268 / 310 / 127 268 / 325 / 127
Szybkostrzelność: 3,67 3,90
Średnie uszkodzenia na minutę: 1 798 1 913
Średnie uszkodzenia na minutę pociskiem OB: 2 349 2 498
Pocisków w magazynie: 3 szt.
Czas ładowania pomiędzy strzałami: 4,0 s
Czas przeładowania jednego pocisku: 20,56 / 17,62 / 16,35 s 19,58 / 16,64 / 15,37 s
Czas pełnego przeładowania: 54,53 s 51,59 s (Czas pomiędzy wystrzeleniem ostatniego pocisku w magazynie i załadowaniem nowego magazynu)
Rozrzut na 100 m: 0,32
Czas celowania: 1,96 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -10 ° / +15 °
Liczba pocisków: 33 szt.
Załoga 3-osobowa: Dowódca, Kierowca-mechanik i Celowniczy.
Prędkość wylotowa pocisków:
- APCR: 1 452 m / s
- HEAT:
1 061 m / s756 m/s - HE:
1 061 m / s756 m/s
Rozrzut Celownika:
- w trakcie obrotu wieży: 0,14;
- w trakcie ruchu pojazdu: 0,30;
- w trakcie obrotu pojazdu: 0,30;
- w trakcie obrotu wieży z maksymalną prędkością: 3,65;
- przy maksymalnej prędkości pojazdu: 12,00;
- przy maksymalnej prędkości obrotu pojazdu: 8,76.
Wartość Kamuflażu:
- Maskowanie stacjonarnego pojazdu: 7,18 / 1,1 % (dla nieruchomego pojazdu / dla nieruchomego pojazdu po oddaniu strzału);
- Maskowanie pojazdu w ruchu: 3,59 / 0,55 % (dla ruchomego pojazdu / dla ruchomego pojazdu po oddaniu strzału).
Czy towarzysze z Mińska przestaną się w końcu miotać z tym czołgiem?
Tak teraz się zastanawiam, czy mój skill do grania szrotem w tym wypadku również będzie działał.
wiadomo kiedy bedzie mozna kupic progetto 46 tier 8 lub somua sm tier 8 ?
pewnie w kalendarzu adwentowym
Chciałeś powiedzieć w skrzynkach 😉
Niby mało pocisków ale to w sumie ma sens bo ludzie mogliby strzelać podczas ładowania żeby szybciej załadować od razu cały magazynek a tak jest zbyt duże ryzyko że nie starczy pocisków do końca bitwy, czyli w tym Mińsku jednak coś myślą
756 m/s… z procy strzelają..?
Ta prędkość pocisków heat i he xD Czy to oznacza, że zamiast strzelać, załoga będzie nimi rzucała przez otwarty właz?
Zgadza sie, czas przeladowania rowniez o tym przekonuje.
Wtf najpierw pogarszają a potem poprawiają to samo????????
A jak myślisz skąd nazwa „Supertest” ?
Piekło zamarzło, po tylu nerfach buffa dostał
Coś w końcu na plus bo 8 tiery mają lepsze parametry, jeszcze zrobcie 4 pociski czas pełna minuta, wieża do wzmocnienia i będzie git
E tam i tak nie będę grał X, oby VIII i IX były dobre
8 i 9 to padło było i padło będzie tylko premka będzie dobra.
Ta prędkość Heat’ów i HE. BTW polecam pograć sobie 100Lt na He’kach. Wrażenia niezapomniane. Pzdr
Jeszcze zrobić mu jednego baffa z powrotem i będzie, po co robić ta linie. Czas między pociskami na 3 sek zmienić. A nie.
Są tacy co mają już wszystkie X tiery. Oni i tak zrobią. Pzdr
co mnie oni obchodzą?
a co tych co mają wszystkie dychy wy obchodzicie ?
Dalej mam w ….. tych co maja wszystkie X
Nie przy takiej alfie
1913 DPM na dziesiątce to śmiech. Włoskie medy ósmego tieru mają większy.
ale weź pod uwagę nowy system magazynkowy, nie wiadomo jak do końca on będzie wyglądał i może przy dobrym wykorzystaniu go dpm będzie wyższy.
DPM podany w statach to najwyższy możliwy więc…. jest śmiechu warty.
wątpię 19,58+16,64+15,37=51,59 czyli podany wyżej czas przeładowania magazynka z którego liczy się szybko strzelność a potem DPM. W filmie jest mówione że przy strzale w odpowiednim momencie czas przeładowania spadnie o połowę czyli DPM wzrośnie też mniej więcej dwukrotnie 😉
Ja to widzę w ten sposób:
1 strzał 490
przeładowanie ostatniego pocisku 15,37
2 strzał 490
przeładowanie ostatniego pocisku 15,37
3 strzał 490
przeładowanie ostatniego pocisku do znacznika skracającego czas przeładowania o połowę 13,37 ( lub 15,37 )
4 strzał 490
połowa z przeładowania drugiej pestki 8,32 ( lub 3,9 )
5 strzał 490
oczekiwanie na interclip 3,9
6 strzał 490
Czyli w 56,33 sekund zadajemy 2940 z użyciem nowego „feature” włoskich HT
Jednakże jeżeli poczekamy cierpliwie do końca 3 przeładowania zamiast 13,37 do 15,37 to mamy możliwość zadania 2940 obrażeń w zaledwie 53,91 sekundy
Lepszy DPM z kategorii czołgi ciężkie ma tylko T57 Heavy 3,096.77, blisko jest Kranvagn 2,933.38 i Chieftain 2,909.09, ale liczone na pełną minutę, a nie na 53,91 sekundy czyli z 10% stratą.