Aktualizacja 0.9.10 – Amerykańskie pancerniki: część 2

Kapitanowie! W związku z instalacją aktualizacji serwery będą niedostępne:

Od: Cz. 29 Paź. 06:00 CET (UTC+1) / Twój czas lokalny: Cz. 29 Paź. 06:00

Do: Cz. 29 Paź. 09:00 CET (UTC+1) / Twój czas lokalny: Cz. 29 Paź. 09:00

Rozmiar aktualizacji: 4,7 GB


Amerykańskie pancerniki: część 2

Wydarzenie w aktualizacji 0.9.10 składa się z misji bojowych, dostaw codziennych oraz nowej kolekcji poświęconej US Navy.

W celu standaryzacji nazw, dyrektywy zostały zamienione na „grupy misji bojowych”.

Uwaga: żetony amerykańskie można wymienić na nagrody w Zbrojowni aż do końca trwania wydarzenia. Po jego zakończeniu waluta ta zostanie wymieniona na kredyty po kursie 1:1000.

Możliwość dokonania takiej wymiany będzie dostępna do:
Cz. 03 Gru. 06:00 CET (UTC+1) / Twój czas lokalny: Cz. 03 Gru. 06:00
Kontenery „Stale nieustraszeni!”
Początek: Cz. 29 Paź. 06:15 CET (UTC+1) / Twój czas lokalny: Cz. 29 Paź. 06:15
Koniec: Wt. 01 Gru. 06:00 CET (UTC+1) / Twój czas lokalny: Wt. 01 Gru. 06:00

Nagrody za ukończenie misji i grup: flagi sygnałowe, kamuflaże, węgiel, wolne PD, elitarne PD dowódcy oraz kontenery „Stale nieustraszeni!”

Kontenery „Stale nieustraszeni!”

Jak zdobyć kontenery

  • Do 27 kontenerów — za wypełnianie grup misji bojowych.
  • Do 4 kontenerów — z Dostaw codziennych.
  • Do 10 kontenerów — za wypełnianie specjalnych misji bojowych z oficjalnych streamów World of Warships.

Każdy kontener „Stale nieustraszeni!” zawiera:

  • Element kolekcji „Stale nieustraszeni!”
  • 1 sygnał specjalny (Smok, Wiwerna, Czerwony smok, Uroboros, Hydra, Bazyliszek, Skylla lub Lewiatan), lub 1 kamuflaż Stars ‚n’ Stripes.
  • Jedno z następujących przedmiotów: 600 jedn. węgla; 500 wolnych PD; 1500 elitarnych PD dowódcy; 3 sygnały tego samego typu (Zulu, Papa Papa, Equal Speed Charlie London, India Bravo Terrathree, Zulu Hotel); lub 50 000 kredytów.

Możecie kupić kontenery premium „Stale nieustraszeni!” — oferujące więcej nagród — w Sklepie premium, bądź zdobyć je w zamian za dublony w Zbrojowni. Nagrody są następujące:

  • Element kolekcji „Stale nieustraszeni!”
  • 15 sygnałów specjalnych tego samego typu (Smok, Wiwerna, Czerwony smok, Uroboros, Hydra, Bazyliszek, Skylla lub Lewiatan), albo 12 kamuflaży Stars ‚n’ Stripes.
  • 3400 jedn. węgla; lub 8500 wolnych PD; lub 3 kamuflaże Typ 59.
Kolekcja „Stale nieustraszeni!”

Świeżutka kolekcja „Stale nieustraszeni!” dzieli się na cztery sekcje, po cztery elementy w każdej. Dzięki niej dowiecie się więcej o bateriach głównych pancerników, admirałach i medalach za służbę w obu wojnach światowych, a także podstawowych typach mundurów marynarzy odbywających służbę w US Navy podczas II wojny światowej.

Nagroda za ukończenie sekcji: 5 jednorazowych kamuflaży Stars ‚n’ Stripes; naszywki Skrzydła, Gwiazdy oraz Stars ‚n’ Stripes.

Nagroda za ukończenie kolekcji: okręt V Oklahoma ze stałym kamuflażem Wojskowy oraz dowódcą z 6 pkt. umiejętności.

V Oklahoma to pancernik typu Nevada, którego unikatową cechą jest dziesięć dział głównych kal. 356 mm, rozmieszczonych na dwóch podwójnych i dwóch potrójnych wieżach. Działa są celne, mają dobry zasięg i zadają znaczne uszkodzenia każdą salwą, ale ich przeładowanie trwa dość długo. Na krótkim dystansie pancernik ten może skorzystać z celnych dział baterii dodatkowej.

Kurs wymiany duplikatów to 4:1. Aby je wymienić, musicie kliknąć puste miejsce w sekcji kolekcji i potwierdzić w wyświetlonym oknie, że chcecie wymienić swoje duplikaty na brakujący przedmiot.

Elementy kolekcji można zdobyć tylko z kontenerów powiązanych z wydarzeniem. W aktualizacji 0.10.5 planujemy dodać kontenery „Stale nieustraszeni!” do Zbrojowni. Będzie je można zdobyć w zamian za węgiel. Tak więc wciąż będziecie mogli zebrać kolekcję i zdobyć okręt V Oklahoma, nawet jeśli nie udało Wam się tego dokonać w aktualizacji 0.9.10. Dokładny koszt kontenerów będzie ogłoszony później.

Dostawy codzienne

Podczas aktualizacji 0.9.10 wejdźcie do gry w okresie pomiędzy 29 października a 12 listopada włącznie i zacznijcie gromadzić cenne nagrody za pomocą sekcji Dostaw codziennych.

W sumie możecie otrzymać 10 nagród, natomiast dostawy będą dostępne przez 14 dni. W ten sposób możecie pominąć 4 dni z 2 tygodni i wciąż otrzymać wszystkie cenne nagrody.

Po wprowadzeniu wersji 0.9.11, VIII Kansas, IX Minnesota oraz X Vermont opuszczą wczesny dostęp i będą możliwe do zbadania dla wszystkich graczy.


Bitwy kluczowe

W aktualizacji 0.9.10 dodaliśmy nowy tymczasowy typ bitwy — Bitwy kluczowe. Pochwalcie się umiejętnościami w futurystycznych zawodach, obejmując dowodzenie nad okrętem reprezentującym jedną z trzech korporacji!

  • Nowy typ bitwy stawia przeciwko sobie 16 graczy oraz kontrolowane przez AI potwory na gigantycznej mapie Wielokąt.
  • Rozgrywkę rozpoczniecie samotnie, ale możecie stworzyć drużynę trzech okrętów bezpośrednio w bitwie.
  • Za niszczenie potworów i innych graczy otrzymacie tymczasowy zasób — punkty bitewne. Po zebraniu określonej liczby punktów bitewnych będziecie mogli również wzmocnić swój okręt bezpośrednio w bitwie.
  • Otrzymane punkty bitwy nie są tracone ani wydawane w trakcie bitwy. Możecie je wymienić w Zbrojowni na nagrody.
  • Bliżej centrum mapy znajdziecie potwora z kluczem. Jeśli się z nim rozprawicie, ten zostawi po sobie klucz, który pozwoli Wam uciec przez Portal.
  • Gdy wszystkie klucze będą wykorzystane, Portal zamknie się, a pozostałe okręty zostaną przeniesione do specjalnego obszaru — Oktagonu. Finał bitwy rozegra się na stopniowo zmniejszającym się obszarze bojowym. Ostatni pozostały okręt bezpiecznie opuści teren Wielokąta.
  • Pomyślne opuszczenie terenu Wielokąta zapewni dodatkowe punkty bitewne.
  • Każdy z trzech dostępnych okrętów oferuje różnorodne moduły, które mogą mieć znaczny wpływ na rozgrywkę.

Nowy tematyczny Port, inspirowany Wielobokiem pomoże Wam wsiąknąć w atmosferę wydarzenia jeszcze przed wejściem do bitwy.

Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.

Więcej szczegółów o zasadach bitew kluczowych oraz nagrodach dostępnych w Zbrojowni, znajdziecie w poświęconym temu artykule.

Misje klanowe

W sekcji klanów w menu dodano kilka misji związanych z rozwojem klanu. Główną nagrodą za ich ukończenie jest ropa, ale dwie z nich zwiększą zapasy węgla w Skarbcu klanowym. Możecie łącznie zyskać 32 100 jedn. ropy oraz 11 000 jedn. węgla. Do zdobycia jest również osiągnięcie „Potężna flota”.

Misje nagradzają klany za powiększanie się, udział w bitwach morskich, aktywną grę członków oraz walkę w bitwach klanowych. Więcej szczegółów o misjach dostępnych jest w kliencie gry.

Interfejs lotniskowców

Wprowadziliśmy kilka zmian, które mają na celu to, byście otrzymywali użyteczne informacje na temat statusu swojego okrętu w momencie, gdy kierujecie eskadrą w powietrzu.

  • Dodano nowy znacznik, wskazujący Wasz lotniskowiec. Zmienia się on, odzwierciedlając status Waszego okrętu: ryzyko kolizji, wykrycie przez przeciwnika, nadciągające torpedy itp.

  • Zaktualizowano powiadomienia dźwiękowe. Te, które niosły najmniej informacji, zostały usunięte, ustępując nowym, odnoszącym się do statusu lotniskowca.
  • Dodaliśmy możliwość pominięcia animacji ataku i przejścia bezpośrednio do kierowania eskadrą. Okres niewrażliwości samolotów zostanie skrócony o czas trwania ominiętej części animacji.

Zbrojownia

Dodano nowy stały kamuflaż Samuraj dla okrętu X Shikishima. Jest dostępny w zamian za trzy żetony rankingowe.

Możliwość wymiany 12 500 punktów badawczych na 250 000 wolnych PD w Agencji Badawczej nie okazała się zbyt popularna, więc została usunięta.

Możliwość dokonania takiej wymiany będzie dostępna do: Sob. 14 Lis. 06:00 CET (UTC+1) / Twój czas lokalny: Sob. 14 Lis. 06:00
Pozostałe zmiany

Sprawdźcie w rozwijanej sekcji dodatkowe informacje o zmianach dotyczących zbalansowania, dodatkach i zmianach w zawartości, a także o pozostałych usprawnieniach.

Zmiany w zbalansowaniu gry

W aktualizacji 0.9.10 przeprowadziliśmy zmiany parametrów kilku okrętów na podstawie naszej analizy ich wydajności bojowej oraz informacji zwrotnej od graczy. Te zmiany były potrzebne, aby ostrożnie skorygować balans wybranych okrętów wojennych. W przyszłych aktualizacjach mogą pojawić się dalsze zmiany, jeśli zajdzie taka potrzeba.

Brytyjski krążownik V poziomu Hawkins
  • Skrócono czas przeładowania dział baterii głównej z 12,1 do 11,7 sek.
Brytyjski lotniskowiec VIII poziomu Implacable
  • Zmiany w charakterystyce bomb:
  • Zwiększono uszkodzenia maksymalne z 4900 do 5100.
  • Zwiększono szansę na spowodowanie pożaru z 28% do 29%.
Radziecki krążownik VIII poziomu Tallinn
  • Skrócono czas przeładowania dział baterii głównej z 13,5 do 13 sek.
  • Zwiększono zasięg wykrywalności z powierzchni wody z 14,24 do 14,54 km. Inne wartości wykrywalności zostały odpowiednio zwiększone.
Radziecki krążownik IX poziomu Riga
  • Skrócono czas przeładowania dział baterii głównej z 14,5 do 14 sek.
  • Zwiększono zasięg wykrywalności z powierzchni wody z 15,04 do 15,34 km. Inne wartości wykrywalności zostały odpowiednio zwiększone.
Radziecki krążownik X poziomu Pietropawłowsk
  • Zwiększono zasięg wykrywalności z powierzchni wody z 15,4 do 15,8 km. Inne wartości wykrywalności zostały odpowiednio zwiększone.

Dodatki i zmiany zawartości

Następujące okręty zostały udostępnione do testów deweloperom, supertesterom i promotorom społecznym: VI Andrea Doria, VII Francesco Caracciolo, VIII Vittorio Veneto, X Cristoforo Colombo oraz X Werner Voss — podobny do lotniskowca X Manfred von Richthofen, lecz z bombowcami wyposażonymi w bomby odbijające OB, zamiast bombowców torpedowych. Specjalną cechą tych bombowców jest nowy sposób atakowania celów. Samolot schodzi na niski pułap i zrzuca bomby. Mogą one odbić się kilkakrotnie od wody przed trafieniem celu.

Okręty hybrydowe VIII Tone oraz VI Ise — reprezentanci osobnej grupy pancerników i krążowników — zostały dodane do testowania. Najważniejszą cechą tych okrętów jest możliwość wystartowania eskadry lotniczej z ich pokładu. Dodano trzy wersje każdego z okrętów. Różnią się między sobą rodzajem samolotów: Tone oraz Ise mają bombowce torpedowe, VIII Tone 2 oraz VI Ise 2 — bombowce nurkujące z bombami OB, natomiast VIII Tone 3 oraz VI Ise 3 — samoloty szturmowe.

Dodaliśmy nieco zawartości poświęconej czarnemu piątkowi: VIII Cossack B, IX Jean Bart B, VIII Kaga B, VII Atlanta B, cztery flagi pamiątkowe, cztery naszywki oraz czterech dowódców.

W ramach nowego etapu współpracy z Arpeggio of Blue Steel, do gry dodano VIII ARP Maya, X ARP Yamato, stały kamuflaż dla IX Musashi oraz trzech dowódców.

Aby uczcić nadchodzący Dzień Flagi Brazylijskiej, w grze pojawił się panamerykański dowódca Francisco Ferreira Filho, flaga Marynarka Brazylii, jednorazowy kamuflaż Brazylijski oraz okręt II Almirante Abreu z unikatowym dźwiękiem syreny i stałym kamuflażem Ordem e Progresso.

Dodaliśmy również naszywkę „Błękitne przestworza — Air Force”, a także naszywkę i flagę Dzień pamięci.

Szczegóły na temat zdobycia tej zawartości zostaną opublikowane później na naszej stronie internetowej.

Pozostałe zmiany

Wraz z premierą wersji 0.9.10 planujemy przerwać wsparcie dla Mac OS. Podjęliśmy tę decyzję ze względu na małą popularność tego systemu operacyjnego wśród naszych odbiorców. Wsparcie dla Mac OS hamuje nasze możliwości poprawienia wyglądu gry i jej ogólnej wydajności. Więcej szczegółów znajdziecie w specjalnym artykule.

  • Zwiększono minimalne pionowe kąty celowania pierwszego i szóstego działa baterii głównej okrętu II Albany, by zapobiec kolizjom dział z relingami.
  • Zmniejszono poziome kąty celowania dziobowych dział baterii głównej okrętu X Småland, by zapobiec kolizjom dział z nadbudówką.
  • Dodano nowe podcasty Morskie legendy.
  • Premie z Portów węglowego i stalowego są teraz przyznawane przy rozdzielaniu zasobów ze Skarbca klanu.
  • Wyrównano tekst w menu sekcji misji bojowych.
  • Naprawiono problem, który sprawiał, że część pancerza rufowego okrętu IX Ibuki nie działała.
  • Naprawiono problem, przez który grubość pancerza obrony przeciwtorpedowej okrętu X Zaō‚s wynosiła 25 mm zamiast 30 mm.
  • Naprawiono problem, który sprawiał, że zasięg torped samolotów lotniskowca VIII August von Parseval na minimapie nie odpowiadał specyfikacji technicznej.
  • Naprawiono problem z transakcją, który pojawiał się przy przyspieszonym przeszkalaniu dowódcy przydzielonego do okrętu V Kirow.
  • Naprawiono problem, który sprawiał, że interfejs działał niepoprawnie po jednoczesnym otrzymaniu wyników różnych bitew.
  • Naprawiono problem, który zapobiegał blokowaniu przycisku „Bitwa!”, który nie powinien być aktywny, jeśli część dywizjonu wciąż była w bitwie.
  • Naprawiono problem, który sprawiał, że ekran harmonogramu bitew klanowych niewłaściwie wyświetlał się po chińsku.
  • Naprawiono problem, który sprawiał, że na minimapie wyświetlały się nieprawidłowe ikony samolotów zwiadowczych oraz myśliwców.
  • Zwiększono zasięg widzenia okrętu VII Florida z 26 do 27 km.
  • Zaktualizowano ustawienia wody dla portów Fiordy, w Londynie, Noworosyjsku i Nowym Jorku; a także na następujących mapach: Atlantyk, Ziemia Ognista, Linia tektoniczna, Nowy Świt, Gorący punkt, Lodowe wyspy, Okruchy, Śpiący olbrzym, Grecja, Przystań i Estuarium.
  • Przywrócono możliwość ustawienia innych przycisków dla wyboru pocisków i zmiany szerokości rozrzutu torped.
  • Delikatnie zaktualizowano rozkład PW kadłubów następujących okrętów: VIII North Carolina, VII New Orleans, IX Buffalo, IX Seattle, X Salem, VIII AL Montpelier, VIII Richelieu, VI Bayern, V Königsberg, VI Nürnberg, VII Yorck, VIII Admiral Hipper, IX Roon, X Hindenburg, VIII Prinz Eugen, VIII Atago, VIII Atago B oraz VIII ARP Takao.
  • Naprawiono błąd, który powodował zbyt długie obniżenie prędkości niemieckich samolotów podczas wykorzystania Doładowania silnika, a także zbyt szybki powrót do ich prędkości przelotowej.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że samoloty potrzebowały zbyt dużo czasu do osiągnięcia odpowiedniej wysokości, umożliwiającej powrót na lotniskowiec, przez co otrzymywały zbyt dużą liczbą uszkodzeń.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że rakiety i bomby nie trafiały w miejsce wyznaczone przez celownik, gdy atak był przeprowadzany w trakcie nabierania wysokości.
  • Naprawiono błąd, który powodował zmianę grubości pancerza pokładu okrętu X Manfred von Richthofen na 6 mm zamiast 21 mm.
  • Naprawiono błąd, który powodował nieobecność pancerza barbety na okrętach III Bellerophon i IV Ishizuchi.
  • Naprawiono błąd, który powodował brak wyświetlania znacznika „Nowy” w zakładce kolekcji w profilu, gdy zdobyty został nowy element kolekcji.
  • Inne zmiany i usprawnienia. Kompletna lista znajduje się na stronie Wsparcia Gracza. Uwaga: lista drobnych zmian dostępna jest tylko po angielsku i rosyjsku.

Ź: WoWS EU

guest
1 Komentarz
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Anonimowo

i znowu ta wstrętna gęba