Halloween 2020: Wasz przewodnik po Mirny-13
przez Bin4r · Opublikowane
Prosto z portalu WoT 😉
26 października w World of Tanks rozpocznie się wydarzenie z okazji Halloween o kryptonimie Mirny-13. Wydarzenia rozgrywają się w tajnym mieście. Masz pięć specjalnych czołgów do walki ze strażnikami i innymi niebezpiecznymi wrogami, a wszystko to podczas zbierania specjalnej materii i przynoszenia jej do specjalnego zbiornika. Z każdym kolejnym etapem zadanie staje się coraz trudniejsze, ale nagroda jest tego warta. Ukończ misje i otrzymaj monety, które możesz wymienić na cenne zasoby. Przygotuj się na najbardziej tajemnicze wydarzenie World of Tanks 2020!
Czas uczcić najupiorniejsze święto roku w World of Tanks!
Przygotujcie się na wypróbowanie nowego i ekscytującego trybu PvE, gdzie zmierzycie się z nadprzyrodzonym i rozwikłacie tajemnicę kryjącą się za nadnaturalnymi wydarzeniami, które rozegrały się w zakazanym mieście Mirny-13.
- Ten kooperacyjny tryb PvE na Halloween trwa dwa tygodnie: od 26 października do 9 listopada.
- Dostęp do wydarzenia uzyskajcie przez banner nawiązujący tematyką do Halloween w prawym dolnym rogu Waszego garażu.
- Walczcie jako pluton do pięciu graczy w niedawno opuszczonym miasteczku Mirny-13.
- Wybierajcie pomiędzy trzema poziomami trudności – im wyższy poziom, tym wyższe stawki.
- Wskoczcie do pięciu specjalnie dostosowanych pojazdów:
- Trzy są dostępne od razu.
- Dwa wymagają ukończenia misji lub złota do ich odblokowania.
- Przechytrzcie i zniszczcie do siedmiu typów botów AI, z których każdy ma swoje unikalne zachowania, role i ataki. Jeden wróg jest niezniszczalny.
- Waszym zadaniem jest uciec żywym z Mirny-13, niszcząc po drodze opancerzonych przeciwników i uzyskując od nich dziwną substancję obcego pochodzenia znaną pod nazwą Mirium.
- Dostarczcie Mirium do specjalnego kolektora zwanego Magnusem pokazanego na Waszej minimapie, zanim upłynie czas.
- Kiedy Magnus zostanie napełniony Mirium, będziecie się mogli teleportować do nowego wymiaru lub fazy, w której znajdziecie mnóstwo Mirium, ale także cały szereg przeciwników!
-
- Ulepszajcie swoje pojazdy! Przetrwacie tylko, zbierając anomalie po pokonanych wrogach.
- Używajcie mieszanki drużynowych i osobistych materiałów eksploatacyjnych, aby zwiększać swoje szanse na przetrwanie.
- Dowódcy opuszczający Mirny-13 podlegają odpoczynkowi po bitwie. Odczekajcie albo kupcie pobudzenia za kredyty, aby ponownie udać się do Mirny-13. Możecie również zdobyć pobudzenia w misjach dziennych rozgrywanych w bitwach losowych.
- Zdobywajcie doświadczenie dowódcy zależne od ilości zebranego Mirium. Używajcie go, aby awansować dowódcę. Każdy osiągnięty poziom dowódcy da Wam w nagrodę walutę wydarzenia – monety.
- Wypełniajcie trzy typy misji bitewnych, aby zdobyć monety, kredyty i o wiele więcej.
- Wymieniajcie monety na mnóstwo upiornych nagród w sklepie wydarzenia.
- Podczas wydarzenia dostępnych jest dziewięć unikalnych stylów 3D, które można odblokować lub kupić.
- Cztery z nich (w tym trzy o tematyce horroru stworzone przez Masahiro Ito) będą dostępne za złoto.
- Pięć można kupić za monety zdobywane w tym trybie.
Mirny-13 to nadzwyczaj niebezpieczne miejsce, więc zbierzcie przyjaciół i spróbujcie trzymać się razem na mapie. Ta bitwa będzie dramatyczna dla samotnych wilków, ale w plutonie możecie skutecznie walczyć z wrogami i na czas dostać się do Magnusa. Mirium upuszczane przez pokonanych przeciwników dostanie się wszystkim graczom, którzy zadali im uszkodzenia, więc nie będziecie musieli o nie rywalizować. Aktywnie używajcie dostosowanego systemu komunikacji bitewnej w grze. Z pewnością pomoże on Wam przetrwać i odnieść sukces.
Wybierzcie swój poziom trudności!
Dostępne są trzy poziomy trudności: jedno-gwiazdkowy, dwu-gwiazdkowy i trzy-gwiazdkowy. Im wyższy poziom trudności, tym mocniejsi przeciwnicy i tym cenniejsze nagrody za zwycięską bitwę. Ale nie dajcie się zwieść, bo nawet „jedno-gwiazdkowy” poziom trudności będzie dosyć wymagający dla wielu dowódców, więc nigdy nie opuszczajcie gardy! Przygotujcie się do walki z całych sił, aby dotrzeć do końca i uciec żywym z Mirny-13.
Teleportacja pomiędzy fazami
By powrócić do domu trzeba będzie przejść przez kilka faz. Grając na jedno-gwiazdkowym poziomie trudności, będziecie musieli walczyć w 3 fazach. Na poziomach dwu- i trzy-gwiazdkowym przetrwajcie 4 fazy.
W każdej fazie Magnus zużywa dokładnie taką ilość Mirium, jaka konieczna jest do przejścia do kolejnej fazy. Nadmiar jest gromadzony. Dlatego też, im więcej Mirium zgromadzicie, tym łatwiej będzie w następnej fazie, ponieważ każda kolejna z nich będzie wymagała do teleportacji większej ilości Mirium. Pośpiech przy ukończeniu każdej z faz jest niewskazany, skupcie się na zwiększaniu swojej przewagi!
Z każdą nową fazą będzie coraz trudniej o przetrwanie – nieprzyjaciel wzrośnie w siłę, a jego pokonanie będzie nadwątlało Wasze siły w coraz większym stopniu. Widoczność również się pogorszy ze względu na mgłę wiszącą nad miastem i zagęszczającą się z każdą kolejną fazą.
Anomalie
W czasie każdej fazy możecie napotkać anomalię – specjalną jednostkę, która pojawia się po zniszczeniu lub uszkodzeniu przez Was niektórych przeciwników. Po jej aktywowaniu anomalia zwiększy którąś charakterystykę Waszego czołgu, przyznając premie do końca bitwy lub do momentu zniszczenia Waszego pojazdu. Anomalie teleportują się z Wami z fazy do fazy przez całą bitwę. Ale chociaż ich działanie się sumuje, nie stosują się do czołgów innych graczy. Nie zapomnijcie o nich, szczególnie w pierwszych fazach – będą bardzo pomocne w Waszej niebezpiecznej przeprawie.
W trybie napotkacie 9 typów anomalii, a każda z nich poprawia konkretny parametr Waszego pojazdu. Sprawdźcie sami.
Typ anomalii | Zwiększony parametr | Efekt |
---|---|---|
Karabin maszynowy | Czas przeładowania | +15% do prędkości przeładowania |
Miotacz młotem | Uszkodzenia | +5% szans na zadanie +20% dodatkowych uszkodzeń |
Mobilność | Prędkość | +10% do mocy silnika i obrotu wieży |
Ukąszenie wampira | Penetracja | Po przebiciu przeciwnika kradnie punkty wytrzymałości, przywracając 20% zadanych uszkodzeń |
Rozpalona igła | Uszkodzenia | +5% do szansy podpalenia przeciwnika |
Rdzeń ceramiczny | Uszkodzenia | +20% do zadawanych uszkodzeń |
Snajper | Czas celowania | -15% do rozrzutu podczas ruchu i skręcania |
Inspiracja | Załoga | +15% do efektywności załogi |
Regeneracja | PW | +10 punktów wytrzymałości przywracanych co każde 2,5 sekundy |
Odsłońcie tajemnice Mirny-13!
Wraz z Mirium, fragmenty historii Mirny-13 (świadectwa) będą losowo odkrywane przez niektórych z pokonanych przeciwników. Zbierajcie je, by połączyć różne elementy w jeden spójny obraz i rozwiązać zagadkę zakazanego miasta.
Minimapa
W każdej fazie natkniecie się na nowych przeciwników. Będą stawali się coraz silniejsi i coraz liczniejsi, więc każda walka będzie odbiegać od poprzedniej. Odkrywajcie Mirny-13, ściśle współpracujcie z Waszymi sojusznikami i nie zapominajcie o dotarciu do Magnusa na czas!
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć
Wrogowie
W tym roku wydarzenie na Halloween będzie zawierać poprawione modele przeciwników sterowanych przez AI. Wasi adwersarze zaskoczą swoją bystrością, będą wypełniać kilka ról na polu bitwy, przejawiać indywidualnie zachowania i różnie reagować na Waszą obecność. Sprawdźcie sami.
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć
Stawicie również czoła potężnemu przeciwnikowi znanemu jako Nieśmiertelny. Jest niezniszczalny, więc nawet nie podejmujcie walki! Przed Nieśmiertelnym możecie jedynie uciec. Zwłoka może skutkować bardzo złym obrotem spraw. Nieśmiertelny roztacza aurę, która stopniowo będzie wykradać zgromadzone przez Was Mirium. Po wyczerpaniu zapasów Mirium, aura zacznie zadawać bezpośrednie uszkodzenia PW.
Mistrzowskie akcenty
W tym roku połączyliśmy siły z Ito Masahiro, dyrektorem artystycznym trzech pierwszych gier Silent Hill oraz z Akira Yamaoka, znanym na całym świecie kompozytorem muzyki i projektantem efektów dźwiękowych do gier. Pracował również jako producent przy serii Silent Hill, a także służył jako kompozytor.
Obaj legendarni mistrzowie byli bezpośrednio zaangażowani w rozwój trybu na Halloween. Ito Masahiro przyłożył ręki między innymi do projektów nadprzyrodzonych przeciwników, a Akira Yamaoka blisko współpracował z naszym zespołem dźwiękowców w celu stworzenia upiornej i porywającej ścieżki dźwiękowej. Spodziewajcie się spektakularnych efektów graficznych i swoich ulubionych czołgów w szacie, w jakiej ich nigdy nie widzieliście, a wszystko to przy akompaniamencie najbardziej wciągającej muzyki w World of Tanks!
Jeśli jesteśmy przy wkładzie Ito Masahiro w tryb na Halloween, musimy wspomnieć o trzech olśniewających stylach 3D dla czołgów niemieckich ( VIII Panther II , IX E 50 oraz X E 50 Ausf. M ) stworzonych we współpracy z tym kultowym twórcą gier. Będą dostępne za złoto przez całe wydarzenie bezpośrednio w Waszym Halloweenowym garażu. Będziecie też mieli możliwość zdobyć czwarty spektakularny wygląd 3D dla X Leopard 1 .
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.
Pojazdy specjalne
W ramach trybu dostępnych będzie pięć znanych Wam pojazdów, które specjalnie przystosowano, by sprostały ekstremalnym warunkom Mirny-13. Następujące pojazdy będą natychmiastowo dostępne w garażu trybu:
- Szerszeń: szybki i zwrotny czołg lekki z automatycznym systemem ładowania
- Cerber: wszechstronny czołg średni z solidną wieżą i o dużej szybkostrzelności
- Goliat: groźny czołg ciężki z wysokimi uszkodzeniami alfa i dobrą prędkością
Dostaniecie również sposobność na wjechanie do bitwy w dwóch jeszcze bardziej śmiercionośnych pojazdach:
- Malachit: czołg średni ze zwiększoną wytrzymałością i przyśpieszoną naprawą uszkodzonych modułów
- Grenadier: czołg lekki z celnym działem na pociski OB wyposażonym w automatyczne ładowanie
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć
Każdy z czołgów posiada swoje unikalne cechy. Możecie odblokować tych wspaniałych opancerzonych łowców, wypełniając specjalne misje bojowe (więcej o nich poniżej) w trybie albo zdobyć ich natychmiast za złoto lub kupując zestawy specjalne. Jako miły bonus dla graczy, dowódcy tych dwóch pancernych odkrywców otrzymają dodatkowe doświadczenie dowódcy i monety (przeczytajcie o nich poniżej) na początku bitwy.
Pobudzenia i doładowania doświadczenia dowódcy
Jako że Mirny-13 ma bardzo wysoki poziom promieniowania elektromagnetycznego, dowódca czołgu, którym graliście, potrzebuje czasu na regenerację od ostrego zatrucia promieniowaniem po każdej bitwie. Oznacza to, że pojazd nie będzie dostępny do bitwy przez jakiś czas*.
Jednakże możecie natychmiast pomóc odzyskać siły dowódcy pojazdu, używając kredytów do kupna pobudzenia. Koszt zakupu każdego pobudzenia będzie większy od poprzedniego. Możecie też zdobyć pobudzenia, wypełniając specjalne misje dzienne w bitwach losowych. Niektóre z tych dziennych misji dadzą Wam w nagrodę doładowania doświadczenia dowódcy, które są doładowaniami aktywowanymi przed wejściem do bitwy. Podwajają one doświadczenie Waszego dowódcy za tą bitwę. Możecie zdobyć doładowania doświadczenia dowódcy w ramach zestawów wydarzenia lub kupując je indywidualnie.
Odzyskiwanie sił # | Koszt pobudzenia (w kredytach) |
---|---|
1 | 25 000 |
2 | 75 000 |
3 | 135 000 |
4 i więcej | 225 000 |
Materiały eksploatacyjne
Aby zwiększyć Wasze szanse na przetrwanie w Mirny-13 i by skuteczniej rozprawiać się z przeciwnikami, nie zapomnijcie użyć specjalnych materiałów eksploatacyjnych. Będą dostępne 2 rodzaje drużynowych materiałów eksploatacyjnych (dających premie Wam i całej drużynie) i 4 rodzaje osobistych materiałów eksploatacyjnych (zapewniających premie tylko Waszemu czołgowi).
Materiał eksploatacyjny | Efekt | Typ |
---|---|---|
W gotowości | Pozwala natychmiastowo przeładować Wasze działo | Osobiste |
Naprawy awaryjne
|
Odnawia PW, naprawia Wasz czołg i uzdrawia członków załogi | Osobiste |
Tarcza energii
|
Zapewnia niezniszczalność na 7 sekund | Osobiste |
Turbosprężarka
|
Zwiększa przyśpieszenie i uszkodzenia przez taranowanie | Osobiste |
Naprawy polowe
|
Uzupełnia PW każdego gracza w zasięgu | Drużyna |
Zestaw awaryjny
|
Natychmiastowo naprawia wszystkie uszkodzone moduły graczy w zasięgu | Drużyna |
Użycie obu typów materiałów eksploatacyjnych jest ograniczone czasem przygotowania, który rozpoczyna się po tym, kiedy ich działanie dobiegnie końca.
Wszyscy gracze będą również posiadać domyślnie pasywną zdolność Fenksa. Podobnie jak mityczny ptak, Wasz zniszczony czołg powstanie ponownie w kolejnej fazie z 50% początkowej puli PW, o ile Wasi sojusznicy zdołają ukończyć obecną fazę. Oprócz tego po teleportacji do następnej fazy Wy i Wasi sojusznicy odzyskacie po 50% swoich początkowych PW.
System postępów
Na końcu bitwy dostaniecie nagrody w formie kredytów, PD i wolnych PD. Im wyższy poziom trudności, tym więcej kredytów i PD zdobywacie i tym szybciej możecie awansować swojego dowódcę.
W zależności od ilości zebranego Mirium, otrzymacie doświadczenie dowódcy, za które możecie go awansować. Z bitwy na bitwę jego poziom będzie rósł, a za każdy nowy osiągnięty poziom otrzymacie walutę wydarzenia – monety.
Dowódcy czołgów Malachit i Grenadier zdobywają więcej monet na początku każdej bitwy. Zaczynając od 5. poziomu, wszystkie pojazdy zdobywają taką samą liczbę monet.
Poziom | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6+ |
---|---|---|---|---|---|---|
Liczba monet | ||||||
Szerszeń | 1 | 2 | 3 | 5 | 9 | 9 |
Cerber | 1 | 2 | 3 | 5 | 9 | 9 |
Goliat | 1 | 2 | 3 | 5 | 9 | 9 |
Malachit | 3 | 4 | 5 | 7 | 9 | 9 |
Grenadier | 3 | 4 | 5 | 7 | 9 | 9 |
Doświadczenie dowódcy | 1500 | 1500 | 1500 | 1500 | 1500 | 1500 |
Możecie wymieniać monety na ekskluzywne style 3D i inne przedmioty w sklepie wydarzenia. Style uzupełnione będą unikalnymi, specjalnymi członkami załogi w rolach nowych rekrutów, których możecie przenieść do dowolnego czołgu w Waszym garażu. W czasie wydarzenia dostępnych jest pięć czołgów, dostajecie więc pięć odjazdowych stylów 3D i pięciu specjalnych członków załogi z liczbą PD wystarczającą do nauczenia się trzech atutów.
Misje bojowe
W trybie dostępne są trzy typy misji bojowych:
- Misje dzienne
- Misje na poświęcenie (misje kumulatywne)
- Misje na mistrzostwo (misje dominacji)
Będziecie też mieli dostęp do misji dziennych w bitwach losowych, w których będziecie mogli zdobyć pobudzenia i doładowania doświadczenia dowódcy.
Każda nowa misja będzie odblokowana po ukończeniu poprzedniej misji danego typu.
- Misje dzienne zapewniają kredyty i są dostępne raz dziennie.
- Wypełnianie misji na poświęcenie da Wam w nagrodę monety i specjalną odznakę. Odblokują też one czołg lekki Grenadier posiadający działo z automatycznym ładowaniem na pociski OB.
- Po ukończeniu misji na mistrzostwo otrzymacie monety, jeszcze jedną fajną odznakę, elementy stylu wydarzenia* i dodatkowy unikalny specjalny wygląd 2D do bitew losowych. Wypełnienie tych misji odblokuje też uniwersalny czołg średni Malachit.
Rekonesans Mirny #1
Warunek:
- Ukończyć drugą fazę
Ograniczenia:
- Można ukończyć tylko w Mirny-13
- Dostępna raz dziennie
Nagrody:
- 50 000 kredytów
————————————————————-
Dostawy dla Mirny #1
Warunek:
- Być w swojej drużynie wśród pierwszych 7 graczy pod względem zdobytego doświadczenia
Ograniczenia:
- Można ukończyć w bitwach losowych pojazdami od poziomu VII wzwyż
Nagroda:
- +1 pobudzenie dowódcy
————————————————————-
Dostawy dla Mirny #2
Warunek:
- Być w swojej drużynie wśród pierwszych 5 graczy pod względem zdobytego doświadczenia
Ograniczenia:
- Można ukończyć w bitwach losowych pojazdami od poziomu VII wzwyż
Nagroda:
- +1 pobudzenie dowódcy
————————————————————-
Dostawy dla Mirny #3
Warunek:
- Być w swojej drużynie wśród pierwszych 3 graczy pod względem zdobytego doświadczenia
Ograniczenia:
- Można ukończyć w bitwach losowych pojazdami od poziomu VII wzwyż
Nagroda:
- +1 doładowanie doświadczenia dowódcy
————————————————————-
Dostawa Mirium #1
Warunek:
- Dostarczyć 500 jednostek Mirium
Ograniczenia:
- Można ukończyć w bitwach losowych pojazdami od poziomu VII wzwyż
Nagroda:
- 1 moneta
- + 1 doładowanie doświadczenia dowódcy
————————————————————-
Dostawa Mirium #2
Warunek:
- Dostarczyć 3000 jednostek Mirium
Ograniczenia:
- Można ukończyć w bitwach losowych pojazdami od poziomu VII wzwyż
Nagroda:
- 2 monety
- + 1 doładowanie doświadczenia dowódcy
————————————————————-
Dostawa Mirium #3
Warunek:
- Dostarczyć 9000 jednostek Mirium
Ograniczenia:
- Można ukończyć w bitwach losowych pojazdami od poziomu VII wzwyż
Nagroda:
- „Grenadier – specjalny czołg wydarzenia” lub 3 monety
————————————————————-
Dostawa Mirium #4
Warunek:
- Dostarczyć 15 000 jednostek Mirium
Ograniczenia:
- Można ukończyć w bitwach losowych pojazdami od poziomu VII wzwyż
Nagroda:
- 4 monety
————————————————————-
Dostawa Mirium #5
Warunek:
- Dostarczyć 20 000 jednostek Mirium
Ograniczenia:
- Można ukończyć w bitwach losowych pojazdami od poziomu VII wzwyż
Nagroda:
- 5 monet
- 1 odznaka „Przejście przez najciemniejszą dolinę”
————————————————————-
Udane łowy #1
Warunek:
- Ukończyć trzecią fazę
Ograniczenia:
- Można ukończyć w bitwach losowych pojazdami od poziomu VII wzwyż
Nagroda:
- Styl 2D (etap 1)
————————————————————-
Udane łowy #2
Warunek:
- Ukończyć czwartą fazę
Ograniczenia:
- Można ukończyć w bitwach losowych pojazdami od poziomu VII wzwyż
Nagroda:
- Styl 2D (etap 2)
————————————————————-
Udane łowy #3
Warunek:
- Zadać 11 000 PW uszkodzeń „Jeżom” lub „Królikom”
Ograniczenia:
- Można ukończyć w bitwach losowych pojazdami od poziomu VII wzwyż
Nagroda:
- „Malachit – specjalny czołg wydarzenia” lub 3 monety
————————————————————-
Udane łowy #4
Warunek:
- Zadać 20 000 PW uszkodzeń „Jeżom” lub „Łowcom”
Ograniczenia:
- Można ukończyć w bitwach losowych pojazdami od poziomu VII wzwyż
Nagroda:
- Styl 2D (etap 3)
————————————————————-
Udane łowy #5
Warunek:
- Zadać 28 000 PW uszkodzeń „Łowcom” lub „Komarom”
Ograniczenia:
- Można ukończyć w bitwach losowych pojazdami od poziomu VII wzwyż
Nagroda:
- Styl 2D Czarny Rycerz
- 1 odznaka „Nie ulękniemy się”
Nagrody
Głównymi nagrodami tego nadzwyczaj nadnaturalnego wydarzenia ze świata World of Tanks są:
- 5 ekskluzywnych stylów 3D dla pięciu wspaniałych czołgów, które posłużyły za prototypy dla pojazdów bojowych w tym trybie:
IX M103
IX AMX 13 90
IX Centurion Mk. 7/1
IX T-54
IX T49
Można je kupić w sklepie wydarzenia za monety zyskane za wypełnianie misji bojowych.
Centurion Mk. 7/1
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.
————————————————————-
AMX 13 90
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.
————————————————————-
M103
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.
————————————————————-
T49
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.
————————————————————-
T-54
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.
- 5 unikalnych specjalnych członków załogi z 3 atutami. Dopełniają oni powyższe style 3D i towarzyszą im w ramach zestawu.
Francja
Josselin Beaumont |
Wielka Brytania
Norman Stansfield |
USA 1
Elias Grodin |
USA 2
Robert Barnes |
ZSSR
Pyotr Lopakhin |
- Kolejny oszałamiający wygląd 2D do bitew losowych.
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.
- Ekskluzywne medale i odznaki.
Zwiadowca Mirny-13 | Weteran Mirny-13 | Bohater Mirny-13 | Legenda Mirny-13 |
Przejście przez najciemniejszą dolinę | Nie ulękniemy się |
- Rezerwy osobiste na kredyty, mnóstwo podręczników dla załogi i inne cenne przedmioty w grze.
- Nie zapomnijcie też o trzech oszałamiających stylach 3D dla czołgów niemieckich (Panther II, E 50 i E 50 Ausf. M) stworzonych przy udziale legendarnego Ito Masahiro.
Znane problemy
- Mirny-13 to innowacyjny tryb gry z nową mechaniką, oszałamiającymi efektami wizualnymi i złożoną scenerią rozgrywki. Podczas rozgrywki w tym trybie gracze z procesorami i kartami graficznymi o niskiej wydajności mogą napotkać problemy ze stabilnością i wydajnością (w tym spadek liczby klatek na sekundę). By ich uniknąć i cieszyć się bezproblemową grą, zmieńcie ustawienia grafiki w kliencie gry zgodnie z możliwościami Waszego komputera.
- Być może będziecie musieli poczekać nieco dłużej w dniu rozpoczęcia wydarzenia. Jeśli czas oczekiwania na wejście do Mirny-13 jest za długi, rozważcie rozegranie zamiast tego jednej lub dwóch bitew losowych i zdobycie w nagrodę nakazów x2 oraz pobudzeń. Te przedmioty pomogą Wam walczyć z przeciwnikami z największą skutecznością, kiedy już będziecie mogli wejść do trybu.
- Czasem możecie doświadczyć krótkich zastygnięć grafiki i spadków liczby klatek na sekundę na początku nowej fazy.
- Tryb Halloween 2020 nie wspiera systemu anonimizującego.
- Tryb Halloween 2020 wspiera odtwarzanie powtórek. Jednakże możliwe są niespodziewane błędy krytyczne klienta gry i błędy w wyświetlaniu różnych elementów interfejsu podczas przewijania powtórek.
- Możecie też spotkać się z pewnymi zakłóceniami interfejsu użytkownika, jeśli gracie w trybie przy niskich ustawieniach rozdzielczości.
Ź: Portal EU
Ktoś mi powie jak zdobyć te nowe medale? 2 z nich są za misje w Mirny a pozostałe 4 za co?
Warunek:
Ukończyć czwartą fazę
Ograniczenia:
Można ukończyć w bitwach losowych pojazdami od poziomu VII wzwyż
WTF
Co za dno…
I nagle 3/4 napaleńców na tryb się rozczarowało xD Fajne te nagrody, takie nie za przydatne.
Mogę wygrać np 50 000 a jak zechcę zagrać jeszcze ze 2 razy to będę musiał dać 100 000 zatem zarobię 150 000-100 000 =50 000 może wpadnie jakas misja dzienna a w tym czasie, na randomach zarobię zdecydowanie więcej. Więc jedynie fan zostaje że coś innego niż zwykle.
A kto ci każe wydawać, ja zamierzam zagrać każdym po raz dziennie i tyle xD. Będę grał w ten tryb tylko dla srebra
Fajnie, ze nagrody taki słabe. Zagram ze dwa razy i przynajmniej nie stracę czasu jak przy Stalowym Łowcu…
Napaliłem się na załogantów ale z tego co widzę nie mają nawet jednego perka zerowego więc są bezużyteczni.
Dziękuję za uwagę 😉
O jej smutne bo trzeba grać a nie dostało się za darmo 🙁
Ale w tym właśnie problem, że nie bardzo jest po co grać bo rzeczy, które można zdobyć są mało przydatne w głównym trybie gry.
Następnym razem postaraj się napisać bardziej wartościowy komentarz 😉
Srebro mało przydatne?. Jeśli każdy poświęci się po jednej bitwie dziennie każdym pojazdem to na najwyższym poziomie trudności zgarnia pół miliona, bez żadnego premium. No chyba że bitwa będzie trwała 30 minut to wtedy cofam
Kurde aż się wierzyć nie chce, że tak przychytrzyli na nagrodach. Dla kogo jest ten tryb ja się pytam?
W dooopeee sobie wsadzcie te style 3d i to wasze mirny…. Amen
nowy jak zwykle sobą, współczuje
Nagrody to dramat . Wygrana zależy od ludzi z timu . Dziękuję postoje .
mam dostarczac to fioletowe gvwno w bitwach losowych? ciekawe jak chyba ktos tam muzgu nie uzywa
ALE nagrody jpdl
POGCZAMPYYYY!