Pochwalcie się Waszymi nieśmiertelnikami!

Prosto z polskiego kanału World of Tanks na YouTube. Przyjemnego oglądania! 😉

Festiwal czołgów 2019 przyniósł kilka godnych uwagi wydarzeń i nowych funkcji. Wśród nich były nieśmiertelniki, które po raz pierwszy pojawiły się w World of Tanks. Obrazki na nich były zabawne i lekkie. Jeśli jednak miały być stale dostępne poza Festiwalem, musiały zostać zmienione. Nieśmiertelniki musiały być warte Waszych osiągnięć. A teraz przygotowaliśmy je do powrotu. Zaktualizowane, poważne i głębokie. Wasze nieśmiertelniki.


Pokażcie swoim pokonanym przeciwnikom, z kim mają do czynienia!

Jedną z głównych atrakcji 2019 roku był epicki Festiwal czołgów, podczas którego wprowadziliśmy nieśmiertelniki. Stanowiły one Wasz niepowtarzalny znak rozpoznawczy na polu bitwy, który pojawiał się przed oczami Waszych przeciwników po tym, jak zniszczyliście ich pojazdy.

Od tamtego czasu analizowaliśmy Wasze uwagi i zdecydowaliśmy przywrócić nieśmiertelniki do gry na stałe, po wprowadzeniu pewnych zmian, które zwiększą i doprecyzują ich znaczenie oraz sprawią, że będą one godnie reprezentowały Wasze osiągnięcia bojowe.

Zapoznajcie się ze szczegółami tej przeprojektowanej funkcji w grze i przygotujcie się na pokazanie światu, ile jesteście warci!

Co nowego?

Po rozpoczęciu aktualizacji 1.10.1 udajcie się do menu konta gracza w swoich Garażach. Zobaczycie tam wszystkie dostępne elementy nieśmiertelników i dowiecie się, jak odblokować komponenty, których jeszcze nie otrzymaliście.

Podstawowa koncepcja nieśmiertelników nie uległa zmianie od czasu Festiwalu czołgów. Będą one Waszymi „wizytówkami”, które zobaczą Wasi przeciwnicy po tym, jak zostaną zniszczeni w bitwach losowych lub wielkich bitwach. Jednak teraz nieśmiertelniki będą składały się z trzech niezależnych elementów:

  • Wasza nazwa w grze (nazwa klanu). Tego elementu nie będzie można modyfikować i zmieni się on tylko pod warunkiem, że zmienicie swoja nazwę w grze lub przejdziecie do innego klanu. Jeśli włączyliście system anonimizujący, przeciwnicy zobaczą przypadkowo dobrane informacje zamiast Waszej prawdziwej nazwy/ nazwy klanu.
  • Tło. Można je zdobyć na wiele sposobów, w tym przez wygrywanie niektórych nagród w bitwie.
  • Grawerunek. Grawerunek jest najistotniejszą częścią, ponieważ wyświetla główne informacje, które zobaczą Wasi pokonani przeciwnicy.

Aby odblokować ten element musicie spełnić określone warunki. Zobaczmy, jak to działa.

Rodzaje grawerunków

Dostępne będą trzy kategorie grawerunków, z różnymi poziomami postępu. Grawerunki pokazują Wasze umiejętności bojowe, porównują je z talentami innych dowódców oraz stanowią powód do dumy. Spełniając warunki określonego stopnia, poziom Waszego grawerunku będzie automatycznie rósł, zmieniając jego wygląd. Sprawdźcie sami.

Grawerunki wytrwałości

Ta kategoria szczególnie ucieszy naszych weteranów i dowódców, którzy mogą się poszczycić długą historią pancernych zmagań i bitewnych wyczynów. Grawerunki wytrwałości podkreślą Wasze bogate doświadczenie i najznamienitsze osiągnięcia, z których jesteście dumni, takie jak liczba stoczonych bitew, zniszczonych pojazdów itp.

Każdy z tych parametrów nawiązuje do niezliczonych szaleńczych bitew i ważnych historii z Waszej pancernej przygody. Statystyki bitewne w niepowtarzalny sposób wyrażają Wasz charakter, zatem pokażcie przeciwnikom, że trzeba się z Wami liczyć!

Grawerunki wytrwałości pokazują całościowe statystyki ze wszystkich rozegranych bitew losowych i wielkich bitew. Aby odblokować ten rodzaj grawerunku, musicie spełnić warunek wstępny.

Grawerunki wytrwałości mają 10 poziomów postępów. Jeśli już spełniliście warunki z poprzednich poziomów, zostaną one automatycznie uznane za ukończone. Wasz obecny poziom postępu zostanie wyświetlony na nieśmiertelniku.
Grawerunki umiejętności

Te grawerunki pozwolą Wam zaprezentować Waszą niezrównaną waleczność. Aby je odblokować, musicie znaleźć się w Sali chwały i poprawiać swoje miejsce w klasyfikacji przynajmniej raz w miesiącu. Po odblokowaniu, wyższe poziomy grawerunków umiejętności, pokazujących Wasz postęp, będą Wam udostępniane pod koniec każdego miesiąca.

Nieśmiertelniki pokazują Waszą pozycję w Sali chwały na 10-punktowej skali. Wyświetlać będą Wasz najlepszy wynik z ostatnich 3 miesięcy, z wyjątkiem bieżącego. Innymi słowy, musicie nie tylko osiągnąć określony poziom umiejętności, ale także go utrzymać.
Grawerunki triumfu

Ta kategoria podkreśla Wasze najlepsze wyniki osiągnięte w pojedynczej bitwie losowej w pojeździe poziomu VIII lub wyższego. Grawerunki triumfu zostaną odblokowane po bitwie, w której spełniliście określone szczególne warunki, takie jak zadanie rekordowej ilości uszkodzeń. Podobne osiągnięcia będą dostępne dla graczy w plutonach.

Grawerunki triumfu będą miały 4 poziomy postępów. Po odblokowaniu elementu 1. poziomu możecie go ulepszyć poprzez spełnienie warunków poziomu 2. lub wyższego.

W połączeniu z unikalnym tłem, te grawerunki sprawią, że Wasze nieśmiertelniki będą niepowtarzalnym znakiem rozpoznawczym, który zasieje strach w sercach przeciwników.

Interakcja z nieśmiertelnikami
  • Przy ustawieniach standardowych, nieśmiertelniki pokonanych przeciwników pokażą się w lewym dolnym rogu Waszego ekranu, podczas bitwy. Możecie się dowiedzieć, kogo pokonaliście, w samym środku bitwy, przytrzymując klawisz Ctrl i najeżdżając kursorem na ikonkę nieśmiertelnika obok nazwy pokonanego gracza. Jednak jeśli uznacie, że to za bardzo Was rozprasza, w ustawieniach gry możecie wyłączyć wyświetlanie nieśmiertelników.
  • Chcecie pozostać anonimowi po porażce? Możecie wybrać losowy grawerunek bez Waszych statystyk. Wystarczy włączyć tę opcję w ustawieniach gry.

Podobnie jak zindywidualizowane progresywne naklejki i odznaki biegłości, nieśmiertelniki pokażą Waszą pasję do gry i niezłomną wolę zwycięstwa. Mamy nadzieję, że spodoba Wam się projektowanie własnych pancernych wizytówek, które pokażą przeciwnikom Wasze doskonałe umiejętności w grze w World of Tanks!

Stwórzcie własne niepowtarzalne nieśmiertelniki i pokażcie przeciwnikom, z kim mają do czynienia!

Ź: Portal EU

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

13 komentarzy

  1. wotek pisze:

    WOT to jedna wielka DYSKRYMINACJA innego człowieka i wyzysk w bialy dzień .

  2. Anonim pisze:

    Priorytety wg – nieśmiertelniki. To co że MM leży i kwiczy, balans zaburzają kołowce, a resztki przyjemności z gry zabiera ciągła gra pod 3 arty. Ale wiecie są #priorytety.

    • Anonim pisze:

      Problemem MM jest ogromna armia pomidorów w grze, 70% jeśli nie 80% jest pieprzoną czerwienią która jara się zrobieniem 1500 dmg na X tierach

    • Anonim pisze:

      zabawne ze piszesz o MM, a nie potrafisz podac ani jednego powodu dla ktorego mm jest „TAKI ZEPSUTY ZSE TRZEBA HUR DUR NAPRAWIAC” w porownianiu do przeszlosci, mm nigdy nie dzialal tak dobrze. Nie trafisz stockowym 7 tierem na same 9 tiery. Nie dostaniesz teamu heavy tankow vs tank destroyery. I zawsze w obu jest taki sam rozklad pojazdow. Ale HEJ hur dur mm nie dziala bo nie potrafie wygrac meczu

      • Anonim pisze:

        On chce tylko wygrywać. Klika bitwa „LOSOWA” i liczy, że WG mu tak przygotuje bitewkę, że 100% WR. Wiesz… Losowa ma nie być de facto losowa. 3 arty przeszkadzają? Kiedyś mógł prawie cały team składać się z art. Imho jak ktoś nie kampi lub porusza się w odpowiedni sposób to ilość bitew, że ta arta znacząco zaszkodzi jest mała. Kołowce powinny być wywalone i to w momencie jak ktoś wpadł na pomysł, by je wprowadzić. Niestety psują zabawę normalnymi świetlikami, a w trybach takich jak FL mają tylko z górki przez duże mapy. Do tego jest parę innych pojazdów, które powinno być znerfione. Tłumaczenia, że to mają być 10,5 tier, czy „bo ludzie zapłacili” do mnie nie trafia. Nagroda/premka powinna mieć reprezentację z drzewka, a bonusy powinny być bezinwazyjne – np.: obecny status specjalny, czy może jakieś dodatkowe inne bonusy. Do tego część istotnych błędów w samej grze, czyli np.: tekstury. Obok wywalenia kołowców, nerfu części specjalnych pojazdów, tekstury powinny mieć wysoki priorytet.

        • Anonim pisze:

          I to są argumenty, też uważam mm że jest dobry w porównaniu do tego co było wcześniej, choć mogli by dodać jako priorytet wyszukiwania graczy lustrzane odbicie, i to poprawiło by balans drużyn.
          Kołowce nie psują gry innym czołgom lekkim tylko psują grę wszystkim klasom a na FL to już totalne przegięcie te kołowce.

    • DarkDefender01 pisze:

      Chciałbym Cię zobaczyć jak jedziesz sobie KW-1 a naprzeciw Maus xD Pewnie monitor na scianie by wyladowal 😀 MM nie jest zrobione pod staty graczy tylko pod czolgi i tiery. Tez mi przeszkadza, ze w grze jest pelno czerwonych ale tego nie zmienimy bo maja prawo grac. Tez sie wkurzam jak mnie WG „karze” minusowym WR czy WN8 bo team pada w dwie minuty i nawet ebola nie pomoze, ale coz, nie jestem Pawianem 😀

  3. Damirion pisze:

    ale kicha ,totalne dno

  4. Anonim pisze:

    Serio? A kogo yo obchodzi co inni mają za osiągnięcia. Licza się własne. Zamiast klikac wicej bitew sugerują bys wiecej czasu spędzał nad analiza *******. Zerżnięte z bfa ma żywca

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.