Aktualizacja Fair play

Oto następny krok w kierunku wyeliminowania zachowań niezgodnych z zasadami fair play z gry.


Dowódcy!

W World of Tanks zawsze byliśmy otwarci na modyfikacje, które są zgodne z naszą Polityką Fair Play. Ale w dalszym ciągu nie dopuszczamy do gry niechcianego, oszukańczego i szkodliwego oprogramowania, które manipuluje rozgrywką i dostarcza nieuczciwej przewagi. Raz jeszcze chcemy zaznaczyć, że nie tolerujemy oszustwa. Zapewnienie zasad fair play zawsze będzie jednym z naszych głównych priorytetów, i dołożymy wszelkich starań, by środowisko gry było możliwie jak najbardziej wolne od oszustwa.

Dzisiaj, uczyniliśmy kolejny krok w tym kierunku i nałożyliśmy potężną falę banów na wszystkich serwerach. W tej fali nałożyliśmy karę na 1508 kont w regionie EU. 993 z tych kont otrzymało pierwsze ostrzeżenie, a 515 zostało zbanowanych permanentnie.

Wszyscy oszukujący, którzy otrzymali sankcję w tej fali banów, zostaną również usunięci z klasyfikacji bitew rankingowych.

Po tej fali banów nastąpią kolejne, więc by odnaleźć zweryfikowane i najnowsze mody do World of Tanks udajcie się do Mod Hub. Mod Hub to najbezpieczniejsze, legalne źródło różnych modyfikacji w World of Tanks.

Grajmy fair i odpowiedzialnie, ciesząc się grą!

Ź: Portal EU

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

guest
60 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
colraginis

. Szacun za odwagę. W końcu ktoś nie ukrywa za nazwą Anonim. Gratuluję statów. Masz bogatą historię klanową. Czy nie jest trochę tak, że klany same sugerują/oczekują korzystania z określonych modów? Albo dosłownie – nie zawsze są fair wobec przeciwników jeśli chodzi o wykorzystywane modyfikacje gry? Pzdr

Konrad

Nikt nie oczukuje na pewno od kogoś korzystania z jakich kolwiek modów czy to legalnych czy nie. Ale nie oszukujmy w każdym klanie znajdzie się ktoś kto ma drzewka albo tundrę W KAZDYM. Więc ta ilość banów jest śmiesznie mała. A jeszcze bardziej smieszy mnie to że są perm bany az dziwne że ludzia nie szkoda ich kont, jakby nie mogli dopuścić myśli, że można normalnie grać bez chwatów xd

Konrad

Ja jako fiolet przyznam rację co niektórym, że mody w niczym nie pomagają a raczej przeszkadzają. Dostałem bana w drugiej fali banów chyba jakieś 4 lata temu, uzywalem tundry i przeładunków działa i grałem na poziomie 3k wn i oczywiście używałem xvm. Teraz mam aslain tylko dla wyglądu w garażu dla przywracania załogi i co najważniejsze pod alt HP czołgów i żarówki przy czołgach które pokazują co było jest i nie było wykryte i oczywiście używam anontmizera i gram na poziomie ponad 3k a najczęściej z miesiąca ok 3400- 3600. Naprawdę świadomość tego z kim się gra z jakimi debilami w niczym nie pomaga, teraz gram swoje i do każdego rywala podchodzę jak do dobrego gracza a dawniej widziac zoltego czy gorszego wypierdalalem się bo wyjeżdżałem byle jak. Anonimowość w tej grze to jest coś najlepszego co mogli dać dobrym gracza, oczywiście gownomioty dalej się fokusuja bo przecież po ruchach czołgu można się domyślić kto gra a pomidory co yolo wyjeżdżały dalej w tej grze są xd a co do podpaleń i ammorakow to codziennosc, może dlatego że mam dużo bitew i dużo dych więc znam te maszyny i nie myśląc za bardzo gdzie strzelać, strzelam z automatu w zbiorniki lub ammoraki takich np 60tp 705a czy t57. A przeładunek dział to człowiek liczy czasem w głowie jak taka lodówka czy Jadzia strzeli, wiadomo czasem można się przeliczyć przez pazerność xd także polecam wszystkim wyłączyć sobie statystki grając z aslainem, gra się o niebo lepiej. Nick dla nie dowiarkow- konraddno

Anonimowo

Coś słabe te statystyki jak na darmową grę. W innych grach free to play miesięczny przypływ banów to z 60k. A tu 1.5 k na pół roku. Czyżby społeczeństwo WOT to sami uczciwi ludzie ? Czy może są jakieś inne powody braku banów ?

Anonimowo

Dokładnie, kolejna potężna falę banów na wszystkich serwerach już za pół roku.
A jak gość Ci wali za 2600hp na jeden strzał (czołg nówka sztuka prosto z garażu) a kolegę z plutonu podpala następnym strzałem to przypadek bo ma ocenę ponad 10tys ….

Anonimowo

A jak ty to samo zrobisz to wielki skill i obeznanie w tytule? Czy pamięć złotej rybki i nigdy takie coś nie miało miejsca?

Anonimowo

Strzelilem 2 razy z Pantery w 60tp i mu za drugim razem ammorack eksplodowal. Po bitwie na czacie wiadomosc od kolesia o aimbotach i cheatach.

O_o

No bo jak to tak czolg o dwa tiery nizej moze ammoracka walnac. Niepojete. W tej giereczce czesc ludzi wciaz nie ogarnia roli rng i zwyklego farta. To, ze przebijemy pancerz i zadamy obrazenia to jedno. Drugie, zeby przy tym uszkodzic jeszcze moduly/zipkow w pojezdzie… To, ze autoaim komus poceluje w odpowiednie miejsce wcale nie oznacza, ze nas podpala/wysadza/etc.

Anonimowo

mi się nigdy nie zdarzyło na 40k bitew ale ja gram bez wspomagania

Anonimowo

Kamil czEater się doigrał 🙂

Anonimowo

o czym ty piszesz

Piotr34

I tak z czasem ogłoszą amnestię jak zawsze 😉

Anonimowo

amnestia była dla zbanowanych za toksyczność czy friendly fire, nie za cheaty.
Cheaterzy mają konta zablokowane i tyle

Anonimowo

wez nie tlumacz, skoro wtedy nie byl w stanie zrozumiec to i teraz to nic nie da

rmanm

A ja jestem za usunięciem katalogów RES_MODS, czy też inną możliwością ingerencji w pliki gry. Jeśli jakieś mody są faktycznie tak dobre i przydatne dla graczy, to zamiast dodawać nowe premki i guano kamuflaże (za chwile będą kucyki pony itp.), to nasze “drogie” WG mogłoby dodawać taką zawartość w mikro aktualizacjach do gry, czy też w cyklu kwartalnym. Wtedy każdy mógłby wybrać sobie w opcjach, co chce mieć włączone a co nie. Nie byłoby wtedy problemu z legalnością. Zresztą to już miało miejsce kiedy do gry trafił choćby system statystyk bitew. Prawda jest taka, że gro graczy jedzie na MODACH nielegalnych i o to byłby potem płacz. Nie raz spotkałem się z tekstem pokroju “ja używam tylko modów na celownik”. Tak, tylko jak się potem okazuje taki, który sam namierza słabe punkty, albo w trybie snajperskim powoduje, że z mapy znika cala zieleń i gracz nagle znajduje się na pustyni bez krzewów, czy drzew.
P.S. Fala banów śmiesznie niska w stosunku do tego, co spotyka się na randomach, gdzie chyba najgorszą plagę stanowią BOTY do grindowania czołgów/srebra/exp.

Gehkka

To juz ci odpowiem : nie zrobia tego a dlaczego? Teorii jest kilka, ale przedeeszystkim to ze wg ma z tego korzyści a gracze są na 2 miejscu

Wtopa

Ja od kopa prem bana dostałem, nie ma co ukrywać coś było na rzeczy. Na maila nawet przysłali linka do polityki fair play, z której można wyczytać iż 1 ban jest na 7 dni, a nie na stałe. Pech jak ch….

Nazwa

I prawidłowo

MarcinAnzorge

Jestem fioletem i nigdy nie korzystałem z modów , bo mam zazwyczaj mało czasu na reakcje na mapie i wymianie ognia.
argument , że bez modów , fiolety beda grac słabo jest nietrafiony. Tylko życiowe przegrywy , pomidory i pomarancze
korzystają z modów , bo chca byc lepszi niż w rzeczywistosci . Wszystko przez to , żę ludzie płącą wg kase i wzamian
maja preferencyjny mm i rng , to włąsnie psuje gre ,ale oczywiscie tego wg nie zmieni. Tylko idioci płącą wg kase.

Kamil

xDDDDDDDDDDDD wez podeślij nick to sobie napisze do Ciebie w grze “fiolecie” i pogadamy o tej teorii. Prosze. 🙂

Anonimowo

gdyby nie ci płacący “idioci” gra nie miała by wpływów a co za tym idzie już dawno by jej nie było. Nie po to się pracuje aby usłyszeć od pracodawcy “dziękuję”, gra ma na siebie zarabiać ot wszystko, a to co nierentowne po prostu się zamyka, patrz łączenie serverów w Tibii.

Grozmaryn

Ładny tekst. Prawie jakbym czytał Lema. A i nabrałem podejrzeń, że grasz bez symbolicznej złotówki na grę. Polecam Ci, żebyś spróbował pojeździć z kontem premium. Wydaj coś na czołgi premium. Kup jakieś pierdoły ala skrzyneczki. Regularnie coś opłać za prąd na serwery i trud programistów w generowaniu bugów. Szybko odczarujesz się z błędnego przekonania. Nie ma w tej grze preferencyjnego RNG i MM po wsadzeniu nawet fury kasy. – Bliższe jest określenie Pay2Lost. Tutaj jest tak, że masz lepiej nie płacąc za nic.

Zauważyłem, że tylko skąpcy mają fantazyjne myślenie o wspomaganej przez system grze po uiszczeniu opłat. Może sprawdź, co?

Crane

TRUE!

Dziara

WALIĆ FIOLETÓW!

bo jestem nadal zielony 🙂

Ja

Też jestem zielonym, ale nie mam problemów, że ktoś jest fioletowy lub czerwony każdy z nich jest graczem. Inną sprawą jest czego używają podczas grania. Tak więc….

TĘPIĆ CZITERÓW I BOTÓW

Anonimowo

Większość fioletów już dawno przestało używać czitów, bo one zwyczajnie utrudniają tylko grę. Do tego część czitów jest taka, że łatwo je wychwycić (czy to skaczący celownik, czy celowanie daleko przez krzaki bez większych problemów). Ci słabi do tej pory myślą, że jak zainstalują ejmbota to nagle staną się lepsi. Staną się tylko jeszcze gorsi, a do tego mają szansę na bana. Ogólnie to trzeba mieć niskie IQ i zerowy szacunek do samego siebie, by w tak prozaicznej sprawie uciekać się do takich środków. No ale to chyba standard do którego ludzkość małymi krokami zmierza… By skończyć na drzewie lub w rezerwacie.

Anonimowo

Ja kiedyś zainstalowałem ejmbota. Z wn 1050 wskoczyłem na 1300-1400. Więc nie gadaj głupot że on utrudnia. Po prostu trzeba tego umiejętnie używać. Grałem cała linią frontu rok temu na eimbocie i bana nie mam. Ps mam 80 Przemek kupionych.

Ja

to fajnie miejmy nadzieje ze dostaniesz w koncu bana moze podasz nick to sam nasle na cb donos ? smieciu

sretetete

dostałem bana bo kocham Alę jak tak mogli 🙁

O_o

Troche nie rozumiem polityki wg. Mogliby zaimpelentowac w kliencie gry cos na wzor warsztatu steam. Kilka klikniec i sciaga sie legalny mod. Uaktualnialyby sie zautomatycznie, badz kasowaly, jezeli wpisaliby dany mod na czarna liste. Wszelkie inne modyfikacje zainstalowane z zewnatrz bylyby nielegalne i problem by sie rozwiazal z nieuczciwymi graczami. Tylko jak widac to.im sie nie oplaca…

reee

no przecież już coś takiego jest

O_o

Mod hub? Gdzie sam recznie musisz aktualizowac? Przypuscmy jedziesz na starych paczkach, gdzie jest jakis mod, ktory kiedys byl cacy, a teraz jest bee. Nie zaktualizujesz paczki i jest szansa na wylapanie bana, bo sie okaze, ze.korzystasz z nielegalnego pluginu.

Killer

“Gdzie sam recznie musisz aktualizowac?”
Tylko i wyłącznie w tej samej wersji gry poza tym z tego co pamietam mieli na modhubs aktualizowac jakie mody sa dozwolone a jakie nie wiec raczej trudno by sie zdarzyla opcja grania na starej paczce w ktorej sa takowe mody

Proud of being Polish

Ja tam jadę na dosłownie kilku małych modach(celownik, ikony, xvm, licznik moe i jakieś pierdoły co łącznie z 30 mb wychodzi) od Aslaina, aktualizuję na bieżąco i mam pewniaka że jest czysty, bo Aslain zajęliście to ogrania, pozdro Aslain. I nie boję się banów, a jak dostanę bo różnie to bywa to mam wszystkie powtórki bo od roku nagrywam wszystko.

radek_07

Tak samo 🙂

Killer

jest tylko jemu chodzi o klienta gry a ten caly warsztat jest na stronie i z glownej strony wota przechodzi sie na ModHubs (chyba dobrze napisalem jak sie to nazywa) dawno nie bylem na modhubs ale jak raz chcialem pobrac aslain’a to zanim go znalazlem to otworzylem nowa karte i wszedlem na strone aslain’a i pobralem xD

killer

jest na stronie nie w kliencie gry jest roznica mogliby dla ulatwienia dac zakladke w Wg center game aby przekierowywala na modhubs

Krasnoarmiejec

Człowieku, bolą Cię polskie znaki?

O_o

Urzadzenie z ktorego pisze ma alergie na.polskie znaki czerwona zarazo…

killer

telefon albo smartphone ? nie masz korekcji ? jesli masz ulatwinie ze wyswietla ci czesto wypisane wyrazy to tym bardziej w ustawieniach powinienes miec mozliwosc zmiany tego

killer

Trochę dziwna sprawa ;D Jak już nie używa ortografii to czemu używa dużych liter i interpunkcję 😀

O_o

A w innych jezykach to nie masz duzych liter i znakow interpunkcyjnych?

killer

masz tyle ze ciezko popenic w nich ortografie a raczej pod ortografie podlegaja tzn literowki a w twoich wypowiedziach ewidentnie widac ze stosujesz duze litery i iterpunkcje natomiast zero ortografii w nich jest (jak np w mojej skoro mierze sie z kims kto kuma bez ortografii wiec nie ma sensu jej uzywac)

O_o

Nie do konca zgodzilbym sie ze stwierdzeniem, ze nie korzystanie z polskich znakow diaktrycznych powoduje, ze ktos nie zna ortografii i moze popelnic blad. Jakos kwiatkow typu “ktury”, “karzdy”, czy “wierza” w moich wypowiedziach nie uswiadczysz. Najzwyczajniej w swiecie mam grube paluchy i ciezko pisze mi sie na telefonie i wybiera dodatkowo polskie znaki. Juz i tak czesto musze korygowac slowa, bo wkarada sie literka, ktorej nie planowalem wcisnac. Do pisania wypracowan to mam komputer.

Anonimowo

won bambusie

Pomidorek :)

A jak masz te mody i wg wprowadzi micro patch-a ? No to wtedy przestaną działać 😉 Chyba, że dalej je pobierasz 😛

slayer77

A gdzie to widać, kto jaki ma kolor? Trzeba mieć jakiegoś moda zainstalowanego?

Killer

tzn. xvm

Anonimowo

Nie musisz mieć xvm wystarczy spojrzeć na swój kolor Nicku. Niech zgadnie jesteś pomarańczowy?

Killer

jak ma spojrzec na kolor nicku w grze jak nie ma xvm ? chyba ze mowisz o wotlife

New pasztet

zabrac czity i “fiolety” byly by czarwone jak bórak

Anonimowo

nie

Killer

ale w wiekszosci tak 🙂

nie

nie

Anonimowo

Skończ być naiwny :). Używam tylko modów na głos załogi i progress cały czas 🙂

Anonimowo

i bardzo dobrze, tepic czerwone czitujace pomidory

rabi1331

tepic niebieskie fioletowe i zielone odpalone bambusy latające na czitach

Anonimowo

Skończ być naiwny :). Używam tylko modów na głos załogi i progress cały czas 🙂

rabi1331

ta a od kiedy Aslain jest nielegalny? buahahaha

Killer

a ktos wgl poruszyl ta kwestie czy moze slepy jestem ?