3. Sezon Przepustki bitewnej

W każdym sezonie Przepustki bitewnej znajdzie się kilka czołgów o statusie pojazdów podstawowych. Mają one wymogi co do zdobywania punktów rozwoju, a także wyższe limity. W drugim sezonie pojazdami podstawowymi były amerykański M48A5 Patton i czechosłowacki TVP T 50/51, w trzecim zaś będą to radziecki IS-4 i amerykański T110E5.

Podczas trzeciego sezonu pojawi się nowy mechanizm otrzymywania Wyposażenia z nagród oraz zmieniono sposób wyświetlania nagród na ekranach z gratulacjami, o którym wspominaliśmy już wcześniej.

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

guest
30 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Maciek330

Ale lipa, już 2 raz są mareykance i ruskie. Ja bym chciał żeby niemca jakiegoś dali np leoparda albo mausa.

robertunio

Z dwóch poprzednich battle passow wybrałem amerykańskiego i ruskiego dowódcę, a teraz będą tylko tacy. 😷

Anonimowo

Nic specjalnego. Bedzie mozna odetchnąc od tego zoo.

Odzianyy

Ja się w sumie cieszę, schematy z Pattona wykorzystałem na Arte, więc teraz wykorzystam na linie do e3 i t-100lt, radzieckie schematy są na wagę złota

Killer

gorzej maja ludzie co juz maja zrobione pojazdy zsrr usa i innych a nie maja wloskich itd z checial bym przygranal te schematy jako uniwersalne 🙂

Anonimowo

Powinni dodać jakiś ficzur co pozwoli konwertować te narodowe na inne rodzaje. Ofc przelicznik powinien być niekorzystny dla gracza, ale to zawsze jakaś opcja pozbycia się zalegających schematów. I mam de facto to samo, ale z czechosłowackimi maszynami. Linię zrobiłem rok temu w ramach rocznicy 9 lat gry, gdy rozdawali m.in. schematy na te czołgi. I w ramach tego BP wpadły kolejne. Btw. rok temu to było żałośnie w związanym z CSK eventem. Dali mini maraton na różne dodatki, w tym styl na premkę, a samą premkę trzeba było jeszcze sobie kupić. Styl ofc do tej pory się kisi, bo wydawanie hajsu na WoT jest sprzeczne z moimi przekonaniami.

WWG

Wywalone w to mam, czekam na grudzień na kalendarz adwentowy i choinkę.

Calises

Czyli tak jak ja 🙂 Ostatnimi czasy do WoTa na dłużej wracam tylko przy okazji eventu świątecznego 🙂

V0lk4n00

Jako, że nie gram USA to fragmenty mi się bardzo przydadzą ( ͡° ͜ʖ ͡° )つ──☆*:・゚

Powhatan

A mnie ciekawi co ze schematami narodowymi skoro daną nacje ma co do sztuki wybadaną i zakupioną.

Stefan

w magazynie bd leżeć

ciekawy

Kiedyś coś pisali że będzie można je wymienić. Miało to być już w czerwcu 2020 ale zdechło.

Anonimowo

Gdyby miznaby wymienić to by każdy mniej czasu poświęcił grze lub kupowaniu golda proste

Anonimowo

To po co w ogóle wprowadzali schematy

Killer

bo duzo osob nazekalo ze za dlugo expi sie pojazdy a nie wymaksowane pojazdy to w wiekszosci przypadkow k**a a nie gra

Killer

mi tam osobiscie mogliby wprowadzic czasy jak sie 400 expa na V tierze zarobilo i to bylo duzo xD dzisiaj w najlepszym rozegraniu mozna zdobyc za jedna bitwe z 30k expa XD

Nowy

Te kamuflaże to lepiej jakby były o nałożenia na wybrany przez graczy czolg.

Anonimowo

taa to do jednego stylu 3d musieliby zrobić wiele wersji tego czyli wiecej pracy

Anonimowo

No szkoda, po cichu liczyłem na coś od innych nacji np. STB-1… ZSRR i USA już były…

Anonimowo

Zgadzam się z tym. Też liczyłem na inne nacje 🙁

Ja

Trochę szkoda bo liczyłem, że może w końcu do Niemców coś wpadnie. Taki wygląd do leoparda bym z chęcią przygarnął…

Anonimowo

Paczki panie paczki pamietaj

Ja

Niby tak, ale tam jest ruletka…

Kouzelnik_97

Liczyłem, że po pojedynku HT vs HT, ZSRR vs UK i MT vs MT USA vs CSK będą teraz TD / LT i znowu nowe nacje.

4444

nie licz na wg pamietaj

Lubie w pupe

Ja liczyłem na pojedynek SPG vs SPG 🙁

Anonimowo

dwa razy bralem ulepszona przepustke tym razem nie musze e5 nie mam w planach robic tak wiec luzik, ostatnio mniej gram natomiast dwa sezony uważam za udane i fajne z ulepszona.

Anonimowo

a jaki to ma związek z robieniem e5, tylko skin a ulepszona przepustka daje masę nie związanych z konkretnym czołgiem bonusów…

Nowy

Isa 4 i e5 juz mam ale przydadzą mi się schematy na t100lt i e4 😎

Mgh

E4 za 3 tygodnie będziesz miał w wierzchołku drzewa