­čçÁ­čç▒ CS-53 ÔÇô rendery

Autor: Alex Buryak & Andrei Nisht, Artstation

Kliknij na zdj─Öcia, by je powi─Ökszy─ç.

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, ┼╝e wi─Ökszo┼Ť─ç graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra b─Ödzie bardziej taktyczna i przemy┼Ťlana. Trudniejsza, ale mniej irytuj─ůca ÔÇô a przez to bardziej satysfakcjonuj─ůca. Postawmy na miodno┼Ť─ç!

5 komentarzy

  1. Anonim pisze:

    Najladniej wygl─ůda ze stockowa wie┼╝a. Ta druga jak z Pattona zupelnie nie pasuje bo te gary jak u blachary… i wogole ten ksztalt jak kupogmiot. B─Öd─Ö gral ze stockowa plus topowe dzia┼éo. Staraaam na gorsze parametry bo kto powiedzia┼é ┼╝e to op maszynka.

    • facet pisze:

      Zgadza si─Ö w dodatku mam wra┼╝enie ┼╝e stockowa wi─Öcej odbija i nie wystaj─ů tak te garnki …

      • Anonim pisze:

        no dokladnie, a tak szcerze to wiem ze kadlub dolna i gorna plyta to papier ale sa ciekawe katy nachylenia ktore raczej powinny byc zastosowane w 9stce oraz w dyszce…. bo dycha to ta dolna plyta to jak plazma w wielkim salonie, majac 15 fps gracz by w to trafil

  2. Facet pisze:

    Czo┼ég ┼éadnie wygl─ůda prawie jak T-72 …niestety w grze jest niemrawy, na stocku idzie si─Ö pochlasta─ç ..wymaksowany dopiero co┼Ť potrafi aczkolwiek tu na zdj─Öciach jest stockowa wie┼╝a. Topowa mniej odbija niestety ale inne parametry polepsza. Og├│lnie ┼Ťredni czo┼ég..

    • Sla pisze:

      Jak dla mnie wygl─ůda lepiej ni┼╝ dycha, kt├│ra jak na sw├│j poziom ma strasznie ma┼éo detalu, wi─Öc wyczuwam drog─ů sk├│rk─Ö 3D.

Dodaj komentarz

Tw├│j adres email nie zostanie opublikowany.