Dziś w Superteście: przeprojektowany Mińsk i Granica Imperium
Granica imperium
Trzy wersje tej mapy zostaną poddane testom. Poprzednia modyfikacja przerobionej mapy nie sprawdziła się głównie z powodu zbyt dużej otwartej przestrzeni.
- 59_asia_great_wall: ta wersja mapy zachowuje górzysty teren na północy, ale dodaje osłonę i połączenie pomiędzy górami a centralną, krętą drogą.
- 59_asia_great_wall_3: w tej wersji mapy znacznym zmianom poddano północny obszar. Teren został obniżony do ogólnego poziomu doliny, przy jednoczesnym dodaniu nieregularności terenu i punktów osłony.
- 59_asia_great_wall_4: ta wersja mapy zachowuje obszar północny bez wprowadzania w nim zmian (w tej postaci występuje ona obecnie na serwerach zwykłych). Zmianom poddano tylko południowy obszar.
Minimapa
- Lewy dolny róg mapy został przekształcony w obszar przeznaczony do ataków flankowych czołgów ciężkich. Liniowość obszaru została zniesiona.
- Obszar starć czołgów ciężkich został zrównoważony pod względem możliwości osłony i czasu podjazdu.
- Lewy dolny róg mapy został przekształcony w obszar przeznaczony do ataków flankowych czołgów ciężkich. Liniowość obszaru została zniesiona.
- Rozważamy kilka wariantów przerobienia prawego górnego rogu mapy. Zmiany te mają na celu stworzenie przestrzeni do manewrów (ponieważ liniowość obszaru w obecnej wersji nie sprawdza się w rozgrywce typowej dla czołgów średnich).
- Rozważamy kilka wariantów przerobienia prawego górnego rogu mapy. Zmiany te mają na celu stworzenie przestrzeni do manewrów (ponieważ liniowość obszaru w obecnej wersji nie sprawdza się w rozgrywce typowej dla czołgów średnich).
- Rozważamy kilka wariantów przerobienia prawego górnego rogu mapy. Zmiany te mają na celu stworzenie przestrzeni do manewrów (ponieważ liniowość obszaru w obecnej wersji nie sprawdza się w rozgrywce typowej dla czołgów średnich).
- Lewy dolny róg mapy został przekształcony w obszar przeznaczony do ataków flankowych czołgów ciężkich. Liniowość obszaru została zniesiona.
- W wersjach 2 i 3 róg został przycięty, aby zapewnić szybsze dotarcie drużyny z niższej części mapy do centralnej drogi. Dodatkowo, ogół terenu poddano spłaszczeniu.
- Balkon dla niszczycieli czołgów jest teraz wygodniejsze.
- Centralny obszar został przerobiony, „brama” w ścianie została poszerzona, a poziom terenu w obszarze dla czołgów ciężkich został spłaszczony. W ten sposób utworzy się skrzyżowanie.
- Przycięliśmy róg, aby zrównoważyć czas zbliżania się drużyny z wyżej położonej części mapy do obszaru starć czołgów ciężkich.
- Rozważamy kilka wariantów przerobienia prawego górnego rogu mapy. Zmiany te mają na celu stworzenie przestrzeni do manewrów (ponieważ liniowość obszaru w obecnej wersji nie sprawdza się w rozgrywce typowej dla czołgów średnich).
Wersja bez animacji:
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć
Mińsk
Poniższe zmiany są oparte na przeróbkach sprawdzonych w toku poprzednich testów. Ponieważ jednak testy te zostały przeprowadzone dość dawno temu, zmiany są porównywane z obecną wersją.
Minimapa (przed/po)
Główne zmiany i ich cele:
- Krawędź mapy została przesunięta, a przejścia do zabudowy blokowej w pobliżu placu są teraz otwarte. Cel: Zapewnić dogodny teren dla ciężko opancerzonych pojazdów i walk na krótkim dystansie.
- Rzeka została osuszona, nasyp nieco przerobiony i dodano przejście przez bród (między brzegami). Osunięto listowie drzew (oprawa mapy zostanie zmieniona z letniej na wiosenną lub jesienną). Cel: umożliwić pojazdom szybsze i bezpieczniejsze poruszanie się między pasami, przy jednoczesnym uproszczeniu nawigowania po mapie.
- Dodano wzgórza obok alei i usunięto ogrodzenie. Cel: Sprawić, aby ten obszar dostarczał więcej możliwości rozgrywki / był bardziej interesujący dla pojazdów zwrotnych i jednocześnie ułatwiał celowanie / strzelanie w poprzek alei.
- Ten obszar został poddany znacznym zmianom: dodano plac budowy metra, ukształtowanie terenu zostało zmienione, konstrukcja cyrkowa została przesunięta, a odległe przejście przy obrzeżach mapy zostało zamknięte. Cel: Przesunąć obszar starć dla czołgów średnich bliżej środka mapy (odsunąć go od dziedzińca w lewym obszarze zabudowanym) i zapewnić połączenie pomiędzy tą uliczką a resztą mapy (aleją a pozycjami niszczycieli czołgów w parku).
Dodatkowe (nieznaczne) zmiany
- W niektórych miejscach na mapie część krzewów/drzew została przeniesiona (głównie w celu oczyszczenia widoku między głównymi miejscami).
- Dodano niewielkie punkty osłony w pobliżu baz (cel: nieznacznie ułatwić zdobywanie bazy).
- Przesunięta granica mapy zapewnia dodatkowe przejście za budynkami w dolnej części mapy. Przejście pozostawiono otwarte, ponieważ jego wpływ jest nieznaczny, choć w niektórych przypadkach może być wykorzystane do wielu celów.
Wersja bez animacji:
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć
Pięknie arty będą dmuchać na granicy teraz
Po co Oni pokazują to samo, co było już pół roku temu pokazane (chodzi mi o Mińsk)…
Coś czuję, że zmiany na Mińsku będą jak zmiany na Fiordach – odwołane… Będą cały czas przedłużane i żadne z nich nie wejdzą do WoTa.
Mniej korytarzowych map i wszystko bedzie ok czego oni nie rozumieja… Co to za mapa na której mozna jechac tylko dwoma drogami