Piaskownica: Wyposażenie 2.0 – Nowa runda testów startuje 25 czerwca
przez Bin4r ·
Jako pierwsi wypróbujcie przeprojektowane wyposażenie na serwerze Piaskownicy!
Witajcie, Dowódcy!
Chcielibyśmy wyrazić naszą wielką wdzięczność tym wszystkim graczom, którzy wzięli udział w pierwszej iteracji testów przerobionego systemu wyposażenia na serwerze Piaskownicy i podzielili się swoimi wrażeniami. Wasz wkład w rozwój World of Tanks jest nieoceniony!
Po pierwszej rundzie musieliśmy przeanalizować wyniki, statystyki i sugestie. Test dostarczył nam bardzo dużo informacji, które pomogły nam zrozumieć, jakie kierunki rozwoju powinniśmy zrealizować. Jesteśmy teraz gotowi na kolejny krok. Przyjrzyjmy się z bliska zmianom i poprawkom, które trafią do drugiej iteracji testów.
Wyposażenie 2.0: test Piaskownicy, iteracja 2.
25 czerwca, 14:00 UTC, do 2 lipca, 14:00 UTC
Zmiany w kategoriach miejsc na wyposażenie
Po przeanalizowaniu Waszych opinii zdecydowaliśmy się zatrzymać tylko jedną kategorię dla pierwszego miejsca na wyposażenie dla pojazdów poziomów VI–X. To miejsce będzie przypisane w zależności od rodzaju pojazdu. Ale, jak poprzednio, będzie miało tylko jedną kategorię premiową: żywotność, siła ognia, zwiad lub mobilność. Poprzednio oba miejsca były określane w oparciu o rolę pojazdu, ale teraz będzie tylko jedno miejsce z premią, zależną od rodzaju pojazdu.
Na przykład czołgi ciężkie będą miały tylko jedno miejsce dla żywotności, a czołgi lekkie tylko jedno na zwiad.
Poziom | Typ pojazdu | Kategoria 1. miejsca | Miejsce 2 | Miejsce 3 |
VI–X | Czołgi ciężkie | Żywotność | nd. | nd. |
Czołgi średnie | Mobilność | nd. | nd. | |
Czołgi lekkie | Zwiad | nd. | nd. | |
Niszczyciele czołgów | Siła ognia | nd. | nd. | |
dz. sam. | Siła ognia | nd. | nd. |
Siła ognia
Żywotność
Mobilność
Zwiad
Przykład
W pierwszej iteracji testów w Piaskownicy Maus miał dwa miejsca na żywotność. W drugiej rundzie testów będzie miał tylko jedno.
Robimy to, ponieważ, wnioskując z Waszych opinii, niektórzy dowódcy uważali, że kategorie miejsc zmuszają ich do wyboru wyposażenia odpowiadającego danemu miejscu, co zdawało się dodatkowym ograniczeniem. Były również pewne obawy, że niektóre czołgi otrzymały nieodpowiednie role lub nieodpowiedni zestaw premiowanych miejsc na wyposażenie.
Zmiany w kompatybilności wyposażenia i premiach
Po przeanalizowaniu wyników pierwszego testu, wykryliśmy pewne obszary, gdzie dostrzegamy możliwości ulepszeń. W szczególności, w drugiej iteracji testów zmienią się kompatybilność i premie wybranego wyposażenia.
Kategoria | Wyposażenie | Kompatybilność | Nowa premia standardowa | Nowa ulepszona premia | Piaskownica, 1. iteracja (premia standardowa/ulepszona) |
Siła ognia |
System wentylacyjny |
Wszystkie pojazdy poziomu II i wyżej z zamkniętymi kabinami. | 6% | 5 / 6,5% | |
Siła ognia |
Ulepszony system celowania |
Wszystkie niszczyciele czołgów oraz lekkie, średnie i ciężkie czołgi V poziomu i wyżej. Niedostępne dla dział samobieżnych. | 7% | 5% | |
Żywotność |
Osłona przeciwodłamkowa |
Wszystkie pojazdy V poziomu i wyżej. | |||
Mobilność |
Dodatkowe ostrogi |
Wszystkie niszczyciele czołgów oraz lekkie, średnie i ciężkie czołgi II poziomu i wyżej. Niedostępne dla dział samobieżnych i pojazdów kołowych. | Prędkość obrotu kadłuba: 10%
Przyspieszenie: 7,5% |
Prędkość obrotu kadłuba: 15%
Przyspieszenie: 10% |
Prędkość obrotu kadłuba: 5% / 7,5%
Przyspieszenie: 5% / 7,5% |
Zwiad |
Siatka maskująca |
Wszystkie pojazdy II poziomu i wyżej. | Działa samobieżne i czołgi ciężkie: 5%
Czołgi lekkie i średnie: 10% Niszczyciele czołgów: 15% |
Działa samobieżne i czołgi ciężkie: 7,5%
Czołgi lekkie i średnie: 12,5% Niszczyciele czołgów: 17% |
Działa samobieżne: 5% / 7,5%
Niszczyciele czołgów: 15% / 17,5% |
Zwiad |
Cichy układ wydechowy |
Wszystkie pojazdy II poziomu i wyżej. | Działa samobieżne i czołgi ciężkie: 3%
Czołgi lekkie i średnie: 7% Niszczyciele czołgów: 5% |
Działa samobieżne i czołgi ciężkie: 4%
Czołgi lekkie i średnie: 9% Niszczyciele czołgów: 6% |
Czołgi ciężkie: 2% / 4%
Czołgi lekkie i średnie: 6% / 9% |
Zwiad |
Lorneta polowa |
Wszystkie lekkie, średnie i ciężkie czołgi, niszczyciele czołgów i działa samobieżne II poziomu i wyżej. Niedostępne dla pojazdów kołowych. | |||
Zwiad |
Powłoka antyrefleksyjna |
Wszystkie pojazdy II poziomu i wyżej. |
Zmiany w nowych rodzajach wyposażenia
W trakcie pierwszej rundy testów niektóre wyposażenie okazało się mało popularne i nie tak skuteczne w bitwie, jak zamierzaliśmy. Biorąc pod uwagę statystyki, zdecydowaliśmy się połączyć indywidualne działanie i charakterystyki różnego rodzaju wyposażenia. W drugiej rundzie testów chcemy, abyście wypróbowali następujące nowe wyposażenie, które łączy zalety kilku innych z pierwszej iteracji.
Kategoria | Typ wyposażenia | Zmiany | Dostępność | Efekt |
Siła ognia
Mobilność |
Ulepszony mechanizm obracania |
Premie zostały zmniejszone zarówno za wyposażenie standardowe, jak i ulepszone.
Poprawiona prędkość obrotu kadłuba (jak w ulepszonym głównym przeniesieniu napędu) i wieży (jak we wspomaganiu obrotu działa). Zmniejszenie rozrzutu jest teraz podobne do efektów działania wyposażenia „stabilizator”. |
Pojazdy V poziomu i wyżej. | Poprawia prędkość obrotu kadłuba i wieży.
Zmniejsza rozrzut przy strzelaniu w trakcie ruchu i obrotu oraz przy obrocie wieży. |
Żywotność |
Ulepszone wzmocnienie |
Powiększona premia wyposażenia standardowego.
Wszystkie 5 efektów ulepszonego zawieszenia zostało połączone w jedną, powiększoną premię standardowego wyposażenia. Koszt wyniesie 40 000 / 200 000 / 600 000 kredytów. |
Wszystkie niszczyciele czołgów oraz lekkie, średnie i ciężkie czołgi II poziomu i wyżej. Niedostępne dla dział samobieżnych. | Podnosi punkty wytrzymałości pojazdu.
Podnosi nośność i wytrzymałość zawieszenia oraz przyspiesza naprawy. Zmniejsza też uszkodzenia kadłuba przy uszkodzonym zawieszeniu. Jeśli zawieszenie zostało naprawione ze stanu zniszczone, zostanie mu przywrócona pełna pula punktów wytrzymałości. |
Żywotność |
NOWOŚĆ! Ulepszona konfiguracja |
Łączy premie i efekty następującego istniejącego wyposażenia:
Filtr cyklonowy – wszystkie 4 efekty dodane i połączone z innymi. „Mokry” magazyn amunicyjny – wszystkie 3 efekty dodane i połączone z innymi. Napełnienie zbiorników CO2 – oba efekty dodane i połączone z innymi. Skrzynka z narzędziami – 1 efekt dodany. Koszt: 200 000 / 600 000 kredytów. |
Wszystkie pojazdy V poziomu i wyżej. | Zapobiega zniszczeniu magazynu amunicyjnego, zbiornika paliwa oraz silnika (raz na bitwę dla każdego modułu).
Powiększa wytrzymałość magazynu amunicyjnego, zbiornika paliwa oraz silnika. Zmniejsza karę za uszkodzony magazyn amunicyjny / silnik. Zmniejsza szansę zapalenia się silnika. Poprawia szybkość naprawy. |
Żywotność |
Turbosprężarka |
Premie zostały zmniejszone zarówno za wyposażenie standardowe, jak i ulepszone. Łączy efekty następującego nowego wyposażenia:
Dodatkowe przeniesienie napędu naprzód — podnosi maksymalną prędkość pojazdu w jeździe naprzód. Dodatkowe przeniesienie napędu wstecz — podnosi maksymalną prędkość pojazdu w jeździe wstecz. |
Wszystkie lekkie, średnie i ciężkie czołgi, niszczyciele czołgów i działa samobieżne II poziomu i wyżej. Niedostępne dla pojazdów kołowych. | Podnosi moc silnika.
Podnosi maksymalną prędkość jazdy naprzód. Podnosi maksymalną prędkość jazdy wstecz. |
Zwiad |
Ulepszone radio |
Premie zostały zmniejszone zarówno za wyposażenie standardowe, jak i ulepszone. Dodano efekt działania urządzenia zagłuszającego przy zmniejszeniu premii za standardowe i ulepszone wyposażenie. | Wszystkie lekkie i średnie czołgi VIII poziomu i wyżej. | Przedłuża czas, przez który pojazdy przeciwnika pozostają wykryte.
Skraca czas, przez który pojazd przeciwnika pozostaje wykryty. |
Zwiad |
System obserwacji dowódcy |
Podniesiona premia za standardowe wyposażenie. Dodano efekt działania panoramicznego tripleksu przy zmniejszeniu premii za standardowe i ulepszone wyposażenie. | Wszystkie lekkie i średnie czołgi VIII poziomu i wyżej. | Poprawia wykrywanie pojazdów przeciwnika w ruchu.
Poprawia wykrywanie pojazdów przeciwnika zasłoniętego przez zarośla. |
Podzielcie się z nami swoimi odczuciami na temat wszystkich nowych propozycji w specjalnej ankiecie, która zostanie rozesłana przez klienta gry po 29 czerwca.
Nagrody za uczestnictwo w testach
Podczas testu Wyposażenia 2.0 będą dostępne specjalne misje bojowe bitwy losowej z następującymi nagrodami.
Misja 1
Warunki
- Zalogować się do gry
Ograniczenia
- Raz na konto
Nagrody na serwerze Piaskownicy
- 10 000
————————————————————-
Misja 2
Warunki
- Rozegrać 5 bitew
- Znaleźć się w najlepszej 10 w swojej drużynie pod względem zdobytego doświadczenia
Ograniczenia
- Raz na konto
Nagrody na serwerze Piaskownicy
- 10 000
————————————————————-
Misja 3
Warunki
- Rozegrać 30 bitew
- Znaleźć się w najlepszej 10 w swojej drużynie pod względem zdobytego doświadczenia
Ograniczenia
- Raz na konto
Nagrody na serwerze Piaskownicy
- 10 000
Nagrody na serwerze głównym po zakończeniu testu w Piaskownicy
- 1 dzień konta premium WoT
Nagrody za wypełnione misje zostaną przyznane na Wasze główne konta w ciągu 14 dni od ukończenia testów w Piaskownicy.
W teście może wziąć udział każdy – klient testowy będzie dostępny do wcześniejszego pobrania od 24 czerwca, 13:00 UTC. Naprawdę potrzebujemy Waszego wkładu w ten proces, więc koniecznie dołączcie do testu i pomóżcie nam zmienić doswiadczanie World of Tanks tak, by było jeszcze bardziej wciągające!
Nie mam doświadczenia z serwerami testowymi, stąd moje pytanie. Czy jeśli zaktualizuję serwer testowy to tworzona jest nowa kopia obecnego stanu konta głównego czy aktualizowane są tylko nowe zmiany wyposażenia 2.0, a konto testowe pozostaje to samo co przy poprzednim teście, tamta kopia wciąż obowiązuje? Mam nadzieję, że pytanie jest zrozumiałe, będę wdzięczny za odpowiedź 😉
w większości to 40+ popiera niszczenie czołgów bo młodziaki nie robią postępów w tej grze, w szczególności nerfy popiera specyficzna część boomerów tzw. chusaże
ta ulepszona konfiguracja ma spory sens, w końcu early, s conq, e3/e4 i wiele innych tego typu pojazdów nie będzie aż tak dostawać po ***** bo amo pada
Jak dla mnie pozbycie się modułów oraz zestawów z czołgów premium niskiego tieru jest scamem.
Wydaje mi sie czy tam jest po 10k golda nagroda??
Tak jest 10000 ale do wykorzystania tylko na piaskownicy…
szkoda ze nie na normalny serwer 🙂
To by zbankrutowali
Fajne zmiany. Teraz nie bediz eiwadomo jakie dobrodziejstwo Zamo towac, 🤣
Ja zostawie swoje moduly, tylko kilka czołgów poratuje nowymi o ile to wejdzie. Buff e100 is4 mausa jak nie ma tak nie ma z tym może być podobnie.
Koledze Maćkowi polecam dwa moduly do zamontowania:
– autokotekta
– słownik ortograficzny
Pierwszy darmowy, za drugi trzeba zapłacić PLN’ami.
O, nie ma to jak się kogoś czepnąć za błędy i dodatkowo zrobić błąd w słowie ,,autokorekta”. Brawo kolego, piękne samozaoranie 🙂
W sumie… I tak pewnie zostane przy aktualnych modulach
zerżniete z innych gier
Nadal czekam od kilku lat aż WG zerżnie customizację od konkurencji bo to co jest obecnie wzywa o pomstę do nieba.
No fajnie fajnie. Mam tylko takie jeszcze 1 pytanie. Na kiedy planujecie ten wielki rebalans czołgów. Bo już wiemy co będzie z E100 IS4 430U e5 progetto. Osobiście uważam że pewne zmiany nie powinny mieć prawa miejsca. Ale co na przykład z 121 30b i innymi już nie grywał by mi czołgami? Kiedy to się na piaskownicy pojawi?
Ale z tym nerfem dla 430u to przesadzili. Przecież, gdy ten czołg będzie miał 278 mm pancerza na włazie to stanie się niegrywalny.
Bardzo dobre zmiany! W koñcu brawo WG!
Zniszczenie tierow 1-4 jest w pozadku? Superbuffy nagrod i tdekow jest twoim zdaniem dobre? Pomysl dziecko zanim się bezmyślnie wypowiesz.