Lista zmian wersji 1.9

NADESZŁA AKTUALIZACJA 1.9!

Zobaczcie, co nowego w aktualizacji 1.9! Wypróbujcie przerobione drzewo technologiczne, zabierzcie na przejażdżkę pojazdy niskich poziomów z powiększonymi pulami PW i przygotujcie się na obchody 10. urodzin World of Tanks!

Zmiany w drzewie technologicznym

Po latach dodawania nowych pojazdów i gałęzi drzewa niektórych krajów stały się naprawdę duże z nadmierną liczbą skomplikowanych przejść. Nadszedł więc czas na ich aktualizację! Nowy interfejs drzewa technologicznego jest bardziej przyjazny i łatwiejszy w nawigacji zarówno dla nowych graczy, jak i dla doświadczonych dowódców. Wynajdywanie optymalnej ścieżki badań nigdy nie było łatwiejsze!

Wprowadzenie pojazdów kolekcjonerskich

Pojazdy kolekcjonerskie wszystkich poziomów będą dostępne w oddzielnej zakładce i nadal będzie można je w dowolnym momencie kupić za kredyty. Nie będą się różniły od ich poprzednich wersji z tym wyjątkiem, że będą mogły łatwiej zdobyć status elitarny!

Więcej PW dla pojazdów niskich poziomów

Poprawki w puli PW w aktualizacji 1.9 sprawią, że pojazdy poziomów I-VI będą w stanie dłużej wytrwać w bitwie, czyniąc jednocześnie wygodniejszym przejście na pojazdy najwyższych poziomów. Przyrost wytrzymałości między jednym poziomem a drugim będzie też bardziej spójny. Dodatkowo proporcjonalnie powiększyliśmy w tych pojazdach pojemności magazynów amunicji, by skompensować ich ogólny zysk PW.

Konto premium

Gracze z premium otrzymają dodatkowe 24 godziny czasu konta premium WoT w ramach rekompensaty za okres wyłączenia. Jeśli chciałbyś dokonać jakichś zakupów w grze, poczekaj, aż serwery na nowo wystartują.
update 1.9

Wyłączenia

Serwery gry będą wyłączone 22 kwietnia w godzinach 2:30–10:30 CEST (UTC +2), abyśmy mogli sprawnie przeprowadzić aktualizację.

Główne zmiany
Rebalansowanie puli PW

Zwiększyliśmy pulę PW dla pojazdów poziomów I–VI, a w niektórych pojazdach zwiększeniu uległa pojemność magazynu amunicyjnego.

Zapewnia to spójniejszą progresję wytrzymałości pomiędzy poziomami.

Wpływa to również na ogólne poprawienie efektywności, wydajności i czasu przetrwania w bitwach niskich i średnich poziomów, co z kolei czyni je ciekawszymi. Nowi gracze mogą się więcej nauczyć ze swoich bitew i szybciej nabierać biegłości w grze. 

————————————————————-

Zmiany w drzewie technologicznym

Pojawiła się nowa kategoria pojazdów: pojazdy kolekcjonerskie. Zawiera ona głównie pojazdy niskich poziomów.

Interfejs użytkownika drzewa technologicznego stał się bardziej przyjazny, prostszy i przejrzysty, zwłaszcza dla nowych graczy. Wszystkie 92 pojazdy, które zmieniły lokalizację w drzewie, pozostały w grze. Staną się one pojazdami kolekcjonerskimi, które można kupić za kredyty w sklepie. Aby umożliwić poprawną przebudowę drzewa technologiczne, niektóre pojazdy musiały zmienić poziom, a nawet typ. W grze pojawią się też nowe czołgi.

Poczynając od V poziomu, niektóre przejścia między gałęziami pojazdów zostały usunięte z drzew technologicznych.

————————————————————-

Zmiany w unitarce

  • Teraz ukończenie unitarki nagradzane jest specjalnym medalem.
  • Ulepszono interfejs.
  • Po ukończeniu unitarki odtwarzany jest nowy film.
  • Fizyka ruchu
  • Poprawiliśmy interakcje między pojazdami i niektórymi rodzajami przeszkód.
  • Pojazdy kołowe mogą teraz ostrzej skręcać, jadąc do tyłu, gdy przycisk „Naprzód” zostaje zwolniony, a „W prawo” lub „W lewo” jest nadal naciśnięty.

————————————————————-

Interfejs

Dodano nowe elementy do interfejsu misji „Na tropie/Wierzchołek drzewa/Dobry ślad” (*WYBIERZ odpowiedni dla Twojego regionu), poprawiające widoczność tej opcji i umożliwiające lepsze zrozumienie warunków zniżek i misji.

————————————————————-

Inne

  • Jeśli konfiguracja komputera gracza odpowiada rekomendowanym parametrom pamięci RAM, domyślnie jest teraz wykorzystywana 64-bitowa wersja klienta World of Tanks.
  • Postępy w unitarce (jeśli nie została ukończona) zostaną wyzerowane.
  • Charakterystyki techniczne pojazdów wykorzystywanych w unitarcje będą odpowiadać charakterystykom pojazdów z drzewa technologicznego.
  • W ekranie KLANY pojawił się dynamiczny wskaźnik podniesionych zysków surowców przemysłowych; przerobiono również dźwięki.
  • Znane problemy
  • Nie ma zabezpieczenia przed nadmiernie częstym klikaniem na minimapie.
  • Kolejność zdarzeń dla otrzymanych uszkodzeń jest czasem przemieszana w dzienniku uszkodzeń.
  • Klienta nie można zmaksymalizować do trybu pełnoekranowego, jeśli gracz jest w trakcie rozmowy przez Skype.
  • Kiedy pojazd uderzy w ziemię, nie uszkadzając modułów, odgrywany jest dźwięk odnoszonych uszkodzeń.
  • Trzęsący się okrąg celownika w zbliżeniach 16x i 25x w trybie ostrzału w bitwach Linii frontu.
  • Znacznik działa pozostaje na dziale samobieżnym po przełączeniu w tryb artyleryjski, jeśli czerwona linia częściowo przecina pojazd.
  • Wydarzenia z końca bitwy nie są synchronizowane z tekstem wyniku bitwy.
  • W pewnych przypadkach automatyczna naprawa/uzupełnienie amunicji i materiałów eksploatacyjnych po bitwie nie odbywa się, nawet jeśli na koncie jest wystarczająco dużo kredytów.
  • W pewnych przypadkach powalone drzewa spadają poprzez teren.
  • Materiały eksploatacyjne nie są uzupełniane z magazynu, jeśli gracz ma za mało kredytów na pełne automatyczne uzupełnienie amunicji.
  • Niski poziom dźwięku zniszczenia pojazdu.
  • Po udanym zakończeniu misji „Alianci-14” podczas operacji „Chimera”, po bitwie wyświetlana jest ikona nieudanej misji.

————————————————————-

Poprawki i ulepszenia

  • Naprawiono błąd, który powodował, że tekst przycisku „Stwórz pluton” w garażu wychodził poza sam przycisk przy rozdzielczości ekranu poniżej 1366×768.
  • Naprawiono błąd powodujący odtworzenie dźwięku przeładowania działa przed faktycznym przeładowaniem.
  • Naprawiono błąd umożliwiający wejście do bitwy plutonu zanim wszyscy jego członkowie potwierdzili swoją gotowość.
  • Pojazdy kołowe nie będą katapultowane, gdy zostaną wepchnięte na niezniszczalne obiekty.
  • Zoptymalizowano wydajność w trybie „Linia frontu”.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że pasek postępu zdobycia bazy był nadal wyświetlany, mimo że pojazd, grając dla drużyny atakującej, został zniszczony w obrębie bazy.
  • Usunięto opcję szkolenia członków załogi dla pojazdu, który nie jest dla gracza dostępny.
Zmiany charakterystyk technicznych następujących pojazdów

Szczegóły dostępne pod tym i tym linkiem.

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

41 komentarzy

  1. Ripson pisze:

    I co 10:30 dawno wybila a gra niedziala lol

  2. Ulidi pisze:

    Do czasu nerfa kołowców i tak olałem gramie. Zmiany bez znaczenia.

  3. Takie tam pisze:

    Więc na bufa is 4 i e100 musimy jeszcze czekać

  4. Arkoma pisze:

    Bardzo mi się nie podobają te zmiany.
    Obecne drzewka technologiczne to spuścizna 10 lat WoT.
    Nie uważam aby drzewka były skomplikowane.
    Gracze poświęcili wiele czasu by dojść do wyższych tierów, tymczasem z powodu dzieciarni jest to niszczone.
    Tworzenie także opcji więcej HP dla pojazdów z 1-6 tier jest totalnie bez sensu, gdyż gra na tych poziomach trwa najkrócej.
    Czekam na poważny nerf kołowców, bo to największa porażka tej gry, jaka kiedykolwiek została wprowadzona.

  5. al77 pisze:

    tak sobie mysle po jaka chcholere te tiery 1-5 , moznaby je wywalic i od 6 zaczac, swiezaki by szybciej X mialy a ak ta z tymi rezerwami i gratasami to beda 2 dni wbijac

    • InstantGarageTrip pisze:

      @al77 W sumie nie wiem co w tym złego, więcej „mięsa armatniego” 🙂

    • szalony_lopez pisze:

      Niskie tiery służą do nauki, nie każdy jest tak dobrym i wyjątkowym graczem jak ty że skipuje niskie tiery żeby mieć teraz super czerwony kolorek.
      Są ludzie co grają tylko tymi pojazdami, bo sprawia im to frajdę.

  6. Anonim pisze:

    ktoś mnie uświadomi gdzie znaleźć jak teraz będą wyglądały wszystkie drzewa technologiczne ? chodzi mi głównie o przejścia między czołgami które zostaną usunięte jak np z prota do T28 itd

  7. BehemotPL07 pisze:

    LiSTA ZMIAN???? NORMALNIE ŚMIECHŁEM XD A o znerfieniu wielu fajnych czołgów takich jak kv1 s, VK 30.01p czy t67 to nie raczycie się pochwalić? No i oczywiście o buffie do zwrotności kołowców???? HA HA HA! Najgorsza aktualizacja od dawana!

  8. Arkadio pisze:

    Co dostało buffa? Oczywiście kołowce bo były za mało zwrotne do tyłu. Zamiast je osłabić, żeby nie było takiej patologii na randomach to jeszcze trzeba ją pogłębić. Tak samo niesprawiedliwe jest to, że jak się wywrócą to automatycznie je podnosi a inne czołgi zostaną zniszczone po 30 sekundach.

  9. Mazek pisze:

    Czyli E100 i E5 nie dostaną buffa tak jak mialo byc pierwotnie ?

    • Anonim pisze:

      Prosze o link gdzie wg oficjalnie wypominalo sie o dodaniu zmian do e100 i e5 w patchu 1,9. Bo wydaje mi sie ze NIGDZIE nie bylo tak mowione.

      • Anonim pisze:

        Tacy jak Mazak potem zabierają głos w różnych sprawach. Sieją ferment, bo im się coś wydawało. Tacy właśnie jak Mazak później ryczą, że WG zue, bo złamali obietnicę i dali do sklepu E 25, czy Defendura. Tacy własnie jak Mazak. Po kiego grzyba coś zweryfikować – wiem lepiej i mam 100% podstawy do siania fermentu, złorzeczenia na WG, etc. Tacy jak Mazak. Elita sceny WoT.

    • Anonim pisze:

      Heh z tego co było można było się wcześniej dowiedzieć to WG ma w planach zmianie parametrów tych pojazdów w późniejszym terminie co nie znaczy że to zrobią i nie ma to nic wspólnego z wersją 1,9

  10. Anonim pisze:

    Ja tylko czekam kiedy coś zrobią z tą patologią na kołach, reszta to tylko pierdoły

  11. Sawina pisze:

    Nie wiem o co wam chodzi z Fl u mnie stałe 144 fpsy na ultra wiec polecam upgrade komputera a nie płakać ze spadki są

  12. fikoberry pisze:

    Czy od jutra zmienią się również wymogi na misje, skoro bowiem pula HP wzrosła to łatwiej będzie spełnić wymogi dla poszczególnych misji?

  13. Badurs pisze:

    A gdzie aktualizacja sklepu obligacjyjnego?? Znowu NIC

  14. Anonim pisze:

    a do której są nieczynne serwery???

  15. TaihoSan pisze:

    Zoptymalizowano wydajność w trybie „Linia frontu” – zobaczymy czy tak będzie. Tegoroczna LF to częste gwałtowne spadki fps z 60 do 10 czego rok temu nie było.

    • ryhoo pisze:

      niby mam około 100fps na linii frontu ale ostatnio więcej spada ich to fakt nawet do 60

    • Anonim pisze:

      To chyba na kalkulatorach gracie. Mam lapka z karta gtx 1050 i i5, czyli sprzet nie za wysokich lotow, a na ultra wszystko mi chodzi stabilnie +/- 60fps. W tym linia frontu.

      • TaihoSan pisze:

        Ale głupie te WG że chcą poprawić wydajność LF aby dziadki mogły sobie postrzelać na kalkulatorach. Nie? Nie chodzi o poprawę ale naprawę. Rok temu nie było takich spadków jak obecnie a w tym trybie raczej nic ultra hiper graficznie nowego nie wprowadzili. Chwalenie się że się ma to i owo jest dziecinne i głupie.

        • Anonim pisze:

          Tylko, ze nie wszystko zalezy od silnika gry. Jak ktos odpala giereczke na kalkulatorze to niech sie nie dziwi, ze mu na jakis tam detalach nie dziala. Pora pogodzic sie z faktem ze radeon hd5500 i przedpotopowy athlon czy tam pentium4 sa najzwyczajniej w swiecie za slabe… nigdzie sie nie chwalilem, tylko stwierdzilem fakt, ze na sprzecie (w obecnych realiach) raczej slabszej klasy giereczka dziala mi bez zadnych spadkow czy crashy i nie zauwazylem zadnych technicznych problemow z gra. Moze dlatego, ze mam aktualne sterowniki? A moze dlatego, ze dbam o to, zeby system nie byl zasmiecony i nie zamulal. Bo i to generuje problemy.

  16. R4F4U pisze:

    Serwery będą nieczynne 8 godzin.
    Miejmy nadzieję, że nie będzie problemów.
    Ktoś wie ile waży ta aktualizacja?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.