Piaskownica: Testy nowego balansu ruszaj膮 10 lutego

Prosto z portalu WoT. Mi艂ej lektury! 馃槈

W najbli偶sze 10 dni w World of Tanks rozpoczn膮 si臋 wielkie testy nowego balansu. Do gry wejd膮 zmiany w pociskach, w艣r贸d kt贸rych mi臋dzy innymi zobaczycie zmienione pociski dla artylerii i przerobione pociski HE. Zwi臋kszyli艣my te偶 wytrzyma艂o艣膰 wszystkich pojazd贸w. Co nas czeka w grze w przysz艂o艣ci? Jak wzi膮膰 udzia艂 w testach nowego balansu i zdoby膰 czas konta premium Wot? Obejrzyjcie film, 偶eby si臋 dowiedzie膰! Mi艂ego ogl膮dania!


Witajcie Dow贸dcy!

Zanim doszli艣my do nowego balansu, w 2019 roku przeprowadzili艣my cztery iteracje test贸w w Piaskownicy. Jeste艣my niezmiernie wdzi臋czni wszystkim aktywnym graczom, kt贸rzy wzi臋li udzia艂 w tym szeroko zakrojonym te艣cie.

Nadszed艂 czas na ostateczny krok: runda najbardziej rozbudowanych i wszechstronnych test贸w nowego balansu startuje 10 lutego. Poci膮ga to za sob膮 wiele potencjalnych zmian, a aktywni uczestnicy zostan膮 w niej nagrodzeni dniami konta premium WoT. Ka偶dy mo偶e wzi膮膰 udzia艂 w testach 鈥 wystarczy, 偶e pobierzecie i zainstalujecie specjalnego klienta gry. B臋dziecie te偶 mogli podzieli膰 si臋 swoimi uwagami na temat potencjalnych zmian za po艣rednictwem specjalnego kwestionariusza.

Zatem czego mo偶emy si臋 spodziewa膰 na serwerze test贸w nowego balansu? Przyjrzyjmy si臋 temu z bliska.

Rewizja ustalonego systemu pocisk贸w

Pocz膮tkowo planowali艣my zmiany w formie zrebalansowania systemu pocisk贸w, w celu osi膮gni臋cia r贸wnowagi pomi臋dzy skuteczno艣ci膮 standardowych i specjalnych pocisk贸w . Od zarania dziej贸w mieli艣my w grze trzy typy pocisk贸w, ale jeden z nich nigdy nie opu艣ci艂 szczytu listy popularno艣ci pod wzgl臋dem swojej skuteczno艣ci 鈥 specjalny (lub z艂oty) pocisk. Te pociski s膮 dost臋pne dla ka偶dego za kredyty; zadaj膮 uszkodzenia podobne jak standardowe, ale maj膮 o wiele wi臋ksze warto艣ci przebicia. To oznacza, 偶e s膮 one bardziej skuteczne, poniewa偶 daj膮 wi臋ksze prawdopodobie艅stwo spowodowania uszkodze艅. Na polu bitwy ten typ pocisku nie posiada 偶adnych wad.

Pami臋taj膮c, 偶e specjalne pociski dawa艂y wi臋ksz膮 warto艣膰 przebicia, a ich pozosta艂e warto艣ci pozostawa艂y por贸wnywalne, ich zwi臋kszona skuteczno艣膰 bojowa w ka偶dej sytuacji by艂a oczywista. Jedynym problemem by艂a ich cena. Dlatego w艂a艣nie w nowym systemie skupili艣my si臋 na zmniejszeniu skuteczno艣ci specjalnych pocisk贸w i zwi臋kszeniu jej dla pocisk贸w standardowych, aby oba typy mia艂y swoje zalety w r贸偶nych sytuacjach na polu bitwy.

Czas pokaza艂, 偶e potrzebne s膮 nowe rozwi膮zania i zr贸wnowa偶ony system, kt贸ry odnosi si臋 tak偶e do innych aspekt贸w gry, poza pociskami. To sk艂oni艂o nas do pracy nad omawianymi konceptami. W tym nowym systemie wszystkie pociski b臋d膮 bardziej zbalansowane, a ka偶dy z nich otrzyma okre艣lon膮 rol臋.

Przy tym za艂o偶eniu, standardowe pociski powoduj膮 najwi臋ksze uszkodzenia, posiadaj膮 dobr膮 si艂臋 przebicia i korzystna cen臋. Z kolei specjalne pociski maj膮 najwy偶sz膮 si艂臋 przebicia, ale zadaj膮 mniejsze uszkodzenia od tych standardowych. Cena tych pocisk贸w jet kilkukrotnie wi臋ksza od ceny pocisk贸w standardowych.

Zatem kiedy u偶ywa膰 jakiego typu?

  • Standardowe pociski najlepiej sprawdzaj膮 si臋 w sytuacjach, kiedy jeste艣cie w stanie precyzyjnie przebi膰 pancerz przeciwnika i zada膰 maksimum uszkodze艅 na strza艂.
  • Specjalne pociski s膮 idealnym rozwi膮zaniem w sytuacjach, kiedy nie musicie skupia膰 si臋 na wielko艣ci uszkodze艅 na minut臋, ale chcecie zwi臋kszy膰 prawdopodobie艅stwo przebicia pancerza.
  • Pociski od艂amkowo-burz膮ce s膮 u偶yteczne, kiedy chcecie zresetowa膰 post臋p zajmowania bazy, wyko艅czy膰 czo艂g z niskim poziomem PW, lub uszkodzi膰 zewn臋trzny modu艂 (np.g膮sienice), a tak偶e, kiedy nie mo偶ecie zada膰 uszkodze艅 innymi pociskami.
Zmiany dla pocisk贸w OB

Pociski OB to nieod艂膮czny element obecnego systemu pocisk贸w w World of Tanks. G艂贸wn膮 cech膮, kt贸ra odr贸偶nia je od reszty pocisk贸w, to ich unikalna mechanika zadawania uszkodze艅. Podczas rebalansowania standardowych i specjalnych pocisk贸w musieli艣my tak偶e przeprojektowa膰 pociski OB. Naszym zamierzeniem by艂o, aby sprawdza艂y si臋 w konkretnych taktycznych sytuacjach opisanych powy偶ej.

W nowym systemie te pociski sta艂y si臋 efektywniejsze dla dzia艂 kalibr贸w poni偶ej 120 mm i straci艂y na skuteczno艣ci dla kalibr贸w powy偶ej 150 mm. Wa偶ne jest tak偶e, 偶e mechanika zadawania uszkodze艅 od eksplozji zosta艂a ulepszona, co znaczy, 偶e jest teraz bardziej przewidywalna dla zar贸wno pojazdu strzelaj膮cego jak i trafionego.

Dla czo艂g贸w g艂贸wnie polegaj膮cych na pociskach OB, starali艣my si臋 dopasowa膰 charakterystyk臋 ich pocisk贸w w nowym systemie, aby zachowa艂y swoj膮 zwyczajow膮 skuteczno艣膰. W nowym systemie niemal 偶adne pociski od艂amkowo-burz膮ce i HESH nie s膮 w stanie przebi膰 pancerza. Pociski OB, kt贸re w starym systemie r贸偶ni艂y si臋 od innych swoj膮 si艂膮 przebicia, obecnie zadaj膮 wy偶sze uszkodzenia, w ramach rekompensaty. Jedynymi wyj膮tkami s膮 KV-2 and KV-2 (R), kt贸re nadal zachowaj膮 zdolno艣膰 penetracji pociskami OB.

Artyleria jako zasadniczy element World of Tanks

Artyleria jest silnie powi膮zana z innymi elementami w naszej grze, ale z powodu skrajnie innej rozgrywki, jakiej wymaga, wszystkie zmiany w dzia艂ach samobie偶nych maj膮 inny charakter. Nie chcemy zmienia膰 skuteczno艣ci artylerii pod wzgl臋dem uszkodze艅, ale zamiast tego zmieni膰 podej艣cie do ich rozgrywki, u偶ywaj膮c podobnej logiki, jak膮 opisali艣my powy偶ej dla rebalansu pocisk贸w.

W celu zachowania sp贸jno艣ci z innymi zmianami, nowy typ pocisk贸w zostanie dodany do arsena艂u dzia艂 samobie偶nych. W rezultacie:

  • wnios膮 one wi臋ksz膮 r贸偶norodno艣膰 do artylerii,
  • sprawi膮, 偶e wyb贸r konkretnych pocisk贸w w okre艣lonych sytuacjach b臋dzie mia艂 wi臋kszy wp艂yw na skuteczno艣膰 jednostki,
  • zmniejsz膮 og贸lne uszkodzenia zadawane przez pociski OB,
  • zmniejsz膮 og贸ln膮 warto艣膰 zadawanego og艂uszenia.

Zatem graj膮c artyleri膮, b臋dziecie mogli teraz wybiera膰 mi臋dzy nast臋puj膮cymi pociskami:

  • Standardowe OB. Nadal mog膮 og艂uszy膰 przeciwnika i pozostaj膮 niezmienione.
  • Specjalne OB. Zadaj膮 zwi臋kszone uszkodzenia, ale nie maj膮 zdolno艣ci og艂uszenia i daj膮 du偶y promie艅 eksplozji.
  • Pociski przeciwpancerne i kumulacyjne. Charakteryzuj膮 si臋 wysok膮 si艂膮 przebicia i przewidywalnymi, ale niskimi, uszkodzeniami.
Jeszcze jeden krok naprz贸d

W poprzednich iteracjach zmienili艣my paradygmat mechaniki pocisk贸w i przeprojektowali艣my ich specjalne i wybuchowe odmiany. Poza rebalansem pocisk贸w, dostosowali艣my poziom PW ka偶dego pojazdu, aby wyd艂u偶y膰 ich 偶ywotno艣膰. Dodali艣my PW dla wszystkich czo艂g贸w poziom贸w I-VI i przystosowali艣my t臋 zmian臋 do systemu mi臋dzypoziomowego post臋pu. Czo艂gi te s膮 teraz wytrzymalsze, zatem koszt pope艂nienia pomy艂ki jest teraz mniejszy.

Prace nad zmianami balansuj膮cymi s膮 niemal uko艅czone, a opinie graczy aktywnych na serwerze Piaskownicy wskazuj膮 na to, 偶e jeste艣my na w艂a艣ciwej drodze. W rezultacie uzyskali艣my trzy rodzaje pocisk贸w sprawdzaj膮cych si臋 w r贸偶nych sytuacjach w grze.

Ten lutowy test b臋dzie fina艂ow膮 i najbardziej rozbudowan膮 iteracj膮, w kt贸rej znajdziecie poprzednie i przysz艂e zmiany w nowym balansie stopniowo nadbudowywane nad sob膮 nawzajem. Wszystkie uprzednio og艂oszone zmiany zosta艂y zachowane, ale zostan膮 wprowadzone te偶 nowe. B臋dziecie mogli oceni膰 wszystkie zmiany, kt贸re przynosi nowy balans.

G艂贸wne zmiany: Rewizja ga艂臋zi pojazd贸w do zbadania

To jedna z g艂贸wnych zmian wprowadzonych w nowym balansie. Wszyscy wiemy, 偶e drzewa technologiczne niekt贸rych nacji s膮 rozro艣ni臋te i skomplikowane; zawieraj膮 te偶 zagmatwane i niejasne przej艣cia. Jest tak w szczeg贸lno艣ci w przypadku USA, Niemiec聽i ZSRR. Gracze napotykaj膮 trudno艣ci z nawigowaniem i obliczaniem najlepszych 艣cie偶ek post臋pu w tych drzewach, zatem postanowili艣my je zaktualizowa膰.

W tym celu zaproponowali艣my szereg zmian UX, a w艣r贸d nich:

  • Uproszczon膮 struktura drzewa.
  • Jasne i logiczne przej艣cia.
  • Pogrupowanie pojazd贸w wed艂ug klasy. Centralna ga艂膮藕 b臋dzie najprostsza i najbardziej przejrzysta. B臋dzie to ga艂膮藕 czo艂g贸w ci臋偶kich. Z tego punktu znajdziecie przej艣cia do czo艂g贸w 艣rednich i niszczycieli, a artyleria i czo艂gi lekkie zostan膮 ulokowane na obrze偶ach drzew technologicznych.
  • Nawigacja mi臋dzy pojazdami premium b臋dzie jeszcze 艂atwiejsza, poniewa偶 zostan膮 one oddzielone od czo艂g贸w do zbadania.

Przekonajcie si臋, jak prosto b臋dzie nawigowa膰 przez te ga艂臋zie po wprowadzeniu zmian.

W celu uproszczenia ga艂臋zi pojazd贸w dost臋pnych do badania, przenie艣li艣my z nich 92 jednostki.

Czo艂gi z poziom贸w I鈥揤 zostan膮 dodane do osobnej zak艂adki 鈥濸ojazdy kolekcjonerskie鈥 w sklepie w grze. Te czo艂gi nie zostan膮 usuni臋te z gry, ale jedynie pogrupowane wed艂ug narodowo艣ci i przeniesione do innej zak艂adki. Mo偶ecie do niej dotrze膰 w dwojaki spos贸b: przez sklep w grze lub z drzewa bada艅. Aby uzyska膰 dost臋p do kolekcjonerskich pojazd贸w wybranego narodu, b臋dziecie musieli zbada膰 przynajmniej jeden z jego czo艂g贸w na poziomie VI.

Aby bada膰 kolekcjonerskie pojazdy potrzebujecie kredyt贸w; PD nie s膮 wymagane. Dost臋pne b臋d膮 podstawowe wersje wszystkich czo艂g贸w, wi臋c po ich zakupie mo偶ecie zacz膮膰 ulepsza膰 ich modu艂y, tak to ma miejsce ze standardowymi pojazdami. Pojazdy kolekcjonerskie nie b臋d膮 si臋 r贸偶ni膰 od ich poprzednich wersji; jedyn膮 r贸偶nic膮 b臋dzie fakt, 偶e b臋d膮 sprzedawane w sklepie.

Pojazdy z poziom贸w VI鈥揦 nie opuszcz膮 gry 鈥 nadal b臋dziecie w stanie je zdoby膰. Wi臋cej informacji podamy p贸藕niej. Je艣li posiadacie jakikolwiek z tych pojazd贸w w swoim gara偶u, pozostan膮 one w tym samym miejscu. Co wi臋cej, przejd膮 one do kategorii promocyjnej, wi臋c b臋dziecie mogli uzyska膰 czo艂g w najbardziej zaawansowanej konfiguracji, nawet je艣li nie zbadali艣cie ani jednego modu艂u.

Je艣li pojazd, kt贸ry ju偶 zbadali艣cie i kupili艣cie zosta艂 usuni臋ty z drzewa technologicznego, s膮siedni czo艂g lub ten umieszczony o stopie艅 dalej w ga艂臋zi zostanie automatycznie odblokowany.

Nie wszystkie te funkcjonalno艣ci zostan膮 przetestowane na serwerze testowym, ale chcieli艣my podzieli膰 si臋 z Wami informacjami o tym, jak b臋d膮 one wygl膮da膰, je艣li nowy balans pomy艣lnie przejdzie testy.

Ulepszenie sposobu wy艣wietlania statystyk w grze

W wyniku zmian podstawowych aspekt贸w gry takich jak warto艣ci uszkodze艅 i PW czo艂g贸w, obecne statystyki zwi膮zane z tymi parametrami mog膮 okaza膰 si臋 nieaktualne. To jednak nie znaczy, 偶e historia Waszych statystyk zostanie utracona 鈥 b臋d膮 one nadal aktualizowane po wprowadzeniu nowego balansu.

Jednocze艣nie, chcemy wprowadzi膰 now膮 sekcj臋 z 鈥瀉ktualnymi鈥 statystykami obejmuj膮cymi okre艣lony okres (np. 3 miesi膮ce). Pod koniec tego okresu, otwarty zostanie nast臋pny, o takim samym czasie trwania. Obecnie nadal rozwa偶amy, jak d艂ugi powinien by膰 ten okres.

Nowe statystyki pomog膮 Wam dok艂adnie 艣ledzi膰 Wasz post臋p przy zmieniaj膮cych si臋 warunkach.

Usprawnianie misji osobistych

Wszystkie te zmiany wp艂yn膮 na misje osobiste w obu kampaniach. Pragniemy dostosowa膰 ich warunki, aby rozgrywka po wprowadzeniu nowego balansu da艂a jak najlepsze doznania. W zwi膮zku z tym b臋dziemy musieli zawiesi膰 niekt贸re misje.

Przystosowanie ustawie艅 ekonomii gry

Ekonomia bojowa, kt贸ra jest bezpo艣rednio zale偶na od parametr贸w uszkodze艅 i PW, tak偶e zostanie przeprojektowana. W skr贸cie, wszystkie zmiany b臋d膮 proporcjonalne do tych balansuj膮cych gr臋, jednak zyski z bitew pozostan膮 takie same lub powi臋kszone. Chcemy zachowa膰 obecny kurs zdobywania kredyt贸w i wska藕niki do艣wiadczenia, przystosowuj膮c parametry ekonomiczne tak, aby gracze na tym samym poziomie pod wzgl臋dem skuteczno艣ci bojowej mogli zarabia膰 tyle samo lub wi臋cej.

Nagrody za uczestnictwo w testach

Jeste艣my wdzi臋czni wszystkim uczestnikom poprzednich iteracji Piaskownicy za ich zaanga偶owanie i opinie. Nadszed艂 czas przeprowadzi膰 najbardziej rozbudowane i istotne testy, aby艣my mogli podj膮膰 ostateczn膮 decyzj臋 w sprawie implementacji zapowiedzianych zmian.

Dalekosi臋偶ny i zasadniczy wp艂yw tych test贸w na gr臋 oznacza, 偶e Wasze zaanga偶owanie jako graczy World of Tanks jest nieocenione. Im wi臋cej dow贸dc贸w testuj膮cych nowy balans i dziel膮cymi si臋 swoimi uwagami, tym lepiej dla wynik贸w testu. To fina艂owa iteracja test贸w. Je艣li ich rezultaty oka偶膮 si臋 pozytywne, zamierzamy wprowadzi膰 wszystkie te zmiany w grze.

Bior膮c pod uwag臋 najwy偶sz膮 wag臋 tych test贸w, chcieliby艣my nagrodzi膰 wszystkich zaanga偶owanych tester贸w w podzi臋ce za ich wk艂ad w nowy balans.

Podczas test贸w nowego balansu b臋d膮 dost臋pne specjalne misje bojowe z nagrodami. Aby je otrzyma膰 wystarczy wype艂ni膰 warunki misji i wype艂ni膰 specjalny kwestionariusz, kt贸ry zostanie rozes艂any poprzez klienta gry po 19 lutego. Jak tylko odpowiecie na zawarte w nim pytania, otrzymacie nagrody za wype艂nione misje.

鈥斺斺斺斺斺斺斺斺斺斺斺斺斺斺斺斺斺斺斺-

Misja 1

Cele:

  • Rozegra膰 10 bitew
  • By膰 w pierwszej 10 pod wzgl臋dem zdobytych PD

Ograniczenia:

  • Wszystkie pojazdy poziom贸w ll-lV
  • Raz na konto
  • Wszystkie typy bitew

Nagrody na serwerze g艂贸wnym po zamkni臋ciu Piaskownicy

  • 1 dzie艅 konta premium WoT
  • 10 rezerw osobistych +300% PD za艂ogi przez 2 godziny
  • 10 automatycznych system贸w ga艣niczych

鈥斺斺斺斺斺斺斺斺斺斺斺斺斺斺斺斺斺斺斺-

Misja 2

Cele:

  • Rozegra膰 15 bitew
  • By膰 w pierwszej 10 pod wzgl臋dem zdobytych PD

Ograniczenia:

  • Wszystkie pojazdy poziom贸w V-Vll
  • Raz na konto
  • Wszystkie typy bitew

Nagrody na serwerze g艂贸wnym po zamkni臋ciu Piaskownicy

  • 1 dzie艅 konta premium WoT
  • 10 rezerw ososbistych +300% wolnych PD przez 2 godziny
  • 10 du偶ych zestaw贸w naprawczych

鈥斺斺斺斺斺斺斺斺斺斺斺斺斺斺斺斺斺斺斺-

Misja 3

Cele:

  • Rozegra膰 30 bitew
  • By膰 w pierwszej 10 pod wzgl臋dem zdobytych PD

Ograniczenia:

  • Wszystkie pojazdy poziom贸w Vlll-X
  • Raz na konto
  • Wszystkie typy bitew

Nagrody na serwerze g艂贸wnym po zamkni臋ciu Piaskownicy

  • 3 dni konta premium WoT
  • 10 rezerw osobistych +100% PD przez 2 godziny
  • 10 du偶ych apteczek

Testy nowego balansu startuj膮 10 lutego i b臋d膮 trwa膰 oko艂o10 dni. Przeniesiemy tak偶e zawarto艣膰 i rang臋 kont tester贸w na serwer nowego balansu, aby u艂atwi膰 testowanie zmian i 艣ledzi膰 ich wp艂yw na konkretne czo艂gi. Nie przegapcie swojej szansy wypr贸bowania jako pierwsi wszystkich opisanych tu zmian i odci艣nijcie swoje pi臋tno na World of Tanks!

Do艂膮czcie do test贸w nowego balansu i dzielcie si臋 opiniami! Razem sprawimy, 偶e World of Tanks b臋dzie jeszcze ciekawszy!

DO艁膭CZ DO TESTU

殴: Portal EU

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, 偶e wi臋kszo艣膰 graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra b臋dzie bardziej taktyczna i przemy艣lana. Trudniejsza, ale mniej irytuj膮ca 鈥 a przez to bardziej satysfakcjonuj膮ca. Postawmy na miodno艣膰!

22 komentarze

  1. Bartek pisze:

    Mam pytanie mianowicie czy jak kupi艂em amx 30 to dostan臋 go wymaksowanego i amx 30 b czy musz臋 przej艣膰 do amx 30 b.I jak mam 113 to dostan臋 wz 111 5A za free? 馃檪

  2. Godzilaaa pisze:

    Po prostu wot doszed艂 do krytycznego momentu liczby nowych u偶ytkownik贸w. Teraz profity b臋d膮 p艂yn臋艂y wlasnie dla nowych to graczy a starzy weterani b臋d膮 kopani po *****. Polityka tej gry i ogromna liczba ustawionych bitew to rzecz 艣mieszna, ale ton膮cy brzytwy si臋 chwyta…

  3. WWG pisze:

    Tam pracuj膮 ludzie kt贸rzy nigdy nie grali w t膮 gr臋 nie licz膮c tych odpowiedzialnych za kontakt z graczami wi臋c nie ma si臋 co dziwi膰 tym debilnym zmianom. Mi to wygl膮da na przygotowania pod tiery 11 – 15. Usuwaj膮 nisko poziomowy gruz aby zrobi膰 miejsce.

  4. Anonim pisze:

    Znaczy KV-2 b臋dzie m贸g艂 penetrowa膰 bo jest ruski, a godzilla nie? Dobrze rozumiem? xDDDD

    • IRSanchez pisze:

      Tak jest dok艂adnie na testowym – sprawdzi艂em ju偶 wszystkie wa偶niejsze pojazdy. 呕eby by艂o 艣miesznie to SU-152 z tym samym dzia艂em co KV-2 ma ju偶 0 peny.

      Co ciekawe ko艂owiec premium EBR 75 FL10 (i reszta pojazd贸w z HESH/HE z wysok膮 pen膮) te偶 dosta艂 nerfa do swoich OP burzak贸w i ju偶 nie b臋dzie paziowania po 2×260 dmg Kappa.

  5. kacperski_8 pisze:

    Hetzer po zmianie pocisk贸w nadal jest dobry

  6. WujekCi臋taRiposta pisze:

    Znowu NERF Ekonomi zarabiania ehh, 偶enada nie balans.

  7. Balrogos pisze:

    A coz czolgami premium 5 Tieru?, PZ V/iV kiedys byl na 6 tierze potem znerfili i rzucili na 5 Tiery i co teraz z maja zarabiaczka?, anp M6A2E1 bufneli bardzo mocno i zostawili na 8 tierze, PZ V/IV znerfili a denfdera znerfic nie chca.

  8. Anonim pisze:

    TAAAK, HE na Super Conqu uratowane 馃榾

    • IRSanchez pisze:

      Guano a nie uratowane – maj膮 teraz 0 penetracji jaki inne HESH (w tym Centurion 7/1, ko艂owce, lod贸wka i godzilla). Ja p艂aka艂 nie b臋d臋, ael imho jest nieporozumieniem 偶e wszystkie HE i HESH (poza art膮 lol) zosta艂y zr贸wnane walcem ale KV2 zosta艂o po staremu :/

    • IRSanchez pisze:

      Nic nie uratowane, maj膮 0 peny tak jak wszystkie inne HESH i HE poza KV2 (W tym ko艂owce, SU152, Centurion 7/1 i kupa light贸w kt贸re mia艂y HEki z du偶膮 pen膮).

  9. XD pisze:

    Gold powinien dziurawi膰 wie偶e jak takiego centka AX, bo 偶aden z niego gold. Kolejne amo do walenia po garnkach…

  10. Anonim pisze:

    m膮drze napisane, ale w chwili obecnej skuteczno艣膰 golda jest tak znikoma, 偶e podzi臋kuj臋. Nawet baton ci wyjedzie na wie偶臋 i jeste艣 bezsilny. Jedynie z pomoc膮 RNG wejdzie, nie m贸wi膮c o ci臋偶kich. Chba tylko 50b i relikty jak e100 normalnie wie偶膮 wpuszczaj膮. Reszta ma piskelowe weakspoty. Jak zadaj臋 mniej dmg, to przynajmniej chc臋 co艣 przebi膰, bo jak mam si臋 dinga膰 to ju偶 wole HE, ale nie … zaraz, je te偶 zniszcz膮…

  11. rip pisze:

    Czyli RIP godzilla

  12. Anonim pisze:

    Kurde ten czarny rynek i fajnie zrobione 艣wi臋ta mia艂y nas chyba przygotowa膰 na ten zimny prysznic. Co za masakra praktycznie wszystkie planowane zmiany uwa偶am za z艂e. Na pewno pociski (szczeg贸lnie OB) i drzewka zabior膮 cz臋艣膰 frajdy z tej gry. Mam nadzieje 偶e op贸r graczy b臋dzie na tyle du偶y 偶e zrezygnuj膮 z wprowadzenia tego pomys艂u.

  13. strychal pisze:

    fajnie robia … ale i tak zamierzam wziac udzial w tescie

  14. adjdmd pisze:

    Podnie艣li mi ci艣nienie tym drzewkiem

  15. Anonim pisze:

    艢miechu warte

Dodaj komentarz

Tw贸j adres email nie zostanie opublikowany.