Supertest 1.7.1: lista zmian

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

guest

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

7 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
TAKI SOBIE GRACZ

Kto lubi ST-I ten NA PEWNO POLUBI ST-II(osoby które nie lubią ST-I bo ma za mało DMG na strzał ni będą narzekać gdy oddadzą “podwójny strzał”

Tygr

Ja tam 10 robiłem dopiero po 2 latach gry dużo na 8 się grało i uczyło wekspotów teraz to i tak nie potrzebne wystarczy Golda załadować i po problemie kiedyś liczyły się umiejętności teraz Gold skil pierwszy czołg był amerykański t110e5 ale teraz jest już do niczego po tym nerfie garnka mam nadzieję że go odnerfiom albo chociaż garnek zmniejszą

Anonimowo

Taaak, szczególnie nie trzeba celować strzelając w SQ, czy Czifa grającego na wieże i wiele innych przypadków. Ech to biadolenie pomidorów… Co do E5 to +1

tak se pisze

Wot staję się coraz łatwiejszy niestety, co prowadzi do tego, że wysyp pomidorów na X poziomach jest codziennością i gra staje się nie przyjemna
Gram od 6 lat, pierwsze 20 dziesiątek zrobiłem na spokojnie w 4 lata, a później kolejne 30 w niecałe 2 lata
Już pomijając MM ( nie no w sumie nie pomijając 🙂 ) bo jest do ****, gdzie bitwy 15-2 są standardem
aaaaa…. ***

Anonimowo

Bo gra staje się tytułem casualowym. Janusz po tygodniu pracy ma zasiąść do giereczki i nie martwiąc się o nic – zagrać. Każda komplikacja jest dla niego niemile widziana. I by taki casualowiec nie czuł się zmuszany do gry – ma różne płatne boosty do standardowego grindu niedostępnego dla “plebsu” (konto premium, gwiazdki x5). WG swego czasu robiło ankiety z pytaniami kto ile ciupie. I najwyraźniej wyszło im, że najczęściej była to mała ilość bitew w miesiącu (powiedzmy, że ok. 100) i to w sumie oni najwięcej na zmianach zyskali. Kolejne uproszczenia na horyzoncie – załoga. I WG ile się da będzie upraszczać. I dopóki nie spłaszczą modelu kolizyjnego – gra będzie grywalna. Kwestia MM można pominąć, bo wygranych jeszcze nie da się kupić. Niemniej wydaje mi się, że za niedługo uproszczą statystyki i m.in. WR wyleci – w końcu niska wartość może deprymować 😛

Anonimowo

To niech stworzą osobne serwery dla takich “Januszy”

Anonim

Na mozliwosc intra dopiero teraz wpadli? KEKW