Kalendarz adwentowy 2020: LT-432, misja dnia

Radziecki LT-432jest dzisiejszą ofertą Kalendarza adwentowego. Pojazd możecie kupić w zestawie za 182,16 zł lub bezpośrednio w grze za 6 500 Znalezione obrazy dla zapytania gold wot-news icon png.

Czy zdołacie załapać tę ofertę? Bolid wśród ścigaczy, LT-432 jest jednym z najszybszych czołgów w grze, a mimo tego potrafi odbić nieco pocisków dzięki płaskiej i zaokrąglonej wieży. Ten czołg lekki może także pochwalić się niezłymi uszkodzeniami na minutę. Wszystko razem daje nam bardzo satysfakcjonujący pojazd do gry.

Oferta w sklepie:
  • https://ru-wotp.wgcdn.co/static/5.6.2_896aed/wotp_static/img/core/frontend/scss/common/components/widgets/content-tank/img/uk.png LT-432
  • Miejsce w garażu
  • Załoga wyszkolona w 100%
  • 5 000
  • 40x Misja: 5x PD za zwycięstwo
  • Konto premium World of Tanks: 30 dni
  • 1x Powłoka antyrefleksyjna
  •  1x Stabilizator pionowy Mk 1
  •  1x Mechanizm dosyłający do dział średniego kalibru 
  • 1x Styl “Dzień Czołgisty”

Cena: 182,16 zł

————————————————————-

Oferta w grze:
  • https://ru-wotp.wgcdn.co/static/5.6.2_896aed/wotp_static/img/core/frontend/scss/common/components/widgets/content-tank/img/uk.png LT-432
  • 25x Misja: 5x PD za zwycięstwo
  • Załoga wyszkolona w 100%
  • Miejsce w garażu

Cena: 6 500 Znalezione obrazy dla zapytania gold wot-news icon png

————————————————————-

Kalendarz adwentowy: Dzień 15

Nagrody

x1 

Cele

  • Znajdź się wśród pierwszych 10 graczy w swojej drużynie według parametru: Zdobyte doświadczenie.
  • Uszkodź 10 pojazdów przeciwnika.

Ograniczenia

  • Tylko bitwy losowe.
  • Tylko pojazdy poziomów IV-X
  • Dostępna raz na konto.

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

guest
63 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Weteran

Teraz pomidory dzięki schematom powbijaja X bez expienia i wielkie zdziwienie że nic nie zrobią. Po to tyle się expi aby nauczyć się grać a schematy po to aby ominąć ******* czołgi. A dziewiatkami zwykle się lepiej gra niż dyszkami. Szkoda gadać

Lukas9736

Szkoda gadać, ale na twoją zbędną wypowiedź. Co Cię to obchodzi jak i kto wbija X poziom? Patrz lepiej do swojej miski a nie zaglądaj w czyjąś 🙂

Dupont

Co było do tej pory w kalendarzu? Jest gdzieś lista?

Był już może Patriot?

iH8sn0w

Nie było jeszcze.

Gogol

Zamiast listy sprawdź sobie w garażu, musisz wejść na kalendarz adwentowy (widnieje w garażu jako stojący element), tam będziesz miał wszystkie czołgi.

Dupont

dzięki!

Anonimowo

Wiadomo czy będzie e 25 ?

Zagnansk1986

Napiszę ci tak. E25 kiedyś super, a w dzisiejszych realiach lepszy jest scorpion 7 tieru. Przynajmniej ja mam dużo lepsze wyniki na scorpionie.
A E25 stoi w garażu i się kurzy

Hisakoo

Panowie, Czego można się spodziewać w kalendarzu jeszcze? Ma ktoś jakieś info? Bo zastanawiam się czy kupić czy nie. Puki co przetapiam złoto na free expa 🙂

Polish_badger

Szkoda złota na przetapianie jak dostało się tyle schematow że bezsensu topic a grając parę razy można szybko działo czy wieże wyekspic

Anonimowo

na naprawde szybko ekspi sie stokowe IX, bezsensu to jest Twoja wypowiedz

Hisakoo

Schematów miałem tyle że sobie praktycznie na spokojnie wyexpilem 3 linie. Aktualnie jest 1-40 kurs free expa , więc jest to baaardzo opłacalne. Tym bardziej że mam w ch** Premek więc bardziej opłaca mi się wymienić expa. Szybko wyexpic działo itd? To my chyba gramy w różne gry…

Dupont

No dzięki schematom zaraz będzie miał moje pierwsze dwie dyszki. Tak to mi się w ogóle nie chciało dziewiątkami grać i ekspić.

RPG_WoT

Spodziewałbym się czołgów np. Lorr. 40t, Lansen C, może Ebr lub Progetto.
I pewnie też kolekcjonerski “chłam” typu Mauerbrecher, czy Kartofel

O_o

Od zimnioka kolego to sie odczep bo to zacny czolg:) do tego co wymieniles to dodalbym jeszcze kurnawrona ax, t103 i ts5. Byc moze jeszcze amx 50t. Spagetto bym sie nie spodziewal z uwagi na paczki. I argument, ze skorpion byl rok temu jest nietrafiony, bo jednak wloch jest bardziej porzadany niz niemiec.

Tnuom

Pytanie, czy jak mam już tego lighta to jak go kupię to dostanę misje i załogę oraz rekompensatę w złocie?

PołamaneOkO

Nie masz racji. Nie otrzyma ani złota ani załogi! Jedynie miejsce w garażu i dopalacze 5 x PD. Było już wiele razy na YT, nawet Skill mówi o tym codziennie przy okazji omawiania pojazdów z kalendarza.

Tnuom

Dziękuję za szybka i rzeczową odpowiedź 🙂 Czyli dla mnie za te 300 golda to warto te 25 bitew zebrać 🙂

Anonimowo

Jak kupisz go za PLN to tak, dostaniesz golda.

Tnuom

Kupię go za golda ze skrzynek w grze. Tak to by nie miało sensu jeszcze dodatkowo wydać kasy 🙂

?

Oooo tego to biere

WWG

Pojazd słaby jak żywotność śniegu w 25*C

Anonimowo

No i tu odezwał się typowy gracz lightem co jedzie na yolo i zaraz ginie

Jądrek

Tylko Progetto

iBlackLagoon

Ale to med, a nie light

Anonimowo

No i co z tego? Dżepetto jest bardziej uniwersalny i nie ma problemu z przebijaniem swoich i wyższych tierów. Zwłaszcza, że obecnie granie lightem pod spota to słaba opcja – mało zdatnych map, teamy z zezem, a znacznie częściej wpada mi więcej asysty przy walce z bliska i detrackowaniu. Wśród innych lightów to bdb opcja, ale mimo wszystko i tak wolę BlackDog’a. Uwielbiam go za działo ponad standard i zasięg widzenia.

facet

Zrobisz Progetto misję na lighty ??? Nie ?? to nie jest lepszy

Jędrek

Macie golda z paczek to bierzcie. Najlepszy light na 8 tierze w grze. Co tu wiecej pisać.

Masajah997

Jak myślicie będzie kołowiec w kalendarzu ?

Jedrek

Nastepny. Uparł się kołowiec i kołowiec. Wytłumacz mi co Ci szybkości jak jestes ślepy jak gołąb? Lt to najlepszy lajt i basta.

Masajah997

po prostu grałem już ruskim lt ponieważ miałem go na wypożyczeniu i nie leży mi ten czołg tak samo jest z X tierem ruskim, grałem również kołowcem i po prostu gra mi się wiele lepiej

Jędrek

Wiec zostaje Ci czekać.

Pawel

No tak jak się nie ogarnia kołowców to takie banialuki się opowiada. Kołowiec sporo gorzej widzi, ale nim się nie stoi w krzaku tylko na ryj wyjedzona. Ogarnięty gracz grając EBR 75 w większości przypadków bardziej pomaga drużynie spotować jak i dobijać cele. Z resztą wystarczy zobaczyć twierdze na ósemkach jaki light jest wybierany najczęściej w śród dobrych graczy.

Jedrek

To teraz napisz mi ile masz tych ogarniętych graczy w grze? Ja nie mowie że kołowiec jest słaby tylko dla większości ludzi lt bedzie lepszy. Jest najbardziej uniwersalnym lightem.

Anonimowo

To nie ebr jest słaby tylko ludzie nim grający

Paweł

nawet żółty gracz jest w stanie dobrze ogarnąć kołowca to tylko kwestia czasu, Dużo osób bardzo dobrze obyło się z nim przez linie frontu gdzie przy ataku takie EBR 75 były OP pojazdami. Wiec twoje stwierdzenie “Lt to najlepszy lajt i basta” jest totalną bzdurą. Gdybyś napisał, że dla czerwonego i pomarańczowego gracza lepszy będzie LT, a dla zielonych, niebieskich, fioletów EBR bym słowa nie rzekł. O żółtych celowo nie wspomniałem bo to kwestia gracza.

Anonimowo

Mam ten pojazd. Świetny dpm i pancerz dingający często od lightów pozwala walczyć i niszczyć kołowce. Również bardzo dobry na linię frontu.

Ziomek

No wlasnie myslalem go pod fl wziac, oczywiscie za golda bo mam go z paczek troche, dzieki za pomoc kolego 😉

Wgssie

Narazie nic ciekawego nie dali.

Ziomek

Brac czy nie brac oto jest pytanie. Opinie graczy ktorzy posiadaja ten czolg mile widziane.

Pablo

Brać najlepszy lt w wot

sztil4

Myślę kolego że warto pomimo że jestem słabym graczem na 100 bitew średni DMG ok 1000 i wn8 1833 wiadomo głównie spot. więc pod stary się nadaje 😀 a tak serio to zaletą na pewno jest płaska wieża, mobilność oraz magiczny pancerz który potrafi odbić nawet od jpz100 minusy to jego gabaryty, gram nim czasem bardziej jako med. Ja jestem z niego zadowolony chociaż jak robiłem misje na obj.260 to używałem głównie elc even

Dami

Wydaje mi się, że obj 252u nie zobaczymy, tylko dlatego że dużo osób kupiło paczki i mają sporo Golda, a wiesz z czym to się liczy? Słabym zarobkiem na tym czołgu. Wg wie co robi.

PanClancy

Myślicie, że jest szansa na Obj. 252U w kalendarzu?

Gofer

Oby nie

Anonimowo

Nie ma. A jak juz to bankowo nie za golda, tylko i wylacznie za $$$. Zreszta co ludzie uparli sie na ten czolg? Nic nadzwyczajnego.

Jędrek

Uparli się bo w dobrych rekach odstaję pancerzem od innych. I głoszą swoje legendy defender i defender, kiedy defender? Mam od roku gram nim caly czas ale tylko i wyłącznie bo ZARABIA jak szalony a nie ze jest op. Jak kazdy czolg w grze da sie zniszczyć.

Anty WG

Na początku Defender był potężny bo nikt nie wiedział jak z nim walczyć . Teraz i bez golda wiem gdzie to dziadostwo przebijać 😀

Anonimowo

Dokladnie. Dola plyta to jeden wielki weakspot. Garnki tez ladnie lykaja pociski. Moze, gdyby mial troche lepsze dzialo ocieralby sie o bycie op. Tak jest tylko w miare dobrym czolgiem. Lepiej gra mi sie 112, ktora ma ograniczony mm i w ktorej czuje sie bardziej pewnie, nawet jak wala do mnie z golda

Xxx

może dalej myślą, że wjadą na bitkę i nikt im nie podskoczy 😀

Balrogos

Pancerz lepszy niz IS-7 na kadulbie na 8 tierach to nic nadzwyczajnego :)?

O_o

Gdzie ty masz pancerz lepszy niz is7? Ta wielka dolna plyta (140mm), ktora przebijaja 8ki bez golda? Czy moze nos szczupaka, ktory przy nieumiejetnym katowaniu tez wpuszcza wszystko? Kolego porownanie defendera z isem7, to jak bym porownal multiple z lamborgini. Jedyne co maja wspolne, to wloskie korzenie.

Balrogos

Nie widziales modelu fizycznego pancerza?
Zobacz:
comment image

comment image

O_o

Widzialem i model fizyczny i gralem tymi dwoma.pojazdami i uwierz mi jest roznica graniem isem7, a granie defenderem. 252u to taki 257, tylko tier nizej z gorszym pancerzem. Wiec nie porownuj czolgu X tieru z Viii

Balrogos

Ty tak serio czy trolujesz :D? daje ci na papierze pancerz a ty dalej swoje licza sie fakty.

comment image
comment image
comment image
comment image

O_o

To zrob sobie te same screeny z isem7 i porownaj. Oczywiscie na tym samym dziale. Pobaw sie tez katowaniem na gornej plycie. Bo poki co dales same screeny z 252u. Porownaj tez powierzchnie dolnych plyt i ich katy nachylenia.

O_o

comment image
comment image
comment image
comment image
comment image
comment image
comment image
comment image

na szybko porobione screeny. staralem sie jak najdokladniej zachowac te same katy celowania. niestety na screenach nie widac kursora, wskazujacego w ktorym miejscu najezdzam na pancerz. w ostatnim linku masz oba czolgi obok siebie. zobacz na jakiej wysokosci “zaczyna” sie dola plyta w oby pojazdach oraz jaka jest ich powierzchnia. porownalem tez defendera z 257 i faktycznie, ponioslo mnie troche. tu do bledu sie przyznaje

Balrogos

Złe pozycjonowanie ty patrzysz na pancerz w lini prostyej a dzialo jest osadzone nad pancerzem na wiezy.

https://imgur.com/sODkkJT
https://imgur.com/TnwCbWL

Anonimowo

Na tych screenach co wyslales widac doskonale, ze 252u ma gorszy pancerz od isa7 🙂 i o to mi caly czas chodzilo.

Wyjaśniacz Osiedlowych Pomidorów

Po co ci ten gruz, odkąd go i is3a trafiłem rok temu to zagrałem oboma łącznie z 60 bitew, te działa to jest jakaś patologia, trafić nimi to jak trafić cgc w ruchu w kołowca 700m od ciebie

Balrogos

Trzeba miec załoge i najlepiej za obligacje Wentylacje stabilizator conajmniej 🙂

Celnosc:
IS-3A – 79,4%
Lowe – 78,5%
JT 8.8 – 76,6%
IS-6 – 79,4%
T-34 – 78%
Lorri – 77%

Jak widać celnosc na kazdym z tych czolgów jest bardzo porównywalna