Najnowszy przegląd wydarzeń 2020 roku: Doniesienia z moskiewskiego wydarzenia

Przeczytajcie artykuł na portalu by dowiedzieć się o planach rozwoju World of Tanks!


W grudniu specjalne wydarzenie poświęcone grom Wargaming zgromadziło w Moskwie naszych oddanych fanów i doświadczonych graczy. Uczestnicy usłyszeli o naszych planach na przyszłość World of Tanks z pierwszej ręki.Teraz możemy podzielić się nimi z Wami. Do boju!

10. rocznica World of Tanks

W przyszłym roku minie 10 lat od powstania naszej gry. Wspaniała, okrągła rocznica i okazały wiek jak dla projektu z branży gier komputerowych. Nie ma możliwości byśmy nie świętowali tej rocznicy wspólnie i w inny niż tylko huczny sposób. Już ciężko pracujemy nad przygotowaniami.

Obchody ruszą wiosną 2020 roku i złożone będą z kilku etapów.

  • Każdy z nich nawiązywać będzie do wybranych kamieni milowych naszego projektu, które pozostają drogie sercom naszych graczy do dziś. Czeka na Was obfitość nagród, nowa mechanika i wciągające wydarzenia, więc szykujcie się na wspólną imprezę!
  • Na końcowych etapach obchodów rocznicy planujemy również ruszyć z wielkim Festiwalem czołgów.
Załoga 2.0

Nowy Rok wniesie fundamentalną zmianę do konceptu załogi. Jej podstawowa forma przez lata pozostawała niezmienna, a pojawiające się usprawnienia ograniczały się jedynie do kosmetycznych aktualizacji i poprawek funkcji (wygląd załogi, podręczniki załogi, etc.). World of Tanks stale ewoluuje, więc nadszedł czas na ponowne opracowanie naszej wizji konceptu załogi.

W przyszłym roku wprowadzimy całkiem nową Załogę 2.0. Nie będzie już czołgistów z konkretnymi specjalizacjami w przeprojektowanej załodze – ich miejsce zajmie jeden dowódca. Kilku dowódców utworzy jednostkę, którą można będzie przemieścić do rożnych czołgów, tym samym interakcja z nią będzie wygodniejsza niż w przypadku pojedynczych czołgistów.

Całkowicie przeprojektowujemy też system atutów załogi. Liczba dostępnych atutów wzrośnie do 25, a system treningu członków załogi również zostanie zmieniony. Będziecie mogli:

  • Wybrać kierunek rozwoju umiejętności dowódcy.
  • Stworzyć wiele rożnych konfiguracji załogi dla każdego pojazdu, w zależności od Waszego stylu gry, co również wpłynie na jej efektywność w bitwie.

Kiedy wprowadzimy już Załogę 2.0, będziecie mogli wymienić zgromadzone doświadczenie wszystkich istniejących członków załogi i przeznaczyć je na przeszkolenie nowych. Będziecie mogli zastosować je natychmiastowo w bitwie, nie tracąc ani minuty!

Może to teraz brzmieć nieco zawile, ale będziemy wprowadzać zmiany nowego konceptu załogi stopniowo, więc właściwe zrozumienie i wykorzystanie nowej mechaniki nie będzie zbyt trudne. Możecie być pewni, że nie utracicie Waszych postępów ani nakładów ciężkiej pracy! Cały zakres potencjalnych zmian jest nadal opracowywany, więc oczekujcie dalszych informacji.

Przeprojektowanie sprzętu

Ponowne rozpatrzenie konceptu załogi odciśnie się na powiązanej z nią mechanice, której przyjrzymy się z bliska. Jedną z nich jest system wyposażenia, który również pozostawał w niezmienionej postaci przez lata.

Obecnie, do większości czołgów dostępne są konkretne zestawy sprzętu z których mogą wybierać wszyscy gracze. Z drugiej strony niektóre rodzaje sprzętu nie należą do zbyt popularnych, lub nie współgrają z obecnym stylem rozgrywki. Naszym zamiarem jest zmiana charakterystyk istniejącego sprzętu oraz uzupełnienie go nowymi przedmiotami zaprojektowanymi dla różnych pojazdów do wypełniania konkretnych ról bojowych. Chcielibyśmy również wprowadzić większą różnorodność w wyborze sprzętu i tym samym pomóc Wam rozwijać Wasz arsenał w kierunku współgrającym z Waszym stylem gry.

Nowe balansowanie

W tym roku przeprowadziliśmy kilka testów w piaskownicy, byście mogli doświadczyć planowanych zmian na własnej skórze i poddać je ocenie. Najnowsza iteracja, która wprowadziła istotne zmiany do dział samobieżnych, dobiegła końca i dzięki temu jesteśmy w stanie ruszać dalej.

Ponieważ wiele ze zmian wynikających z tych testów będzie miało bezpośredni wpływ na ważne obszary w grze, uznajemy je za część dużej aktualizacji balansu, która zostanie wprowadzona w jednej potężnej aktualizacji pod wspólną nazwą Nowy balans.

Nowy balans składać się będzie z dwóch dużych części. Dotknie ona nie tylko poszczególnych wartości i parametrów balansu, ale również powiązanych z tym zagadnieniem funkcji i aspektów gry.

Pierwsza część aktualizacji obejmie zrebalansowanie różnych wartości numerycznych i wielkości, które przetestowaliśmy razem z Wami w czasie czterech iteracji piaskownicy, począwszy od połowy lata. Oto krótkie podsumowanie głównych korekt:

  1. Ulepszenia PW dla pojazdów niskich poziomów
  2. Przeprojektowanie wszystkich typów pocisków i powiązane z tym zmiany w wytrzymałości wszystkich pojazdów
  3. Zmiany w mechanice zadawania uszkodzeń pociskami OB
  4. Rebalasnowanie dział samobieżnych i ich pocisków

W kolejnej rundzie testów piaskownicy chcemy skoncentrować się na drugiej części Nowego balansu: powiązanych funkcjach.

Planowane testy piaskownicy

W przyszłości planujemy:

  • Usprawnić sposób wyświetlania statystyk w grze. Nie mamy zamiaru umniejszać rezultatów, które zaprezentowaliście przez lata grania w World of Tanks. Zdecydowaliśmy się utrzymać ogólne statystyki za cały okres Waszej gry i stale je aktualizować. Równocześnie próbujemy wprowadzić nową sekcję „obecnych” statystyk dla konkretnego okresu czasu, co umożliwi Wam ocenę Waszej efektywności ze zmienionymi wartościami.
  • Doskonalenie misji osobistych. Ulepszenia PW i zmiany w mechanice zadawania uszkodzeń różnymi typami pocisków stworzą potrzebę ponownego przyjrzenia się misjom osobistym powiązanym z tymi parametrami. Zmienimy ich warunki, aby zachować złożoność warunków ich ukończenia na tym samym poziomie.
  • Dostosowanie ustawień ekonomii w grze. Wzór na obliczanie nagród zdobytych w bitwie, głównie kredytów oraz PD, zostanie skorygowany tak, aby obecne wartości Waszego dochodu nie uległy zmianie. Za każdą bitwę zdobędziecie taką samą liczbę surowców co poprzednio.
  • Korekta gałęzi technicznych pojazdów. Zamierzamy ponownie przyjrzeć się układowi pojazdów w drzewach technologicznych poziomów od I do IV dla prawie wszystkich nacji. Zmniejszymy liczbę czołgów niskich poziomów w drzewach technologicznych, by umożliwić wygodniejsze przełączanie pomiędzy rożnymi gałęziami rozwoju, na przykład pomiędzy czołgami średnimi, a ciężkimi. Te czołgi niskich poziomów pozostaną w grze, ale nie będą mogły być już badane.

W przyszłym roku uruchomimy kilka iteracji piaskownicy, z których pierwsza wystartuje na początku 2020. Chcielibyśmy ruszyć z tymi zmianami możliwie najszybciej, więc jeżeli tylko nasze testy zakończą się sukcesem, chcielibyśmy opublikować je w pierwszym kwartale przyszłego roku.

Zmiany te będą miały decydujący wpływ na cały ekosystem World of Tanks, więc Wasz udział w testach jest bardzo ważny, ponieważ wpłynie na decyzje, które musimy podjąć. Wasze opinie są gwarantem tego, że gra ewoluuje we właściwą stronę. Razem kształtujmy przyszłość!

Analizujemy wszystkie spostrzeżenia, ale skupiamy się na rezultatach od tych z graczy, którzy uczestniczyli w testach piaskownicy. Mają oni sposobność wpłynąć na przyszły kształt i rozwój gry. Dlatego tak ważne jest, aby wziąć aktywny udział w testowaniu i ocenić zmiany. Dołączcie do otwartego testu piaskownicy w przyszłym roku i podzielcie się swoją opinią!
Linia frontu + Stalowy łowca

Tego roku nasz tryb Linii frontu okazał się wspaniałą alternatywą dla bitew losowych. Dołożyliśmy starań by uzyskać efekt zaskoczenia w najbardziej epickim trybie World of Tanks i udało nam się — większości graczy była naprawdę zadowolona. Wasze zainteresowanie Linią frontu pozostawało niezmiennie wysokie w ciągu całego roku i otrzymaliśmy od was mnóstwo informacji zwrotnych.

Również w tym roku opublikowaliśmy inny tryb, Stalowego łowcę, który zamienił Wasze doświadczenie gry w gorączkową i pełną furii demolkę derby! Okazało się, że wydarzenie przyniosło mnóstwo frajdy, ale niektórym z Was marzyło się więcej różnorodności w postępach w grze.

Posłuchaliśmy Waszych opinii i w drugiej połowie 2020 roku Stalowy łowca powróci do World of Tanks z przerobionym systemem postępów. Będziecie mogli dłużej cieszyć się tym trybem i nie będziecie już tracić stopni rozgrywając go. Co więcej, przebudowane postępy zostaną zintegrowane z przerobioną Linią frontu, która będzie na Was oczekiwać w pierwszej połowie 2020 roku. Tym samym dwa ulubione tryby będą mogły zaoferować Wam dodatkową wspólną progresję, nagradzając Was dodatkowymi nagrodami poza tymi, które możecie zdobyć grając w nich oddzielnie!

Dodamy również nową, klimatyczną mapę dla Stalowego łowcy, tak jak i unikalne pojazdy. Będą one posiadały unikalne ścieżki ulepszania, a rozgrywka każdym z pojazdów będzie odmienna za sprawą unikalnych możliwości bitewnych. Planujemy również wprowadzić parę innych zmian, więc patrzcie uważnie!

Wojny streamowe

Wcześnie w 2020 roku, World of Tanks będzie gościć wojny streamowe, ekscytującą rywalizację pomiędzy najpopularniejszymi współtwórcami naszej gry.

Skill4ltu, AwesomeEpicGuys, Dezgamez oraz Mailand zostali wyznaczeni by dla Was walczyć, ale tylko jeden z nich zatriumfuje. Wydarzenie odbędzie się w specjalnym formacie i przyniesie Wam mnóstwo cennych nagród. Ale przed wszystkim, będziecie mogli zyskać członka załogi z podobizną Waszego ulubionego bloggera wraz ze specjalnymi ścieżkami dialogowymi w bitwie. Wspierajcie uczestników wydarzenia i pokażcie, że to Wasz oblubieniec posiada najbardziej zżytą społeczność, a za Waszą proaktywną postawę otrzymujcie wartościowe nagrody.

Wydarzenie PvE

W 2020 roku opublikujemy specjalne historyczne wydarzenie PvE. Będzie ono naturalnym rozwinięciem wydarzenia Ostatnia granica, które uruchomiliśmy tego lata i odziedziczy po nim najlepsze cechy rozgrywki, ale wprowadzimy też ulepszenia i modyfikacje.

Pora na odwrócenie ról i zamiast odpierania hord przeciwników, przejmiecie ofensywę i podejmiecie zaciekłe ataki podbijając wrogie terytorium! Zacięte walki odbędą się na specjalnej mapie Berlin, i w innych lokacjach. Przygotujcie Wasze racje i spakujcie Wasze zestawy naprawcze — w tej bitwie nie obędzie się bez intensywnych doznań!

Pancerny przemarsz

Na przyszłą wiosnę, będziecie mogli uczestniczyć w długoterminowym i bazującym na postępach działaniu z nową mechaniką – Pancernym przemarszu. By wziąć udział w Pancernym przemarszu, będziecie musieli po prostu rozgrywać bitwy losowe, wykazać się w walce i zdobyć punkty rozwoju, które automatycznie podniosą poziom Waszego Pancernego Przemarszu. Liczba zdobytych punktów zależy od Waszej pozycji w pobitewnych rankingach zdobytych PD. Osiągnięcie każdego kolejnego poziomu nagrodzi Was cennymi przedmiotami w grze. Pancerny przemarsz będzie wieloetapowy, a każdy z tych etapów dostarczy Wam miłą nagrodę.

Pośród innych cennych nagród, będziecie mogli zdobyć Wyposażenie ze Zdobyczy, nowy, specjalny rodzaj wyposażenia standardowego. Charakterystyki wyposażenia ze Zdobyczy mogą zostać ulepszone i możecie zdemontować je z pojazdu używając złota (nie obligacji), jak wyposażenie standardowe.

Przy okazji, postępy Pancernego przemarszu nie kończą się po osiągnięciu ostatecznego celu. Po ukończeniu głównych postępów, rozpocznie się podróż post-postępowa z dodatkowymi nagrodami. Również po dotarciu do ostatniego etapu postępu głównego, otrzymacie odznakę, która pokazywać będzie Wasz obecny poziom Pancernego przemarszu — znak odwagi, który będzie sygnałem dla innych graczy, że z siłą taką jak Wy należy się liczyć.

Pancerny przemarsz doda różnorodności Waszym codziennym zmaganiom w bitwach losowych i nagrodzi Was cennymi nagrodami. Oczekujcie dalszych informacji o tej aktywności w nadchodzących dniach!

Nowe pojazdy

Nie ustajemy w stałym poszukiwaniu nowych ekscytujących pojazdów i gałęzi, które można by było włączyć do World of Tanks. Naszym głównym zamiarem zawsze było wprowadzenie czołgów dostarczających świeżej, dynamicznej rozgrywki.

W nadchodzącym roku planujemy wprowadzić przynajmniej dwie nowe gałęzie różnych narodów. Jedna z nich, najprawdopodobniej, będzie gałęzią włoskich czołgów ciężkich .

W dalszym ciągu kompilujemy listę najodpowiedniejszych pojazdów, badając archiwalne dokumenty i schematy w ścisłej współpracy z historykami. Układ gałęzi nie został jeszcze sfinalizowany, ale nie ma wątpliwości, że nowe czołgi włoskie będą posługiwać się zbliżoną mechaniką ostrzału i kontynuować tradycję siejących grozę czołgów średnich tego narodu.

Mapa Rzeka Perłowa

Nowa mapa jest zawsze wspaniałą okazją na przetestowanie nowych taktyk i doświadczenie odmiennej dynamiki bitewnej. Nadchodzący Nowy Rok przyniesie dwie nowe mapy do istniejącego zestawu lokacji, w tym bajeczną Rzekę Perłową, o której weterani World of Tanks pewnie jeszcze pamiętają. Wielu z Was sugerowało nam rekonfigurację i przywrócenie tego epickiego miejsca akcji z wczesnych aktualizacji z azjatyckim motywem, więc wróci ona w 2020 ze znaczącymi zmianami.

Przeprojektowaliśmy Rzekę Perłową w oszałamiającym HD próbując zachować jej charakterystyczne cechy, a równocześnie dać jej nowego wigoru w bitwach losowych. Przerobiliśmy rozplanowanie lokalizacji, co odbije się też na charakterze rozgrywki na mapie. Oprawa Rzeki Perłowej również się zmieni — pojawi się przed Wami jako mapa tropikalna z elementami azjatyckimi, które są znane dla wielu graczy World of Tanks.

Druga mapa, Berlin, będzie zupełnie nową lokacją. Wszystkie szczegóły będą dostępne w późniejszym czasie, więc zostańcie z nami!

Ź: Portal WoT

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

35 komentarzy

  1. wcr pisze:

    Balas 2.0 to KONIEC WOT

  2. Insider pisze:

    1. Pociski
    Ad1. Jeżeli by to weszło to gold umiera na żecz AP i wzrost kosztów za ammo i inne żeczy
    2.Nisike tiery
    Ad2. Jeżeli wejdzie a wejdzie to gra na niskic tierach umrze w raz z weteranami wot
    3.HE
    Ad3 Koniec ery 152mm i troll tanków 🙁
    4.Kwadraty -artyleria
    Ad4 Nerf arty jest od lat wejscie tego oznacza wzrost toksycznosci art dzieki 3 rodzajom pociskow
    5.drzewka
    Ad5 jeśli wejdzie a wejdzie to koniec funu z gry starzy gracze wiedza a nowi sie znudza i odejda.
    6.załoga
    Ad6 Koniec z grindowaniem załóg i plus i minus
    7.Zniszczenie gospodarki expa i wyplat za srebro
    ad7. KONIEC GRYWALNOŚCI WOT [nie samego wot]
    8. Stare mapy
    ad8 Wsyd jedna mapa na rok
    9 nowe maszyny
    ad9 w obecnej mecie to ebola czify 260 430U SConq są meta World of Tanks
    10. World of Tanks 2.0 Wprowadzenie
    Ad10. World of Tanks 2.0 to jest nowy balas sory balans zrobiony by wg. Wprowadzenie balasu {sory balansu} to 11-13 CZERWCA 2020 roku!

  3. xxx pisze:

    Jak usuną załogantów zwrócą nam golda za przeszkalanie załogi.

  4. Anonim pisze:

    Po cholerę ruszają załogę? Imo to mogłoby dodać więcej perków i by wystarczyło, ewentualnie że jedna załoga może być wyszkolona na dwa pojazdy tego samego typu ( na np IS-7 i Obj 277 by się przydało). Tak samo wyposażenie, dodali by go więcej i może więcej slotów (wiem że by to było p2w ale dla mnie by mogło być, mimo że prawie hajsu na tą grę nie wydaję).

  5. sla pisze:

    Jak na tak ogromną firmę jaką jest WG, ta lista zmian jest zatrważająco niska. Domyślam się, że to tylko zarys, z drugiej strony w tym roku nie działo się kompletnie nic. Linia Frontu o której piszą, to jak dla mnie i dla wielu ciekawostka, która znudziła się po kilku etapach. Nie może być tak w grze tych rozmiarów, że gameplay pozostaje niezmieniony przez cały rok, a liczba poprawek jest dramatycznie niska pomimo ogromnego feedbacku. Brak balansu pojazdów, bo „robimy ogólny rebalans” który trwa już ponad rok też jest kiepską wymówką. Bardzo lubiłem tę grę swego czasu i wydawałem na nią kasę, ale oczekuję ekscytujących nowości, nie kolejnych pojazdów nie wnoszących do gry nic ciekawego. Samo to, że 9-letnia gra nie ma trybu ciągłej rywalizacji, tylko same randomy jest bardzo wymowne.

    Taka liczba zmian byłaby zrozumiała dla 20-osobowego studia.

    • UjWGwupe pisze:

      Polać mu! Dobrze prawi!

      Zmiany nie tam gdzie są one najważniejsze, bo mapy o balans od lat wołają o pomstę do nieba…

    • sla pijany albo niespełna rozumu pisze:

      nie ma trybu ciągłej rywalizacji? hahh wszędzie są takie tryby, klanówki, turnieje, natarcia.
      wg> zmienimy statystyki pojazdów, zrebalansujemy załogi,wyposażenie, pociski, dodamy nowe tryby, 2 gałęzie w 2 nacjach, 2 mapy, nowy event pve, ułatwimy rozwój w drzewkach, wojny streamowe, usprawnienie statystyk w grze, misji osobistych, ekonomii, rebalans arty.
      jakiś typo w internecie>lista zmian jest zatrważająco niska

  6. Anonim pisze:

    „ilość uszkodzeń wzrośnie” ” zarabianych kredytów nie ulegnie zmianie” – hahahaha ilość wystrzelonej amunicji też wzrośnie – czytaj – jeszcze mniej kredytów.
    90%społeczności – idziemy w prawo – ch…tzn wargaming – po wysłuchaniu Waszych opinii idziemy w lewo 🙂

    • Anonim pisze:

      uszkodzenia zwykłych pocisków też wzrosną, więc tylko ci strzelający z golda będą mieli gorszą ekonomie, a ty do takich się nie zaliczasz, prawda? 😉

      • japko12 pisze:

        ale jeśli chodzi jak wzrosło HP a zadawane uszkodzenia to to nie jest 1 do 1 tylko wzrosło na korzyść HP czyli będzie trzeba wystrzelić więcej pocisków

  7. Anonim pisze:

    Coś mi tu śmierdzi armored warfare

  8. StareDrzewo pisze:

    Jednym słowem żegnajcie załogi: Sabatonu, Offspringa, dziwne kraby czy pomidory oraz wy dzielne załogantki co na święta są dawane. Czy warto było robić misje osobiste? Już nie nakarmimy Szarika i Gustlika

    • xxx pisze:

      Owszem, naprawili jeden problem dodając nowy. Miałem spore nadzieje, że te książki będą łatwiej dostane. Mam prawie 140 maszyn. Bez przesadzania załóg nie da się zrobić na wszystkich nawet 2 per w sensownym czasie. To co boli właśnie tę grę, każdy dzieciak z 6cioma czołgami zje mnie klasą załogi. Więc po co mi kupować kolejny czołg? Oczywiście mogę przesadzać, mieć jedną załogę na 3 tanki (na przykład 260, IS-7 i IS-6), ale tak samo mogę mieć jedną siatkę na cały garaż i tracić czas na przekładanie. To uciążliwe. Dużym plusem jakiego się spodziewam po nowej mechanice załóg może być niemożliwość ich zwolnienia, czyli włam na konto lub pomyłka nie są w stanie doprowadzić do trwałej szkody lub straty w garażu. Tak jak dekadę temu był handel złotem między graczami, zrezygnowano z niego by kont nie dało się okraść, tak może zrobią coś jak w WT, czyli jak wyszkolisz załogę na coś to ona to już umie i nie zapomni, tak samo jak kupisz pojazd to zawsze będziesz go mieć. Oby.

  9. #NiktTaki pisze:

    A stylów 3D- worki z piaskiem, gąski, linki, siatki itd nadal cisza nic nie słychać anie nie widać.
    PS:Te z paczek się nie liczą bo mają na stałe kolor i przedmioty nie można zmieniać i dodawać przedmiotów

  10. Anonim pisze:

    A przy okazji, widzieliście ile schematów narodowych sypnęli w świątecznej atmosferze? W niektórych liniach mogę od razu z IV tieru wyexpić tier 10.
    Czemu ma to służyć? Przecież będzie zalew początkujących na wysokich tierach (wystarczy, ze kupią paczki) i nie będzie się dało już zupełnie grać…

  11. peter z UK pisze:

    Korekta gałęzi technicznych pojazdów. Zamierzamy ponownie przyjrzeć się układowi pojazdów w drzewach technologicznych poziomów od I do IV dla prawie wszystkich nacji. Zmniejszymy liczbę czołgów niskich poziomów w drzewach technologicznych, by umożliwić wygodniejsze przełączanie pomiędzy rożnymi gałęziami rozwoju, na przykład pomiędzy czołgami średnimi, a ciężkimi. Te czołgi niskich poziomów pozostaną w grze, ale nie będą mogły być już badane.

    – czyli bedzie jak w wot blitz, m2 light na tier 1 i w **** lolkow bedzie teraz jako pojazd specjalny

  12. ToTyle pisze:

    A kiedy wreszcie guma przestanie być wytrzymalsza od stali i skończą się głupoty z przyjmowaniem pocisków na kółka w wyścigówkach?

    • drb pisze:

      Jesteś niepełnosprawny czy co? Ogarnij mechanikę strzelania do kolowcow. Wytłumaczę jak dzbanowi. Jeśli twój pocisk przeleci przez koło i nie natrafi na kadłub pojazdu to jest strzał za zero plus popsute koło. Jeśli natomiast trafisz w górna część koła i za kolem jest kadłub to strzał wchodzi z DMG. Takie nieogary jak ty szerzą te debilizmy i matko bosko w kolowca za 0…

  13. Hebius pisze:

    Całe 2 mapy dodadzą. Ręce opadają. Ile starych map można by przywrócić. Nawet do gry na niższych tierach.

  14. Anonim pisze:

    Szykują się ciekawe zmiany 😉

    Miałem jednak przeszkalać załogi na 10 czołgów za złoto więc chyba trzeba się wstrzymać… Jak sądzicie?

  15. Anonim pisze:

    Jeszcze zabrakło w polskim artykule info o battle passie.

  16. Anonim pisze:

    i nic o największym problemie wota power creepie drzewkowych czołgów w stosunku do premek i expresowych bitew typu 2:15
    ale pomysł na załogę na + petarda

    • Ech pisze:

      Jakiej zalodze? Jak bedziesz mial teraz jedynie dowodce jak w statkach.
      Ty czytales artykul?

      • Anonim pisze:

        A ty czytałeś dzbanku? Jeden dowódca łączący wszystkich załogantów który bedzie miał do wyboru 25 perków czyli o wiele większe możliwości niż teraz ale co ja bede czerwonej amebie jak ty to tłumaczył lekcje odrobione?

        • Ech pisze:

          Pisze o dowódcy i wyzywa od dzbanów i ameb.
          Muszę uznać cię jednak za pozbawionego umiejętności pisania i czytania ze zrozumieniem.
          Obelgi nie zmienia tego faktu.

        • Admirał_Sarin pisze:

          zwróć uwagę na to, że w chwili obecnej jest w grze 25 perków. Rozłożenie ich na 4 perkową załogę pozwala mieć naprawdę dobry układ perków. Jesteś pewien, że w nowym systemie, kiedy będzie jeden załogant (jak w stalowym łowcy) pozwoli ci mieć dokładnie taki sam zestaw użytecznych perków?

          • Ech pisze:

            W przypadku Stalowego Łowcy dowódca dostał już standardowo żarówkę.
            Ja się zastanawiam co stanie się z wszystkimi oryginalnymi załogantami?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.