Czym jest system anonimizujący?

Prosto z portalu WoT.


Jeśli regularnie gracie w World of Tanks, na pewno spotkaliście się z sytuacją, w której docenilibyście większą dawkę prywatności, szczególnie w bitwie. Przyjrzyjmy się temu z bliska.

Nowicjusze, streamerzy i doświadczeni gracze.

Wielu dowódców gra, bo lubi. Nie mają oni na swoim koncie tak wielu zwycięstw jak ci bardziej doświadczeni gracze i inni gracze w drużynie mogą przez to krytykować ich za grę poniżej ich oczekiwań.

Z drugiej strony, doświadczony gracz, który zna wszystkie mapy i cechy każdego pojazdu może zostać wzięty na muszkę przez swoich adwersarzy. Wiedząc, że umiejętności takiego gracza mogą przeważyć o losach bitwy, przeciwnicy będą starać się wyeliminować go na samym początku.

Nasi współtwórcy społeczności i streamerzy często zapytywali o funkcjonalność, która zapewniłaby im odrobinę więcej komfortu w grze. Każdy gracz może pewnego pięknego dnia znaleźć się w bitwie ze streamerem. Zarówno sojusznicy jak i przeciwnicy zauważają znanych graczy, którzy często stają się celem priorytetowym. Nawet jeśli sojusznicy już nie mogą tu zaszkodzić, po dezaktywacji sojuszniczych uszkodzeń, przeciwnicy bez problemu mogą skupić swój ogień na wybranym streamerze.

System anonimizujący może pomóc w takich sytuacjach, uderzając w źródło krzywdzących zachowań i pozwalając na grę w spokoju.

 

👁 Jak to działa

System anonimizujący działa tylko podczas bitew. Wybierzcie odpowiednią opcje w ustawieniach gry i aktywujcie ją.

System anonimizujący będzie działał we wszystkich typach bitew losowych (standardowe, szturm, spotkaniowe i wielkie bitwy), a także w bitwach Linii frontu, rankingowych, trybach PvE oraz PvP. System anonimizujący nie będzie aktywny dla:

  • Treningu drużynowego
  • Bitew o twierdzę (potyczki, natarcia)
  • Mapy globalnej
  • Unitarki
  • Turniejów

Dla każdej bitwy wygenerowana zostanie inna nazwa użytkownika. Nie będzie to losowa kombinacja liter, ale nie wzbudzający podejrzeń nick tak, aby inni gracze nie zorientowali się, że system anonimizujący jest w użyciu. Będą mogli rozeznać się dopiero po bitwie, jeśli będą chcieli zobaczyć Wasze statystki.

Nadal będziecie widzieć swoja właściwą nazwę (będzie ona też znana dla członków Twojego plutonu), ale Wasi sojusznicy i przeciwnicy zobaczą losowy nick stworzony przez system anonimizujący. Zobaczcie sami.

👁 Gra w plutonie

System anonimizujący może zostać użyty zarówno dla statycznych jak i dynamicznych plutonów. Jednak zdecydowanie zalecamy ostrożny dobór członków swojego plutonu, ponieważ ukryte informacje o Was mogą zostać im ujawnione podczas bitwy, jeśli (oni lub wy) wykorzystujecie programy stron trzecich.

 

👁 Weźmy naszą grę na poważnie!

Mamy nadzieje, że spodoba Wam się ta nowa funkcjonalność i sprawi ona, że będzie wam się grało jeszcze przyjemniej. Jednocześnie przypominamy o zasadzie Fair Play. Wykorzystywanie systemu anonimizującego nie usprawiedliwia łamania zasad i psucia radości z gry innym graczom. To narzędzie nie czyni was niewidzialnymi i administratorzy nadal mogą wszcząć akcję przeciwko graczom wykazującym niesportowe zachowanie. Możemy, na przykład, zablokować możliwość użycia systemu anonimizującego dla danego gracza, tymczasowo lub na stałe.

Pragniemy, by ten system pozwolił Wam na cieszenie się grą w jeszcze większym stopniu i oszczędził Wam toksycznych sytuacji podczas gry. Do zobaczenia na polu bitwy!

Ź: Portal EU

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

27 komentarzy

  1. Edd pisze:

    To jest opcja tylko dla płacących za grę? Czemu nie mam tego w ustawieniach? Normalne konto, nigdy nie wydałem złotówki na tą grę.

  2. Maliniak pisze:

    Ktoś zauważył po co to ma być, i prawie trafił.
    Prawdziwym powodem jest zamaskowanie stopniowego wprowadzania botów.
    Co prawda niektórzy tak grają, że już chyba lepiej mieć bota w drużynie, ale nie chcemy chyba żeby przyszłość wyglądała tak że gra z nami 2-3 żywych ludzi a reszta to serwerowe boty. W WoW już chyba tak jest

  3. hamci pisze:

    a w ***** mam ukrywanie nicku niby typowo poprawka dla stremerow spoko moje pytanie brzmi czy w dalszym ciagiu w bitwie xvm to gowniane gowno bedzie dzialac i pokazywac kolorki? tylko to mnie interesuje a nie jakies ukrywanie nicku… pomijajac ze stremerow jest o wiele wiele mniej niz calej spolecznosci wota wiec mi to lata kolo nosa

  4. Anonim pisze:

    Komentarze pięknie pokazują skąd są bitwy 15:0 🙂

  5. colraginis pisze:

    W sumie tak. Jedyne co nie bedzie dzialac to XVM

  6. cancer pisze:

    teraz wszystkie comunity dupki będą sobie grać bez focusa ze względu na nick i jeszcze bardziej będzie im szło za czym idzie (ło panie ale mu idzie też pobiorę a następnie wylew czerwonej zarazy) still 15-0 lub 0-15.

  7. colraginis pisze:

    Czemu ma służyć tą funkcjonalność? Wolałbym żeby popracowali nad poprawą MM i dokończyli pracę nad rebalansem amunicji. Pozdr

  8. piratmarko pisze:

    Czyli teraz namnoży się troli, którzy „bezkarnie bo przecież anonimowo” będą się topić, blokować czy też wypychać zza osłony sojuszników? Świetnie WG

  9. TakieTam pisze:

    Wszystko po to aby ukryć dane z xvm’a, żeby ludzi nie bolało, że są nie równe składy odnośnie umiejętności graczy. Dzięki temu nie trzeba będzie modyfikować MM, o co ludzie teraz proszą.

    • Anonim pisze:

      By stwierdzić nierówne składy nie potrzebujesz XVM. Po bitwie można szybko przelecieć po każdym graczu i widzisz co i jak na tacy. Nie powstrzyma to może płaks, bo nawet nie będą wiedzieć, że feature anonimizujący wszedł w życie, a każdy kto ma zero bitew i dyszkę – wallet warrior. Niemniej ułatwi to nieco grę lepszym i słabszym. Ci słabsi nie będą grać jak pierwotniak by tylko dobić tego lepszego, a ci drudzy rzadziej będą wyzywać tych pierwszych. I pomyśleć, że XVM jest dalej legalny… XVM to jedno z raków tej gry. A powinno się grać 4fun… A staty powinny być tylko miłym dodatkiem. A mamy zupełnie odwrotnie.

      • TakieTam pisze:

        Na prawdę będzie Ci się chciało co bitwę przeglądać ile ma każdy gracz? Ja po kilku bitwach pod rząd z wynikiem 4:15 mam dosyć tej gry i na pewno nie będę miał ochoty na jakiekolwiek wertowanie czyichś statów. W xvm od razu widzę czego się spodziewać po najbliższych kilku minutach gry. Nie należę do graczy, którzy jak widzą ok 30% szans na wygraną to idą się utopić. Staram się coś zrobić. Nikogo nie wyzywam od pomidorów itp. Tak jak pisałem na początku, dla mnie ta cała akcja jest tylko po to aby nie było widać jak bardzo wynik meczu jest zależny od umiejętności.

    • O_o pisze:

      To, ze wprowadza anonimizacje nie spowoduje, ze znikna bitwy 15:0… 2, czy 3. A o to glownie chodzi. Anonimizacja nie spowoduje, ze dobor graczy nagle sie poprawi, a to z nim jest najwiekszy problem. Sam xvm powoduje tylko to, ze ludzia placza, nim bitwa sie rozpocznie, ze przegrana, albo jada sie topic. Tak jak moj przedmowca napisal, jak ktos bedzie chcial sprawdzi sobie dobro graczy juz po bitwie. I zamiast wyzwisk na czacie dostanie sie soczysta wiazanke juz po bitwie. Nie wiem co gorsze…

    • Andrzej pisze:

      Tyle, że teraz będzie tak, że nawet XVM nie będzie potrzebny by stwierdzić kto fiolet i na kogo fokus 🙂

  10. Andrzeju pisze:

    Mnie tam nie trzeba się ukrywać.
    12k bitew WN 800 parę i lata mi to że dzieci z ADHD mnie wyzywają często.

  11. patryk pisze:

    wystarczy ze zobaczę u kogos 3 marki i cyk focus xD

  12. krzyś pisze:

    System ochrony botów, w skrócie SOB (if you know what I mean)…

  13. miodek pisze:

    Cytat: „…. często zapytywali o funkcjonalność,” Bardziej po polsku byłoby: pytali. No ale cóż, polska języka trudna języka. 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.