Wersja 1.7: Styl 3D dla pojazdu ­čç«­čç╣ Progetto M40 mod. 65

Rzut oka na nowy styl 3D przeznaczony dla włoskiego Progetto M40 mod. 65.

Screeny naszego autorstwa.

Progetto M40 mod. 65 „Aquilifer”

Kliknij na zdj─Öcia, by je powi─Ökszy─ç.

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, ┼╝e wi─Ökszo┼Ť─ç graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra b─Ödzie bardziej taktyczna i przemy┼Ťlana. Trudniejsza, ale mniej irytuj─ůca ÔÇô a przez to bardziej satysfakcjonuj─ůca. Postawmy na miodno┼Ť─ç!

14 komentarzy

  1. Anonim pisze:

    a mi brakuje tylko panoramy rac┼éawickiej ci─ůgni─Ötej na sznurku za czo┼égiem

    ps: perkusja ju┼╝ jest

  2. Saphran pisze:

    Skoro mamy Progetto, kt├│re przebiera si─Ö za centruriona (m├│wi─Ö o stopniu wojskowym) to topowe czo┼égi francuskie przer├│bmy na Gal├│w – AMX 90 105 na Asterixa a AMX M4 mle. 54 na Obelixa. B─Ödzie cudnie! ­čśÇ

  3. pro_hibi pisze:

    Jak macie z tym problem to wy┼é─ůcznie niehistoryczne elementy,WTF? XDD

  4. Anonim pisze:

    Gorszego dziadostwa jeszcze nie wymy┼Ťlili do tej pory. Nast─Öpny b─Ödzie czo┼ég teletubi┼Ť?? Wida─ç ┼╝e id─ů w stron─Ö najm┼éodszych u┼╝ytkownik├│w, kt├│rzy w ka┼╝dej grze musz─ů mie─ç kolorowe i badziewne elementy wygl─ůdu, bo teraz tylko to si─Ö liczy:/

  5. Exe pisze:

    Eee tam nie znacie sie, mi akurat bardzo sie podoba ten styl a jeszcze bardziej to ze WG robi cos dla roznorodnosci czolgow. Jedynie co to cena troche z ****.

  6. Anonim pisze:

    A już się bałem że będzie styl ładniejszy od mojego camp na proggetto

  7. Noob pisze:

    Ale gowno ja ********, kto┼Ť na to wyda hajs, wsp├│┼éczuje ­čśÇ

  8. O rany pisze:

    Co jak co, ale z tych styl├│w 3D akurat ten jest ┼Ťliczny

  9. VanD pisze:

    Guano. Straszliwe guano. Zmi─Ök┼éem przez lata i z zatwardzia┼éego fana historycznych malowa┼ä dopuszczam mo┼╝liwo┼Ť─ç zarzucenia dobrej farby na czo┼ég, ale to jest straszne guano. Oby tak dalej, paczki trzeba b─Ödzie odpu┼Ťci─ç w tym roku jak widz─Ö.

  10. Wgwgwg pisze:

    Prawda!!! Co kolejne, Type 5 Thanos?

  11. Anonim pisze:

    Nie powiem, je┼╝eli to b─Öd─ů skiny ze ┼Ťwi─ůtecznych skrzynek (a, nie oszukujmy si─Ö, niemal na 100% tak b─Ödzie) to wola┼ébym ┼╝eby zostali przy motywach cho─ç troch─Ö osadzonych w rzeczywisto┼Ťci. Rok temu by┼éy skiny daj─ůce wygl─ůd czo┼égu u┼╝ywanego i spersonalizowanego przez za┼éog─Ö – teraz to po prostu „Hehe, w┼éoski czo┼ég, dajmy na niego rzymskie tarcze i gliniane garnki, b─Ödzie super”

Dodaj komentarz

Tw├│j adres email nie zostanie opublikowany.