Prosto z Supertestu: Object 752 – zmiana parametrów technicznych, cz. 4

Kolejne zmiany w charakterystyce radzieckiego Objecta 752.

https://ru-wotp.wgcdn.co/static/5.6.2_896aed/wotp_static/img/core/frontend/scss/common/components/widgets/content-tank/img/uk.png Object 752. Wstępne parametry:

Tier: HT-9, ZSRR, specjalny
Wytrzymałość: 1750
Moc silnika: 635 KM
Waga: 45,401 t
Maksymalne obciążenie: 47,50 t
Moc na tonę: 13,99 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 40 / – 15 km / h
Prędkość obrotu: 32 °/s
Prędkość obrotu wieży: 24 °/s
Opór gruntu: 1,247 / 1,534 / 2,781
Zasięg widzenia: 380 m
Zasięg sygnału: 850 m

Pancerz kadłuba: 152 / 140 / 80
Pancerz wieży: 330 / 150 / 120

Działo: 122 mm M-62

Uszkodzenia: 390 / 390 / 530
Penetracja: 248 / 318 / 68
Szybkostrzelność: 5,25
Średnie uszkodzenia na minutę: 2019   1996
Pocisków w magazynie: 3 szt.
Czas ładowania pomiędzy strzałami: 3,0 s   3,2 s
Czas pełnego przeładowania: 28,76 s
Rozrzut na 100 m: 0,384   0,4
Czas celowania: 3,07 s   3,26 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -8 ° / +11,7 °

Załoga 4-osobowa: Dowódca, Kierowca-mechanik, Celowniczy i Ładowniczy.

Rozrzut Celownika:

  • po wystrzale działa: 2,877;
  • w trakcie obrotu wieży: 0,105;
  • w trakcie ruchu pojazdu: 0,24   0,26;
  • w trakcie obrotu pojazdu: 0,24;
  • w trakcie obrotu wieży z maksymalną prędkością: 2,43;
  • przy maksymalnej prędkości pojazdu: 8,63;
  • przy maksymalnej prędkości obrotu pojazdu: 5,52.

Wartość Kamuflażu:

  • Maskowanie stacjonarnego pojazdu: 7,41 / 1,33 %  (dla nieruchomego pojazdu / dla nieruchomego pojazdu po oddaniu strzału);
  • Maskowanie pojazdu w ruchu: 3,71 / 0,67 % (dla ruchomego pojazdu / dla ruchomego pojazdu po oddaniu strzału).

via WoT Express

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

33 komentarze

  1. ? pisze:

    Kiedy będzie jakiś maratonik ?

  2. Artio pisze:

    Po zajęciu bazy jest jeszcze 5 sekund gry i wtedy twoja baza też zostaje przejęta. Od zawsze tak było. Remis jest bo obie bazy przejęto. Czas ten się zwiększa gdy w ciągu tych 5 sekund ktoś zginie. Wtedy od ostatniej śmierci jest 5 sekund do końca gry.

  3. Ten tego pisze:

    OMG 4 nerf?!?!?! Niby radziecki czołg…

  4. Anonim pisze:

    To jest defender na IX tylko, że z magazynkiem. Na VIII będzie bardzo dobry, na IX będzie przeciętny, a na X będzie słaby, bo z peną 340 wszystko będzie wchodzić.

  5. karol pisze:

    jA MAM TAKIE ZAPYTANIE …. jesli 2 druzyny zajmują bazę i róznica jest 5 sekundowa miedzy nimi to czemu JEST REMIS jAK DOCHODZI DO 0.
    Naprawcie to Idioci WARGAMING

    • (...) pisze:

      Bo takie są zasady gry i nie jest to żaden błąd?
      Już nie wiem, czy to troll czy na serio…

    • Anonim pisze:

      Bo tak jest i koniec, musisz wyraźnie wygrać, a nie tylko 5 sekundami

    • Anonim pisze:

      Bo tak jest od zawsze i innym normalnie to nie przeszkadza. Ale dzbanuszkowi jakiemuś stara zasada najwyraźniej przeszkadza i widzi w tym bug. Tak samo jak jest opcja zresetowania capa gdy już wynosi 100%, ale przed komunikatem o opanowaniu bazy, czy porażka gdy przeciwnik zniszczył ostatni czołg sojuszniczy, który zdążył nawet zcapować. Stare zasady i żal o to. Może zamiast tak grać jak warzywo – wejdź na wiki WoT i dokształć się z podstaw mechaniki tej gry, bo takich niuansów jest i tak mało. Powinno ci być wstyd tym bardziej im większy staż masz.

    • Anonim pisze:

      bo 5 sekund trwa dealey? po zadjęciu i za każdy zniszczony tank

      • karol pisze:

        JESLI KTOS SIE Z TOBA ŚCIGA I ON PRZECHODZI PIERWSZY PRZEZ LINIĘ METY I TY 5 SEKUND POŹNIEJ TO CHYBA JEST JASNE ,ZE ON WYGRAŁ A NIE REMIS NA PODIUM.TO CHORE

        • Anonim pisze:

          >zajmowanie bazy w 2k19

        • Anonim pisze:

          Aż mi się przypomniał kolega, który żalił się, że w CS czy tam innej strzelance drużynowej zremisował, gdy zabił przeciwnika, a ten jego. Ale on strzelił pierwszy i miał wygrać bitwę, a przeciwnikowi zniknąć pocisk. Do tego porównanie zręcznościowej gry i jej starych zasad do sportu. X kurka D.

        • Anonim pisze:

          Ale to nie wyścig. A na wojnie mamy plac, dwa budynki po obu stronach, jak jeden oddział wbiega do budynku żeby go zająć a po drugiej stronie ulicy wbiega 5 sekund później oddział nieprzyjaciela i też udaje mu się zająć budynek? To co wrogi oddział musi się poddać mimo zajęcia budynku bo zrobił to 5 sekund później?🤣🤣🤣. Nie myślałeś o przerwie od wota? Dobrze by to zrobiło wielu osobom

  6. User pisze:

    Cześć. Dawno nie wchodziłem na WoTa, jest jeszcze sklep z obligacjami? Nie wiem czy się logować po te nagrody za staż gry, a brakuje mi 3/2k obligacji na jakiś VIII tier. 😉

  7. gram by pisze:

    Lol kolejny nerf… szkoda 😀

  8. WhoreGAYming pisze:

    I tak o to z czołgu przegiętego zrobili niegrywalny syf. Przecież drzewkowy Emil 2 bedzie z nich robił co chce.

  9. Anonim pisze:

    No to już chyba wiadomo co będzie w skrzynkach na Boże Narodzenie =)

  10. Anonim pisze:

    Jeszcze trochę a lodówka będzię szybciej celować 😀

  11. M pisze:

    pewnie dlatego bo ten złom wyląduje w paczkach czy w innym evencie z którego WG nie będzie miało $$$

  12. mateczka rasija pisze:

    Wargaming albo zmieniło testerów albo chwyciło sasze za buźki i powiedziało: dosyć leczenia narodowych kompleksów niższości

  13. Tak pisze:

    No dobra to już 4 lub 3 nerf dał ruskiej maszyny możemy się pożegnać z takim krajem jak Białoruś. Od dziś to część Rosji.

  14. Anonim pisze:

    No rozumiem nerfić, ale to powoli już się przestaje być ciekawy czołg

  15. FlamixKL pisze:

    Już jestem zdenełwowany , że ruskie słabe… Po co mi słaba nagroda…?

  16. Człowiek z lasu pisze:

    Trzeci nerf pod rząd. Zaraz go wycofaja 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.