Prosto z Supertestu: Object 752 – zmiana parametrów technicznych

Zmiana w charakterystyce radzieckiego Objecta 752.

https://ru-wotp.wgcdn.co/static/5.6.2_896aed/wotp_static/img/core/frontend/scss/common/components/widgets/content-tank/img/uk.png Object 752. Wstępne parametry:

Tier: HT-9, ZSRR, specjalny
Wytrzymałość: 1 850
Moc silnika: 790 KM   635 KM
Waga: 45,401 t
Maksymalne obciążenie: 47,50 t
Moc na tonę: 17,40 KM / t   13,99 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 50 / -15 km / h   40 / – 15 km / h
Prędkość obrotu: 32 °/s
Prędkość obrotu wieży: 24 °/s
Opór gruntu: 1,247 / 1,534 / 2,781
Zasięg widzenia: 380 m
Zasięg sygnału: 850 m

Pancerz kadłuba: 300 / 55 / 80   152 / 140 / 80
Pancerz wieży: 290 / 320 / 120   330 / 150 / 120

Działo: 122 mm M-62

Uszkodzenia: 440 / 440 / 530
Penetracja: 256 / 318 / 68    248 / 318 / 68
Szybkostrzelność: 5,877    5,25
Średnie uszkodzenia na minutę: 2 585,9    2311
Pocisków w magazynie: 3 szt.
Czas ładowania pomiędzy strzałami: 2,752 s
Czas pełnego przeładowania: 25,123 s    28,76 s
Rozrzut na 100 m: 0,384
Czas celowania: 2,88 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -8 ° / +11,7 °

Załoga 4-osobowa: Dowódca, Kierowca-mechanik, Celowniczy i Ładowniczy.

Rozrzut Celownika:

  • po wystrzale działa: 2,877;
  • w trakcie obrotu wieży: 0,105;
  • w trakcie ruchu pojazdu: 0,173;
  • w trakcie obrotu pojazdu: 0,173   0,24;
  • w trakcie obrotu wieży z maksymalną prędkością: 2,43;
  • przy maksymalnej prędkości pojazdu: 8,63;
  • przy maksymalnej prędkości obrotu pojazdu: 5,52.

Wartość Kamuflażu:

  • Maskowanie stacjonarnego pojazdu: 6,84 / 1,23 %   7,41 / 1,33 %  (dla nieruchomego pojazdu / dla nieruchomego pojazdu po oddaniu strzału);
  • Maskowanie pojazdu w ruchu: 34,20 / 6,16 %   3,71 / 0,67 % (dla ruchomego pojazdu / dla ruchomego pojazdu po oddaniu strzału).

via WoT Express

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

18 komentarzy

  1. Wymiatacz1017 pisze:

    to i tak będzie dobre

  2. Beka xD pisze:

    Czemu miał wcześniej lepsze kamo w ruchu niż stojąc XDDD

  3. JasioF pisze:

    IMHO: nadal jest mocnym i dosyć mobilnym czołgiem z bardzo dobrym DPM (za dobrym jak na magazynek). Ciekawy jestem szczegółów tego pancerza i jego weak-spotów, bo te maksymalne wartości robią nadal wrażenie.

  4. Czaro_1234 pisze:

    Super wiadomość. Oby tak zostało. Teraz pojazd jest dobry, ale nie przegiety.

  5. Terespol pisze:

    nagroda za przyszłoroczną linie frontu albo nowe misje osobiste ?

  6. Anonim pisze:

    Tak na serio to jest naprawde potężny nerf

    • JasioF pisze:

      potężny nerf bo inaczej byłby to najlepszy czołg w całej grze, przewyższający czołgi wyższego tieru. Parametry były z kosmosu, a zresztą nadal są – potężny pancerz i nadal dobra mobilność. Co do maskowania, to poprawili oczywisty błąd.

  7. Ten tego pisze:

    Wow!!!! Nerf dla radzieckiego pojazdu!!!!
    Moim zdaniem teraz to bedzie w miare zbalansowany czolg…( ale i tak pewnie wycofają te zmiany bo ruska spolecznosc bedzie protestowala…😂😂😂

  8. Anonim pisze:

    -8 zostaje i to robi kolejny op radziecki czołg

  9. Patryk pisze:

    Cytując klasykę znerfili ruski czołg ludzin to się musiało coś stać Milicja Milicja!

  10. Hisakoo pisze:

    Ooooo nerf!? Niemożliwe, jak oni mogli tak potraktować tego Obj… Ja bym go jeszcze bardziej zbufował.

  11. Anonim pisze:

    Sowiecki czołg znerfiony?🤔🤔🤔

  12. Anonim pisze:

    Jestem w szoku. A przynajmniej do czasu buffa 😂

  13. Anonim pisze:

    9 tier HT. porównajcie penetrację z 10 dzrzewkowymi. lewy 250, iseł 250, typek 256, e100 i maus po 246. a dziewiątka ma 248.
    GJ WuGie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.