Piaskownica: zmiana uszkodzeń pocisków OB

Usunięto wskaźnik penetracji dla pocisków OB, który na serwerze Piaskownicy wynosi 0. W teście nie będzie żadnych zmian artylerii – przedstawione zmiany pocisków artyleryjskich są błędne.

KV-2:

  • Zmieniono uszkodzenia pocisków OB z 910 na 330.

————————————————————-

T49:

  • Zmieniono uszkodzenia pocisków OB z 910 na 365;
  • Zmieniono uszkodzenia drugich pocisków OB z 910 na 330.

————————————————————-

Panhard EBR 105:

  • Zmieniono uszkodzenia pocisków OB z 500 na 180.

————————————————————-

Jagdpanzer E100:

  • Zmieniono uszkodzenia pocisków OB z 1400 na 415.

————————————————————-

E 100:

  • Zmieniono uszkodzenia pocisków OB z 950 na 320.

————————————————————-

O-Ho:

  • Zmieniono uszkodzenia pocisków OB z 890 na 320.

————————————————————-

Type 5 Heavy:

  • Zmieniono uszkodzenia pocisków OB z 900 na 330;
  • Zmieniono uszkodzenia drugich pocisków OB z 900 na 365.

————————————————————-

FV4005 Stage II:

  • Zmieniono uszkodzenia pocisków OB z 1750 na 480.

————————————————————-

T110E3:

  • Zmieniono uszkodzenia pocisków OB z 1100 na 345.

————————————————————-

Object 268:

  • Zmieniono uszkodzenia pocisków OB z 1100 na 330.

————————————————————-

Object 268 V 4:

  • Zmieniono uszkodzenia pocisków OB z 840 na 330.

————————————————————-

Strv 103B:

  • Zmieniono uszkodzenia pocisków OB z 480 na 170.

————————————————————-

IS-7:

  • Zmieniono uszkodzenia pocisków OB z 640 na 230.

————————————————————-

Object 261:

  • Zmieniono uszkodzenia pocisków OB z 900 na 1000.

————————————————————-

T92 HMC:

  • Zmieniono uszkodzenia pocisków OB z 1300 na 1440.

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

68 komentarzy

  1. Suchy pisze:

    Ja ******** jak mogliście

  2. Killer pisze:

    Wargaming wbija gwóźdź w siebie. Powoli gra idzie do lamusa.

  3. Ciekawy pisze:

    Czy mi się wydaje czy nie ma nic na temat zmien w godzilli? (FV215b (183)) ??

  4. Yoza pisze:

    A co z kV 2 r? Premka, nie mogą nerfic🤭

  5. Anonim pisze:

    Pomidory szykujcie się skończy się napierdalanie HaeCzkami po wieży is -7 i kranvagna co wy biedaczki zrobicie teraz

  6. Anonim pisze:

    Bardzo dobrze niech nefią te ****** FV co napierdalaja po 1.5k dmg

  7. kamikadze472 pisze:

    Ja zgłaszam protest mój ulubiony kv2 traci właśnie sens

  8. logotyp pisze:

    Dobrze że zacząłem grać w ARMORED WARFARE . Tam jest ciekawiej i bez nerfowania .

  9. Maciek330 pisze:

    Co kurna! Jakaś paranoja mam t49 i zamiast 910 będę strzelał za 365?! Mniej niż is który strela ze 122mm a ja z 152 mm troll .Chyba ich posarło. Wzieli by sie za nerf golda a nie amunicji ob która dziaa jak powinna!

  10. Nukecola pisze:

    ok ale ta wartość będzie stała spoko ale czemu taka niska zwłaszcza dla dział takich pojazdów jak Lodówka gdzie te działa miały własnie sens własnie na pociskach HE bo lodówkę pokarano już wystarczająco ostatnimi Nerfami a arta będzie bić po 350+ byle gdzie trafisz co jest porąbane w He właśnie ich sensem byłą ich nieprzewidywalność ja bym zwiększył obrażenia z HE o jakieś 70% od teraz podanych plus rozrzut obrażeń nie 25% tylko 100% i gitara

  11. no ba pisze:

    no to teraz obniżenie penetracji na ruskich Medach na amunicji gold bo jest za mocno przesadzona , nic dziwnego że na serwerach na brak graczyi tak dziwne że eu gra w tą ruską propagandę…

  12. FlamixKL pisze:

    A co to co to…? Ciekawe bardzo…

    Czyżby zabranie sensu niektórym pojazdom???

  13. Jjkkk pisze:

    O-ho i tak jest do **** a jeszcze nerf do bużaków 330 uszkodzeń to laity nie będą się bały podjeżdżać o-ho nerfiom a arcie bafują uszkodzenia arcie czeba zmniejszyć uszkodzenia bo po 1000 w laita meda wchodzi często jak tak wejdzie to już w Tom grę niegram poco się męczyć o ho może zdążę 3 markę wbić 2 % brakuje przed tymi zmianami

  14. cymles pisze:

    Czy to jakiś nieśmieszny żarcik jest???!!!!

  15. Anonim pisze:

    jak ktoś chce grać bezstresowo zapraszam do blitza 🙂 Kolega mnie namówił i powiem szczerze że lepiej się tam bawię niż na normalnym 🙂

  16. Anonim pisze:

    piaskownica służy do tego, żeby testować zmiany
    te zmiany mogą być wprowadzone lub nie
    te zmiany mogą być „bardzo drastyczne”
    a wy płaczecie jakby wam matkę na ojca rebalansowali

    • Terespol pisze:

      O to to!
      qfa ludzie debilnieją w oczach … brak zrozumienia tego co czytają , brak łączenia faktów, masakra jakaś … jak czegoś nie rozumiesz przeczytaj jeszcze raz, po mimo kolejnej próby dalej nic – to czytaj do skutku używając sy-la-bo-wa-nia a jak nie zrozumiesz dalej … to weź koło i pier*****j się w czoło.

    • no ba pisze:

      rebalansuja mapy i tanki z dziesięć lat i co… wielka kupa

  17. Kaiju pisze:

    Zwiekszą uszkodzenia załogi i modułów od HE i po strzale za zero w kołowca stanie on martwy przez wyautowaną załogę + pożarek na deser

  18. ronis737 pisze:

    co to do jasnej***** to są chyba jakieś jaja bo nie wieże w **** coś takiego
    toć te zmiany są tragiczne ja poczekam aż wytłumaczą o co chodzi w tym bo to jawne spie****
    tej gry no czemu lodówka ebr kv-2 to tak wspaniałe czołgi mam nadzieje że ru gracze zrobią burdę bo to porażka chyba że jest jakieś wytłumaczenie czemu tak

  19. Anonim pisze:

    Jak dla ciebie strzał z e3 za 345 jest lepszy niż za 750 to tak, HE są lepsze od „golda”.

  20. Anonim pisze:

    Teraz odejdzie kolejna część graczy. Zniszczą kolejne urozmaicenie jakim były te działa . Czasem strzelały fatalnie, czasem zaskakująco… Ale jest to urozmaicenie.
    Co kolejnym krokiem ? Wszystkie pojazdy tyle samo Hp, tyle samo pancerza, taka sama mobilność i wszystkie parametry ? I oczywiście takie same działa ? Wtedy minecraft będzie ciekawszy…
    NIE NISZCZCIE TEJ GRY DO KOŃCA !

  21. Anonim pisze:

    YYYYY CO??? Przecież to jedyny powód dlaczego mam KV-2 w garażu. AP nie dają tyle frajdy

  22. O_o pisze:

    A kw2 r? Zostawia taki dmg jak byl? Czy zwrot kasy?

  23. Şèř pisze:

    dla niekumatych, nie będzie już przebić, a HE będą walić po tyle ile jest napisane rzeczywiście, a nie tak jak jest teraz czyli jakąś 1/3 nominalnego dmg. Co z artą? tego ja też nie ogarniam :/

  24. Gamer pisze:

    Co oni chcą od tych haekow. Komu to przeszkadza że jest kilka trochę innych w specyfice gry pojazdów. Nie wiem co ten test ma na celu.

  25. Daneboj pisze:

    Oczywiscie v4 wyszedl z tym najlepiej. Mial najmniejwze uszkodzenia z OB to i najmniej zmiejszyli.

  26. sSs pisze:

    FV4005 Stage II:

    Zmieniono uszkodzenia pocisków OB z 1750 na 480.
    Hehehehe ? Dobrze że balans jest zachowany

    Object 261:

    Zmieniono uszkodzenia pocisków OB z 900 na 1000.
    ————————————————————-

    T92 HMC:

    Zmieniono uszkodzenia pocisków OB z 1300 na 1440.

  27. Kosa pisze:

    no chyba im słoneczko za mocno w czapę przygrzało

    • Anonim pisze:

      To mało powiedziane , nie dość że Arty to klasa dla graczy umysłowo mało sprawnych to jeszcze Buffy ,ok niech dają większy DMG im ale niech zmniejszą penę o 75% i zabiorą ogłuszenie całkowicie wtedy może być. Gold miał nie być zmieniany to lodówka i Godzilla to co? Z tak śmiesznymi DMG nic nie zrobi w dupach im się poprzewracała i tyle.

      • były gracz pisze:

        Artyleria razem z czołgami lekkimi to podstawa randomów, zwłaszcza na otwartych mapach. Artylerzyści nie zaczynają grać artylerią, jeśli nie znają już tej gry. To w większości przypadków ludzie ogarnięci. Najwięksi idioci grają czołgami ciężkimi, które najwięcej wybaczają. Ludzie ogarnięci zauważyli już dawno temu, że rozgrywka na randomach rozstrzyga się dzięki czołgom lekkim, a jeśli czołgów lekkich już w bitwie nie ma albo nie spełniają swoich zadań, ich rolę przejmują średnie. Artyleria to wszystko spina klamrą i finalizuje ich pracę. W bitwach klanowych, gdzie gra się na pałę z full premium ammo zdarzają się bitwy, gdzie po obu drużynach są tylko i wyłącznie czołgi ciężkie, które wymagają najmniejszego ilorazu inteligencji. Przy czym bitwy wyglądają tak, że wszyscy jadą w jeden tunel i klepią się między sobą na wprost bez jakiejkolwiek próby uruchomienia zwojów mózgowych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.