IS-3-II w obiektywie

Radziecki IS-3-II na polach bitew.

Więcej szczegółów:

Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.

via WoT Express

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

21 komentarzy

  1. Truth_is_God pisze:

    Mogliby już skoczyć z dodawanie więcej czołgów, a wziąść się za naprawę obecnych, pododawaku by nowe moduły, dali grindowanie na inne skórki dla tych samych czołgów. Poszerzyliby listę o opory dla gruntu, czy czołg może strzelać z biodra itd.

    • Anonim pisze:

      Problemem są premki i WG. WG nie ma jaj, by znerfić czołgi premium. I miast po prostu wszystkiemu zmienić mechanikę pocisków – robi zmiany wpływające na całą grę – zwiększenie HP i alfy standardowych pocisków. A wystarczyło choćby zrobić coś na wzór AW. AP – balans alfa/pena, APCR – więcej peny, ale kosztem alfy, HEAT’y – więcej DMG kosztem peny, HE – dużo alfy, mało peny. I miast cwaniaczyć, wymyślać cuda wianki – każdy pojazd oprócz kwadratów – ma dostęp do takiej palety amunicji (ew. ograniczone dla niektórych niestandardowych pojazdów danej klasy). Prosta mechanika, która nagradza mądrą gospodarkę pocisków. Ale po co. Za dużo roboty i by się za to jeszcze premkom oberwało.

  2. Maykon pisze:

    to zaczyna się robić chore

  3. Dami pisze:

    Zobaczymy jak się będzie nimi grało w praktyce. Aż nie mogę się doczekać jak będzie wyglądał is – 2 i jakie parametry. Co do VII to się nim lepiej gra niż isem takie moje zdanie nie wiem jak ktoś ocenia ten czołg.

  4. Jan pisze:

    Narzekać to dopiero będziecie gdy ruscy dostaną drugą linię artylerii katiuszy, sypiących kilkanaście pocisków za jednym strzałem 😉

  5. ziomek pisze:

    mydla oczy jakimis bezsensu tankami z 2 lufami a co z eventem tylko dla EU 10-19 pizdziernik ???????

  6. Anonim pisze:

    Szkoda ze tylko 8 stopni depresji, niech będzie 30 bo czemu nie, w końcu działo to według WG to tylko lufa…

    • iBlackLagoon pisze:

      Według graczy działo to tylko lufa, bo tylko gracze płakali, że chińskie mają -3 i żądali od WG poprawienie tego. Przecież 90% graczy to idioci, jeśli chodzi o wiedzę wojskową.

      • Anonim pisze:

        A co ma wiedza wojskowa do gry komputerowej? To w zadnym stopniu nie jest symulator, ba nigdy nie mogl nim byc.

        • WieżaGodnaWiary pisze:

          Skoro obrywamy w wieżę i uszkadza nam działo to jednak coś tam dalej wg mechaniki obrażeń jest w tej wieży.
          No ale jak już ktoś tu wyżej wspomniał większość graczy tej gry z punkty techniki wojskowej to skończeni idioci więc czemu devsi mają im nie przyklaskiwać?
          Wg devsów WG zamek jest fajny do motywowania uszkodzenia armaty no ale wg tych samych devsów zamek już nie istnieje jeśli chodzi o depresje działa.
          Także zamek w wieży niby jest no ale tak naprawdę go nie ma, kompletna uznaniowość i stosowanie wygodnych podwójnych standardów.

  7. Kółkiem i spotem art-ową hołotę :-) pisze:

    Fajne te czołgi z dwoma lufami, będzie free dmg dla kołowców. Z pewnością w tył i boczki będzie pięknie wchodzić 😉

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.