Kod bonusowy – World of Tanks

Wpis będzie aktualizowany.

Pierwszy kodzik bonusowy. Otrzymacie rezerwy osobiste dla załogi:

#1: KISSTHEMGOODBYE
#2: ACTIONTIME

#3: FINALCOUNTDOWN

#4: ONE4ALL

#5: WOTTANKTASTIC

#6: EEKEEBOORULES
#7: CONFETTIPOWER

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

79 komentarzy

  1. Dzubas pisze:

    W super sobie wdadzcie te kody Żaden nie działa

  2. Hiszpan87 pisze:

    Kody nie działają

  3. ubot27_pl pisze:

    Dostałem 112 na 10 bitew,wiecie może za co?

  4. Majkel pisze:

    Styl dostałem ale dnia premium już nie dziękuję 😀

    • Anonim pisze:

      10 kodów trzeba było wklepać, by dostać dzień. Mi wpadł dzień konta premium, więc dzisiaj muszę to wykorzystać i przyspieszyć grind crapów.

  5. Pituś pisze:

    Po co wklejacie kody które nie działają ? Ani jeden nie wchodzi

  6. loloooo10000 pisze:

    kiedy można się spodziewać, nastepnęj takiej akcji, wiadomo coś??

  7. loloooo10000 pisze:

    aaa i jeszcze 100 złota i 4x doswiadczenia za bitwę wpadło;)

  8. Bob pisze:

    dzieki, dobra paczka, niestety zero jedzenia w niej :/

  9. kagam7111 pisze:

    kolejny: KISSTHEMGOODBYE

  10. loloooo10000 pisze:

    ciekawe czy coś jeszcze dzisiaj będzie, czy to był ostatni kod…

  11. loloooo10000 pisze:

    dostałem dzieki tym kodom dzisiaj 2x kamuflaz ” wyprodukowano w zsrr” ktory mozna sprzedac po 140 k za sztukę, chociaz szkoda sprzedawac i od groma napisów ktore mozna sprzedawac po 10 k za sztukę, do tego 2 miejsca w garażu, jak za free to fajna sprawa

  12. evve pisze:

    FINALCOUNTDOWN FINALCOUNTDOWN FINALCOUNTDOWN FINALCOUNTDOWN FINALCOUNTDOWN

  13. anonim pisze:

    Strona wg chyba się zawiesiła bo nie można zrealizować kodu z powodów technicznych… norma …

  14. P4TRYQ699 pisze:

    Kod nie działa z powodów technicznych pokazuje mi się

  15. rudobrody pisze:

    WYSKOCZYŁO MI :Nie można zrealizować kodu WG z powodów technicznych.

  16. TakyuPL pisze:

    CONFETTIPOWER

  17. nowy kodzik pisze:

    CONFETTIPOWER

  18. loloooo10000 pisze:

    ********* kody, jak sie komus nie podobają przedmioty, zawsze mozna sprzedać , jestem bardzo zadowolony z kamuflażu ” made in russia”

  19. Anonim pisze:

    Weź koleś nie publikuj tych kodów bo ludzi wkurwiasz

  20. rudobrody pisze:

    SZKODA, że nie działają czasowo – np do godz.24

  21. TakyuPL pisze:

    EEKEEBOORULES nowy kod

  22. EEKEEBOORULESRULES pisze:

    EEKEEBOORULES

  23. kkkk pisze:

    WOTTANKTASTIC

  24. knjljkl pisze:

    kod ONE4ALL

  25. Anonim pisze:

    3 nie działa

  26. WOT-CODE-BREAKER pisze:

    KISSTHEMGOODBYE

  27. ACTIONTIME pisze:

    ACTIONTIME

  28. Duży_Dzik pisze:

    Minęło 1.30h i żaden kod nieaktywny 🙂

  29. J23 znów nadaje pisze:

    FINALCOUNTDOWN

  30. Hedelix pisze:

    Kod: FINALCOUNTDOWN

  31. dddd pisze:

    kod: FINALCOUNTDOWN

  32. Hedelix pisze:

    Kod: CAPTUREDSTREAM19

  33. T92 HMC pisze:

    chcesz być na bieżąco to odpal: https://www.twitch.tv/worldoftanks

  34. xx pisze:

    trzeba byc szybkim jak na czarnym rynku

  35. Seba1985PL pisze:

    Oba działały… pewnie ograniczone ilościowo i kto nie zdążył ma pecha…

    • Anonim pisze:

      Było mówione wczoraj kilkukrotnie, że ograniczenie do 5000 użyć. I w sumie dobrze. Sępy co przyjdą na sam koniec – pocałują klamkę do gabinetu Serba.

  36. Lipa pisze:

    Kolejny kod: NIEDZIAŁAJĄKODY po jakiego grzyba dajecie kody które nie są aktywne dla wszystkich.

  37. RODO pisze:

    kolejne dwa kody:

    ACTIONTIME

    DZIKOBOKPROKOPAHAHAALEDUZY

  38. T92 HMC pisze:

    jeszcze dziala. dzieki

  39. Zygfryd pisze:

    Wreszcie zadziałał 🙂

  40. Kodzik pisze:

    dzięki zadziałał 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.