Letnia wyprzedaż: Caernarvon Action X, Strv S1, 59-Patton, 112 i Panther/M10

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

guest

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

39 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Prawda

Kto to kurde jeszcze kupuje kto w tym wyudzaniu pieniedzy wydaje je na nowe samochody i fajne wakacje heee

anonim

Chyba tylko idiota 😀

Grzegorz

Witam, dlaczego najtańszy zestaw 112 u mnie na kom jest za 107,83, a tutaj podane jest 77 zł?

Maxus

Pewnie błąd 😉

FranciszekDolas

Czy te misje PDx5 są na wszystkie czołgi tak jak dostałem za twitcha czy tylko na tym co kupilem.

anonim

tylko na tym co kupiłeś

Hamsi

Kupować S1 skoro mam juz su 130 pm ?
S1 miałem na wypożyczenie i grało mi się przyjemnie nim .

Maxus

Chyba się skuszę na AX za taką cenę, będzie gdzie szkolić załogę z S. Conqa.

Leo

59 patton mistrz zwiadu?! Malo sie nie posikalem

anonim

To trzeba bylo lać …

anonim

Nie mam żadnego i fajnie 🙂

Karahindo

Zastanawiam sie czy kupić strv s1 a 112 czy czekać do piątku ?

AgainLOST

zdecydowanie czekaj na lepsze tanki

Anonimowo

Czekam na jakieś VI, ale się chyba nie doczekam…

polish_badger

VI nie będzie tylko 7 i 8. Ja osobiście czekam na spagetto, ziemniaka i su130 i może jeszcze jakaś ciekawa 7 poniżej 50zł, myślałem że może dadzą AT15A ale niestety nie dadzą gdyż dali dziś go do sklepu;/

zxc

Kartofla moga nie dac. Najwczesniej w kalendarzu adwentowym bym sie go spodziewal. Co jak co, ale “wyjatkowosc” czolgu beda chcieli utrzymac.

Anonim

ceny ze 112 powinny być przy 59-Patton. Ceny 112 to są 107,82 i 143,82

Anonimowo

ale dałbym za typa 59

Patykcom

Wie ktoś jak to jest z rekompensata w złocie? Jak mam Ax i kupie go teraz dostanę zwrot golda który on jest warty czy tylko za tyle za ile zapłaciłem?

MamCzarneStatyWN0

nie ma rękompensat w goldzie tylko w kredytach

Anonimowo

Nick adekwatny do wiedzy o grze.

Patykcom

Zawsze dostawałem rekompensatę w goldzie i teraz pytanie czy dostanę rekompensatę wysokości wartości czołgu czy wartości czołgu po zniżce

MamCzarneStatyWN0

nie dostaniesz golda tylko w kredytach – kupiłem dziś pantere m10 którą miałem to dostałem 1MLN kredek

Anonimowo

A to ciekawe, że zmienili. Swego czasu kupiłem na zniżce Rudzielca i dostałem pełną rekompensatę w goldzie + załoga + slot.

aaa

a nie jest czasem tak że dostaje się golda za czołg którego nie ma w drzewku?

Zxc

Potwierdzam kolege od rudego. Zrobilem dokladnie tak samo jakies dwa miesiace temu i zwrot w goldzie wpadl. Zreszta powinna byc na stronie sklepu informacja, ze nie dostanie sie zadnego zwrotu, albo bedzie on w srebrze. A na takowej nie ma.

MamKasiastychStaryhXD

jeśli czołg premium jest dostępny w drzewku to masz tu zwrot w kredkach w innym przypadku jest w geldzie

(...)

CAX jest dostępny co chwila, naprawdę często można go zdobyć

Anonimowo

I do tego raz można było za kredki.

anonim

a ja nie zdążyłem za kredki go kupić …

Polish_badger

Polecam Panterę m10 , za 45zl to mega oferta sam mam ja od 2013roku preferencyjny mm, z kontem premium przy wygranej zarabia 80000-100.000 kredytów fajna maszynka do zarabiania pieniędzy. ja osobiście czekam na 7 ciekawe tiery w tej cenie a z 8 spagetto . A jak się zastanawiacie nad zakupem 112 to macie świetną okazję gdyż jest Chinskie drzewko jest oferta miesiąca i przy kupnie drzewkowego 110 dostaniecie 112 na wypożyczenie na 10 bitew

Mike

Również mogę polecić Panterę M10, jedna z moich pierwszych premek. Lubiłem ją już na początku, a jakiś czas temu otrzymała spore zmiany na plus. Bardzo tania amunicja i niskie koszty naprawy powodują, że jest jedną z najlepszych zarabiaczek bez konta premium. Nie mam ambicji na 3 gwiazdki, a dwie weszły grając prawie wyłącznie zwykłą amunicją. 150 peny wystarcza na większość przeciwników (ma preferencyjny MM). Ma wielką, jak na tier, pule HP (1300), solidny zasięg i przyjemne spamerskie działko. Minusy dzieli z kolegami z drzewka, czyli spora sylwetka (słabe camo, lecz można taranować), mobilność nie jest tragiczna, rusza się, ale królową parkietów nie zostanie.

Adam

Brak kasy bo ludzie wkur….. na kołowce i przestali płacić 😉

Anonimowo

Patton jest za 77 złotych, a nie 126.

KorppSzczur

Dopóki Pattonowi nie zlikwidują garnka na wieży, pozostanie chłamem. Szkoda złota czy pieniądzy na ten “wynalazek”

Trszmiel

Czy jest szansa na pojawienie się Progetto?

Amimom

Ja obstswiam wszystkie czolgi wlacznie z isem3a i defdnderem

Trszmiel

ale jest droższy niż jak byłby w summer sale bo tak kosztuje ok. 160 a na summer sale może kosztować 120