Czas na ulepszenie mapy Mińsk, prace trwają pełną parą: rozwinęliśmy dwie przerobione wersje tej mapy i dziś trafiają na zamknięte testy.
Pierwsza wersja obejmuje zmiany trzech głównych części mapy: bloków miejskich w okolicy cyrku, otwartą przestrzeń oraz bloki zgrupowane wokół obelisku „Zwycięstwo”.
Aby zapewnić większy wybór taktyk, dodaliśmy zabudowany obszar za budynkami, z wielgachnym czerwonym napisem ПОДВИГ НАРОДА БЕССМЕРТЕН czyli „Czyny ludu są nieśmiertelne” dostępny do walki.
Teren w północnej części mapy został podniesiony, co pozwoli na toczenie bardziej intensywnych starć na otwartej przestrzeni. Nadto, fosa została po części zakryta aby utrudnić przestrzały na dystans, schody natomiast poszerzono aby łatwiej było przejeżdżać przez tę przeszkodę wodną. Pozycje dla niszczycieli czołgów w górnym lewym rogu również zostały przerobione: obszar krzaków jest nieco węższy, a dodany pagórek zapewnia nieco osłony przed ogniem przeciwnika.
Centralna część mapy została uzupełniona o wzniesienia, tak by czołgi lekkie miały większą szansę przetrwania na tym obszarze.
Ilość obiektów blokujących przestrzały na dalekim dystansie spadła: między innymi usunięto część białego ogrodzenia wokół alei.
Obszar wokół cyrku został mocno przerobiony: teraz obszary zaplecza mają więcej przestrzeni i są bardziej dostępne dla walki bezpośredniej.
Drugi wariant uwzględnia wszystkie powyższe poprawki oraz nowy budynek wzniesiony niedaleko bazy północnej w celu poprawienia pozycji niedaleko od cyrku oraz zwiększenia ilości możliwych scenariuszy rozgrywki dla tej części mapy.
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć
Te zmiany nie mają charakteru ostatecznego. W zależności od wyników testów zdecydujemy, czy powinniśmy kontynuować prace nad tą mapą.
Nie regulujcie odbiorników i powodzenia w bitwach!
Share
Bin4r
Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!
When you login first time using a Social Login button, we collect your account public profile information shared by Social Login provider, based on your privacy settings. We also get your email address to automatically create an account for you in our website. Once your account is created, you'll be logged-in to this account.
DisagreeAgree
Połącz za pomocą
I allow to create an account
When you login first time using a Social Login button, we collect your account public profile information shared by Social Login provider, based on your privacy settings. We also get your email address to automatically create an account for you in our website. Once your account is created, you'll be logged-in to this account.
Miasto duchów przynajmniej dzięki zabudowaniom w centrum mapy odróżnia się od innych. Bo większość map tych nowszych ma powielany schemat i nuda, jedna strona mocniej zabudowana pod wolną walkę w zwarciu a przeciwna strona z otwartą przestrzenią
Anonimowo
18:07, 8 lipca 2019 18:07
Uwielbiam Mińsk. Rozbijam namiot przy bazie w krzaku i obserwuje lajty. Ta pseudo walka czołgów. Kręcenie kółeczek. Jakieś wygibasy. Pokazywanie piksela zza nasypu. Śmiechu warte.
Anonimowo
17:47, 8 lipca 2019 17:47
Bin4r wiesz może gdzie można głosować na wierzchołek drzewa ?? kiedyś widziałem artykuł na rykoszecie ale nie mogę teraz nigdzie tego znaleźć….
Razem z naszymi partnerami przechowujemy na urządzeniu informacje, takie jak pliki cookie, i uzyskujemy do nich dostęp, a także przetwarzamy dane osobowe, takie jak niepowtarzalne identyfikatory i standardowe informacje wysyłane przez urządzenie, w celu zapewniania spersonalizowanych reklam i treści, pomiaru reklam i treści oraz zbierania opinii odbiorców, a także rozwijania i ulepszania produktów.
Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy możemy wykorzystywać precyzyjne dane geolokalizacyjne i identyfikację przez skanowanie urządzeń. Możesz kliknąć, aby wyrazić zgodę na przetwarzanie danych przez nas i naszych partnerów zgodnie z opisem powyżej. Możesz też uzyskać dostęp do bardziej szczegółowych informacji i zmienić swoje preferencje przed wyrażeniem zgody lub odmówić jej wyrażenia. Pamiętaj, że niektóre rodzaje przetwarzania danych osobowych mogą nie wymagać Twojej zgody, ale masz prawo sprzeciwić się takiemu przetwarzaniu. Twoje preferencje będą mieć zastosowanie tylko do tej witryny. Preferencje możesz zmienić w dowolnym momencie, powracając na tę witrynę lub odwiedzając stronę zawierającą naszą politykę prywatności..
Ta strona korzysta z plików cookies, aby poprawić wrażenia podczas przeglądania witryny. Spośród nich, pliki cookies, które są sklasyfikowane jako niezbędne, są przechowywane w przeglądarce, ponieważ są one potrzebne do działania podstawowych funkcji witryny. Używamy również plików cookies stron trzecich, które pomagają nam analizować i zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z tej witryny. Te pliki cookies będą przechowywane w przeglądarce tylko za Twoją zgodą. Możesz również zrezygnować z tych plików cookie.s Ale rezygnacja z niektórych z nich może mieć wpływ na wygodę przeglądania.
Niezbędne pliki cookies są konieczne do prawidłowego funkcjonowania serwisu. Ta kategoria obejmuje tylko pliki, które zapewniają podstawowe funkcje i funkcje bezpieczeństwa witryny. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych osobowych.
Wszelkie pliki cookies, które mogą nie być konieczne do działania witryny i są wykorzystywane w szczególności do gromadzenia danych za pośrednictwem analiz, reklam i innych treści osadzonych, są określane jako niekonieczne pliki cookies. Jeśli chcesz, możesz wyłączyć tę opcję.
Od dwóch patchy wstecz gierka niemiłosiernie laguje. Mogliby z tym coś zrobić… a nie brandzlować się mapkami…
Jedna z bardziej gównianych map zaraz obok miasta duchów.
Mam takie samo zdanie i obie lądują na mojej czarnej liscie map zablokowanych
Mi się na niej nawet dobrze gra bardziej nie lubię lodowca i zatoki rybackiej
Miasto duchów przynajmniej dzięki zabudowaniom w centrum mapy odróżnia się od innych. Bo większość map tych nowszych ma powielany schemat i nuda, jedna strona mocniej zabudowana pod wolną walkę w zwarciu a przeciwna strona z otwartą przestrzenią
Uwielbiam Mińsk. Rozbijam namiot przy bazie w krzaku i obserwuje lajty. Ta pseudo walka czołgów. Kręcenie kółeczek. Jakieś wygibasy. Pokazywanie piksela zza nasypu. Śmiechu warte.
Bin4r wiesz może gdzie można głosować na wierzchołek drzewa ?? kiedyś widziałem artykuł na rykoszecie ale nie mogę teraz nigdzie tego znaleźć….
Teraz już nie ma głosowania na Wierzchołek drzewa. WG samo wybiera linię, która zostanie objęta w danym miesiącu zniżką.
Wolne zarty teraz nie mamy wpływu juz na nic