W Superteście: Nowa mapa dla trybu Linia Frontu

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

guest

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

28 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Verek

To czy bedzie fajna to sie okaze na polu bitwy :p
Moze nie doczytalem ale ta mapa ma zastapic obecna czy bedzie losowalo jedna z dwoch map???

Bolec

“Są bunkry więc jest fajnie”. Laska porzucił tytuł Króla Sedesów dla posady w Wargamingu? 😀

NewMultiShow

Ktoś wie kiedy będzie linia frontu?

Anonimowo

Sprawdz sobie sam w grze

Anonim

Gdzie to mozna sprawdzic?

robertunio

A ktoś wie czy ta nowa mapa jest robiona przez tą samą zewnętrzną firmę co pierwsza czy też przez WG ? Bo jeśli WG ją robi to na pewno będzie zyebana i spyerdolona na 100%. 😉

Anonim

Kiedy będzie czerwcowa linia frontu?!

Anonimowo

Zobacz sobie w grze

Anonimowo

Jak w tych tunelach bedzie sie dalo walczyc to zarombiscie. W koncu nie trzeba bedzie przejmowac sie arta i nalotami

Tomek.Z

Trochę ,,Far Cry”, trochę ,,S.T.A.L.K.E.R zew Prypeci”, trochę osiedla w Białym Stoku, trzy chłodnie kominowe elektrowni Jaworzno i e voila ! Da się ? Ale kołowce będą miały zabawę z moim KV-5.

Anonimowo

Ale fajnie!
Jest nawet Zamek Królewski z Warszawy 😉

Siema.KtoPL?

Mińsk do sześćianu. I te punkty naprawy obok siebie dla obrońców przy bynkrach. Powodzenia w obronie 1 i 2, Ale kupa.

Czerwony Baron

Dlaczego zwykły random nie może mieć takich map i mieć format 20 vs 20 trwać 20 min ??

Gogol

Bo ludzie i tak szybko zaczęliby narzekać na zbyt małą różnorodność map. Stworzenie mapy o 9km2 jest zdecydowanie bardziej pracochłonne jak stworzenie mapy 1km2.

Bardzo się cieszę, że jeszcze w tym sezonie będziemy w stanie zagrać na tych mapach w FL. To znacznie urozmaici grę. Poza tym zapowiada się świetna mapa (i te tunele…) 🙂

Czerwony Baron

Jasne, że tworzenie tak wielkich map zajmuje więcej czasu, jednakże gra ma już 10 lat, to mogli by jednak zmienić format bitew losowych. Ludzie zawsze będą narzekać cokolwiek nie zrobisz, chociaż ja dalej uważam, że WG mogłoby zmienić format bitew losowych.

PL_GabrielGut_PL

Punkt A wygląda znajomo, nie? przecież ten wjazd na górke po lewej str. punku A ma przestrzał jak w tej linii frontu

GutGut

W koncu wszystkie strefy atakujacych sa polaczone tzn strefa a b i c. Nie to co teraz. Ze jak zrespi Ci atak z C to jedyne co mozna zrobic zeby zmienic sektor to zginac 😮

Sla

Przecież na podstawowej mapie są przejazdu praktycznie w tych samych miejscach co na tej nowej.

GutGut

Z mapy nie wyglada zeby bylo tak samo.

(...)

Bi C w miarę połączone, A oddzielone.

Stanislaw

Najbardziej ciekawią mnie te tunele, będzie można do nich wjechać? Obecnie kamera świruje jak podjedzie się za blisko wysokiego budynku, w takim tunelu to odrazu bluescreen wywali XD

Sla

Jeśli faktycznie dużo przyjemniej będzie tu się grało ciężkimi, a lighty i arta dostaną po *****, to już mi się podoba.

...

Po części masz rację, ale przypomnę że kołowce w mieście nie jednokrotnie są jeszcze bardziej groźne niżeli na otwartych mapach. 🙂

Sla

Wiesz co, wydaje mi się że nie jeśli spojrzeć na ogół graczy. dobry wykorzysta miasto dla swojej przewagi, a słaby nie wyrobi na zakręcie i wytraci prędkość. Zdecydowanie więcej jest tych drugich.

Gracz LF

Ale ta mapa *********** w tych renderach wygląda Ta zabawa świtałami i cieniami. Awesome look.

GRACZ LF

Z a j e b i ś c i e = wykropokowane miejsce

Anonimowo

O fajnie. Wreszcie coś nowego 😀