Wersja 1.5.1 – trzeci test publiczny

Główne zmiany
Zmiany w trybie Linii frontu

Zmieniono liczbę slotów na rezerwy bojowe. Każdy typ pojazdu ma określoną liczbę miejsc, od teraz:

  • trzy miejsca dla czołgów ciężkich (wcześniej 1 slot);
  • dwa miejsca dla czołgów średnich (wcześniej 1 slot);
  • dwa miejsca dla niszczycieli czołgów (bez zmian);
  • jedno miejsce dla czołgów lekkich i dział samobieżnych (wcześniej 3 sloty).

Skrócono czas odrodzenia z 30 do 10 sekund.

Co 7 minut (wcześniej 5 min.) będzie dodawane kolejne odrodzenie, ale maksymalna liczba zgromadzonych odrodzeń nie powinna przekroczyć 2.

Od teraz cele (bunkry) wykrywają pojazdy drużyny atakującej zgodnie z zasadami spotowania. Zasięg widzenia wynosi 445 metrów.

————————————————————-

Inne zmiany

Naprawiono kilka problemów technicznych.

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

26 komentarzy

  1. Toja pisze:

    Przestań klikaczu pisać brednie …… klikacz i dobieranie celu normalny żart, wy walicie gównem zawsze w pojazdy które ruszają się najwolniej. A co do prostoty mam 5 letniego syna radzi sobie artą bez problemu.

    • Anonim pisze:

      Hahaha dobre sobie xD mam komplet resetow na FL większość bitew rozegranych na arcie i w pierwszej kolejności dostają czołgi na capie lub obok capa następnie wszystkie papiery typu skorpion su130pm itd a na samym końcu czołgi ciężkie bo wchodzi w nie najmniej… Ale widzę że trzeba będzie zmienić strategię bo dwa sloty mniej na arcie więc nie będzie się tak dobrze opłacało nią grać… Po zmianach obrona będzie prawie nie możliwa… Więc trzymajcie wszelkie naloty na decapa…

  2. Anonim pisze:

    Jeszcze by mogli ograniczyć jeżdżenie w innne strefy typu 3 broni 17 atakuje.. Góra +/- 2 czolgi reszta która by chciała zmienić sektor ostrzezenie przed nalotem i później nalot, bo to co się wyrabia to nie ma sensu nie raz

  3. NoName pisze:

    Osobiście uważam, że część zmian jak najbardziej na plus. Nie mniej jednak z tego co widzę po raz kolejny oberwą osoby lubiące grać artylerią. Nie rozumiem ciągłego nerfienia artylerii skoro WOT to gra która ma symulować pole walki jak w czasach wojny. Bez skutecznej artylerii żadna bitwa nie miała prawa bytu w czasie WW2. Zmianą na plus jest oczywiście dodanie slotów do ciężkich bo faktycznie często czegoś brakowało ale pozbawienie artylerii możliwości szybkiego wsparcia drużyny (zwiad, nalot itd) między czasem przeładowania kompletnie odbierze sens bytu art na linii frontu. Granie artylerią wcale nie jest proste jak uważają gracze w HT bo mając jeden pocisk na około 30 sek tez trzeba rozsądnie dobierać cel a do tego zwykle sie nie trafia.

    Pozdro

  4. Anonim pisze:

    A gdzie zmiany tej pojebanej mapy? Na C broniący mogą spokojnie zepchnąć atakujących na plaże i rozwalać ich jak tylko się spawnują.

  5. Apek pisze:

    Ja na arcie lubiełm używać zwiadu lotniczego do kontrowania wrogiej arty 🙂 Miałem jeszcze nalot i ostrzał artyleryjski i fajnie się grało, chociaż też uważam że te sloty bardziej sie należą czołgom ciężkim i medom.

  6. Anonim pisze:

    Fajnie że szybkie odrodzenie i slotów więcej na czołgach którymi gram najwięcej. Ale te 7 minut, to trzeba będzie ostrożniej grać 😛

  7. Zychrust pisze:

    Linia frontu była, była podkreślam, fajnym trybem w zeszłym roku. Jak nie było samochodzików. Amen.

  8. Doświadczony gracz z Lini Frontu pisze:

    Dla mnie zmiany ok, pewnie dla tego aby zmniejszyć udział kołowców bo LF z kołowcami jest nie zbalansowana ale ***** mogą zrobić tak aby każdy jak jest w swojej strefie siedział tam i nie przejeżdżał na inne strefy bo w tedy robi się przewaga w strefie i obrona jest wtedy ciężka jak jest 15:5 i broń punktu C. Przecedzać można na inne strefy jak 4 strefy będą przejęte przez atakujących i tak samo z Artą aby waliło w swoje sektory a nie w inne.

  9. BamboMambo pisze:

    Nie ma to jak zmieniać zasady w trakcie gry, odrodzenie co 7 minut zachęci do jeszcze bardziej asekuracyjnej gry. Strach bedzie ciezkim klocem wjechac na capa

  10. Marcin pisze:

    A kołowiec alej będzie mógł ominąć całą mapę i pojechać strzelać w główne cele. Gratuluje WG.

    • Otsochodzi pisze:

      Głupiś? Wcześniej był niewykryty a teraz od razu będzie go widać i będą mogli go wyeliminować bez konieczności jazdy do niego przez pół mapy…

  11. Oskiman pisze:

    Wg mnie na plus, nie będzie arciarzy generałów z **** a i lajty trochę utęperują, zwłaszcza kołowce nie będą z zasłoną, inzynierią i **uj wie czym jeszcze jeździć, pożyjemy zobaczymy ale wydaje mi się pozytywna zmiana.

    • sla pisze:

      Artą wbija się generała na dobrych decapach, więc to masa szczęścia raczej niż cokolwiek innego. Lighty i kołowce były za dobre i ta zmiana jak najbardziej na plus tak jak dodanie slotów ciężkim.

  12. wut pisze:

    Ale powalone, czołgom supportu zabrali rezerwy supportu. A typowym kamperom czytaj ciężkie dali 3 sloty. Ktoś się butaprenu nawąchał? Nie dość, że ktoś ma alfę, penetrację i pancerze to jeszcze 3 rezerwy? To może jeszcze Artom dać 5 takich rezerw.

  13. Rafał Strzelec pisze:

    7 minut ? :O
    Ich chyba powaliło ! :O

  14. Ktoś pisze:

    A w średnich nic się już nie zmieniło

  15. Mi pisze:

    Najgorsze jest to, że wchodzą ludzie z 1 czołgiem (z reguły kupionym premium) na LF. Giną na samym początku i go nie ma przez 5 minut, teraz nie będzie przez 7. A znowu resoraki przejeżdżają na 1 linie razem i zajmują szybko flagi. Znowu arty też ustawiają się po jednej stronie i nie dość, że we 3 walą, to jeszcze mają artylerie i naloty. Trochę to powalone.

  16. Daneboj pisze:

    Albo błedy ze celujesz w miejsce i celownik sam ci zjezdza nizej. Np na lini C . Gdzie siebustawiaja czolgi na „balkonie” snajpisz tam i ci celownik ucieka

  17. Gustawpol pisze:

    Nie wiem czy zmiany te nie przyspieszą zbytnio bitew i nie zwiększą drastycznie osób wychodzących przed czasem. Obawiam się, że nie widzę jasnej temu przyszłości, bo pierwszą i podstawową zmianą jaka powinna być wprowadzona jest to, że czołgi „broniące” nie powinny mieć możliwości poruszania się po „zajętym” obszarze dłużej niż np 1 min. Nie raz miałem sytuację w której odrodziłem się czołgiem ciężkim na zajętym terenie (niby bezpiecznym) i natychmiast ginąłem. W takiej sytuacji ktoś będzie siedział i czekał przed ekranem 7 min? nie sądzę.

    • Anonim pisze:

      Tak tak… Dlatego się robi zapas w razie W, a nie po rozpoczęciu bitwy jedzie się wywalić. A jak co chwilę się wywalasz – twój problem. Póki co najdłużej co musiałem czekać to prawie dwie minuty. Efekt tego, że nie miałem pomysłu na bitwę i podejmowałem głupią taktykę.

  18. Anon pisze:

    Świetne zmiany do linii frontu. Jest jeszcze wiele rzeczy, które wymagają uwagi, ale z tymi liczbami slotów na rezerwy bojowe trafili w 10 :). Wykrywanie bunkrów też na plus, a co do czasu odrodzenia to wyjdzie w praniu, ale przynajmniej coś robią

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.