Równoważenie czołgów średnich, cz. 2

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

Subscribe
Powiadom o
guest

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

31 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
FaultyItem

Najswiezsze info prosto od Supertestera 😉 https://www.youtube.com/watch?v=Aj_p34gS6ZU&feature=youtu.be

Lol

Powinni znerfic kołowce przez zmniejszenie ich hp o 10-20%

XD

Kołowce są słabe nubku

Gustawpol

To hydrauliczne zawieszenie mnie bardzo ciekawi. Będzie to zmiana bardzo na plus. Może warto żebym w końcu zrobił ten pojazd…

Anonimowo

Szczerze? Mocniejsza wieża,lepszy gun handling plus ta zawiecha i STB bylby dobrym czolgiem.

Anonimowo

ja tam w to dziadostwo z t49 wbijam w bok za 900 czasem 1100 hp ale farmcie sobie go i do zoba xD

Ronis

pozdrowienia tankowce dobre widać że nawet google uważa że wg za dużo pije 8 promili to je to dlatego balans w ruskich czołgach wobec innych jest tak dobry (jaja sobie robię nie bierzcie tego na poważnie)

ProfesoreQQ

Jak 430U buffa dostanie to prosze o przywrócenie starej dobrej one shotującej arty

Anonimowo

nie dostanie ani buffa ani nerfa z tego co widac przecież…

Anonimowo

Jeszcze czego, artyleria jak już to tylko nerf. Żaden buff. Najlepiej usunąć to gówno z gry na zawsze

Wyjaśniacz Osiedlowych Pomidorów

tja nerf… buff lepiej, jak chcesz artą jeszcze bardziej znerfioną robić 15 misje na 260 xd

Anonimowo

Za rozkazy, tradycyjnie

Adi_456

W ciągu następnych miesięcy na artylerii zostaną przywrócone pociski AP ze słabszą celnością niż OB, ale wrócą słynne ,,one shot’y” (tak podaje Wargaming .net). Pozdrawiam.

XD

G prawda
Tak podaje WG

glus1321

Pozdrowienia, tankowce!

Pierwsza supertestowa iteracja dla ponownie wyważonych czołgów średnich dobiegła końca i chcielibyśmy podzielić się z wami wynikami.

Nasze plany przywrócenia równowagi niektórych MT spowodowały gorącą dyskusję w społeczności. Całkowicie się zgadzamy, że dla wielu z was jest to bardzo ważna sprawa, ponieważ proponowane zmiany dotyczą pojazdów poziomu X – cenionych, których nie dostaniemy za dzień lub dwa. Nawet pozytywne zmiany w pojazdach najwyższego poziomu mogą wpłynąć na motywację do inwestowania w ich badania. Dlatego staramy się informować o każdej zmianie wcześniej.

Teraz opiszemy bardziej szczegółowo dodatkowe regulacje MT, a także wyjaśnimy, co zamierzamy osiągnąć. Należy zauważyć, że dwa z pięciu pojazdów, o których wspominaliśmy wcześniej, Object 430 i Object 430U, pozostaną na razie nienaruszone.

Pamiętaj, że wszystkie zmiany są obecnie sprawdzane, a statystyki mogą być dalej modyfikowane podczas kolejnych iteracji. Ostateczne statystyki zaangażowanych czołgów zostaną określone dopiero przed wydaniem.

Lampart 1
Od samego początku przewidywaliśmy, że ten czołg będzie mobilnym snajperem, który będzie w stanie szybko reagować na dynamikę bitwy i udzielać wsparcia sojusznikom, pozostając z dala od wroga. Dobry snajper potrzebuje broni wysokiej jakości, więc skoncentrowaliśmy nasze wysiłki na uzbrojeniu czołgu. Po dwóch zamkniętych iteracjach testowych zwiększyliśmy zakres jego parametrów, w tym dokładność, stabilizację, penetrację pancerza i prędkość powłoki.

APCR będzie nadal podstawową rundą Leoparda 1 i będzie podróżował z prędkością 1480 metrów na sekundę. Podczas testów doszliśmy do wniosku, że utrzymanie tego typu powłoki najlepiej odpowiada roli czołgu (napastnik dalekiego zasięgu). Nowa specjalna powłoka będzie również ACPR (jak już mówiliśmy wcześniej), ale jej penetracja pancerza będzie jeszcze lepsza, nawet do 323 mm. Jego prędkość 1613 metrów na sekundę sprawi, że będzie to jedna z najszybszych rund w grze. Zwiększona dokładność działa 0,29 sprawia, że ​​Leopard 1 jest najbardziej precyzyjnym strzelcem spośród wszystkich czołgów średnich X poziomu.

Jeśli testowanie przebiegnie dobrze, operatorzy systemu Leopard 1 będą mogli wybierać między dwoma rodzajami APCR, z których oba mają dobre statystyki. Ponadto penetracja pancerza tych rund pozostaje na wysokim poziomie.

Ale to nie wszystko. Planujemy przetestować poprawioną stabilizację, która wyniesie 0,13 zarówno w ruchu, jak i podczas skrętu (około 28% lepsza niż stabilizacja na głównym serwerze teraz). Wraz z krótkim czasem celowania wynoszącym 1,7 sekundy, pozwoli to Leopardowi 1 przygotować się do strzelania znacznie szybciej.

Leopard 1 otrzyma teraz te modyfikacje, a jeśli spełnią nasze oczekiwania, czołg stanie się najlepszym mobilnym snajperem. Zwiększając alfa, dokładność i stabilizację, dostosowujemy topowy język niemiecki do komfortowej gry w jego zdefiniowanej roli. Wysoka prędkość pocisku i penetracja pancerza pozwolą uszkodzić przeciwnika nawet z daleka. Oczywiście luki pozostaną: zbroja nie zagęści się, nadal będąc niemal „symbolem zastępczym”. Pamiętaj o tym: prawdziwy snajper powinien być bardzo ostrożny!

STB-1
Obecnie STB-1 to ogólny czołg, który gra całkiem dobrze w średnim zakresie, ale brakuje mu unikalnego stylu. Zamierzamy go stworzyć – wprowadzając bardzo osobliwą cechę i znacznie zwiększając statystyki, aby stał się on potężnym myśliwcem o średnim zasięgu.

Wspomnianą cechą jest zawieszenie hydropneumatyczne, o które pytają cysterny – ponieważ STB-1 w rzeczywistości miał taki. Dzięki temu mechanikowi Japończycy będą mogli przechylić kadłub, zwiększając efektywne obniżenie działa. Zawieszenie włączy się automatycznie, tak jak w nowych szwedzkich czołgach średnich. Całkowite obniżenie pistoletu wzrośnie z 10 do 12 stopni. Z powodu wprowadzenia nowego mechanika „wejście przechyłu” zostanie podzielone 50/50: 6 stopni kosztem kadłuba i 6 stopni kosztem pistoletu. Jeśli otrzymamy pozytywne wyniki testu, STB-1 będzie mógł wykorzystać fałdy terenu do maksymalnej wydajności, uderzając wrogów pod ekstremalnym kątem z nieoczekiwanych kierunków.

Zamierzamy przetestować drugą ważną regulację: zwiększenie ochrony wieży. Aby STB-1 trzymał się razem w bójce, wykonamy następujące czynności:

Pozbądź się słabych stref pancerza w płaszczu pistoletu
Zwiększ grubość pancerza płaszcza
Wzmocnij ogólną ochronę przedniej wieży
Po tak skomplikowanym ulepszeniu pancerza wieży, STB-1 poradzi sobie z atakiem wroga znacznie lepiej. Wraz z nowym zawieszeniem wzmocni to grę opartą na terenie czołgu. Japoński nośnik będzie w stanie niezawodnie zadawać obrażenia, zachowując wiele trafień.

„Niezawodny” to najlepsze słowo opisujące zdolność STB-1 do zadawania obrażeń, ponieważ trzecią istotną zmianą w zbiorniku są zwiększone obrażenia na minutę. Podczas gdy alfa spadnie, DPM wzrośnie jeszcze bardziej w porównaniu z pierwszą iteracją Supertestu. Z powodu skrócenia czasu przeładowania z 7,3 do 7,1 sekundy, DPM przekroczy 3000 tysosiągnięcie niesamowitej wysokości 3,042 punktów obrażeń, co jest drugim najlepszym wynikiem dla czołgów średnich X poziomu. Poza tym STB-1 utrzyma lepszą stabilizację pistoletu od pierwszej fazy testowania. Ze względu na połączenie wszystkich tych czynników – zwiększonego DPM, lepszej stabilizacji i wprowadzenia powłoki AP – czołg będzie mógł strzelać częściej, utrzymując jednocześnie wysoki DPM.

Zmiany prędkości rund należy rozpatrywać osobno. Podczas Supertestu powłoka APCR zostanie zastąpiona przez AP. Pociąga to za sobą zmniejszenie prędkości, ale po pierwszej fazie testowej zdecydowaliśmy się nie robić tego drastycznie (z obecnych 1478 do 1185 metrów na sekundę). Zatem obie rundy (podstawowa i specjalna) w rzeczywistości stają się wolniejsze. Mimo to, ze względu na zmiany w taktycznej roli STB-1, prędkość jej rund przestaje być bardzo ważnym parametrem. Czołg będzie doskonale radził sobie w walce na odległość bliskiego zasięgu, wykorzystując zawieszenie hydropneumatyczne, a także ulepszony pancerz wieży, DPM i stabilizację działa. Rundy AP normalizują się lepiej, zwiększając szansę na przebicie pancerza wroga.

AMX 30B
Chcielibyśmy uruchomić jeszcze jedną iterację testową dla tej wersji z niezmienionymi statystykami, więc przejdzie ona do następnego etapu.

Konkluzja
Ponowne równoważenie pojazdów poziomu X nie jest łatwe i dlatego test zamknięty składa się z wielu etapów. Nie wszystkie poprawki wpływają na wydanie; ci, którzy przynoszą potrzebne wyniki, przechodzą do wspólnego testu, w którym możesz sondować je sami. Naszym celem jest, aby te czołgi były bardziej zróżnicowane pod względem rozgrywki, a także bardziej efektywne w swoich taktycznych rolach. Chcemy, aby każdy gracz mógł znaleźć czołg, który najbardziej im odpowiada i dobrze się bawi, wykorzystując jego potencjał w pełni.

Jeszcze raz: pamiętaj, że wszystkie zmiany, o których wspomnieliśmy, są teraz zamknięte, a statystyki czołgów mogą się zmienić po rozpoczęciu nowego etapu. Ostateczne parametry zostaną zdefiniowane tuż przed wydaniem.

glus1321

BULWERSJE ZA BŁĘDY W TŁUMACZENIU PROSZĘ KIEROWAĆ DO GOOGLE TŁUMACZA

XD

Każdy może sobie wrzucić w translator nie wiem po co to tu wrzuciłeš

anonim

Kiedy bitwy rankingowe?

Raxo88

@Anomim bitwy rankingowe są głupie i nudne o wiele lepsze jest linia frontu a ty ciągle głupio się pytasz kiedy będzie

TaktycznyBekon

@Raxo88 jeśli nie masz nic inteligentnego do powiedzenia dzbanie, to utkaj łaskawie gębę…

według plotek prawdopodobnie WG uraczy nas rankingówkami w lipcu, ale jak piszę, jest to tylko plotka

Raxo88

@TaktycznBekon nie jestem dzbanem może się miarkuj na słowa koleżko i jak rakingówka będzie w jak lipcu za dużo czytania bzdur na forum.

Anonim

Dzień dobry, jestem pracownikiem WhoreGaming. Bitwy rankingowe będą, jak będą. Nikt oprócz pracowników WG nie zna dokładnej daty. Jeśli śledzisz wiadomości z wota, na pewno nie przegapisz tej informacji. Możesz już przestać zadawać głup …. ekhem, mam nadzieję, że Vitali z działu customer service tego nie zauważy. To samo tyczy się pytań „a kiedy będzie Prosciutto/Defender/Skorpion w sklepie premióm”. Niestety, nikt (oprócz nas) tego nie wie. Zamiast marnować czas na pisanie takich postów, zalecamy użyć mózgu przez 2 sekundy (czas może się wydłużyć do paru minut, w zależności od IQ).

Otsochodzi

A 430u jest doskonale zbalansowany 🙂

anonim

430U powinnien buffa dostać do celności i mobilności

Anonimowo

XD

XD

Pancerz spoko, dmg jak na meda styka, ale faktycznie jeździ jak ciężki, a nie med, co do celności to faktycznie nic nie trafiła. 260 ma pancerz, ma mobilność i celne działo więc gdzie o niego ból ****?

Anonimowo

I poncyrza! Koniecznie 300 mm poncyrza z korzdej strony!

Januszek

Lepiej 350 i 600 peny na ob

Gaior

I buff do dmg takie hm 5k by wystarczyło, a peny na ob najlepiej 3500 żeby przebijać wszystko pod kątem, milimetry hm tak z 9k też żeby strv był przebijany, a obniżanie tak z -360 przez tekstury, kamo też coś słabe najlepiej dać te 120% w ruchu

Anonimowo

Tu przydałby się thanos xD