Wielkanocne kody bonusowe

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

guest

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

54 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
PREMks

pojebane na maksa : )
super prezent a święta xd
rzucić kość na pięć psów i niech się gryzą a WG ma beke patrząc z góry jak latamy za ochłapami 😉

Pomidorek

Wesołych i spokojnych świąt życzę, aby każdy gracz zrobił przerwe ,odetchnął od
Wota i posiedział przy stole z najbliższymi . A bym ja mógł w tym czasie grać na spokojnie w linie frontu xD

Sitar

FREEDOMEGGO

jastart

Te kody to jedna wielka LIPA. Nic nie działa. WG to sobie robi jaja ale z graczy.
To już taka bieda w tym WG, że nie stać ich żeby tych parę kodów mogli wszyscy użyć . Tak się szczypią jakby co najmniej te kody warte były jakąś premkę z VIII poziomu.

asfasf

mi sie jeszcze nie zdarzylo zeby dzialaly.. rykoszet hanba!!!

_Milosz_panzer_

HAŃBA WAM!!!!

dobrze

dzięki już działa 😉

RPG_WoT

Jaki czołg (8 tier) kupić? Mam WZ-120-1G FT i Löwe

Anonimowo

mi się bardzo dobrze gra skorpionem g

Anonimowo

Z drzewka polecam 112 for fun lub lowe do zarabiania.

hatfu!

HATFU WG!

fuwg

Wg ssie

Psikuta

Serio chcieliście event świąteczny od PRAWOSŁAWNYCH twórców gry World of Tanks ?
Przypomnę, że oni mają Wielkanoc w innym terminie….
#gamoń

Obiektywny

Nic nie działa. Po h…j dawać takie kody, które są z ograniczoną ilością. Tylko ********** ludzi.

anonim

Nie potrzebne mi to …

Grzejnik

Kod nie działa 🙂

nickname

Jak co roku, nie ma to jak porządny event z okazji Wielkanocy <3 Pewnie im funduszy nie starczyło, idźcie do sklepu premium ich dofinansować!

cyk

Otsochodzi sam jestes najwiekszy zjeb… typie ile Ty grasz w tego wota smiesznego? rok, dwa? jak zaczynalem grac w wota w 2013roku to byly misje dzien w dzien na konto premium itp a teraz zeby dostac jakies smieszne kamo trzeba czekac na jakies wieksze swieto np Wielkanocne zeby dostac chwilowa szanse na dostanie owego kamo, nie siedze jak Ty przed kompem 24/7 czy na tel i oczy mam wytrzeszczone jak sowa i na koniec typie skad Ty wiesz czy mi nie idzie w grze? nie jestem fioletem ale nie jestem retardem jak Ty… zebym chcial to bym mial nawet niebieskie staty, ale co ja sie bede rozpisywal przeciez szkoda wchodzic na portal wstawiac komentarz z swoim zdaniem bo taki As jak Ty odrazu kogos cisnie pomimo ze nic o nim nie wie,

Anonimowo

A tak w ogóle to o co ci chodzi debilu ?

Que

To dobrą ścieme wciskasz ludziom, gram od 2011 i jakoś nie przypominam sobie tego typu eventów dzień w dzień. Jeżeli masz pisać głupoty to nie odzywaj się wcale xD. Prawda jest taka że kiedyś eventów było mniej ale dawały więcej. I ogarnij trochę emocje bo zachowujesz się jak nabuzowany 15 latek xD.

Ktoś

Z tego co pamiętam to kiedyś bardziej były eventy na golda niż na konto premium. Może mało się dostawało, ale zawsze coś.

Que

Tak tylko jakie były te eventy? Traf na pluton od WG złożony z Mausa i lolka, za ubicie masz trochę złota. Albo przez miesiąc codziennie masz misje na parę sztuk golda.. Eventy po wacku szczerze mówiąc, szczególnie ten pierwszy. Oczywiście były konkursy na top exp gdzie ustawki wiodły prym a więcej “eventów” z goldem jakoś nie kojarzę. Tak naprawdę najlepszym i jedynym źródłem golda były turnieje do czasu “zbalansowania” nagród.

cyk

Que,ze ja nabuzowany nastolatek? chlopie to Ty piszesz “xD”i na dzien dobry zaznaczyles ze nie umiem grac w wota typowe dziecko ktore odrazu cisnie… i nie wciskam sciemy bo serio byl okres w ktorym trzeba bylo zrobic bodajze kilka killow dziennie + 20/30k expa moze i troche cos pomylilem bo trudno zebym pamietal lub mial zeszyt z eventami WOTA tak jak Ty, ale juz widze ze mam doczynienia z rasowym nolifem wota ktory wszystko wie a ludzi z gory okresla debilami co nie potrafia grac… i jakby bylo malo obronca WG ktory zapewne uwazasz ze wszystko co oni robia i dodaja do gry jest git.

Que

Nie pisałem nic o tym że nie potrafisz grać ale z tego co widzę z czytaniem i rozumieniem tekstu masz już problemy. Co z tego że używam XD jeżeli prezentuje sobą i tak znacznie wyższy poziom niż ty a w wota akurat nie nolifie tylko po prostu mam dobrą pamięć. Jak to mówi pewne przysłowie – nie mierz innych swoją miarą.. A no i wskaż gdzie nazwałem cię debilem bo w tym momencie ośmieszasz się jeszcze bardziej ludziku xD
Jeżeli sądzisz że jestem dzieckiem, nie ma problemu.. jestem otwarty na rozmowę na TS czy innym komunikatorze, pokaż swoją dojrzałość 😀
Jesteś rasowym dzieckiem które odrazu reaguje atakiem, tyle z mojej strony.. Za cienki jesteś w uszach gościu 😀

WBoski

Tylko patrzeć na wysyp promocji: miejsce w garażu na 3 dni lub 1000000 srebra na 5 dni 🙂

EGON

Nie dosc ze gra schodzi na psy to jeszcze graczy traktuja jak psy dajac nam ochlapy. Fuuj WG DZIADY

realista

dopiero teraz dowiedziałem sie co takiego jest xdd nice wg kody z ograniczeniem gg

glus1321

ale lipton

polish_badger

WG się ośmiesza zamiast jajek daje jakieś ograniczono czasowo nie działające zbuki – Żenada

Kosa

nie dość że takie ochłapy dają, to jeszcze w takich mizernych ilościach. już lepiej niech nic nie dają bo tylko robią z siebie pośmiewisko

Anonimmm

Gut Dżob WG 🙂

Brudny Harry

Po 46 min od ogłoszenia na stronce działał tylko jeden kod. Trochę to nie fair, chociaż żeby godzinę działały wszystkie 😀

cyk

Dobra rozumiem konkursy na czolg premium czy cos ze jest po 3 sztuki, ale kufa zeby na kamo robic limit i inne rzeczy?! serio te WG to jedna wielka hiena… co kilka miesiecy sa wieksze swieta i nawet wtedy nic nie dadza tylko jakies rezerwy ktorych mam chyba kilka set…

Czerwony baron

To zacznij je używać i będziesz miał ich mniej, może wtedy będą ci się te kody opłacaly….

Anonimowo

XDD DAJA? HUR DUR nie maja graczy to daja itemy. DAJA TROCHE MNIEJ? HUR DUR HIENNY XD co za idioci

Otsochodzi

Niestety, większość ludzi która się wypowiada jest po prostu tępa, zapamiętają wydarzenia 2 dni wstecz i to w lepszych wypadkach…
Szkoda w ogóle wchodzić na takich portalach w komentarze bo większość to krytyka nic nie rozumiejących zjebów co narzekają bo w grze im nie idzie i wolą obwiniać innych żeby samemu poczuć się lepiej a w dodatku nic ze sobą nie zrobić xd
Szkoda Twojego czasu na plebs jak ten gościu co jęczy xD

R4ptowny

Naucz się stosować kropki i przecinki matole zanim zaczniesz ciskać wszystkich od “zjebów”

nickname

Ja pamiętam doskonale całkiem sporo wydarzeń: event wielkanocny sprzed roku, dwóch lat i sprzed trzech z resztą też, prima aprilis jako Mutant w sklepie premium (hahHAahahaAA ALE UWBAW! Zwłaszcza dla osób, które kupiły 8 lat temu w przedsprzedaży XxDxDDDDDDxxd), ostatni maraton na kołowca, E25 za 400 zł w kalendarzu adwentowym, niedawno hucznie wyprawione urodziny – tak, te na których gracze mieli okazję zrobić prezent Whoregaymingowi, nie na odwrót xD
Ty pewnie oprócz tego, że jesteś bystry niczym woda w klozecie, również masz świetną pamięć: możesz z pamięci wklepać numer karty płatniczej w ich sklepie. Przez takich jak Ty WG dalej będzie traktować graczy w sposób jaki widać powyżej.

Anonimowo

Wstaw więcej x i d bo nikt nie zrozumie gimbusiarskiego tekstu. I umyj ekran bo chyba go zaplułeś.

hatfu!

Wiesz, najczęściej od plebsu wyzywa właśnie plebs, żeby się dowartościować … Wszyscy cwani sprzed monitora, w realu podczas rewolucji będziecie płakać jak dzieci i błagać o życie, ścierwo.

Anonimowo

o 11:10 juz tylko jeden dzialal ale nie pamietam ktory nie chce mi sie zastanawiac bo nie dosc ze lipne te nagrody to limit dali na kody takie ze no ile osob aktywowalo wszystkie kody z PL z 4? xD wszystkiego najlepszego WG i tez pustego jaja zycze

luk

w tyłek se wsadzcie limitowane kody

xd

kody pewnie dochodza na samym koncu do polski, na stronie niemieckiej juz dawno byly

KubaM15

1 działa ,bo 2 nie jest w całości

Pan_Nikt

Żaden nie działa ale dziadostwo

KubaM15

Działa 1

hahahahahah

Wiecie ile dali tych kodów 100,1000 ?

ahhahah

Gdzie schowali to jajo na premium konto bo tego nie znalazłem???Reszta kodów aktywowana pomyślnie.

czolgista69_3

Lipa totalna szukać jajek po portalu 😆

Lolek

masakra WG już tak leci po kosztach że szkoda słów …. ha ha
Wesołych świąt Ekipo Rykoszetu 😉

Anonimowo

na co te kody skoro i tak nie działają co za nooby

Anonimowo

Trochę głupio, że ledwo po udostępnieniu działał tylko jeden :/

Jorg

LIPA !!!