- Następny post Wersja 1.4.1 – data wprowadzenia
- Poprzedni post Full Ahead – czyli misje na drugi tydzień Marca
-
Odpowiedzi twórców na pytania dotyczące Ultra testu | WoT: Blitz
02:05, 18 stycznia 2025
-
Pierwszy pojazd na aukcje 2025 i nowe pojazdy za żetony Przepustki Bitewne
21:47, 17 stycznia 2025
-
Prosto z Supertestu / World of Tanks
Prosto z Supertestu: Mapy – Fiordy, Ensk, Piaszczysta rzeka
21:37, 16 stycznia 2025
-
Pierwszy pojazd na aukcje 2025 i nowe pojazdy za żetony Przepustki Bitewne
21:47, 17 stycznia 2025
-
Gram_od_Maja mówi:
-
Eleganckie_spodnie mówi:
Facebookowa Grupa Wot
Facebookowa Grupa WoWs
War Thunder na Facebooku
rykoszet.info
100 User(s) Online
Join Server
Wyjebcie kołowce, to będzie git.
a gdzie zielone dla campy od poludnia? kombinują aż przekombinują z tego co widze to co było średkiem jest teraz na południu a wiekszy skrawek północy pokazany pewno by nawciskac te swoje ich pomniki i inne pierdoly
Dolny Cap ma przewagę – jest chroniony budynkiem. Górny Cap jest na otwartej przestrzeni więc łatwiej jest decapować.
Ale dobrze że zmieniają tą mapę – bo aktualnie jest badziewna
dodatkowo z górnego kapa taki type 5 czy inny powolny zanim się dotoczy do miasta będzie już obity przez wszystkie szybkie lighty czy tdki
A zauważyłeś że przy północnym capie jest sporo zielonego, ciężko decapować coś czego się nie widzi. Zresztą w mieście między domkami też sporo drzewek nawciskali, tak by radzieckie MT miały gdzie się ukrywać.
Widać że przenieśli ją bardziej do góry, bo część mapy jest taka sama, a budynek co jest w capie na górnej bazie w mapie z gry jest teraz na środku. Lepiej to wygląda, przynajmniej ta durna rzeka nie rozdziela mapy na pół, a i mordor nie jest tak ciasny, plus lewa strona nie wygląda jak obecna, że się tylko utyka.