Marzenia czołgisty. Nowa mechanika uszkodzeń
Prosto z polskiego kanału World of Tanks na YouTube. Przyjemnego oglądania! 😉
Dzisiaj poruszymy temat mechaniki uszkodzeń w World of Tanks. Niektórzy woleliby pewnie, żeby w ogóle nie było punktów uszkodzeń, niszczenia modułów i tak dalej. Spróbujmy więc podyskutować i wymyślić coś innego! Uwaga! Przedstawiony w filmiku system, szczególnie w swojej najbardziej hardkorowej odmianie, podchodzi do realizmu dość swobodnie. Miłego oglądania!
no tak pewnie chcą wiedzieć czy to dobry pomysł i czy warto nad nim pracować.
Na dzień dzisiejszy grafika już i tak dobra nie jest najważniejsza , najpierw niech popracują nad systemem losowania graczy .Poza tym jest dużo graczy grających na słabym sprzęcie .
Ogólnie lepiej by zrobili gdyby się skoncentrowali na wydajności [szybkość odtwarzania] przy zachowaniu tak samo dobrej jakości grafiki, teraz i to nie zupełnie z powodu sprzętu czasem zdarzają się lekkie ściny np. gdy oddaje strzał i to już jest wkurzające.
Zaraz będzie placz, teorie spiskowe i nagonka na koniec finansowania wot XD ogarnijcie sie niektorzy bo to tylko gra i trzeba podchodzic.z dystansem placzki cebulaczki
wiekszosc komentarzy ponizej na temat wiec to takie ,cebulaczki, jak Ty sieja najwieksza gownoburze, ogarnij sie
Myślę, że większość pomysłów z tego filmiku jest naprawdę dobra. Zwłaszcza te z włazami, że można zrobić tylko X obrażeń przez strzelanie we właz dowódcy i ten o strzelaniu kilka razy w jedno miejsce by w końcu przebić. Wprowadziłoby to trochę realizmu, nie niszcząc dotychczasowego kształtu rozgrywki, który jest według mnie powodem, dla którego gracze wybierają wota zamiast WT czy innych gier
Tyle do powiedzenia mam o tym gównie i żadne nowe mechaniki nie sprawią że będzie to lepsza gra. CRAP nic więcej! Nara błazny myślące że w tej grze znaczenie mają wasze umiejętności. BUAHAHAHAHA nawet was szczują tym czego nie potrafią dodać do gry, jakie to żałosne!
Ironicznie, mechanika kamuflażu („znikania”) wprowadza o wiele bardziej rozbudowaną rozgrywkę i twoje umiejętności liczą się znacznie bardziej niż gdyby jej nie było. Zostawanie niewykrytym i granie na poziomie biorąc pod uwagę tą mechanikę wymaga całkiem sporego doświadczenia jeśli chodzi o pozycjonowanie na mapach i takie rzeczy jak oddalanie się od krzaka zanim strzelisz.
Kiedy wyeliminujesz tą mechanikę i postawisz na realizm to zostajesz z takim „CRAPEM” jak WT kilka lat temu (oczywiście to tylko moja opinia). Nawet oni zrezygnowali i dodali mechanikę kamuflażu bo bez niej gra jest po prostu nudna i przewidywalna.
Większość osób, która narzeka na „niewidzialne czołgi” po prostu nie rozumie jak działa ta mechanika lub nie ma dość doświadczenia i umiejętności.
TA urozmaicenie rozgrywki xD typowy naiwniak, raczej kolejna mechanika do kontrolowania wyników … matko to niewiarygodne jak WOTowcy mają mózgi wyprane …
Łojezu! Dzięki tobie przejrzałem na oczy 👀! Prowadź mnie mistrzu! Ukaż mi tajniki ustawianych bitew! Chcę dowodów! Proszę naucz mnie tego!
Ta tak jak nie ma znikających pocisków wcale 😉 Dla was jest już za późno i nie zamierzam nikogo nawracać, ludzie którzy to widzą po prostu przestają w to grać i muszę Cię zmartwić ale jest więcej ludzi którzy walnęli to i nie wracają niż tych co zostali. Diagramy mówią same za siebie jaka jest rzeczywistość. Jeszcze trochę i będziecie grali z botami. Kto wie czy już nie gracie…
Ta firma jest niesamowita, nie przestaje mnie zadziwiać! <3 Zamiast poprawienia mechanik i grafiki gry robią o tym turbo-śmieszkowo-heheszkowy filmik na Youtube'a pokazując graczom, czego to fajnego nie dodadzą do gry, po czym pójdą szykować kolejny czołg premium XD Jak długo będziecie ich finansować?
Zdecydowanie pomysł nie przypadł mi do gustu. Gra za bardzo przypominałaby War Thundera. Nie po to gram w World of Tanks, aby za chwilę grać w grę bliźniaczo podobną do WT … Zbyt wiele by to namieszało na polu bitwy. Strzelanie kilka razy w 1 punkt? Kto byłby w stanie to zrobić? Żaden przeciwnik nie będzie stał nieruchomo i umożliwiał nam bezkarne bawienie się z nim …
Jestem za. Oczywiście nie całość bo nie chcemy by WOT wyglądał jak WT, ale kilka funkcjonalności, jak np włazy było by super. BTW T110E5 wymaga wzmocnienia włazu. To co zrobili z nim to mocna przesada. Z popularnego czołgu stał się eksponatem w garażu
Po wymaganiach na marki E5 widać ile jest wart. Większość graczy może wbic nim 3 marki grając stopami. Ten właz powinien zostać znacznie zmniejszony, jakie szansę ma E5 przy S.C, 5A, 113 czy Chieftainie o reszcie nie mówiąc.
Przecież 5A jest wykonany w całości z papieru ryżowego. Oprócz frontu wieży nie ma miejsca w które tego czołgu nie da się przebić zwykłą amunicją, a jego włazy na wieży są tak cienkie, że wystarczy się o nie otrzeć pociskiem żeby była penetracja. Porównujesz dwa całkowicie odmienne czołgi. 5A ma tylko bardzo dobry dpm, alfę i mobilność dlatego dobrze się sprawdza na cw. Na randomy to 1000x bardziej wolałbym E5 albo jakikolwiek inny czołg ciężki.