Aktualizacja 1.4.1: Losowe nagrody, schematy i wygląd załogi

Tym razem więcej szczegółów na temat nadchodzących zmian. Miłej lektury 😉


Wiosna za pasem i wraz z nowym sezonem nadchodzą nowości w World of Tanks! W najnowszej aktualizacji 1.4.1 wprowadzamy dla Was specjalne prezenty zwane „losowymi nagrodami” oraz nowe przedmioty w grze: schematy. Dodatkowo wprowadzimy możliwość personalizacji załogi – wygląd załogi.

No dobrze, przejdźmy do sedna.

Losowe nagrody

W aktualizacji 1.4.1 wprowadzamy „losowe nagrody”. Jak pewnie zgadliście, będą się one pojawiać z pewnym prawdopodobieństwem podczas gry pojazdami poziomów V-X. Będą przyznawane za dobrą efektywność w bitwie, a zatem im efektywniejsze przeprowadzacie akcje lub im wyżej klasyfikujecie się w swojej drużynie pod względem zdobytego doświadczenia (najlepsza trójka, piątka itd.), tym większe prawdopodobieństwo, że zdobędziecie losową nagrodę. Po każdej bitwie, w której mogliście, ale nie zdobyliście losowej nagrody, prawdopodobieństwo jej otrzymania w następnej bitwie rośnie.

No dobrze, ale czym dokładnie są losowe nagrody?

W uznaniu Waszej efektywności w bitwie możecie otrzymać:

  • materiały eksploatacyjne,
  • kredyty,
  • obligacje,
  • schematy
  • i inne przedmioty.
Ważne: częstotliwość i zawartość zdobywanych nagród losowych nie jest jeszcze sfinalizowana w teście publicznym. Po wprowadzeniu aktualizacji na główny serwer zmienimy te parametry. Teraz głównym celem jest przetestowanie tej nowej funkcjonalności i wysłuchanie Waszych opinii.

W garażu pojawi się specjalny „wskaźnik prawdopodobieństwa”, wyświetlający szansę zdobycia losowej nagrody. Zostanie on zaimplementowany jako specjalna ikona z trzema stopniami, a każdy z nich będzie pokazywał prawdopodobieństwo otrzymania nagrody w kolejnych bitwach. Gdy otrzymacie losową nagrodę, wskaźnik zostaje wyzerowany i wszystko rozpoczyna się od początku.

Prawdopodobieństwo otrzymania losowych nagród zależy nie tylko od Waszej skuteczności, ale również od zachowania wobec sojuszników na polu bitwy. Jeśli łamiecie zasady gry, to prawdopodobieństwo otrzymania losowych nagród w danej bitwie nie będzie wzrastać.

Istnieją dwa rodzaje losowych nagród: mała i duża. Pierwsze cztery nagrody, które otrzymacie, będą małe, a piąta będzie duża i, oczywiście, zawartość dużej nagrody będzie cenniejsza.

Pamiętajcie: losowe nagrody nie kumulują się i są otwierane zaraz po ich otrzymaniu (pod koniec bitwy).

A teraz coś fajnego – czym są te schematy, które będziemy rozdawać? Przyjrzyjmy się szczegółom.  

Schematy

Uwaga: Jest to krótki przegląd. Wkrótce zostanie opublikowany dedykowany artykuł, w którym szczegółowo opiszemy tę nową funkcjonalność.

Schematy to specjalne przedmioty, które można zdobyć jako losową nagrodę, a które można wykorzystać, by otrzymać zniżki przy badaniu nowych czołgów.

Im wyższy poziom pojazdu, tym z większej liczby schematów się składa, a z każdym otrzymanym schematem wzrasta wysokość zniżki. Oznacza to, że jeśli zbierzecie wszystkie schematy danego czołgu, otrzymacie 100% PD zniżki na cenę zbadania tego pojazdu.

Schematy można zdobyć tylko jako losowe nagrody. Nie można ich kupić za kredyty, złoto ani pieniądze.

Nie trzeba zebrać wszystkich schematów, aby z nich skorzystać, ale im więcej ich macie, tym większą zniżkę otrzymacie.

Schematy będą pojawiać się losowo i są dostępne dla pojazdów z wszystkich gałęzi i narodowości od poziomu II do X, w tym dla pojazdów, które już zbadaliście. Aby ułatwić Wam śledzenie liczby zebranych schematów, wprowadzimy specjalny pasek postępu, podzielony na sekcje. Zdobycie schematu spowoduje wypełnienie odpowiedniej sekcji.

Jeśli zdobędziecie schemat dla pojazdu, dla którego wszystkie wymagane schematy już zostały zebrane, lub takiego, który już zbadaliście, zostanie on zamieniony w schemat „narodowy” lub „uniwersalny”. Schematy narodowe pasują do dowolnego czołgu danego kraju (na przykład jeśli otrzymacie schemat narodowy dla Francji, może zostać użyty na dowolnym pojeździe we francuskim drzewie technologicznym), a uniwersalne pasują do dowolnego pojazdu dowolnego kraju.

Planujemy również wprowadzenie możliwości zamiany schematów, których nie potrzebujecie na te, których poszukujecie. Pamiętajcie jednak, że wymienić można tylko „narodowe” i „uniwersalne” schematy, a nie te, które otrzymaliście dla konkretnego czołgu. O posiadanych zniżkach na niektóre pojazdy możecie się dowiedzieć w zakładce Badania.

Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.

Pamiętajcie:Zniżki dotyczą kosztu zbadania pojazdu, ale nie jego modułów!

Szczegóły dotyczące schematów i przyszłości tej funkcjonalnością znajdziecie w specjalnym artykule, który pojawi się później. Bądźcie czujni!

Wygląd załogi

Kolejną ważną funkcjonalnością nadchodzącej aktualizacji jest nowy rodzaj personalizacji, wygląd załogi. Dzięki niej będziecie mogli tymczasowo zamienić załogi swoich pojazdów na postaci historyczne lub wymyślne, fajne lub nawet nieco dziwaczne.

Pierwsze trzy zmiany wyglądu załogi dostaniecie na swoje konta za darmo wraz z nadchodzącą aktualizacją i tak jak w przypadku schematów, więcej zmian wyglądu załogi będzie dostępnych w losowych nagrodach, które zdobędziecie.

Planujemy wprowadzenie memów i śmiesznych postaci, którymi będziecie mogli zastępować członków załogi bez ograniczeń związanych z klasą lub narodowością pojazdu. Niemniej jednak zmiana wyglądu załogi na postacie historyczne będzie ograniczona ze względu na narodowość i specjalizację członka załogi. Zmiany wyglądu załogi będą dostępne tylko w dużych losowych nagrodach.

Wszystkie regiony będą miały swoje własne zestawy zmian wyglądu załogi z określonymi danymi (awatarem/fotografią, imieniem i nazwiskiem).

Każdą zmianę wyglądu załogi możecie zastosować tylko do jednego członka załogi i będziecie musieli ją usunąć przed wykorzystaniem na innym załogancie. Zarówno zastosowanie, jak i wycofanie zmiany wyglądu załogi są darmowe, a niewykorzystane zmiany wyglądu będą przechowywane w Waszych aktach osobowych.

Aby zmienić wygląd załogi, należy przejść do akt osobowych członka załogi i ręcznie wybrać odpowiedni wygląd.

Ź: Portal EU

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

16 komentarzy

  1. Anonim pisze:

    Niech się zajmą teksturami ,znikającymi pociskami,zlikwidują ogłuszenie w artach(najlepiej by je ******** z gry),NIECH ZABLOKUJĄ W GRYWANIE MODÓW TYM BY ZABLOKOWALI CHITERÓW. A nie jakimiś nie potrzebnymi nikomu gównem sie zajmuja debile.

    • Cinkciarz pisze:

      A co z osobami które korzystają z modów w żeby w ogóle grać np. mój znajomy ma wade wzroku dość poważną i celownik z gry jest zwyczajnie nie czytelny dla niego i korzysta ze zmodyfikowanego celownika. Takich osób pewnie jest o wiele więcej, Co do mechaniki ogłuszania jest ciekawa i jak dla mnie o wiele lepsze od one-shot’ów, tym bardziej jak masz w miarę ogarniętą drużynę która to wykorzysta to że pojazd jest ogłuszony. Co do znikających pocisków i tekstur to zgadzam się nad tym powinni popracować, ale weź pod uwagę ilość możliwych konfiguracji sprzętu PC, trochę ciężko będzie zoptymalizować grę żeby nawet na ziemniaku działała dobrze.

  2. Tomasz Jacykuòw pisze:

    Ale syf zamiast normalnej i relnie wyglądającej załogi będą te dziwadła. No cóż ale w dzisiejszym świecie pod egidą UE i globalizacji trzeba się wyróżniać i najłatwiej zabłysnąć głupotą czy czymś dziwnym. Pozdrawiam Tomasz Jacykuòw czy jakoś tak

    • nnjuy7t6 pisze:

      Przecież to ty idioto będziesz mógł wybierać spośród dostępnych skinów załogantów. Co sobie wybierzesz w SWOIM garażu to będziesz miał. Oprócz „krabów” będziesz miał dostęp z tego co widzę do bardziej realnych aczkolwiek atrakcyjnych skinów załogantów.
      Kretyn…

  3. Lubię Bociany Te Fajne Ryby pisze:

    ********* zmiany wreszcie

  4. Frachu pisze:

    Nawet jeśli większość jest kopiowana ze strony WG to według mnie tutaj to i tak wygląda lepiej i czytelniej

  5. Kosa pisze:

    jeszcze tylko pokemonów w tej grze brakuje

  6. Taktyczny Bekon pisze:

    Off-topic: Dzięki Bin4r że poświęcasz swój czas na pisanie wszystkich tych newsów i artykułów. Widok nowego wpisu codziennie wywołuje uśmiech na mojej gębie 😉

  7. Anonim pisze:

    Ciekawe jak to bedzie wygladac ze shematami. Gram dajmy na to isem 3, to bedzie mi losowac do jego nastepcow? czy ogolnie do czolgow z drzewka? No i na grze premka ciekawe jak to rozwiaza…

    • Anonim pisze:

      Schematami*. C mi zjadlo:(

      • C/H pisze:

        Raczej bym się spodziewał że losowo II-X tier i to nie kraju a wszystkich 😀 A co do premek – przecież to taka sama sytuacja jak z normalnymi czołgami, tyle tylko, że prawdopodobnie dostaniesz schemat tylko na pojazd którym jeździsz lub „drzewkowe”. 99% a nawet mógłbym napisać 100, ze wg nie pozwoli sobie na zdobycie premki „za darmo”, no druga sprawa że nie mozna jej przecież zdobyć za expa a tylko kupić za hajs/gold 🙂 W zasadzie wątpie żeby były dawane schematy nawet na czołg którym się jeździ, a tylko na zwykłe drzewko.

        • Anonim pisze:

          Nie nie. Chodzilo mi o sytuacje , gdy gram premka. Jak by to rozwiazali. Ja bym sie osobiscie sklanial ku temu, ze jak juz beda losowe schematy to na czolg danej nacji ktora akurat gralem.

  8. Eberhard Mock pisze:

    Tak, tego nam właśnie trzeba: załogantów-memy. To ja na początek poproszę Kwaśniewskiego lub Peszkę, będą pasować do ruskich tanków ze względu na zamiłowanie do odpowiednich trunków.

  9. Anonim pisze:

    coraz bardziej obawiam się że pewnego razu odpalę WoTa i zobaczę w nim Blitzcranka …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.