Oferta specjalna: zniżki na Walentynki

Prosto z portalu WoT 😉


Od 14 do 18 lutego do godziny 6:00 ruszajcie do bitwy z Waszą drugą, pancerną połówką i korzystajcie z większego bonusu za zwycięstwa oraz z 50% zniżki na wyposażenie, przedmioty personalizacji i materiały eksploatacyjne!

Nie zapomnijcie także dodać te urocze czołgi do Waszego garażu, gdyż będą tańsze o 75% podczas wydarzenia:

  • Valentine II, zaskakująco mocny czołg lekki z szybkostrzelnym działem.
  • Matilda Black Prince, jeden z wariantów słynnego czołgu, wyposażony w większą armatę.
  • Matilda IV, radziecka wersja wytrzymałego brytyjskiego klasyka.
Zniżki na Walentynki
  • PD x4 za pierwsze zwycięstwo dnia;
  • Lepszy kurs wymiany: 1 wolny PD = 10 PD załogi;
  • 50% zniżki na standardowe wyposażenie;
  • 50% zniżki w złocie na przedmioty personalizacji;
  • 50% zniżki na materiały eksploatacyjne.

Walentynkowe łupy

Nagrody

  •   5x Czekolada
  •  1x Rezerwa osobista: +200% wolnych PD przez 1 godzinę

Cele

  • Rozegrajcie 3 bitwy.
  • Bitwa jest zaliczana na poczet postępów, gdy znajdziecie się w pierwszej dziesiątce graczy w drużynie pod względem zdobytego bazowego doświadczenia.

Ograniczenia

  • Tylko bitwy losowe i Linia frontu
  • Tylko pojazdy poziomów IV–X.
  • Raz dziennie.

Ź: Portal EU

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

guest
25 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
taki jedyny wyjątkowy

No i fajnie 🙂

lissior

Ogólnie jest opcja, że pojawią się jakieś ciekawe VIII tiery do kupienia, czy to pewne, że nic więcej nie będzie niż to co podano tutaj?

NSX

z roku na rok coraz gorzej, wcześniej były proste martony i można było wygrać jakieś tanie premki (do kolekcji bo do grania to one się nie nadają).

a dziś ŁASKAWE wuge daje 5 czekolad. żenada

Piniok

Żeby Ci elektrolity wyrównać, bo już ta gra ci mózg sprała

...

I po co odpowiadasz takim idiotyzmem, człowieku.
Proszę, zastanów się czasami zanim coś napiszesz.

Imperceptible

Bo sam sie o to prosisz. Sprawdz lepiej temat zanim zaczniesz wylewac swoje zale.

edward

ziomek możesz dostać 2 premki ósemki za darmo wystarczy tylko grać kilka dni w miesiącu a jeszcze pewnie jakieś maratony będą więc zamknij *****

NSX

chyba ci rozum wysuszyło. kilka w dni w miesiącu? lol

żeby dostać te nędzne tenki trza no-life’ić po 5h dziennie.

może to dla ciebie jest normalne, ale wyobraź sobie że nie każdy jest na tyle niedorozwięnty że grać w to coś po kilka godzin

boś ty taki

jak grasz tak slabo to sie nie dziwie XD
wystarcza 2h dziennie, tylko trzeba dobre ranki wbijac 😛

dastrs

Po 5h dziennie? Ze co ***** XD Jak ja liczylem to wyszlo mi zdecydowanie mniej. Chyba ze nic w bitwach nie robisz to wtedy to mozliwe

pytający

co lepsze Matilda IV czy Matilda Black Prince ?

Anonimowo

Bardzo trudno ocenić. Szczególnie w dzisiejszym Wocie pełnym szybkich wyścigówek i szybkich bitew.
BP jest bardzo zamulona max prędkość to chyba 23km/h ale bardzo szybko strzela i ma dobrą penetracje na AP.

Rosyjska demonem prędkości nie jest 25km/h ale jest zrywniejsza niż BP i ten swój max jedzie. Natomiast działo niedomaga. Ale za to ma dziwny pancerz. Jako że jest “rosyjska”, to towarzysze pokryli ją dinginium 😛

Gdybym dziś miał się zdecydować na jedną z nich, to kurka wodna, chyba bym nie umiał wybrać.

presti(r)ż

dzięki

XD

Czołgi dla masochistów raczej, jak chcesz coś to weź Valentine II, bo ma MM +0. Bitwy na samych 4 są raczej rzadsze, przez co często spotykasz 3 gdzie pancerz dobrze się sprawuje.

krecior

Ja mam BP i uważam, że jest dobra – ma pancerz, który wystarcza nawet na VI, działo z dużą peną na goldzie i dobrym DPM, oraz aż 610HP, czyli prawie tyle, ile czołg ciężki

Anonimowo

Dawno temu, drogie dzieci, podczas takiej promocji można było kupić po 10 sztuk każdej Matyldy i Walentyny i nakosić za rekompensaty złota jak głupi siana. 😛

SPioN

Dużo siana nakosiłeś?

Anonimowo

Dużo golda. Siano zostawiam tym innym 😛

Anonimowo

Rzeczywiscie, odrobine nawet wystaje :p

Kurka

Niestety ale nie będzie takowych zniżek. Pozdrawiam, Kurka.

R4ptowny

hehe ;p

R4ptowny

kurka czy ja się doczekam w końcu zniżek na pojazdy premium za złoto ? ..

Gogol

A skąd kurka ma wiedzieć?

Anonimowo

Tak kiedyś się doczekasz, nie ma za co xd

Imperceptible

Przestrzegaj BHP to doczekasz :p