Poprawki systemu doboru graczy: kolejne kroki

Uzupe艂nienie do wcze艣niej opublikowanego filmiku. Mi艂ej lektury! 馃槈


W grudniu ubieg艂ego roku wspominali艣my, 偶e 2019 b臋dzie wa偶nym rokiem dla mechanizmu losuj膮cego. I to prawda, bo przygotowali艣my par臋 sporych zmian w jego bie偶膮cej strukturze. Aby pokaza膰 Wam pe艂niejszy obraz, zacznijmy jednak od przegl膮du ewolucji systemu oraz om贸wienia jego obecnie najwi臋kszych problem贸w.

Kr贸tki przegl膮d

System doboru to jeden z najwa偶niejszych sk艂adnik贸w gry i istnieje w niej od samego pocz膮tku. Analizuje pojazdy, kt贸re gracze wybieraj膮 do bitwy i uk艂ada dru偶yny. Dodatkowo system doboru spe艂nia kilka wa偶nych zada艅, takich jak:

  • dobieranie dru偶yn o por贸wnywalnych sk艂adach i sile,
  • dobieranie r贸偶nych typ贸w pojazd贸w do ka偶dej bitwy,
  • zapewnianie r贸偶norodno艣ci map.

G艂贸wnym celem mechanizmu doboru jest wys艂anie Was do bitwy tak szybko, jak to mo偶liwe. W 2010 to zadanie by艂o o wiele 艂atwiejsze, ni偶 dzisiaj. By艂o wtedy o wiele mniej graczy, w szczeg贸lno艣ci na poziomach IX i X, i w grze znajdowa艂y si臋 tylko 3 kraje. By艂o te偶 znacznie mniej czo艂g贸w, ni偶 jest dzi艣. Aby skr贸ci膰 czas oczekiwania, system m贸g艂 posy艂a膰 do bitwy pojazdy r贸偶ni膮ce si臋 5 poziomami, a wi臋c pojazdy VI i X poziomu cz臋sto trafia艂y do tej samej bitwy. Oczywi艣cie dzisiaj to mo偶e wydawa膰 si臋 Wam nieco dziwne.

Z biegiem czasu napotkali艣my narastaj膮ce problemy, kt贸rych system po prostu nie by艂 w stanie rozwi膮za膰, bo jeszcze nie mia艂 do tego odpowiednich narz臋dzi. Tymi problemami by艂y:

  • Brak ogranicze艅 liczby pojazd贸w w jednej dru偶ynie pod wzgl臋dem ich klasy.
  • Tzw. 鈥瀙lutony-pora偶ki鈥, sk艂adaj膮ce si臋 z pojazd贸w r贸偶ni膮cych si臋 o wi臋cej ni偶 3 poziomy,
  • Ma艂o przeciwnik贸w w bitwie tego samego poziomu, co Wasz. Na przyk艂ad w bitwie w dru偶ynie przeciwnej mog艂o by膰 13 pojazd贸w X poziomu, ale tylko 2 poziomu VIII. Po prostu mo偶na by艂o trafi膰 na dru偶yn臋, w kt贸rej nie b臋dzie realnych szans na znalezienie odpowiedniego przeciwnika.

Aby rozwi膮za膰 te problemy, musieli艣my ca艂kowicie przebudowa膰 system doboru i stworzy膰 ca艂kowicie now膮 architektur臋.

Aktualizacja 9.18 i system szablon贸w

W 2017 aktualizacja 9.18 zosta艂a zaprojektowana tak, by rozwi膮za膰 te problemy i poprawi膰 komfort graczy w bitwie. Wprowadzili艣my pewne ograniczenia: plutony mog艂y sk艂ada膰 si臋 tylko z pojazd贸w tego samego poziomu, a liczb臋 artylerii ograniczyli艣my do 3 na dru偶yn臋. Ale najwa偶niejsz膮 nowo艣ci膮 w wersji 9.18 by艂 system szablon贸w. Szablony (g艂贸wne z nich to 3-5-7 oraz 5-10) pozostaj膮 w u偶yciu do dzisiaj.

Og贸lnie gra sta艂a si臋 zupe艂nie inna. Z drugiej strony, po publikacji aktualizacji 9.18 przegapili艣my jeden wa偶ny aspekt naszej gry: kolejk臋.

Czym jest kolejka?

Kolejka reprezentuje list臋 pojazd贸w, uzupe艂nian膮 zgodnie z wyborami graczy. Gdy wybieracie czo艂g do bitwy, od razu trafiacie do kolejki.

Aby to wyja艣ni膰, wyobra藕cie sobie, 偶e kolejka to du偶a poczekalnia. Gromadzi ona pojazdy, kt贸re czekaj膮, a偶 system doboru po艣le ich do bitwy. Ma to miejsce, gdy zbierze si臋 wystarczaj膮ca liczba pojazd贸w odpowiednich poziom贸w.

Czas sp臋dzony w kolejce zale偶y od liczby graczy w kolejce i poziom贸w pojazd贸w, kt贸re wybrali. System doboru wybiera r贸wnie偶 szablon, odpowiednio sortuje r贸偶ne klasy pojazd贸w i wybiera losow膮 map臋.

Wa偶na uwaga

Przed publikacj膮 aktualizacji 9.18 pojazdy X poziomu by艂y czterokrotnie rzadsze, ni偶 pojazdy poziomu VIII. Dlatego te偶 klasyczny szablon 3-5-7, kt贸ry wszyscy dobrze znamy, okaza艂 si臋 efektywny w rozwi膮zywaniu kolejki.

Nowe wyzwania

Niemniej jednak w przeci膮gu ostatnich dw贸ch lat liczby pojazd贸w r贸偶nych typ贸w znacz膮co si臋 zmieni艂y. Teraz pojazdy X poziomu s膮 ledwo dwukrotnie rzadsze ni偶 VIII; liczba pojazd贸w IX poziom贸w r贸wnie偶 znacz膮co wzros艂a.

Jednocze艣nie kolejka jest bardzo dynamiczna i zmienia si臋 niemal偶e co sekund臋. Nie jest to wy艂膮cznie skutek naturalnej ewolucji naszej gry; kolejka jest obci膮偶ona dodatkowymi czynniki w grze, takimi jak:

  • bie偶膮ce wydarzenia,
  • wyzwania,
  • oferty specjalne

Naturalna ewolucja kolejki doprowadzi艂a do pojawienia si臋 dw贸ch nowych, powa偶nych problem贸w, z kt贸rymi pr贸bujemy sobie poradzi膰.

  1. Czo艂gi cz臋sto znajduj膮 si臋 na dole listy i musz膮 walczy膰 z przeciwnikami wy偶szych poziom贸w, co nie zawsze jest przyjemne. Dotyczy to w szczeg贸lno艣ci pojazd贸w VI i VIII poziomu.
  2. Gracze posiadaj膮cy preferencyjne pojazdy premium rozgrywaj膮 wi臋kszo艣膰 swoich bitew przeciwko pojazdom na poziomie o jeden wy偶szym, w szablonie 5-10 i rzadko trafiaj膮 w zestawienie z pojazdami swojego poziomu lub ni偶szego o jeden. W rezultacie wszelkie zalety preferencyjnego doboru zostaj膮 wyeliminowane.

Szablony w aktualnym systemie doboru s膮 sztywne, wi臋c nie mog膮 si臋 szybko adaptowa膰 do rozbudowuj膮cych si臋 kolejek, kt贸re s膮 przyczyn膮 tych problem贸w. W rezultacie wiele graczy dzisiaj trafia na d贸艂 listy, co jest najwa偶niejsz膮 rzecz膮, kt贸r膮 chcemy zmieni膰.

Chcieliby艣my tak偶e zmniejszy膰 liczb臋 bitew z pojazdami wy偶szych poziom贸w i zwi臋kszy膰 liczb臋 bitew z czo艂gami tego samego i o jeden ni偶szego poziomu.

Jak chcemy to osi膮gn膮膰?

Aby osi膮gn膮膰 te cele, mamy w planach wprowadzenie dynamicznych szablon贸w zar贸wno dla dwu-, jak i trzypoziomowych bitew. W przysz艂o艣ci mog膮 pojawia膰 si臋 nast臋puj膮ce szablony:

  • 7-8, 6-9, 5-10 oraz 4-11 dla bitew dwupoziomowych,
  • 4-5-6, 4-4-7 a nawet 5-5-5 dla bitew trzypoziomowych.
  • Mo偶liwe s膮 r贸wnie偶 inne szablony.

Uwaga: Format bitwy 5-5-5 mo偶e nie by膰 optymalny dla tych, kt贸rzy znajd膮 si臋 na dole listy. Niemniej jednak, dzi臋ki wprowadzeniu tego szablonu wszyscy gracze b臋d膮 mieli mniejsz膮 szans臋 trafi膰 na d贸艂 listy. Zmniejszy to r贸wnie偶 liczb臋 bitew, w kt贸rych b臋dzie mo偶na spotka膰 przeciwnika o dwa poziomy silniejszego.

Nowy system doboru b臋dzie m贸g艂 wybiera膰 r贸偶ne szablony dla pojazd贸w r贸偶nych poziom贸w tak, by utrzyma膰 r贸wnowag臋 w systemie. Jednocze艣nie system b臋dzie m贸g艂 szybko adaptowa膰 si臋 do aktualnej sytuacji w kolejce, bior膮c pod uwag臋 wiele czynnik贸w. Wyb贸r konkretnego szablonu b臋dzie dokonany na podstawie liczby czo艂g贸w w kolejce oraz ich poziom贸w, zobaczcie sami!

Mechanizm doboru dru偶yn

*Uwaga: Na wykresie podane s膮 dane przekrojowe dla konkretnego dnia (11 grudnia 2018). Sytuacja mo偶e by膰 r贸偶na w innych dniach, w zale偶no艣ci od struktury kolejki.

Po wprowadzeniu zaktualizowanego systemu doboru czas oczekiwania mo偶e nieznacznie si臋 wyd艂u偶y膰, ale komfort ka偶dej bitwy powinien si臋 poprawi膰. Czas oczekiwania b臋dzie zale偶a艂 od aktualnej sytuacji w kolejce.

Plany na blisk膮 przysz艂o艣膰

Techniczna cz臋艣膰 architektury przesz艂a testy. W nieodleg艂ej przysz艂o艣ci, po pewnych dodatkowych poprawkach i ulepszeniach uruchomimy nowy system doboru na g艂贸wnych serwerach.

Przede wszystkim sprawdzimy stabilno艣膰 i odporno艣膰 nowego systemu w rzeczywistych warunkach na serwerze oraz zbierzemy realne dane dotycz膮ce dystrybucji czo艂g贸w w bitwach. Oczywi艣cie wprowadzimy te偶 ostateczne poprawki do ustawie艅 szablon贸w.

Po zako艅czeniu test贸w dok艂adnie przeanalizujemy uzyskane rezultaty i Wasze opinie. Je艣li upewnimy si臋, 偶e nowy system doboru poprawia jako艣膰 bitew, uruchomimy go na innych serwerach na ca艂ym 艣wiecie.

艢led藕cie wiadomo艣ci i we藕cie udzia艂 w testowaniu nowego systemu! Razem mo偶emy sprawi膰, 偶e gra b臋dzie dawa艂a jeszcze wi臋cej przyjemno艣ci. Dajcie nam zna膰, kt贸rych szablon贸w oczekujecie najbardziej.

殴: Portal EU

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, 偶e wi臋kszo艣膰 graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra b臋dzie bardziej taktyczna i przemy艣lana. Trudniejsza, ale mniej irytuj膮ca 鈥 a przez to bardziej satysfakcjonuj膮ca. Postawmy na miodno艣膰!

guest
35 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
q

food for though: strzaly z amunicji premium nie wliczaja sie do wn8 馃榾 co wy na to ?:D

Obiektywny

Po co statystyki? Nie b臋dzie statystyk nie b臋dzie problemu i wszyscy b臋d膮 spali spokojnie.

Mi

Wali膰 te tiery. Fiolet na VIII porobi te ma艂py na X. System losuj膮cy powinien bra膰 pod uwag臋 np. wn8 czy klasyfikacj臋 osobist膮. G贸wno zmieni ten nowy mm.

Jurek

Jakim cudem chcesz mie膰 mm wed艂ug wn8, skoro to nie jest statystyka WG, a poza tym co 3 bobek podbija sobie wn8 graj膮c na 2 tierach albo na t67. Koles ma 2000wn8 i 60%WR a na tierach 8-10 jezdzi jak pata艂ach. Ocena osobista sztucznie wyciagana i podbijana na dro偶yn贸wkach i WR na 2tierach. Bardzo rzetelna. Sugerujesz ze mm 8-10 ma byc ustawiony przez statystyki graczy, ciekawe jaki bedzie p艂acz jak Ci co farmili wn8 na 2 beda do bitew tylko z fioletami losowani. A kazdy powyzej 1600 wn8 bedzie czeka艂 30 min na bitw臋, bo tacy gracze stanowi膮 jakies 10% serwera…

Anonimowo

Jak sztucznie nabijal to jego problem. Podzielic zakresem kolorow. Jakies odniesienie jest napewno oceny osobistej do wn8. Czarni, czerwoni jeden koszyk pomaranczowi, zolci drugi, itd. w ten sposob gralo by sie rankedy. 15%najlepszych awansuje 15%najgorszych spada na koniec sezonu. Randomy zostawil bym bez zmian. Tyle tylko, ze gra na nich nic by nie dawala do statow. Ot taka treningowka. Prawdziwe koksy nadal by robily epickie bitwy, a ktos kto sztucznie farmil staty szybko by zostal zweryfikowany. tak samo jak resety czy inne ebaye czy allegto

Kowboj klawiatury

C贸偶 raz w roku powinien by膰 reset statystyk- oceny osobistej i wtedy wida膰 by by艂o graczy kt贸rzy oddali konta rodze艅stwu lub kupione na alledrogo a mm poprawi艂 by si臋 chod藕 troch臋

Anonimowo

Problemem lezy w doborze graczy, a nie czolgow. Bo nie wierze w to, ze przy nowym mm skoncza sie gwalty 15-0, itp. jezeli druzyny nie beda dobierane na mniej wiecej wyrownanym poziomie, to moga i na rzesach stanac, a gracze dalej beda narzekac. I wcale sie im dziwic nie bede.

Mr.Anon

Czy to takie trudne zrobic zeby MM losowa艂 -1 , +1 ??

Colt

To jest odwieczna zagadka tej gry.

Anonimowo

I co wtedy z czolgami z ograniczontm mm? Ograniczamy do 0/-1? Czy ludziom hajs oddajemy?

Anonimowo

A co to za MM p艂acisz? P2W?

Anonimowo

No a za co place przy czolgu z ograniczonym mm? Za to ze mnie losuje +1/-2. Czyli de facto wlasnie za mm

Konopa

Nie graj膮 czo艂gi, tylko gracze… Ja bym skupi艂 si臋 na doborze ludzi

Abeka

Co to za r贸偶nica z艂oto czy nie, tak czy siak X przebije VIII, wi臋c to tylko strata kredyt贸w

Anonimowo

jeszcze ograniczy膰 X strzelanie goldem w VIII i mo偶na gra膰 ;D Nie 偶e p艂acze, bo sam u偶ywam golda, ale irytuj膮ce jest fakt i偶 wystawiam ” superpancerz” mojego czo艂gu na luf臋 X poziomu na goldzie – wiem 偶e statystyki i wgl… Jest w sumie rozwi膮zanie na ograniczenia golda – wystarczy uci膮膰 statystyki dla z艂otej pestki. Sztrza艂 by przebija艂 normalnie, ale nienalicza艂 by trafienia – przebicia, przez co ” kolorowi ” w xvm by na goldzie nie nalicza艂 wn ;]

sonic

X cz臋sto prze艂膮czaj膮 na golda, a i tak nie mog膮 przebi膰 mojej VK 100.01 P. Oczywi艣cie dobrze sk膮towanej i nie pozasuj膮cej weakspot贸w.

Anonimowo

Ograniczcie arty do 1, TD do 3 i LT do 2

vnyutr

I frytki mo偶e do tego?

Y.

Ograniczy膰 to tylko idiot贸w z wn8 poni偶ej 500 i to do 0. Wtedy zabawa by艂aby o niebo lepsza.

taki jedyny wyj膮tkowy

Te偶 mi zabawa … 馃榾

Anonimowo

Yhy yhyyyy.

Jak zrobi膰, 偶eby nie zepsu膰 sobie kontroli nad “losowym” kreowaniem krzywej Zygmunta, czy tam dzwona Gaussa (albo odwrotnie)?…

Obecnie ustawka ma miejsce w momencie wyboru przez gracza czo艂gu w gara偶u. Po wci艣ni臋ciu przycisku bitwa ewentualnie nast臋puje korekta. Wida膰 to wyra藕nie gdy si臋 zwr贸ci uwag臋 na czas jaki up艂ywa miedzy wyborem czo艂gu na karuzeli a jego wy艣wietleniem w gara偶u.
Czo艂gi grindowane, intensywnie grane i solidnie doposa偶one wy艣wietlaj膮 si臋 z du偶o wi臋kszym op贸藕nieniem, ni偶 np takie bez za艂ogi…

Anonimowo

Teorie spiskowe jak na grupie p艂askoziemc贸w xD

Anonimowo

Jakie spiskowe?

Zaniebawem (za oko艂o tydzie艅) twarde fakty w liczbach z bitew z trzech miesi臋cy. Domoro艣li dy偶urni statystycy z klaki b臋d膮 mieli o czym my艣le膰…
A na razie przypomnienie pewnego w膮tku z 15 grudnia:
https://rykoszet.info/2018/12/15/kalendarz-adwentowy-misja-pietnasta/#comment-89104

Anonimowo

czekam na to, dawaj dawaj. rozumiem 偶e eksperyment trwa i rezultaty nadal podobne ? To sie klakierka zdziwi

swoja droga, to system 3-5-7 dzia艂a艂 idealnie zaraz po wprowadzeniu, przez jakie艣 2 tygodnie, do czasu ‘mikro艂atki’ usuwaj膮cej bug zwi膮zany z plutonami a to znaczy 偶e WG ma gotowe rozwi膮zanie dotycz膮ce MM tylko z jaki艣 wzgl臋d贸w nie chce go zastosowa膰

Anonimowo

Tak. Eksperyment trwa i wyniki nadal podobne. 馃檪

Anonimowo

Tak na szybko, na przystawk臋 przed daniem g艂贸wnym proponuj臋 zapozna膰 si臋 z danymi ze zrzutu noobmetera.

comment image

Konkretne liczby, analizy, wykresy, za oko艂o tydzie艅 gdy up艂yn膮 pe艂ne 3 miesi膮ce trwania eksperymentu.
馃檪

A klakiernia to zignoruje. Je艣li fakty nie zgadzaj膮 si臋 klakiersk膮 teori膮 WIARY w uczciwo艣膰 losowa艅 w WoT, to tym gorzej dla fakt贸w 馃榾 馃槢

Anonimowo

To z nupmetera to jest prawdziwe????? z tym WN8???
Nie wierze. Na 100% fotoszop

Anonimowo

Kolego a statystyki za luty na zrzucie ekranowym z gry z “Sali Chwa艂y” b臋d膮 dla Ciebie wiarygodne?
Czy tez fotoszop?

comment image

Anonimowo

Co powiecie na to ?

IS-7
10
2527,42
773
40
40,08% WR
2463,95 WN8
40 bitew +/- 90% bitew z samymi 10 tierami 馃檨

Jakie艣 temu odkry艂em ten czo艂g i go kupi艂em 偶eby zobaczy膰 jak sobie poradz臋 graj膮c IS-7 i rozegra艂em 40 bitew jak wida膰 ca艂kiem spoko mi si臋 gra艂o wn8 na zadowalaj膮cym dla mnie poziomie, jednak m贸j team to jaka艣 jedna wielka patologia, tak si臋 czu艂em w kilkunastu meczach jakby WG do mojego teamu specjalnie rzuci艂o 14-cie bot贸w, czo艂g mimo wszystko sprzeda艂em i wykupi艂em OBJ.277 a oto por贸wnanie:

Obj.277
10
2631.73
769
24
57,28% WR
2637.72 WN8
24 bitwy z czego wi臋kszo艣膰 bitew na topie z 8 i 9 tierami

Dodam 偶e mecze by艂y rozgrywane tego samego dnia bez przerywy, tzn. bez wychodzenia z gry i wchodzenia na nowo.

Nie wiem gdzie tu sens i logika losowa艅, nie wiem dlaczego przy IS-7 takie s艂abe mia艂em WR a na Obj.277 wygrywam wi臋kszo艣膰 bitew trafiam na 偶贸艂tych i zielonych graczy w swoim teamie a i niebiescy si臋 zdarzaj膮 pod wzgl臋dem wn8, a nie czerwonych i pomara艅czowych w przypadku IS-7, jak wbije WZ-111 5A dam zna膰 jakie mia艂em losowania brakuje mi +/- 60k expa

XD

Wiesz co Ci powiem, 偶e jeste艣 kretynem. Te “kilka” bitew to 偶adna pr贸ba, na AMX 50 120 mam win ratio 40%, a robi臋 na bitw臋 3k dmg, 4k wn8. Pech po prostu, jakbym rozegra艂 z tysi膮c bitew to by si臋 zrobi艂o 60% win.

atomowygrzyb

Ty Anonim sam jeste艣 “domoros艂y dy偶urny statystyk” z bo偶ej 艂aski, gdyby艣 nie mia艂 trocin zamiast m贸zgu, to by艣 wiedzia艂, 偶e:
1) nowy czo艂g ma zawsze “grace period” czyli “okres 艂aski”, bodaj偶e pierwsze 20 bitew podczas kt贸rych dostajesz lepsze MM – cz臋艣ciej l膮duje na g贸rze listy, g艂贸wnie po to 偶eby艣 sobie 偶y艂 nie podci膮艂 grinduj膮c stockowe czo艂gi ale te偶 偶eby艣 si臋 oswoi艂 z nowym czo艂giem a nie wpad艂 od razu na g艂臋bok膮 wod臋. Dlatego pierwsze 20 bitewek mo偶esz mie膰 super a kolejne 20 jest jakby kto艣 nagle zdj膮艂 ci za艂og臋 na 75% skilla.
2) pr贸bka 24 bitew jest statystycznie warta tyle co g贸wno, fakt ten dodatkowo nasila mechanizm opisany w punkcie 1. Sam zauwa偶asz “24 z czego wi臋kszo艣膰 na topce” bo pierwsze 20 b臋dziesz mia艂 na topce z powodu patrz punkt 1. A teraz id藕 odrobi膰 lekcje z przyrki bo gimbaza jutro wzywa i przesta艅 dolewa膰 oliwy do ognia ignorantom-idiotom, takim samym jak Ty, na r贸wni z p艂askoziemcami i antyszepionkowcami.

Anonimowo

Sk膮d ty wzi膮艂e艣 te 24 bitwy i na jakiej podstawie s膮dzisz, 偶e przez te trzy miesi膮ce mojego eksperymentu gra艂em NOWYMI czo艂gami?

Religia WG i wiara w uczciwe losowania z g艂臋boko wierz膮cymi wyznawcami robi膮 dok艂adnie to samo co wszystkie inne religie: je艣li wierz膮cy zderzony zostanie z argumentami nie do zbicie, to dostaje amoku, na wzrok i resztki rozumu pada za艣lepienie i nast臋puje atak bez sk艂adu i 艂adu.

Stary Rumpel

@atomowygrzyb

Usiad艂em se przy kawce i spojrza艂em jeszcze raz na Tw贸j “brawurowy” wpis.
Z艂o艣膰 ci臋 wzi臋艂a.
I popieprzy艂o Ci si臋 wszystko. Odpowiedzia艂e艣 na dwa posty na raz. 馃槢
Pomijaj膮c, 偶e w pierwszym zdaniu obrazi艂e艣 mnie (tego od link贸w z zrzutami ekranowymi), a odpowiedzia艂e艣 na post go艣cia, kt贸ry gra艂 ISem-7 i Objectem-277 to jeszcze wszystko dokumentnie Ci si臋 posmyczkowa艂o.

Klakierska WIARA w uczciwo艣膰 losowa艅 do bitew w WoT i bzdety od domoros艂ych forumowych “statystyk贸w” tak Ci臋 za艣lepi艂y, 偶e z w艂asnej nieprzymuszonej woli wylaz艂e艣 na kolejn膮 ofiar臋 demokratycznej i wolnej “ed脫kacji” do kwadratu 馃槢 馃槢 馃槢

Ot贸偶 go艣膰 napisa艂, 偶e IS-7 to jego NOWY czo艂g, zagra艂 nim 40 bitew, i jak si臋 okaza艂o nie mia艂 wcale na nim lekko, 偶adnego ulgowego traktowania – wbrew temu co nasmrodzi艂e艣 w swoim, po偶al si臋 bobrze, komentarzu.

A te 24 bitwy, kt贸re tak wytkn膮艂e艣, zagra艂 NIE na czo艂gu nowym, a na ODKUPIONYM 277. Czyli to jego stary ju偶 czo艂g. 馃槢 馃槢 馃槢

Ach to modne obecnie “czytanie ze zrozumieniem”… Co kt贸ry bardziej ma wysokie mniemanie oswoich umiej臋tno艣ciach w tym wzgl臋dzie, na tym wi臋kszego “tytana intelektu” wychodzi… 馃榾 馃槢 馃槢

B臋d臋 si臋 przez jaki艣 czas podpisywa艂 tym pseudo:

Gamer

W tym okresie laski co艣 jest bo cz臋sto po kupnie stockowym czo艂giem mam wra偶enie 偶e jest niez艂y i ju偶 zacieram r臋ce 偶e jak kupie wszystkie modu艂y to b臋dzie kozak. I wtedy przychodzi taka sesja 偶e nie zale偶nie co by艣 nie zrobi艂 to pora偶ki seryjnie i win ratio spada z 55 procent na 40 albo i ni偶ej. Po tym okresie zn贸w ro艣nie albo bardzo powoli.