馃嚝馃嚪 Pojazdy ko艂owe: we藕cie je na przeja偶d偶k臋!

Czas zapozna膰 si臋 z now膮 mechanik膮, unikaln膮 dla tych pojazd贸w francuskich!


Przyjrzyjmy si臋 jeszcze raz tym aktywnym ko艂owym zwiadowcom! Podamy Wam wi臋cej szczeg贸艂贸w na temat ka偶dego pojazdu w nowej ga艂臋zi oraz troch臋 u偶ytecznych wskaz贸wek na temat gry nimi, co pozwoli Wam gra膰 skuteczniej.

Nowa ga艂膮藕, nowa mechanika

Nasz zesp贸艂 deweloper贸w sp臋dzi艂 d艂ugi czas na dyskusjach nad tym, kt贸re pojazdy powinny si臋 znale藕膰 w nowej ga艂臋zi pojazd贸w ko艂owych. W wyniku tych dyskusji wybrali艣my sze艣膰 pojazd贸w ko艂owych, z kt贸rych pi臋膰 to pojazdy do zbadania na poziomach od VI od X, a jeden jest pojazdem premium. Wszystkie maj膮 historyczne pocz膮tki, jedynie pojazd X poziomu troch臋 zmieniono wzgl臋dem jego historycznego odpowiednika.

WSKAZ脫WKA: Pojazdy ko艂owe r贸偶ni膮 si臋 od 鈥瀞tandardowych鈥 czo艂g贸w ze wzgl臋du na nowe mechaniki: funkcj臋 automatycznego namierzania i dwa tryby jazdy. Te mechaniki s膮 dodawane stopniowo na kolejnych poziomach w miar臋 badania przez Was nowych pojazd贸w. W miar臋 wspinania si臋 na wy偶sze poziomy, zwi臋ksza si臋 r贸wnie偶 r贸偶nica w zwrotno艣ci i pr臋dko艣ci pomi臋dzy dwoma dost臋pnymi trybami, normalnym i szybkim.

Poziom VI – AMD Panhard 178袙

Pierwszy dost臋pny w grze pojazd ko艂owy, kt贸ry bra艂 udzia艂 w bitwach podczas II Wojny 艢wiatowej. AMD Panhard 178B jest krokiem po艣rednim pomi臋dzy czo艂gami lekkimi i pojazdami ko艂owymi. Jego dynamika i zwrotno艣膰 nie r贸偶ni膮 si臋 zbytnio od wi臋kszo艣ci czo艂g贸w lekkich w naszej grze.Ale ten pojazd wprowadzi Was do nowej mechaniki ca艂ej ga艂臋zi: funkcj膮 automatycznego namierzania. Pozwala Wam ona automatycznie namierza膰 pojazdy przeciwnika poprzez proste klikni臋cie prawym przyciskiem myszy w ich pobli偶u.

Poziom VII – Hotchkiss EBR

Ten pojazd ko艂owy jest uzbrojony tak jak standardowy czo艂g lekki i ma o dwa ko艂a wi臋cej ni偶 AMD Panhard 178袙. W przypadku uszkodzenia jednego z jego k贸艂, Hotchkiss EBR b臋dzie kontynuowa膰 jazd臋. Nie tak szybko, ale aby go w ko艅cu zatrzyma膰, trzeba zada膰 poka藕ne uszkodzenia jego zawieszeniu.

Poziom VIII – AML Lynx 6×6

Gro藕ny przeciwnik na polu bitwy. Ma kolejn膮 unikaln膮 cech臋 鈥 szybkie prze艂膮czanie pomi臋dzy dwoma trybami jazdy, szybkim i normalnym. Tryb szybki pozwala Wam rozwin膮膰 pr臋dko艣膰 do 80 km/godz. i doskonale nadaje si臋 do jak najszybszego przemierzania otwartych obszar贸w. Z drugiej strony, tak wysoka pr臋dko艣膰 wp艂ywa na prowadzenie i zwi臋ksza ryzyko kraksy, szczeg贸lnie przy grze w obszarach miejskich.

Tryb normalny zapewni Wam lepsz膮 zwrotno艣膰, co przyda si臋 w ciasnych przestrzeniach i na drogach. Po jego aktywacji, maksymalna pr臋dko艣膰 Waszego pojazdu to 58 km/godz.

Poziom IX – Panhard EBR 90 (mle. 64)

Ten pojazd ko艂owy szczyci si臋 doskona艂膮 manewrowo艣ci膮, a jego pr臋dko艣膰 maksymalna wynosi 85 km/godz. Panhard EBR 90 (mle. 64) mo偶e jecha膰 naprz贸d i wstecz z tak膮 sam膮 pr臋dko艣ci膮. To w tym poje藕dzie najlepiej w pe艂ni poczujecie r贸偶nic臋 pomi臋dzy dwoma trybami pr臋dko艣ci. Celne dzia艂o kal. 90 mm dobrze dope艂nia jego wysok膮 manewrowo艣膰.

Poziom X – Panhard EBR 105

Historyczne samochody opancerzone tej wersji nie mia艂y dzia艂a kal. 105 mm, wi臋c musieli艣my dostosowa膰 zawieszenie i wie偶臋, aby umo偶liwi膰 jego wyposa偶enie. Panhard EBR 105 mo偶e osi膮ga膰 najwy偶sz膮 pr臋dko艣膰 w艣r贸d wszystkich pojazd贸w kiedykolwiek wprowadzonych do World of Tanks 鈥 95 km/godz. W tym poje藕dzie ko艂owym r贸wnie偶 r贸偶nica w pr臋dko艣ci pomi臋dzy tymi dwoma trybami jest najwy偶sza. Jego szybkostrzelne dzia艂o kal. 105 mm zadaje wysokie uszkodzenia od strza艂u (390 PW) i jest prawdziw膮 zmor膮 dla ka偶dego przeciwnika.

Wskaz贸wki do gry

Aby u艂atwi膰 Wam opanowanie pojazd贸w ko艂owych, przygotowali艣my troch臋 u偶ytecznych wskaz贸wek, kt贸re pozwol膮 Wam gra膰 nimi skuteczniej.

  • Jedn膮 z najwa偶niejszych cech pojazd贸w ko艂owych s膮 ich rekordowo wysokie pr臋dko艣ci (do 95 km/godz.), nieosi膮galne dla innych czo艂g贸w w naszej grze. Dzi臋ki tak wysokim pr臋dko艣ciom, pojazdy ko艂owe mog膮 przemierza膰 du偶e odleg艂o艣ci w kr贸tkim czasie, niespodziewanie wpada膰 na ty艂y przeciwnika i s艂u偶y膰 za aktywny zwiad.
  • Wiele pojazd贸w ko艂owych mo偶e porusza膰 si臋 wstecz z t膮 sam膮 pr臋dko艣ci膮, co w prz贸d. W przypadku pojazd贸w pozbawionych tej mo偶liwo艣ci, pr臋dko艣膰 jazdy wstecz jest wci膮偶 dosy膰 wysoka.
  • Je艣li jedno lub dwa ko艂a zostan膮 uszkodzone, a Wy w tym momencie znajdujecie si臋 w ruchu, lepiej jecha膰 dalej, 偶eby艣cie nie musieli przyspiesza膰 przy zmniejszonej dynamice.
  • Pojazdy ko艂owe nie mog膮 obraca膰 si臋 w miejscu na g膮sienicach, tak jak standardowe czo艂gi. Je艣li traficie na przeszkod臋, nie mo偶ecie po prostu obr贸ci膰 si臋 w bok: musicie najpierw wycofa膰, a potem pojecha膰 naprz贸d, jednocze艣nie skr臋caj膮c i w ten spos贸b omijaj膮c przeszkod臋.
  • Aby prze艂膮cza膰 si臋 pomi臋dzy trybami ruchu, u偶ywajcie klawisza 鈥瀀鈥, je艣li u偶ywacie domy艣lnych ustawie艅. Tryby mo偶na prze艂膮cza膰 zar贸wno w czasie jazdy, jak i kiedy pojazd pozostaje nieruchomy.
  • Pr臋dko艣膰 i zwrotno艣膰 pojazd贸w ko艂owych pozwalaj膮 Wam wykonywa膰 spektakularne skoki. W przypadku l膮dowania na zwieszeniu (na ko艂ach), pojazdy ko艂owe odnosz膮 mniej uszkodze艅 ni偶 pojazdy g膮sienicowe.
  • Wysokie warto艣ci kamufla偶u pozwalaj膮 Wam podjecha膰 do przeciwnika odrobin臋 bli偶ej ni偶 inne pojazdy i nadal pozosta膰 w ukryciu. Dobra stabilizacja dzia艂a i funkcja automatycznego namierzania pozwalaj膮 Wam skutecznie strzela膰 podczas ruchu bez konieczno艣ci dok艂adnego celowania.
  • Czasami wysoka warto艣膰 penetracji pocisk贸w od艂amkowo-burz膮cych pozwoli Wam zada膰 wi臋cej uszkodze艅 s艂abiej opancerzonym przeciwnikom.

Dok艂adamy wszelkich stara艅, aby dostosowa膰 charakterystyki pojazd贸w ko艂owych, w ten spos贸b czyni膮c je przyjemnymi w grze i skutecznymi na polu bitwy. Teraz Wasza kolej 鈥 grajcie, u偶ywajcie nowych taktyk i wygrywajcie!

We藕cie pojazdy ko艂owe na przeja偶d偶k臋 i podzielcie si臋 swoimi wra偶eniami!

殴: Portal EU

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, 偶e wi臋kszo艣膰 graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra b臋dzie bardziej taktyczna i przemy艣lana. Trudniejsza, ale mniej irytuj膮ca 鈥 a przez to bardziej satysfakcjonuj膮ca. Postawmy na miodno艣膰!

guest
33 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Szer_tomek_czeresniak

Czy偶by koniec czo艂g贸w lekkich? Rozpoznanie diabli wezm膮. Qwa ma膰

Fiolecik

Ani mi si臋 艣ni tym gra膰 czy jak膮kolwiek inn膮 nowo艣ci膮. Zreszt膮… Tym czym gram wystarczy. 4 – 5 doskonale opanowanych, ulubionych czo艂g贸w i gra mi si臋 nie nudzi. Nawet zarabiaczek nie u偶ywam, bo najcz臋艣ciej jestem 0-10k na plusie bez premki. PDK.

kole艣

A JEDNAK …W ko艅cu WOT Upada i WG zmienia go w zwyk艂y, popularny typowy FPS – zwyk艂a sieciowa zr臋czno艣ciowa strzelanka i nic wi臋cej ……

iBlackLagoon

Wracaj do CS:GO go dla dzieci.

oko

Poduopcony wargaming, ruski syf !

Korak

Ale w Armoredzie tez sa ko艂owce ??

iBlackLagoon

Tak ale wi臋kszo艣膰 graczy wota to patafiany.

Anonimowo

do kt贸rych si臋 zaliczasz

Anonimowo

Kupuj臋 oi i taranem te parchy!!!!!!

Mich

Jak to dobrze, 偶e wr贸ci艂em do dobrego poczciwego BF3 馃榾

Camper

Bf 4 better

Majkel

Obydwie ods艂ony genialne, o wiele lepsze ni偶 1, w 5 nie gra艂em. Tr贸jka zdecydowanie najlepszy singiel, ta fabu艂a, zagram jeszcze raz…

Aras

Wymy艣lony pojazd X poziomu….. 偶enada

Chy偶y

Ojej, a wiesz 偶e w grze jest np E50m?

Infografika

Te偶 dostali艣cie na poczt臋 infografiki od Wargamingu ile pocisk贸w wystrzelali艣cie i ile do艣wiadczenia zdobyli艣cie i 艂膮cznie zadane obra偶enia? Nie wiem czy to reklama, czy faktycznie moje raporty z bitew.

Henio

Czyli czolgi ci臋偶kie odchodza do lamusa

Anonimowo

Czo艂gi ci臋偶kie s膮 w lamusie ju偶 od dawna dzi臋ki arcie i kamperskich mapach

iBlackLagoon

A dlaczego? LT maj膮 du偶y zasi臋g spota.

Mi

Te pojazdy w obecnym stanie to masakra. Chyba op艂aca艂oby si臋 kupi膰 premk臋, bo jak b臋d膮 si臋 wycofywa膰 z tego idiotycznego pomys艂u resorak贸w to mo偶e jakie艣 mega rekompensaty b臋d膮 馃檪

Anonimowo

Ta, arty nic nie przebije, cho膰by wprowadzili lataj膮ce ufo czo艂gi…

Adi_456

Mo偶ecie poprawi膰 taki ma艂y b艂膮d, bo napisali艣cie ,,od VI od X”
Chyba Wam chodzi艂o ,,od VI do X” 馃槢
Pozdrawiam

tom

rekordowo wysokie pr臋dko艣ci (do 95 km/godz.) czo艂g pch艂a ta francuska to ju偶 przegi臋cie ale to ………………………

Anonimowo

Syfienia gry ci膮g dalszy…

Anonimowo

Wi臋kszego syfu ni偶 robi arta nie b臋dzie

wygimnastykowany

Czas skonczy膰 z t膮 gr膮 ju偶 chyba …

艢ari艣 Tmavy

Kt贸ry to ju偶 raz b臋dzie hm? 馃槈

Anonimowo

Gra ju偶 jest sko艅czona, dzi臋ki arcie

...

Wsz臋dzie piszesz o jednym. Wsz臋dzie o tej arcie. Co艣 ty frustrat? To jest objaw jakiej艣 choroby psychicznej albo maniakalnej.
Piszesz tak wsz臋dzie o tej arcie jak by Ci臋 co najmniej obdarzy艂a “z艂ym dotykiem” i teraz na samo pomy艣lenie o niej moczysz si臋 w 艂贸偶ku…
We藕 ch艂opie possij palca na uspokojenie bo a偶 przykro si臋 robi gdy si臋 na ciebie patrzy.
To jest tylko gra a ty prze偶ywasz jak by Ci臋 co najmniej jaki艣 pedobear dopad艂 i spaczy艂 Ci psychik臋 i teraz szukasz odreagowania l臋k贸w i atencji.

Anonimowo

Pisz臋, bo mog臋, a ty si臋 w psychologa nie baw bo goowno ci wychodzi …

gracz

spokojnie one nie wejd膮 bo musz膮 wej艣膰 najpierw nowe mapy z torem wy艣cigowym.

MarceloskiX

6 luty wchodzi 1.4 i kolowce 馃檪

Raxo88

@Marceloski o wiele lepszy jest armored warfare od tego g艂upiego badziewia

E

No to sie zaczyna…