Wersja 1.4: Usprawnienia misji osobistych i czołgów-nagród

Prosto z portalu WoT 😉


Na koniec 2018 roku, w wersji 1.3 trochę dostosowaliśmy misje pierwszej operacji kampanii Drugi Front. Uprościliśmy wtedy warunki ponad 30 zadań, które według Waszych opinii i naszych statystyk wydawały się trochę zbyt skomplikowane.

Przez ostatnie kilka miesięcy szczegółowo analizowaliśmy Wasze postępy w uaktualnionych misjach osobistych, śledząc Wasze pytania i sugestie. Teraz jesteśmy gotowi zrobić następny krok i dokonać dalszych zmian.

Spełniając Wasze życzenia

Uproszczenie zadań w operacji Excalibur przyniosło nam mnóstwo cennych danych. Wasze opinie i pozyskane statystyki potwierdziły, że nasza decyzja o uproszczeniu warunków zadań:

  •  przetarła dla większej liczby graczy ścieżki w drugiej operacji i umożliwiła dotarcie do jej niesamowitego czołgu-nagrody, Chimera.
  •  przyciągnęła Waszą uwagę z powrotem do misji osobistych, na czym nam naprawdę zależało.

Zebrane informacje nasunęły nam myśl, że powinniśmy spełnić Wasze życzenia również odnośnie zadań operacji Chimera. Gwoli uczciwości, niektóre zadania naprawdę wydają się trochę skomplikowane i zajmują Wam sporo czasu. Dlatego zdecydowaliśmy się na uproszczenie i częściowe dostosowanie około 30 misji, z którymi się borykaliście.

Uproszczone, lecz wciąż ambitne!

W wersji 1.4 misje dla Drugiego Frontu staną się bardziej zbalansowane i łatwiejsze do wypełnienia. Jednocześnie ich wypełnienie będzie wciąż wymagało pewnego poziomu umiejętności. Sprawdźcie ich warunki w poniższej tabeli i sami się przekonajcie.

A teraz wisienka na torcie!

Oprócz uproszczenia niektórych misji w wersji 1.4 usprawniamy dwa czołgi-nagrody, brytyjski czołg średni VIII poziomu Chimera i radziecki czołg ciężki X poziomu Object 279 (early). Dzięki drobnym zmianom w ich charakterystykach, oba pojazdy będą lepiej sprawować się w bitwie, nawet przeciwko rywalom wyższych poziomów. Przyjrzyjmy się szczegółom.

Chimera

Co najważniejsze, zwiększyliśmy w tym pojeździe penetrację standardowym pociskiem do 218 mm. Poprawiliśmy również celność, czas celowania i stabilizację działa, aby czołg Chimera był celniejszy. Wszystkie te ulepszenia zapewnią większe komfort i celność ostrzału.

Dodatkowo, poprawiliśmy prędkość pocisku, co bardziej dostosuje czołg Chimera do skutecznego ostrzału z dużego dystansu. Na koniec, powiększył się także zasięg widzenia pojazdu, aby wygodniej się nim grało.

Object 279 (early)

Z Waszych opinii dowiedzieliśmy się, że ten radziecki czołg ciężki nie spełniał Waszych oczekiwań , a nagroda nie była warta wysiłku. Z tego względu, w wersji 1.4 Object 279 (early) otrzyma lepszy czas celowania i wyższą celność. Dodatkowo, jego rozrzut podczas obrotu wieży zostanie zredukowany. Na koniec, poprawiliśmy dolną płytę pancerza, co znacznie zmniejszy szanse na jej spenetrowanie.

Dlaczego poprawiamy te charakterystyki?

Według Waszych sugestii i naszych statystyk, obu pojazdom ewidentnie brakowało celniejszych i skuteczniejszych dział. Teraz, dzięki tym poprawkom, Chimera i Object 279 (early) mają większe szanse na zadanie poważniejszych uszkodzeń. Poza tym, dodatkowe wzmocnienie pancerza czołgu Object 279 (early) sprawi, że będzie on przeciwnikiem budzącym jeszcze większy strach na polu bitwy.

Zmiany w misjach osobistych
Unia
CHIMERA – MISJE Wersja 1.2 Wersja 1.4
Unia-2. Na linii frontu Warunek główny

Zniszcz 1 pojazd przeciwnika w ciągu 1,5 minuty od rozpoczęcia bitwy.

Warunek poboczny

Przetrwaj bitwę.

Warunek główny

Zniszcz 2 pojazdy przeciwnika w ciągu 4 minut od rozpoczęcia bitwy.

Zadaj 2000 punktów uszkodzeń pojazdom przeciwnika.

Warunek poboczny

Przetrwaj bitwę.

Unia-3. Dla dobra drużyny Warunek główny

Znajdź się wśród najlepszych 3 graczy w swojej drużynie pod względem zdobytego doświadczenia.

Zadaj 3000 punktów uszkodzeń pojazdom przeciwnika.

Wygraj bitwę.

Warunek poboczny

Przetrwaj bitwę.

Warunek główny

Znajdź się wśród najlepszych 3 graczy w swojej drużynie pod względem zdobytego doświadczenia.

Zadaj 3000 punktów uszkodzeń pojazdom przeciwnika.

Warunek poboczny

Przetrwaj bitwę.

Unia-5. Pocisków wystarczy dla każdego Warunek główny

Przebij pancerz pojazdów przeciwnika 15 razy.

Warunek poboczny

Zniszcz 3 pojazdy przeciwnika.

Warunek główny

Przebij pancerz pojazdów przeciwnika 12 razy.

Warunek poboczny

Zniszcz 3 pojazdy przeciwnika.

Unia-6. Pokrzyżowanie planów Warunek główny

Zniszcz 3 pojazdy przeciwnika w ciągu 3 minut od rozpoczęcia bitwy.

Warunek poboczny

Wygraj bitwę. Przetrwaj bitwę.

Warunek główny

Zniszcz 3 pojazdy przeciwnika w ciągu 4 minut od rozpoczęcia bitwy.

Warunek poboczny

Wygraj bitwę. Przetrwaj bitwę.

Unia-8. Doskonały stan. Tylko kolor nienajlepszy. Warunek główny

Zniszcz moduły wewnętrzne lub zrań członków załóg, łącznie przynajmniej 7 modułów lub członków załogi.

Warunek poboczny

Zniszcz 3 pojazdy przeciwnika.

Warunek główny

Zniszcz moduły wewnętrzne lub zrań członków załóg, łącznie przynajmniej 5 modułów lub członków załogi.

Warunek poboczny

Zniszcz 3 pojazdy przeciwnika.

Unia-10. Ani kroku dalej! Warunek główny

Zniszczcie 2 pojazdy przeciwnika z odległości 300 m lub większej.

Warunek poboczny

Zadaj 3000 punktów uszkodzeń pojazdom przeciwnika.

Warunek główny

Zniszczcie 2 pojazdy przeciwnika z odległości 300 m lub większej.

Warunek poboczny

Zadaj 2000 punktów uszkodzeń pojazdom przeciwnika.

Unia-11. Tak łatwo się mnie nie pozbędziesz Warunek główny

Wykryj 6 pojazdów przeciwnika, samemu pozostając niewykrytym.

Warunek poboczny

Wygraj bitwę. Przetrwaj bitwę.

Warunek główny

Wykryj 4 pojazdy przeciwnika, samemu pozostając niewykrytym.

Warunek poboczny

Wygraj bitwę. Przetrwaj bitwę.

Unia-12. Czy dzwoni Ci w uszach? Warunek główny

Ogłusz pojazdy przeciwnika łącznie na 200 sekund.

Warunek poboczny

Zniszcz 3 pojazdy przeciwnika.

Warunek główny

Ogłusz pojazdy przeciwnika łącznie na 180 sekund.

Warunek poboczny

Zniszcz 3 pojazdy przeciwnika.

Unia-13. Zestaw rodzinny poproszę! Warunek główny

Zniszcz 6 pojazdów wroga 3 różnych typów.

Warunek poboczny

Zadaj 3000 punktów uszkodzeń pojazdom przeciwnika.

Warunek główny

Zniszcz 6 pojazdów wroga 2 różnych typów.

Warunek poboczny

Zadaj 3000 punktów uszkodzeń pojazdom przeciwnika.

Unia-14. Nawet mnie nie drasnęło Warunek główny

Zniszcz 3 pojazdy przeciwnika, samemu nie odnosząc wcześniej żadnych uszkodzeń.

Warunek poboczny

Wygraj bitwę. Przetrwaj bitwę.

Warunek główny

Zniszcz 2 pojazdy przeciwnika, samemu nie odnosząc wcześniej żadnych uszkodzeń.

Warunek poboczny

Wygraj bitwę. Przetrwaj bitwę.

Unia-15. Boska zbroja Warunek główny

Zadaj, otrzymaj i zablokuj łącznie 12 000 punktów uszkodzeń.

Warunek poboczny

Zadaj 25% łącznych uszkodzeń zadanych przez Twoją drużynę. Zwycięż bitwę.

Warunek główny

Zadaj, otrzymaj i zablokuj łącznie 10 000 punktów uszkodzeń.

Warunek poboczny

Zadaj 20% łącznych uszkodzeń zadanych przez Twoją drużynę. Zwycięż bitwę.

Blok
CHIMERA – MISJE Wersja 1.2 Wersja 1.4
Blok-1. To tylko rutyna Warunek główny

Zadaj 6000 punktów uszkodzeń pojazdom przeciwnika.

Warunek poboczny

Znajdź się wśród najlepszych 3 graczy w swojej drużynie pod względem zdobytego doświadczenia.

Warunek główny

Zadaj 5000 punktów uszkodzeń pojazdom przeciwnika.

Warunek poboczny

Znajdź się wśród najlepszych 3 graczy w swojej drużynie pod względem zdobytego doświadczenia.

Blok-4. Widzę wszystko Warunek główny

Umożliw sojusznikom zniszczenie 4 pojazdów wroga wykrytych przez Ciebie.

Warunek poboczny

Umożliw sojusznikom uszkodzenie 5 pojazdów wroga wykrytych przez Ciebie.

Warunek główny

Umożliw sojusznikom zniszczenie 3 pojazdów wroga wykrytych przez Ciebie.

Warunek poboczny

Umożliw sojusznikom uszkodzenie 5 pojazdów wroga wykrytych przez Ciebie.

Blok-5. Masz szczęście, że żyjesz Warunek główny

Przebij pancerz dział samobieżnych wroga 3 razy.

Zniszcz 1 działo samobieżne wroga.

Warunek poboczny

Wygraj bitwę.

Warunek główny

Zniszcz pojazd przeciwnika, taranując go i zadając mu przy tym więcej uszkodzeń, niż odniesie Twój pojazd.

Przetrwaj taranowanie.

Warunek poboczny

Wygraj bitwę. Przetrwaj bitwę.

Blok-6. Rozpoznanie bojem Warunek główny

Przebij pancerz pojazdów przeciwnika 10 razy.

Wykryj 4 pojazdy przeciwnika.

Warunek poboczny

Zniszcz 3 pojazdy przeciwnika.

Warunek główny

Przebij pancerz pojazdów przeciwnika 10 razy.

Wykryj 2 pojazdy przeciwnika.

Warunek poboczny

Zniszcz 3 pojazdy przeciwnika.

Blok-9. Nie ma czasu na rany Warunek główny

Umożliw sojusznikom zadanie 3000 PW uszkodzeń wykrytym przez Ciebie pojazdom.

Zadaj 2000 punktów uszkodzeń pojazdom przeciwnika.

Warunek poboczny

Wygraj bitwę. Przetrwaj bitwę.

Warunek główny

Zablokuj 2 razy więcej uszkodzeń, niż wynosi pula PW Twojego pojazdu.

Zadaj 2500 punktów uszkodzeń pojazdom przeciwnika.

Warunek poboczny

Wygraj bitwę. Przetrwaj bitwę.

Blok-10. Zostań szefem Warunek główny

Zadaj przynajmniej 4000 punktów uszkodzeń pojazdom przeciwnika. Na koniec bitwy nie miej rannych członków załogi ani uszkodzonych/zniszczonych modułów wewnętrznych.

Warunek poboczny

Zniszcz 4 pojazdy przeciwnika.

Warunek główny

Zadaj przynajmniej 4000 punktów uszkodzeń pojazdom przeciwnika. Na koniec bitwy nie miej rannych członków załogi ani uszkodzonych/zniszczonych modułów wewnętrznych.

Warunek poboczny

Zniszcz 3 pojazdy przeciwnika.

Blok-13. Dla kolekcjonera Warunek główny

Zniszcz 6 pojazdów wroga 3 różnych typów.

Warunek poboczny

Wygraj bitwę. Przetrwaj bitwę.

Warunek główny

Zniszcz 6 pojazdów wroga 2 różnych typów.

Warunek poboczny

Wygraj bitwę. Przetrwaj bitwę.

Blok-14. Ciężki przypadek Warunek główny

Zadaj 3000 punktów uszkodzeń czołgom ciężkim przeciwnika.

Warunek poboczny

Zniszcz 4 pojazdy przeciwnika.

Warunek główny

Zadaj 3000 punktów uszkodzeń czołgom ciężkim i/lub średnim przeciwnika.

Warunek poboczny

Zniszcz 3 pojazdy przeciwnika.

Blok-15. Noc myśliwego Warunek główny

Zadaj 3000 uszkodzeń wrogim niszczycielom czołgów.

Warunek poboczny

Zadaj uszkodzenia 7 pojazdom przeciwnika.

Wygraj bitwę.

Warunek główny

Zadaj 3500 uszkodzeń wrogim niszczycielom czołgów i/lub czołgom ciężkim.

Warunek poboczny

Zadaj uszkodzenia 6 pojazdom przeciwnika.

Wygraj bitwę.

Alianci
CHIMERA – MISJE Wersja 1.2 Wersja 1.4
Alianci-1. Niewidoczny wkład Warunek główny

Zadaj 30% łącznych uszkodzeń zadanych przez Twoją drużynę.

Wygraj bitwę.

Warunek poboczny

Przetrwaj bitwę.

Warunek główny

Zadaj 25% łącznych uszkodzeń zadanych przez Twoją drużynę.

Wygraj bitwę.

Warunek poboczny

Przetrwaj bitwę.

Alianci-4. W tych drzewach coś się skrywa Warunek główny

Zadaj 3000 punktów uszkodzeń i pozostań niewykryty w momencie zadawania tych uszkodzeń.

Warunek poboczny

Wygraj bitwę. Przetrwaj bitwę.

Warunek główny

Zadaj 2000 punktów uszkodzeń i pozostań niewykryty w momencie zadawania tych uszkodzeń.

Warunek poboczny

Wygraj bitwę. Przetrwaj bitwę.

Alianci-9 A teraz Cię widzę Warunek główny

Umożliw sojusznikom zadanie 5000 PW uszkodzeń wykrytym przez Ciebie pojazdom.

Warunek poboczny

Przetrwaj bitwę.

Warunek główny

Umożliw sojusznikom zadanie 4000 PW uszkodzeń wykrytym przez Ciebie pojazdom.

Warunek poboczny

Przetrwaj bitwę.

Alianci-10. Prezenty dla wszystkich Warunek główny

Umożliw swoim sojusznikom zadanie uszkodzeń 5 pojazdom przeciwnika, wykrywając je lub niszcząc ich gąsienice.

Warunek poboczny

Umożliw swoim sojusznikom zniszczenie 2 pojazdów przeciwnika, wykrywając je lub niszcząc ich gąsienice.

Warunek główny

Umożliw swoim sojusznikom zadanie uszkodzeń 4 pojazdom przeciwnika, wykrywając je lub niszcząc ich gąsienice.

Warunek poboczny

Umożliw swoim sojusznikom zniszczenie 2 pojazdów przeciwnika, wykrywając je lub niszcząc ich gąsienice.

Alianci-12. Złap mnie, jeśli potrafisz Warunek główny

Zniszcz 3 czołgi ciężkie przeciwnika.

Zadaj przynajmniej 4000 punktów uszkodzeń pojazdom przeciwnika.

Warunek poboczny

Wygraj bitwę. Przetrwaj bitwę.

Warunek główny

Zniszcz 3 czołgi ciężkie i/lub czołgi średnie przeciwnika.

Zadaj przynajmniej 4000 punktów uszkodzeń pojazdom przeciwnika.

Warunek poboczny

Wygraj bitwę. Przetrwaj bitwę.

Alianci-13. Z bliskiego zasięgu Warunek główny

Zniszcz 3 pojazdy przeciwnika z odległości 100 m lub mniejszej.

Warunek poboczny

Zadaj 3000 punktów uszkodzeń pojazdom przeciwnika.

Warunek główny

Zniszcz 2 pojazdy przeciwnika z odległości 100 m lub mniejszej.

Warunek poboczny

Zadaj 3000 punktów uszkodzeń pojazdom przeciwnika.

Alianci-15. Komandos Warunek główny

Zadaj 8000 punktów uszkodzeń pojazdom przeciwnika.

Warunek poboczny

Zniszcz 5 pojazdów przeciwnika. Wygraj bitwę.

Warunek główny

Zadaj 6500 punktów uszkodzeń pojazdom przeciwnika.

Warunek poboczny

Zniszcz 5 pojazdów przeciwnika. Wygraj bitwę.

Koalicja
CHIMERA – MISJE Wersja 1.2 Wersja 1.4
Koalicja-5. Długo oczekiwane spotkanie Warunek główny

Zniszcz pojazd przeciwnika, taranując go i zadając mu przy tym więcej uszkodzeń niż odniesie Twój pojazd. Przetrwaj taranowanie.

Warunek poboczny

Wygrajcie bitwę.

Przetrwaj bitwę.

Warunek główny

Umożliw swoim sojusznikom zadanie 1500 punktów uszkodzeń pojazdom przeciwnika, poprzez wykrywanie ich lub zniszczenie ich gąsienic.

Zniszcz 1 działo samobieżne wroga.

Warunek poboczny

Wygraj bitwę.

Koalicja-6. To więcej niż rozgrywka Warunek główny

Przebij pancerz pojazdów przeciwnika o przynajmniej tym samym poziomie, co Twój 10 razy.

Warunek poboczny

Zadaj 3000 punktów uszkodzeń pojazdom przeciwnika.

Warunek główny

Przebij pancerz pojazdów przeciwnika o przynajmniej tym samym poziomie, co Twój 7 razy.

Warunek poboczny

Zadaj 3000 punktów uszkodzeń pojazdom przeciwnika.

Koalicja-9. Trzymaj się na dystans Warunek główny

Zadaj 2000 punktów uszkodzeń z odległości 250 m lub większej.

Warunek poboczny

Zniszcz 3 pojazdy przeciwnika.

Warunek główny

Zadaj 2000 punktów uszkodzeń z odległości 300 m lub większej.

Warunek poboczny

Zniszcz 2 pojazdy przeciwnika.

Koalicja-11. Lot sokoła Warunek główny

Zablokuj 2 razy więcej uszkodzeń, niż wynosi pula PW Twojego pojazdu.

Zadaj przynajmniej 3000 punktów uszkodzeń pojazdom przeciwnika (zaktualizowano).

Warunek poboczny

Wygrajcie bitwę .

Przetrwaj bitwę.

Warunek główny

Umożliw sojusznikom zadanie 2500 punktów uszkodzeń wykrytym przez Ciebie pojazdom.

Zadaj 2000 punktów uszkodzeń pojazdom przeciwnika.

Warunek poboczny

Wygrajcie bitwę .

Przetrwaj bitwę.

Koalicja-12. Strzelać ze wszystkiego, co mamy Warunek główny

Przebij pancerz pojazdów przeciwnika 15 razy.

Warunek poboczny

Zniszcz 3 pojazdy przeciwnika.

Warunek główny

Przebij pancerz pojazdów przeciwnika 12 razy.

Warunek poboczny

Zniszcz 3 pojazdy przeciwnika.

Koalicja-13. Wróg u bram Warunek główny

Weź udział w udanym zajęciu bazy lub wyzeruj punkty zajęcia Twojej/neutralnej bazy zdobyte przez przeciwnika.

Zadaj 3000 punktów uszkodzeń pojazdom przeciwnika.

Wygraj bitwę.

Warunek poboczny

Zniszcz 3 pojazdy przeciwnika.

Warunek główny

Weź udział w udanym zajęciu bazy lub wyzeruj punkty zajęcia Twojej/neutralnej bazy zdobyte przez przeciwnika.

Zadaj 2000 punktów uszkodzeń pojazdom przeciwnika.

Wygraj bitwę.

Warunek poboczny

Zniszcz 3 pojazdy przeciwnika.

Koalicja-14. Rozpruwacz stali Warunek główny

Zniszcz 7 pojazdów przeciwnika.

Warunek poboczny

Przetrwaj bitwę.

Warunek główny

Zniszcz 6 pojazdów przeciwnika.

Warunek poboczny

Przetrwaj bitwę.

Koalicja-15. Jednoosobowa armia Warunek główny

Uszkodzenia zadane przez Ciebie i przy Twojej asyście muszą wynieść 10 000 PW.

Warunek poboczny

Umożliw swoim sojusznikom zniszczenie 4 pojazdów przeciwnika, wykrywając je lub niszcząc ich gąsienice. Wygraj bitwę.

Warunek główny

Uszkodzenia zadane przez Ciebie i przy Twojej asyście muszą wynieść 8000 PW.

Warunek poboczny

Umożliw swoim sojusznikom zniszczenie 3 pojazdów przeciwnika, wykrywając je lub niszcząc ich gąsienice. Wygraj bitwę.

Ź: Portal EU

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

22 komentarze

  1. gustlik pisze:

    Jak ktos jeszcze nie zrozumial tych misji to wyjasniam ,ze wiekszosc tych trudniejszych mozna zrobic okreslonym czolgiem .Taka jest niepisana zasada misji podobnie jak poprzednich,Np.15 misja na chimere koalicja 10k dmg i spot + 4 czolgi sniszczone po spocie.Oczywistym jest ze najlatwiej ja robic spoterem 9,10 tier w tym przypadku amx1390 lub 1305 itp. W misji na 260 czy t55a byly nawet na forum poradniki jakim czolgiem najlatwiej zrobic okreslona misje.Po prostu polityka misji jest taka ze mamy badac i kupowac czolgi do misji bo inaczej prawie nie mozliwe jest ich wykonanie.Powodzenia- ja juz zaczalem na 279e.

  2. grgvfyr5434hf33t pisze:

    „Z Waszych opinii dowiedzieliśmy się, że ten radziecki czołg ciężki nie spełniał Waszych oczekiwań , a nagroda nie była warta wysiłku”
    Niech zgadnę…opinie kolegów graczy zza wschodniej graniczy? 😉
    Takie prośby to WG uwieeeeelbia spełniać…

  3. Anonim pisze:

    części „ułatwień” jakoś nie ogarniam, np: Unia-2. Na linii frontu
    Zniszcz 1 pojazd przeciwnika w ciągu 1,5 minuty od rozpoczęcia bitwy. -> Zniszcz 2 pojazdy przeciwnika w ciągu 4 minut od rozpoczęcia bitwy. Zadaj 2000 punktów uszkodzeń pojazdom przeciwnika.
    Łatwiej, tak ?
    Tak samo wg ***** ułatwili misje 13 i 14 w pierwszej kampanii „żeby można było samemu robić”, wcześniej też można, teraz za to nie można w plutonie. fu.. g logika.

  4. Anonim pisze:

    A ci którzy już te misje przemęczyli dostaną order z ziemniaka… jedwabiście!!!

  5. Anonim pisze:

    Kloca z brązu stawiam na te misje.
    Od szóstek to WG się może pałować. S
    A wogóle to sami sobie grajcie na tych ustawkach.
    Ja sobie ciupię piąteczki i tylko wtedy, gdy nie ma żadnych dziennych, codziennych, cotygodniowych, i innych prosto z (_!_) ustawkowych „misji”. A jak jest „wygraj” w warunkach misji, to całkiem mam wywalone na tę giereczkę.
    Czekam na oficjalne (bo nieoficjalne już od dawna są) boty od WG. To tak w związku z sukcesem rozwoju gry. Coś na kształt sukcesów polskojęzycznych rządów 😀 😀 😀

    • rico pisze:

      No to rozumiem! Gosc gra na piatkach bo na wyzszych tierach z doswiadczonymi graczami nie ma szans XD. Ale mowienie o tym ustawki brzmi lepiej niz to ze slabo grasz 😀

  6. G_R_A_B_C_O_K pisze:

    Pomiędzy gąskami widać i da się wstrzelić.

  7. >:| pisze:

    No fakt, bardzo powoli się je robi ale nie są one jakieś wymagające. Jedynie misje na artę mnie denerwują bo nie dość, że nie lubię tym typem pojazdu grać, to jeszcze muszę robić amerykańską artylerię bo potrzebna do misji jest, choć mam IX francuską >:|

  8. taki jedyny wyjątkowy pisze:

    Do wszystkich szmat z wota – jezeli medem stoisz w miejscu dla td to wypier….z tego miejsca bo twoje jest gdzie indziej …Własnie jednego zajebałem takiego zielonego idiotę i dostałem bana na 1h 😀 fuck WG

  9. Anonim pisze:

    A gdzie ten obj 279 ma dolną płytę?

  10. taki jedyny wyjątkowy pisze:

    A ja powoli robię sobie misje na excalibura 😀

  11. Piotrek pisze:

    Common Test nie działa, chyba będzie II tura

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.