Oferta specjalna: 4x PD

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, ┼╝e wi─Ökszo┼Ť─ç graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra b─Ödzie bardziej taktyczna i przemy┼Ťlana. Trudniejsza, ale mniej irytuj─ůca ÔÇô a przez to bardziej satysfakcjonuj─ůca. Postawmy na miodno┼Ť─ç!

guest

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczy─ç spam. Dowiedz si─Ö wi─Öcej jak przetwarzane s─ů dane komentarzy.

71 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
sztil4

Co ma do tego wn8 ludzie to s─ů ustawione bitwy i tyle masz przegra─ç to przegrasz i kropka. Mam powt├│rk─Ö z wczoraj gra┼éem kv-2 odda┼éem 5 strza┼é├│w w TDka (wszystkie w cel, ko┼éko ma zielono)z golda z HE i co **** nawet 1 punktu zycia mu nie odebra┼éem. Jak kto┼Ť chce zobaczyc moge wrzuci─ç na YT. OMG WG!!!!!!!!

gela

to raczej kwestia serwerów, z tego co wiem celownik serwerowy załatwia sprawę, ale nie kazdy potrafi z niego korzystać

HyperblockPL

Tak to ch─Ötnie zobacz─Ö bo niedowierzam. Daj link do powt├│rki.

sztil4

Ok wstawi─Ö to podam linka jeszcze dzisiaj

szczecinPL

A co powiesz na to jak z E4 w bok T100 LT i – nie przebito pancerza ?? Bo taki mia┼éem przypadek

sztil4

http://wotreplays.eu/site/4711761#highway-sztil4-kv-2
mo┼╝na komentowa─ç ­čÖé akcja zaczyna sie po 5 minucie bitwy

stary

Kolego po┼Ťwi─Öci┼éem si─Ö i obejrza┼éem. Po pierwsze nie strzelasz z HE tylko z golda czyli AP z pen─ů 136 bodaj┼╝e co na tego td wystarczy┼éoby gdyby┼Ť by┼é na wprost niego, a nie pod takim k─ůtem. Po drugie nie ka┼╝dy strza┼é by┼é “na zielono” nie m├│wi─ůc o tym, ┼╝e nie celujesz do ko┼äca co gdy grasz trolem jest troch─Ö ┼Ťmieszne, bo po strzale musisz czeka─ç 20s. Natomiast co do mm to si─Ö zgadzam : Jak masz przegra─ç to przegrasz. Chyba, ┼╝e jeste┼Ť prze uj fiolet

sztil4

kolego zauwa┼╝ ┼╝e pod koniec strzelam z HE

NieGramDlaStat├│w15

I tak 3 bitwy pod rz─ůd 0-15 przez te boty… ja nie wiem jakie z was noooby ile wy macie WN8?? Pewnie 80-400Max

kiedys b─Öd─Ö PL

Popieram ­čśë

Anonim

Tak Tak mam 250wn8 i co??? Nie gram dla statystyk ale masz racje 0-15 kazdy tak ma pod rz─ůd czasem…. Pozdrawiam

ryszord

no nie wiem ja tam mam winrate w okolicy 65% od oko┼éo p├│┼é roku i nie narzekam jako┼Ť zauwa┼╝y┼éem ┼╝e s┼éabsi gracze zawsze maj─ů winrate poni┼╝ej 50% a ci lepsi ponad 60 Wyniki nasuwaj─ů si─Ö same

gela

ja gram na zmian─Ö z o┼Ťmioletnim synem, wczoraj kaza┼éem mu stan─ů─ç na kampie centurionem RAAC i sko┼äczy┼é cztery ogryzki, tak graj─ů Ci najlepsi czaj─ů si─Ö zawsze na snajpach na flankach, na kt├│rych
jest lepszy sk┼éad, p┼éacz─ů na kiepski spot, graja pod siebie i swoje staty zostawi─ů Ci─Ö podczas pojedynku gdy przeciwnik uzyska przewag─Ö na flance, scyzoryk si─Ö otwiera gdy fiolet twardszym pojazdem maj─ůc wi─Öcej hp czeka na frajera ┼╝eby wychyli┼é zebra┼é i podswietli┼é, mnie to nudzi, ostatnio spotowa┼éem brytyjsk─ů art─ů VII tieru, zdarza┼éo si─Ö rosyjsk─ů niszczar─ů ISU jechac na zwiad bo medy kampi┼éy a lajty broni┼éy bazy

antygela

Tak, jasne. Jak zwykle im gorszy gracz tym wi─Ökszy ekspert. Ciekawe, ┼╝e te wszystkie czerwone i ┼╝├│┼éte wyjadacze graj─ůce pod dru┼╝yn─Ö nie przekraczaj─ů 50%, a ci niby samolubni fioleci maj─ů grubo ponad 50%. Na dodatek miszczowie zwykle spota maj─ů oko┼éo 0,5-08, a fiolety grubo ponad 1. Z asyst─ů i dmg wygl─ůda podobnie. Po prostu g├│wno umiecie, ale skupiacie si─Ö na innych, zamiast na w┼éasnym lamieniu.

gela

pewnie, ┼╝e lami─Ö bo gram 6 miesi─Öcy,w ko┼äcu to tylko gra, klan mnie znudzi┼é po tygodniu, nie b─Öd─Ö sobie ustawia┼é zycia pod natarcia pod gro┼║b─ů odebrania rezerw, kt├│re kosztuj─ů 600 golda czyli 10 zeta na tydzie┼ä, klan jest dla pasjonat├│w lub ludzi kt├│rzy nie maj─ů w┼éasnego pomys┼éu na ┼╝ycie, a kolega mnie zrozumia┼é bardzo opacznie, chodzi┼éo mi o to, ┼╝e statystyki to nie wszystko, a kampi taki gamo┼ä ca┼éa gr─Ö i potrafi jeszcze po bitwie si─Ö ┼╝o┼é─ůdkowa─ç na privie bo go nie pos┼éucha┼éem genera┼éa w pampersach,

Anonimowo

Uciekanie z flanki kt├│ra pada jest jedn─ů z nalepszych umiejetnosci jakie sie nabywa jak chcesz grac.1vs5 nie wygrasz i tyle lepiej zawinac wrotki i isc na pozycje gdzie mozesz sie bronic,zrobisz wiecej dmg i masz wieksza szanse wygrac.

Anonimowo

Ja mam 3,4k ale jak widze ciebie w bitwie to mam ochote ci ja spieprzyc zebys plakal na rykoszecie.

kiedy┼Ť tam

Pochwal si─Ö ­čśÇ

NieGramDlaStat├│w15

??? Masz nick: Major_Z_Bombasuu

NieGramDlaStat├│w15

Dobra Macie nick: Major_Z_Bombasuu I zobaczymy co powiecie

szczecinPL

Patrza┼éem i jestem ciekaw sk─ůd masz taki % wygranych … z ost m-ca …Mo┼╝e ty trafisz do lepszych team├│w bo WG chce zatrzyma─ç takich graczy by wydawali kas─Ö ­čÖé Jakim qwa sposobem ty masz T -22 ???? Jakie┼Ť ustawki podobno by┼éy na ten czo┼ég … No 19 X na 24 X …Niekt├│rzy maj─ůc 20k nie maj─ů IX nawet ­čśÇ

Anonimowo

Nie lami i ma lufe ciagle aktywna w bitwie.

kiedys b─Öd─Ö PL

Do WSZYSTKICH pseudo mega hiper cudo graczy …Tak si─Ö zastanawiam gdzie wy te staty nabijacie jak na randomach widz─Ö ┼╝e ja arta wi─Öcej robie jak wy ty swoimi mega super zapakowanymi goldem czo┼égusiami ­čśÇ mam zwa┼ée z takich jak wy spinajacych si─Ö ┼╝e musisz wygra─ç bo ci staty spadn─ů …to tylko gra i nic wi─Öcej a wy traktujecie to jak prawdziwe ┼╝ycie czy co …Co┼Ť widz─Ö ze niekt├│rym przyda┼éaby si─Ö kuracja odwykowa bo jak czytam te komentarze hejtuj─ůcych s┼éabych graczy to mi si─Ö rzyga─ç chce na was …Nie rozumiem po co to wszystko …Gdyby nie s┼éabi gracze wy nie bylibyscie tacy super , mega zajebisci ­čśÇ ­čśÇ ­čśÇ Spinacie si─Ö nad t─ů gra jakby wam WG kase za to dawa┼éo , mo┼╝e i daje , tego nie wiem ­čÖé Jak gra jest be to po jaki uj grasz w ni─ů ?? Odinstaluj i po problemie ew bierzcie jakie┼Ť leki na uspokojenie ­čśÇ by wam mozg nie pad┼é ­čśÇ ­čśÇ A ro pisa┼éem JA ­čśÇ ­čśÇ wi─Öcej luzu a mniej spiny ….

Anonimowo

Widze cenzura na rykoszecie moj poprzedni post usunela… Czyzby ktoregos z redaktorow zabolala uwaga o no lifach co zycia nie maja i sie brandzluja nad cyferkami? Komentarz byl rzeczowy i nikogo nie obrazal. Bez osobistych wycieczek, itp. ale widze, ze kogoa ubodla moja wypowiedz…

szczecinPL

A wiesz ┼╝e czyta┼éem tw├│j komentarz i powiem tyle – napisa┼ée┼Ť prawd─Ö ­čÖé Ja gram dla rozrywki i czasu sp─Ödzonego mi┼éo a nie spuszczam si─Ö dla jaki┼Ť tam cyferek bo one do ┼╝ycia mi s─ů nie potrzebne ­čśÇ

MamSprz─ÖtDoWota

Sprzedam idealny sprz─Öt do gry w WoTa Parametry: Procek 286/10MHZ, RAM 512Kb!!!, Dysk 20MB, grafika 256kb, karta d┼║wi─Ökowa zgodna z SB, WoT chodzi na wysokich detalach czekam na propozycje

NiszczycielKoxSnajper z wr 38%

A ma FDD 3.5? Inaczej nie wezm─ů.

Gustawpol

5.25 ma

MamSprz─ÖtDoWota

ostatnio zamontowałem w nim CDROMx2, monitor 14 cali kolor z filtrem dorzucam gratis

Anonim

SzczecinPL napisz nam co masz w garazu ile kredytow , wolnego doswiadczenia i miejsc ma nowe czolgi prosze

Anonimek : *

Szczecin tylko pewnie potrafi pisa─ç komentarze na rykoszecie a tan naprawd─Ö mo┼╝e nie mie─ç nawet konta do wota haha

Anonimowo

Ma konto – _OPTIMUS_PRIME_23_. Przy paczkach na s─Öpa chcia┼é zdoby─ç za darmoszk─Ö. Oczywi┼Ťcie go┼Ť─ç to hipokryta, bo uwa┼╝a ka┼╝dego kto wyda┼é na WOT kasior─Ö za g┼éupca, a w jego gara┼╝u Lowe pewnie si─Ö wyczarowa┼é.

Anonimek : *

O kurde 50k bitew i 48% WR haha I w dodatku kliker hatfu Szczecinie haha :>

Anonimek : *

Jeszcze potyczki klanowe kulej─ů xD Co 3 bitwa to wygrana to pooozdro ;3

Anoniminus

SzczecińskaCebulaPL zdemaskowana XD

Ooppaa

moze w koncu zrozumie i nie bedzie tu z siebie blazna robil

Siema. Kto PL?

_OPTIMUS_PRIME_23_ to paprykarz? LOL czyli micro-penis z wielk─ů jap─ů. A jak pi─Öknie potrafi si─Ö tu odgra┼╝a─ç. Najch─Ötniej to by ******** spu┼Ťci┼é ca┼éej Polsce.

kto┼Ť taki

Siema kto PL dawaj solo to pogadamy realnie bo w necie na takich jak ty szkoda s┼é├│w ­čśÇ po 2 to nic nie wiesz o mnie idioto a piszesz takie rzeczy ­čÖé mog─Ö mieszka─ç gdzie┼Ť w kraju a pisa─ç taki nick jaki mi si─Ö podoba ­čśÇ ale ty jeste┼Ť ma┼éo inteligentny by si─Ö domy┼Ťle─ç bo tw├│j ma┼éy m├│┼╝dzek tego nie ogarnia ­čśÇ

szczecinPL

Ksi─ů┼╝k─Ö piszesz ????

Lynx

X4 gitara! Z evencikiem swiatecznym to lajtowo po 10k expa za dobra bitwe. Mnie odpowiada i ciesze sie z kazdego eventu. Pozdro

Anonimowo

jeszcze dopałki odpalić i ogień!!!

szczecinPL

Jak b─Ödzie wygrana ­čśÇ Pozdro

PseudoBaca

Hey szecinoczku panoczku pochwol sie co jeszcze mosz w goro┼╝u hey !!!

Anonim

XD

Raxo88

@PseudoBaca Panie kolego za du┼╝o gwary ┼Ťl─ůkiej nic tego nie rozumie co napisa┼ée┼Ť

colraginis

Dy─ç spod samiu┼Ťkich Tater, hej. I m├│wi si─Ö jesceÔś║

szczecinPL

Panoczka smieciu ze slaska to szukaj w spodniach ew w rodzinie bo ja twoj kolega nie jestem

leo

Czyli lepiej nie odpalac gry w weekend nobedzie gownogra

szczecinPL

Wy to tylko narzeka─ç potraficie ­čśÇ boicie si─Ö ze wam wn spadnie ­čśÇ ┼╝al mi was….. Nie musisz , jednego mniej ­čÖé

Ojciec Boguta

Dok┼éadnie, co by nie zrobili to jest p┼éacz i ┼║le ­čśů ludzie to tylko gra o co te spiny

Gogol

Popieram komentuj─ůcych, jeszcze si─Ö nie znalaz┼é taki, co by polakom dogodzi┼é

┼Ťmierdz─ůcy_szczecin

wy to tylko bzdurne komentarze umiecie pisa─ç i nic wi─Öcej. i przez takich jak wy ta wygl─ůda jak wygl─ůda i jest zalewana w weekendy przez armi─Ö pomidor├│w

szczecinPL

Pomidora to szukaj na warzywniaku pata┼éachu m─ůdry w necie bo nigdzie indziej nie potrafisz !!!! Jak masz jaki┼Ť problem to zapraszam na ts w klanie to pogadamy ┼Ťmieciu

szczecinPL

No i fajnie ­čÖé

UjWGwupe

WG plajtuje! Serb ostatnie zni┼╝ki oddaje swoim ukochanym graczom!

Miejsca w garażu już się skończyły! :'(

Gogol

Gdzie zni┼╝ki na wyposa┼╝enie? Tak si─Ö przyzwyczai┼éem do nich, ┼╝e teraz ┼╝al mi **** ┼Ťciska jak mam wyda─ç pe┼én─ů kwot─Ö na wyposa┼╝enie ­čÖé

szczecinPL

A co potrzebujesz ?? Mam tego w magazynie ze jakbym teraz sprzeda┼é to mia┼ébym 15 mln ­čÖé

Anonim

Nie ma to jak wstac rano wejsc na rykoszet i przeczytac ciekawy i jak zawsze madry komentarz paprykarza

Karollo

Ja swoje sprzedalem i mam 42 kk XD chociaz polowe z tego przez swieta to zarobil is3a hurhueheuehue viva la szczecin viva la paprykarz!

Anonimek : *

Szczecin haha

Anonimowo

Ja potrzebuje wyposażenia za około 30 mln(po zniżce)

szczecinPL

To duzo ..a czemu nie kupujecie jak jest zni┼╝ka ???

Gogol

Bo akurat hajsu brakło

szczecinPL

Wam to zawsze wszystkiego brakuje ­čśÇ

Siema. Kto PL?

Ja jakbym sprzeda┼é wszystkie wyposa┼╝enie, to mia┼ébym grubo ponad 200mln. Do tego ju┼╝ blisko 100 wolnych miejsc w garazu, w koszarach z reszt─ů te┼╝. Apteczek i naprawek du┼╝ych to ju┼╝ tego grubo ponad 1000 z ka┼╝dego. Nie wydaj─Ö. Cebula jestem. I do tego no-life. Robi─Ö wszelkie mo┼╝liwe misje i maratony. Bez konta premium. Kolekcjonuj─Ö wszystkie lolki II i III tier. I co paprykarz? Daleko z ty┼éy jeste┼Ť z tymi marnymi 15mln. Gdzie ty to wszystko przepierdzielasz? Musisz gra─ç jak sko┼äczony n00b, ┼╝e tak cienko prz─Ödziesz.

Anonimowo

przecie┼╝ wida─ç ┼╝e to typowy pomidor, kt├│ry si─Ö jara jak jest w pierwszej dziesi─ůtce graczy

szczecinPL

Ta a w tej bajce by┼éy smoku cwelu ….

Anonimowo

haha uderz w st├│┼é a no┼╝yce si─Ö odezw─ů.

jedyne na co si─Ö sta─ç pusty pomidorze to wyzywanie w komentarzach.

nawet mi ci─Ö nie ┼╝al

szczecinPL

No to fajnie , ja mam to co potrzebuje i tyle ­čÖé mi wiecej nie potrzeba do grania ­čÖé 15 mln to mam na koncie obecnie a w magazynie po sprzeda┼╝y 41 mln ­čÖé wiecej nie potzrebuje bo i po co ?? Obecnie skupi┼éem si─Ö na Polskiej lini i to raczej b─Ödzie moja ostatnia bo wi─Öcej nie potrzebuje .

Mi

Przy choince 15 baniek to w kilka dni.