Supertest: Testy nowej mapy
- Lewa strona mapy to miejsce, gdzie znaleźć można przeciwlotnicze kaponiery. Ciężkie czołgi mogą wjechać do ich wnętrza tylko korzystając z wyznaczonej drogi, bardziej mobilne maszyny mogą wykorzystać zbocze, o ile doświadczenie kierowców im na to pozwoli. W środku znaleźć można bunkier dowodzenia, który położony jest w centrum całej strefy. Całość jest otoczona drzewami i krzakami, które mogą śmiało wykorzystywać zwiadowcy do wykrycia wrogich niszczycieli czołgów w strefie 2. Miejsce to może być również dobrym punktem początkowym do ekspansji kolejnych kaponier.
-
Niewielkie wzgórza otaczające obie bazy są przeznaczone dla niszczycieli czołgów i snajperów. Siedząc tutaj, możesz bronić swojej bazy przed atakami, ukrywając swoje pojazdy w krzakach. Wzgórza te są także ostatnimi liniami obrony, gdy wróg zbliża się do twojej bazy z miasta.
-
Stacja kolejowa i baza wojskowa w centrum zawierają pewne pozycje, mogą w pewnym stopniu ochronić Was przed atakiem artylerii, ale nie polegajcie na nich w pełni. Możecie ich użyć, aby przejechać przez strefę lub po prostu zmienić flankę. Nie możesz wjechać do wnętrza budynku stacji, ale sama budowla sprawdzi się jako przyzwoita ochrona.
-
Miejskie blokowiska na wchodzie są areną dla starć czołgów ciężkich. Mosty są dobrze chronione przed ostrzałem ze środka mapy, zaś położenie stacji kolejowej pozwoli Wam na możliwość wymiany ognia z przeciwnikiem, bez niespodziewanych ataków z innej części mapy. Nasyp, który się tutaj znajduje, ma zakrzywiony kształt, ale nie daje w pełni ochrony przed wrogim ostrzałem. Najważniejszą rolą czołgów ciężkich jest przejęcie znajdujących się tutaj uliczek i dziedzińców. Pozwoli Wam to na przyjęcie wroga w komfortowych dla Was warunkach, a to dzięki kilku betonowym osłonom znajdujących się w tych miejscach. Odnajdą się też tutaj pojazdy stworzone do walki z użyciem metody „drapania boczków”.
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.
Pole golfowe – Jest
Robicie nowe mapy a nawet starych niepoprawicie rebalans, a najbardziej wkurzają textury i w niektórych miejscach na mapie latający celownik ..
bez kitu, celownik na Overlord sam sie podnosci jak celujeszz na gorke… chodzi mi o miejsce gdzie sa najczesciej medy… co wyceluje on sie podnosi wyzej ;/
Dokładnie, napisałem w tej sprawie do wg i odpisali żebym odinstalował mody i grał na celowniku serwerowym :v Szkoda że gram na czystym kliencie gry beka trochę. A za 2 dni będzie: ” Maaamoo! Kupis mi packi świątecneee bo kceee wygrać defendelaaa i isaa trzeciego autolodellaaaa”.
Tekstury akurat są wg mnie największym minusem WoT-a. Strasznie frustrujące jest to, że pestki znikają albo trafiają w niewidzialny kamień.
zaczelo sie wszystko od zmiany silnika graficznego na Encore czyli gówno w złotym papierku w wersji HD. przed tym zabiegiem nie bylo problemu z znikajacymi pociskami byly stabilne fpsy teraz to krzaki potrafia pochlanac sporo fps gdzie wzcesniej nie bylo miejsca. pelno pelno błędów w grze na mapach i bugów.
Jestem przed gosciem 20 m celuje w dolna plyte armata z celnoscia 0,3 strzelam na skupionym dziale ze celownik jest duzo mniejszy niz kawałek płyty dolnej i co? i ***** gówno pocisk znika! ani rykoszet ani jajco i co nie jest to do ***** frustrujace?
W ***** z tymi mapami hd jakos wczesniej sie gralo normalnie ale wszyscy napaleńcy map HD sie moczyli w nocy i wyczekiwali na ten update. Macie swoje mapki hd i z **** pelno bugów.
Kiedy gralem w bf2 dawne dzieje to nie grafika sie liczyla a normalni ludzie w druzynie co nie strzelaja do swoich bez przyczyny i stabilna gra bez pierdolonych bugow! Tutaj to jest cosraz gorzej a wciaz przybywa pierdolonych botów.
@hamci
że jak?! Że niby od kiedy wprowadzili HD takie rzeczy się działy? Od kiedy kolego grasz? 😛 Znikające pociski są od kiedy pamiętam. Ba! teraz i tak się rzadziej to dzieje niż kiedyś. Pamiętam czasy jak strzelało się z arty i na 10 pocisków minimum jeden znikał w niewyjaśnionych okolicznościach. Nie wspominając już o tym, że kiedyś leopard albo panthera się przyklejała do twojego boku, słyszałeś jak metal trze o metal, iskry leciały, dostawałeś pestki, ale czołgu ni cholery nie widziałeś 😛 Także to jest odwieczny problem wota, który twórców najzwyczajniej w świecie nie są w stanie naprawić. Skopali algorytm w fazie beta i do teraz tak się dzieje, choć w zdecydowanie mniejszym stopniu