Supertest: Miasto Duch贸w

Prosto z forum WoT 馃檪


Zbli偶a si臋 moment publikacji: zaczynamy finalny etap test贸w mapy Miasto Duch贸w.

Okre艣lili艣my jak ma wygl膮da膰 rozgrywka na tej mapie. Teraz chcemy sprawdzi膰 balans dru偶yn i kierunk贸w, wprowadzaj膮c zmiany je艣li b臋d膮 konieczne. Gdy uporamy si臋 z tym zadaniem czekaj膮 nas jeszcze drobne prace wyko艅czeniowe naszych artyst贸w i wtedy mapa b臋dzie gotowa do wprowadzenia na serwery.

Jak zmieni艂o si臋 Miasto?

  • Lokacja ewoluowa艂a, ale og贸lne za艂o偶enia pozosta艂y te same: nacisk po艂o偶ono na centraln膮 cz臋艣膰 mapy, oraz jej symetri臋 – tak, jak w bitwach dru偶ynowych.
  • Miasto sta艂o si臋 wi臋ksze ( 1000×1000 ), tak by zaoferowa膰 co艣 dla ka偶dego rodzaju pojazd贸w.
  • W starej wersji mapy najwi臋cej dzia艂o si臋 pomi臋dzy budynkami miasta, co premiowa艂o mobilne, dobrze opancerzone pojazdy. W nowej wersji dodali艣my specjalnie obmy艣lone kierunki dla innych rodzaj贸w pojazd贸w.
  • Miejskie zabudowania zajmuj膮 艣rodek mapy. To miejsce do walki w zwarciu, odpowiednie dla czo艂g贸w ci臋偶kich, nadaj膮cych si臋 do tego med贸w oraz twardych niszczycieli. Budynki zablokuj膮 wi臋kszo艣膰 mo偶liwych p贸l ostrza艂u z flank, ale nie wszystkie – wi臋c b膮d藕cie czujni i opanowani gdy ruszacie do szturmu.
  • Zachodnia cz臋艣膰 mapy jest pomy艣lana jako arena dla czo艂g贸w lekkich i mobilnych med贸w. B膮d藕cie aktywni i zwinni, ruszaj膮c naprz贸d i decyduj膮c w kt贸rym kierunku rozwinie si臋 bitwa. St膮d mo偶ecie szturmowa膰 wrog膮 baz臋, albo przycisn膮膰 przeciwnik贸w w mie艣cie oferuj膮c sojusznikom bardzo potrzebne wsparcie ogniowe, jednocze艣nie odwracaj膮c uwag臋 przeciwnik贸w.
  • Wschodnia cz臋艣膰 Miasta jest przeznaczona dla bardziej subtelnych maszyn. To otwarty teren niczym preria, sprzyjaj膮cy raczej obronie ni偶 ofensywie. W pakiecie zagajniki oraz dobre miejsc贸wki dla snajper贸w
  • Na p贸艂nocnych i po艂udniowych kra艅cach mapy znajdziecie pozycje dla niszczycieli czo艂g贸w – jest tam mn贸stwo krzak贸w i os艂on terenowych. St膮d mo偶ecie wesprze膰 swoich sojusznik贸w albo spaziowa膰 najbardziej agresywnych przeciwnik贸w.

Kliknij na zdj臋cia, by je powi臋kszy膰.

殴: forum.worldoftanks.eu

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, 偶e wi臋kszo艣膰 graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra b臋dzie bardziej taktyczna i przemy艣lana. Trudniejsza, ale mniej irytuj膮ca 鈥 a przez to bardziej satysfakcjonuj膮ca. Postawmy na miodno艣膰!

10 komentarzy

  1. Ein_Golonka_und_Bier pisze:

    Wiem, 偶e nie na temat. Wymarzy艂a mi si臋 ostatnio mapa, na kt贸rej chcia艂bym zagra膰:). Niekt贸rzy z Was na pewno kojarz膮 wysp臋 Iwo-Jima. Z jednej jej strony mo偶na umiejscowi膰 flot臋 ameryka艅sk膮 z drugiej japo艅sk膮 (przed sam膮 bitw膮 mo偶na by zainscenizowa膰 jaki艣 ostrza艂 dokonywany przez pancerniki…). Na 艣rodku lotnisko, do tego wulkan Suribachi, pla偶e – mog艂aby z tego powsta膰 naprawd臋 klimatyczna mapa:)
    Co Wy na to?

  2. CH3CK pisze:

    Jak wejdzie to b臋dzie na randoma h czy tak jak kiedy艣 tylko dru偶yn贸wki?

  3. Anonim pisze:

    Tzw „starzenie si臋” premek. Tak 偶eby艣 co jaki艣 czas kupowa艂 now膮. Przesta艅cie kupowa膰 premki to zobaczycie jak WG na rz臋sach stanie 偶eby si臋 Wam przypodoba膰.

  4. stary pisze:

    Niue na temat ale spytam. Od艣wie偶y艂em scorpiona g i mam wra偶enie, 偶e mniej zarabia. Ile powinienem dosta膰 za 2,5k obra偶e艅 i trzy kille tak mniej wi臋cej kto艣 tyle zrobi艂 na koncie premium to jak z zarobkami, bo mi da艂o 60k brutto. Nie wiem czy tylko mi si臋 wydaje czy ostatnio si臋 jako艣 mniej zarabia.

Dodaj komentarz

Tw贸j adres email nie zostanie opublikowany.