Wieści z SuperTestu – miedź i molibden, czyli nowe zasoby dla wybranych
Jakiś czas temu w naszym blogu deweloperów ogłosiliśmy dodanie dwóch nowych zasobów: „molibdenu” i „miedzi”. Wielu graczy w komentarzach obawiało się, że jesteśmy zbytnio związani z ekonomią gry, a nie z samą grą. Według nich istnieje szansa, że w przyszłości gra może mieć zbyt wiele zasobów i nie będzie można ich rozwiązać. Chcielibyśmy wyjaśnić sytuację i powiedzieć, dlaczego konieczne jest, według nas, posiadanie tych dwóch nowych zasobów.
Technicznie i zgodnie z realizacją, molibden i miedź są zasobami, ale faktem jest, że będzie to bardziej reprezentacja umiejętności graczy. Można je zdobyć jedynie za wygraną w lidze tajfunu (molibden) oraz za osiągnięcie pierwszego miejsca (miedź). Gracze, którzy ciągle osiągają 1 stopień i walczą w lidze Tajfun, będą teraz mogli pokazać swoje umiejętności, odbierając Flint, Black lub Stalingrad z unikalnym kamuflażem, który można kupić za miedź i molibden.
Nie można dokonać konwersji tych zasobów w żadnym innym. Za każdy przełożony sezon w rankingu, w którym gracze osiągną 1 rangę lub sezon klanowy, gdzie gracze mają 30 zwycięstw w lidze tajfunów, zostaną podane odpowiednio 1 miedź lub 1 molibden .
Gracze, którzy mają już kamuflaż Mustang dla Flint i Crocodile for Black, otrzymają 6 jednostek miedzi mniej.