Zamknięte testy WG: Object 279

PROTanki postanowiły podzielić się modelem oraz statystykami Objecta 279 znajdującego się w zamkniętych testach WG. Fejk to nie jest – model rzeczywiście został stworzony do gry, niemniej jednak jak powiedział Yusha – czołg ten NIE będzie dostępny dla graczy i nie zostanie wprowadzony.

Choć… znacie WG, tu nie można być niczego pewnym. Najprawdopodobniej jest to historia z cyklu: Sturmtiger w WoT.

Kilka lat temu WG stwierdziło, że ma listę czołgów, które są zbyt mocne jak na tę grę i mają plan na pewien tryb gry z myślą o tych pojazdach. Pomysł prawdopodobnie już umarł.

Prace nad czołgiem rozpoczęły się w 1954 r., opracowaniem projektu zajmowali się inżynierowie z Ogólnorosyjskiego Instytutu Naukowo Badawczego (Tzw. WNII-100). Zaproponowana konstrukcja miała umożliwiać poruszanie się czołgu w terenie trudnym dla innych pojazdów pancernych, miał stanowić element przełamania i rezerwę strategiczną sztabu głównego. Czołg był uzbrojony w 130mm gwintowaną armatę M-65. Stworzono jeden prototyp, który trafił na próby poligonowe w latach 60-tych. Nigdy nie został przyjęty do służby.

Object 279 (HT-10, ZSRR). Charakterystyka z zamkniętych testów:

Tier: HT-10, ZSRR
Wytrzymałość: 2 150
Moc silnika: 1 000 KM
Waga: 59,468 t
Maksymalne obciążenie: 65 t
Moc na tonę: 16,82 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 55 / -20 km / h
Prędkość obrotu: 40 °/s
Prędkość obrotu wieży: 26,1 °/s
Opór gruntu: 0,575 / 0,671 / 1,534
Zasięg widzenia: 400 m
Zasięg sygnału: 730 m

Pancerz kadłuba: 310 / 214 / 100
Pancerz wieży: 305 / 217 / 90

Działo: 130 mm M-65

Uszkodzenia: 490 / 490 / 640
Penetracja: 313 / 390 / 65
Szybkostrzelność: 6,257
Średnie uszkodzenia na minutę: 3 066
Czas przeładowania: 9,589 s
Rozrzut na 100 m: 0,336
Czas celowania: 1,44 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -5 / +17

Po kliknięciu w zdjęcie wyskakuje okienko z fotkami w dużym rozmiarze.

A tak gwoli przypomnienia – pierwsze plany wprowadzenia tego czołgu do gry World of Tanks zrodziły się w kwietniu 2012 roku, kiedy to uznano, że radzieckie drzewo technologiczne jest znacząco słabsze od pozostałych, a większość dostępnych w nim pojazdów jest gorsza niż ich odpowiedniki innych nacji. Uznano wówczas ten problem za istotny, w związku z czym zaplanowano poszerzenie sowieckiego drzewka rozwoju o kolejne maszyny i linie, m.in.:

  • W linii czołgów średnich po czołgu IX tieru, T-54 planowano dodanie czołgów T-62, T-72 i T-90;
  • W pierwszej gałęzi czołgów ciężkich (linia IS-7) planowano dodać następujące czołgi: Object 277, Object 279 i Object 195;
  • W drugiej gałęzi czołgów ciężkich (linia z IS-4) dostępne miały być następujące czołgi: Object 430, T-63 i Hammer;
  • W gałęzi niszczycieli czołgów miał zostać dodany Taran;
  • Do gałęzi dział samobieżnych, po artylerii VIII tieru chciano dodać następujące pojazdy: Pion, Kondensator (pierwsza gałąź), a także Akatsiya i Koalitsiya (druga gałąź).

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

guest
32 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
LUFRY

Ja już gram w WOTa tylko sporadycznie, bo mam dosyć nowych OP ruskich czołgów. Gram, bo mam do tej gry sentyment. W końcu gram od 2012. I tak sobie wszedłem aby zobaczyć jak bardzo sie wali ta gra i czy dalej mają zamiar ja niszczyć. Nie zawiodłem sie 🙂

stud3nt

Dodać mu 800 HP wytrzymałości i mamy idealnego kandydata na tier XII.

Pixel

mogą mi go podmienić za isa4 😛

protanki taa haha

Taaa protanki i Yusha, wczoraj streamował jak grał Obj 257 na serwerze testowym (!) ze skórkami z zaznaczonymi modułami na czołgach (ammorack, silnik, weakpointy itp itd.). No ale to rusek, supertester od WG i Protanki to jemu wolno, ich ban nie dotyczy.

yeahbunniutki

ale to jest dozwolony mod z paczki od Protanki…

protanki taa haha

„Clown skins and skins that show locations of crew and modules” – zakazane, jak najbardziej pod to podpada.
Zródło tutaj, dla wszystkich regionów lista zakazanych modów:
http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/598224-fair-play-policy/page__st__1020__pid__13392063#entry13392063
Na liście też m.in. żarówka 10 sekundowa (zarówno wydłużony dźwięk jak i ikonka, a wiem że spoooro osób nadal używa 🙂

Dzony

Gdybyś poczytał trochę o mechanice wota to mody na 10s żarówkę ci byłby zbędny 😉

protanki taa haha

Tak się składa kolego, że gram bez żadnych modów, to o żarówce to tylko informacja dla niedoinformowanych, to primo 🙂 Secudno, rozumiem, że ty grasz bez szóstego zmysłu nawet, bo ci zbędny? xD

Revanche25

Oj narodzie głupi, ten zapis konkretnie odnosi się do Hitboxes skins (glass) tzw. Chameleon – zastępowanie modeli pojazdów modelami kolizyjnymi\skórkami 3D z rozmieszczaniem modułów i załogi oraz przeźroczyste tekstury obiektów w grze, które są penetrowane przez uzbrojenie pojazdów np: płoty.
Czyli czymś takim co można obejrzeć na stronie gamemodels3d:
https://gamemodels3d.com/games/worldoftanks/vehicles/a3
to
comment image
jest i temu podobne są dozwolone.
A jak nie wierzysz to tu
https://wgmods.net
masz oficjalną stronę WG z dozwolonymi modami a na niej modyfikacja
https://wgmods.net/1112/
tu (https://wgmods.net/37/) masz paczkę modów Solo’s Easy ModPack i co widać Hitzones comment image).

ke

Zakazane: „skins that show locations of crew and modules”, czego tutaj nie rozumiesz? Jest jasno napisane czarno na białym. Jak WG na nie pozwala w wgmods to sami sobie przeczą.

yeahbunniutki

skoro ten mod jest w oficjalnej paczce na stronie WG u ruskiego YTubera z pierwszej trójki największych, to nie pitol mi że w 2016 jakiś pajac z EU jak go zakazał, to znaczy że teraz jest zakazany >.<

keke

Zakazane: „skins that show locations of crew and modules”, czego tutaj nie rozumiesz? Jest jasno napisane czarno na białym. Jak WG na nie pozwala w wgmods to sami sobie przeczą.

haha Polskie tenki

Do protanki. Powiem ci lepiej mi się grało T-10 na której przerobiłem 3 załogi beż lampki to był fan doza stresu czy mnie widzą czy nie takie pierwsze wrażenie jak kiedyś gdy się zaczynało coś fajnego a gdy się ma żarówkę to łee znowu mnie widza i takie udawanie francuza 0 zabawy

Biesu

>currently approving
Czyli jednak zezwalają na tego moda

Anonimowo

a moze poprostu wg powoli zaczyna gromadzic czolgi na rozciagniecie drzewek czolgow do 12 a moze nawet 15 poziomu bo prototypy im sie zaczynaja konczyc z okresu przed i zaraz po wojennego a dodawac nowe czolgi co jakis czas musza

Anonimowo

Czołg który pod każdym względem jest lepszy niż maus a jedzie z 3x szybciej….
Niedługo WG da ruskim LT mające 350 z przodu wieży i kadłuba oraz działo jak Strv z większym dmg na strzał

Dawid

Ruskie to mają potencjał …
Wydawało mi się że kończą im się te wszystkie prototypy , projekty , objekty itp. ale ni chu***

Osobiście jednym z najciekawszych pojazdów jes Object 120 „Taran” który w tej grze byłby zapewne ruskim odpowiednikiem Brytyjskich Tdk-ów Lodówki i Godzilli .
Pojazd jest dostępny w War Thundrze więc w WOT też się pewnie pojawi – taką mam nadzieję .

mzmultics

390 peny na goldzie, 9 sec przeładowania i 490 na strzał… zbalansowany

GTX

może być.. tylko pena trochę słaba…

Anonimowo

Może być… tylko pena troche słaba 🙁

Pan Butelka

To jest zbyt OP.. Nawet Jg. pz. e100 miałby trudności go przebić na HEAT’ach..

Maraskin

Przęgięty.

Anonimowo

*********

GabrielGutPL

Object 279 ma przecie specjale zawieszenie hydrauliczne podnosi i opada- Tak jak jest To w AW

erebus2000

I to właśnie powinna być nowa X. A obiekt 726 to IX tej gałęzi. Oczywiście oba czołgi wymagają zbalansowania. Ale aż się proszą o wprowadzenie

Carcass69

Skoro nie wprowadza to po co marnują czas?

GTX

Dokładnie

haha Polskie tenki

Bo muszą odstawić polskie czołgi w czasie więc muszą go jakoś wyrobić to się chłopaki bawią. Sam bym się pobawił gdyby mi dano okazję by w ramach luzu dali by mapę trochę ludzi z biura.

Nowe tiery w WOT?

tank o takich statach jest za dobry na obecny tier X,

Şèř

No i dobrze, bo za dobry. Wprowadzając takie pojazdy już tylko krok od Abramsów, czy T-14 napierdzielających się z Mausem.

MAJKOWHY

to raczej na tier XI/XII 😛

Baftek

Raczej na tier XX. Abrams byłby niezniszczalny