Wieści z SuperTestu – niszczyciel Haida, budynek arsenał, bitwy nocne
Niszczyciel wspólnoty Haida, poziom VII
Niszczyciel wspólnoty został dodany do plików gry. Przypuszczalne statystyki zostaną przetestowane w aktualizacji 0.7.5 przy użyciu kadłuba niszczyciela Cossack VII poziomu. Statystyki mogą ulec jak zwykle zmianie.
Nowy budynek – Arsenał
Arsenal to budynek, w którym gracze będą mogli wymieniać węgiel i stal na flagi sygnałowe, kamuflaże, okręty, kontenery i specjalne ulepszenia. Węgiel i stal to nowe zasoby, które będzie można zdobyć wykonując misje bojowe, osiągając wysokie stopnie lub osiągając dobre wyniki w bitwach klanów. Arsenał stanie się dostępny, gdy gracze osiągną ósmy poziom konta.
Po zaktualizowaniu arsenału gracze otrzymają bonusy za wcześniejsze wyniki i / lub osiągnięcia.
Nowy scenariusz
W ramach amerykańskiego cyklu aktualizacji dodano nowy scenariusz – Sakura bloom. Zainspirowany został historyczną bitwą w Zatoce Cesarzowej Augusty, która miała miejsce na początku listopada 1943 roku.
Nocna potyczka zaczyna się podczas kontrataku sił japońskich, na amerykański desant. Jednym z zadań głównych jest ochrona desantu oraz dalsze wykorzystywanie sytuacji poprzez atakowanie bazy wroga.
Operacja rozpoczyna się w porze nocnej i kończy się wraz ze wschodem słońca. Gracze poznają nową mechanikę – nocne bitwy z racami oświetlającymi pole walki.
Udział w tym scenariuszu będzie ograniczony do krążowników amerykańskiej, francuskiej i brytyjskiej nacji VIII poziomu .
Dwa zespoły klanowe
W aktualizacji 0.7.6 gracze, którzy są w klanie, będą mieli okazję dołączyć do jednej z dwóch drużyn, które wezmą udział w bitwach klanowych. Drużyna o wyższym ratingu przyczyni się do ogólnej pozycji klanu, a drużyny zostaną oznaczone jako „Alpha” i „Bravo”.
Zmiany map i aktualizacja portu w Nowym Jorku
Hotspot, Mountain Range i Sleeping giant przechodzą kilka zmian, mających za zadanie poprawienie i zrównoważenie gry pomiędzy drużynami w bitwach klanowych, zapewniając podobne możliwości.
Port w Nowym Jorku przechodzi remont: noc, lepszy widoczki i nowe dźwięki.
Cossack i Haida to ten sam typ (Tribal) niszczycieli – nie rozumiem po jaką cholerę robić klona na tym samym poziomie. Chyba tylko dla Kanadyjczyków żeby kupowali premke jak my Błyskawicę 🙂
Już lepiej ździebko by go przerobili na typ N i mielibyśmy ORP Pioruna – świetny kandydat na 6 poziom w drzewku polskim 🙂
HMCS Haida – kanadyjski Tribal, z tego co pamiętam, miał takie samo uzbrojenie jak Błyskawica po ostatnim alianckim przezbrojeniu, czyli działa uniwersalne 102 mm w czterech wieżach po 2 szt., czyli łącznie 8 szt., co daje okręt w typie Akizuki. HMS Cossak jest z działami 120 mm, czyli jak Błyskawica w grze. Typ N niszczyciela to w grze Gadjah Mada, wystarczy obrócić indonezyjska banderę i juz jest PIorun. Pozdrawiam.
Małe dopowiedzenie. HMCS Haida otrzymał uzbrojenie takie jak ORP Błyskawica (4xII 102 mm) o wiele później, lata po wojnie i ma takie jako okręt muzeum do dzisiaj. Dlatego na jego pokładzie jest tak jakoś swojsko jak na Błyskawicy, która odziedziczyła bardzo wiele po Tribalach i w zasadzie chyba można by ją uznać za customizowaną eksportową wersję Tribala. Oczywiście mieliśmy swoje preferencje – jeden komin, inny mostek, działa innej marki itp., ale kadłub , mechanizmy, wyposażenie jak z Tribala. Więc Cossack i Haida, to w czasie wojny w zasadzie ten samo okręt, chyba, że wows wprowadzi tylko Haidę, zobaczymy. Na tej właśnie zasadzie nie pojawi się w grze USS Boise – premka VII tieru, tylko od razu w wersji argentyńskiej jako Nueve de Julio w ramach nowej nacji panamerykańskiej. Ja bym chciał, żeby jako premka w grze pojawiła się przezbrojona w armaty uniwersalne Błyskawica ze stylem gry podobnym do Akizuki, ale lepszą prędkością.
OK? Arsenał będzie budynkiem na twierdzy czy jak?