Mała aktualizacja 11 kwietnia

Krótkie info: dziś miała miejsce niewielka aktualizacja. Z jej powodu serwery World of Tanks były niedostępne w dniu 11.04.2018 w godzinach od 05:00 – 05:45 CET. W tej mikro-aktualizacji;

  • Naprawiono błąd związany ze znacznikiem wrogiego pojazdu zmieniającym kolor na czarny przy otrzymaniu uszkodzeń krytycznych;
  • Naprawiono niektóre problemy techniczne.

Tak jak ostatnim razem, powstały dwa nowe foldery: /res_mods/1.0.0.3 i /mods/1.0.0.3.

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

guest
15 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Bloody

Po tej zajebistej aktualizacji nie mogę grać, wywala mnie z bitwy i tracę połączenie z WOT. Jak zwykle zje…e aktualizacje!!!
Nie gram już w tą grę, szkoda czasu….

WebacT

Rzygam tyki aktualizacjami, co tydzień mam szukać aktualnych modów?!?!

Bogdan

Polecam granie bez modów, nie ma problemów z aktualizacjami, gra ma więcej fps, nie wywala do pulpitu.

GP

Po tej aktualizacji jest u mnie dramat. Późnienie z wczytaniem do bitwy 2 minuty, garaż bardzo długo się wczytuje, dźwięk szwankuje. Już po poprzedniej długo wczytywał się garaż i bitwa, ale teraz to dramat, nie da się grać. Też tak macie ?

Bogdan

Zrób defragmentację dysku. Nowy silnik ma problemy że jak jest duża fragmentacja dysku to bardzo mocno wydłuża się czas wczytywania.

Pytajnik

roMuald99 na ramdysk wrzuciłeś tylko te dwa pliki dźwiękowe czy cały folder? Nie wyskakuje Ci błąd że pliki powinny być w tym samym miejscu co folder gry?

roMuald99

Żeby gra widziała te pliki, musisz utworzyć do nich dowiązanie symboliczne.
1. Z katalogu res\packages skopiuj na ramdysk pliki audioww-part1.pkg i audioww-part2.pkg. Ja utworzyłem ramdysk o wielkości 1.4 GB (kożystałem z programu Radeon RAMDisk)
2. Usuń z katalogu res\packages pliki audioww-part1.pkg i audioww-part2.pkg lub zmień im nazwę, na np. audioww-part1.pkg.stary i audioww-part2.pkg.stary (najlepiej zrób sobie kopie tych plików)
3. Odpal konsole w trybie administratora (menu start->akcesoria->klikasz prawym na ‘wiersz poleceń’ i wybierasz uruchom jako administrator)
4. Teraz tworzysz dowiązania symboliczne. U mnie wyglądało to tak:
mklink d:\gry\wot\res\packages\audioww-part1.pkg z:\audioWoT\audioww-part1.pkg
mklink d:\gry\wot\res\packages\audioww-part2.pkg z:\audioWoT\audioww-part2.pkg

U mnie pliki z grą znajdują się na dysku ‘d’, a plik z dźwiękiem na ramdysku oznaczonego literą ‘z’. Jeżeli wszystko przebiegło pomyślnie, to w katalogu res\packages pojawią się pliki audioww-part1.pkg i audioww-part2.pkg z ikonką dowiązania symbolicznego. Teraz możesz uruchomić grę.

Jeżeli chcesz zobaczyć, że gra wczytuje te dwa pliki z ramdysku to:
1. wciskasz Ctrl+Shift+Esc
2. wybierasz zakładkę ‘wydajność’
3. klikasz ‘monitor zasobów’
4. wybierasz zakładkę ‘dysk’
5. uruchamiasz grę
6. w ‘aktywności dysku’ zobaczysz, że gra wczytuje swoje pliki (możesz odfiltrować sobie wyniki tak żeby pokazywały się tylko pliki z wota – w ‘procesach aktywności dyskowej zaznaczasz worldoftanks.exe)
7. zobaczysz, że pliki pobierane są z ramdysku 🙂

Siema. Kto PL?

Naprawiono błąd braku dźwięku przy otrzymywaniu trafień?

roMuald99

Ja wrzuciłem pliki audioww-part1.pkg i audioww-part2.pkg na ramdysk. Zniknęły wszystkie problemy z dźwiękiem i długim wczytywaniem gry.

Siema. Kto PL?

Ciekawostka. Jest gdzieś to opisane, bo wygląda na to, że gracze znowu znaleźli rozwiązanie problemu zanim to zrobią ‘spece’ z WG? Aż takim geniuszem nie jestem, żeby wiedzieć, gdzie jest, jak zrobić i jak umieścić (przekierować?) część plików z gry gdzieś tam, gdzieś tam. ^^ Można prosić o drobną instrukcję? thx

roMuald99

Jeżeli masz dysk SSD lub dużo RAMu, to pewnie nie ma żadnych problemów z grą. Te dwa pliki dźwiękowe zajmują prawie 1,4 GB dlatego przerzucenie ich na ramdysk przyspiesza wczytywanie gry (ram jest wielokrotnie szybszy od dysku HDD). Żeby to rozwiązanie działało musisz mieć ok. 6 GB RAMu, bo 1,4 będzie poświęcone na ramdysk, i zostanie 4 GB na sytem, WoTa i jakieś aplikacje działające w tle. Instrukcje wrzuciłem pod postem Pytajnika.
P.S. To autokorekta tego forum tak rozwaliła apostrofy xD

Siema. Kto PL?

Podziękował. Mam SSD i 8GB RAM. Bitwy wczytuje raczej poprawnie, czasem zdarza się, że jestem na mapie 15 sekund przed rozpoczęciem bitwy ale nie zdarzyło się jeszcze, żeby wczytało mnie po rozpoczęciu bitwy. Natomiast brak dźwięku przy otrzymywaniu obrażeń, to raczej poważny problem. Jeszcze raz dzięki i niech Ci Bozia w dzieciach wynagrodzi.

roMuald99

Po aktualizacji, w kliencie gry pojawił się Caernarvon Action X…

roMuald99

W moim pojawił się dzisiaj Kappa