Wersja 1.0 – drugi etap testu Beta 4
Niedługo rusza druga część 4. testu publicznego. Można zaktualizować klient serwera testowego 😉
Naprawione problemy
- Naprawiono problem, gdy komunikat dotyczący dopasowania filtra kolorów nakładał się na ekran ładowania mapy;
- Naprawiono problem, gdy opcja dostosowania koloru była możliwa przy minimalnych ustawieniach grafiki w trybie pełnoekranowym;
- Naprawiono problem, w wyniku którego aktualnie ustawiony filtr tematyczny był wyłączany przy przejściu na niestandardowe ustawienia regulacji kolorów;
- Naprawiono problem, w wyniku którego wyłączenie efektów w ustawieniach gry skutkowało wyłączeniem wszystkich efektów na mapie;
- Naprawiono problem związany z matchmakingiem w bitwach drużynowych;
- Naprawiono problem niewłaściwie wyświetlanych informacji w liczniku przeładowania i wskaźnikach po zminimalizowaniu klienta gry podczas ładowania mapy i maksymalizacji klienta po rozpoczęciu bitwy;
- Naprawiono problem niskiej wydajności w ustawieniach Ultra podczas pierwszych sekund po załadowaniu mapy;
- Naprawiono problem spadku wydajności w niektórych przypadkach po przejściu do trybu snajperskiego;
- Naprawiono problem zawieszania się klienta po najechaniu kursorem na flagę;
- Naprawiono problem brakujących Odznak Biegłości w garażu;
- Naprawiono problem niewłaściwej interakcji pomiędzy wieżą (po wysadzeniu amunicji), a kadłubem pojazdu;
- Naprawiono problem zniekształconych kształtów drzew podczas przybliżania i oddalania kamery.
Znane problemy
- Znacznik penetracji jest zawsze czerwony w niektórych pojazdach;
- Tryb pełnoekranowy nie jest zapisywany;
- Kształt terenu w kliencie różni się od kształtu terenu po stronie serwera na niektórych mapach;
- Kiedy efekty gąsienic są wyłączone, tesselacja jest częściowo wyświetlana na kołach nośnych;
- Spadek wydajności, gdy obiekty są niszczone przy użyciu technologii HAVOK;
- Dźwięk zostaje wyciszany w jednym z kanałów;
- Czasami rzeczywisty stan domyślny granicy mapy nie jest zgodny z domyślnymi ustawieniami granicy mapy.
Inne zmiany
- Poprawiono opcje dostosowywania nasycenia kolorów w ustawieniach gry;
- Podjęto niezbędne kroki w celu wyeliminowania zawieszeń klienta podczas bitwy;
- Wykonano wiele prac, aby poprawić jakość wyostrzania i rozmycia obrazu.
„Dźwięk zostaje wyciszany w jednym z kanałów” – od trzech albo czterech patchy nie potrafią tego gówna naprawić…. To tylko oświadczy o tym jakie mają pojęcie o produkcie który oferują….
To coś ma wyjść nigdy
W życiu yto coś nie wyjdzie o czasie
W życiu yto coś nie wyjdzie o czasie
zależy jakie masz czołgi oraz jak te konta schodzą, jak jest parę unikatów oraz X to za około 1000-300 zejdzie
Cale szczescie ze WG nie wpadlo tym razem na debilny pomysl aby polaczyc wersje WOT 1.0 z WGGC, tak jak to zrobili z wersja 2.0 WOWP. Ciekawe ilu potencjalnych graczy przez to stracili.
Właśnie odpaliłem WOT i pobiera mi się jakaś aktualizacja 6,5Gb
Jest to wcześniejsze pobieranie aktualizacji 1.0.
Jak na tydzien przed premiera, to znane problemy budza niepokoj :p