Czy gracz oszukiwał? – ustawienia FoV
Ciekawostka wychwycona przez fanowski portal Wartactic. Podczas kręcenia powtórki, pojawił się dysonans wynikający z tego, jak gracz łapie cele bez podświetlenia konturu czołgu przeciwnika. Wydaje się, że odpowiedź jest oczywista – „oszust” z zakazanymi modami i wszystkimi wynikającymi z tego konsekwencjami.
Ale nie… odpowiedź znajdziecie w ustawieniach grafiki, a mianowicie wartość FoV. Przy FoV = 120 (po lewej), gracz „patrzy” poza cel, ale udaje mu się złapać go na autocelowanie. Kiedy zmieni się wartość FoV = 100 (po prawej), widok „patrzy” bezpośrednio na czołg – widzimy podświetlenie konturu.
Dla krótkiego wytłumaczenia: FoV to nic innego jak… pole widzenia (z angielskiego Field of View). Bardzo fajnie wyjaśnione jest to na tym filmiku.
Nie ma zatem się co spieszyć z wyciąganiem pochopnych wniosków. Możliwe, że zarówno autor powtórki, jak i Ty macie różne ustawienia graficzne.
Przy zmianie FOV środek obrazu się nie zmienia tylko krawędzie
co ty ********** jak zmienisz ustawienia to możesz zaznaczać za przeszkodami
Nie da się zaznaczyć cel za przeszkodami, na czystym kliencie gry.
DOCHODZI DO TEGO TAKŻE MOD ZOOMOUT KTÓRY PRZECIEŻ JEST LEGALNY A ZNACZĄCO ZMIENIA POLE PATRZENIA KAMERY
Po prostu takie sa bledy w podwórkach ze nie widac kontury czołgó
w końcu ktoś to zauważył 😀
mnie miesiąc temu ruski youtuber o tym przekonał, kiedy wstawił moją powtórkę na kanał, a tam no typowo jakbym aimbota używał i oczywiście bez takich komentarzy się nie obyło 😛