Prosto z Supertestu: Progetto 46

Tym razem pe艂na charakterystyka pojazdu wprost od Protanki 馃檪 Jak tylko pojawi膮 si臋 jakie艣 modele kolizyjne, to w膮tek zostanie zaktualizowany.

Jest to rekonstrukcja hipotetycznego wygl膮du czo艂gu, zgodnie z 偶yczeniem genera艂a Francesco Rossiego, kt贸ry uwa偶a艂, 偶e nowa wojna b臋dzie wymaga膰 wyj膮tkowo lekkich pojazd贸w o wadze bojowej do 35 ton. Czo艂g nie doczeka艂 si臋 prototypu, nie posiada nawet kompletnej dokumentacji. Udokumentowano niemal wszystkie etapy monta偶u urz膮dze艅 i podzespo艂贸w, ale projekty nigdy nie doczeka艂y si臋 prototypu.

Pami臋tajcie, 偶e charakterystyka tego pojazdu jest w tej chwili testowana i ka偶dy z ni偶ej wymienionych parametr贸w mo偶e ulec zmianie.

Progetto M35 mod 46. Wst臋pne parametry:

Tier: MT-8, W艂ochy, premium
Wytrzyma艂o艣膰: 1 400
Moc silnika: 652 KM
Waga: 35 t
Maksymalne obci膮偶enie: 40 t
Moc na ton臋: 18,63 KM / t
Maksymalna pr臋dko艣膰 / Pr臋dko艣膰 cofania: 55 / -20 km / h
Pr臋dko艣膰 obrotu: 41,72 掳/s
Pr臋dko艣膰 obrotu wie偶y: 37,55 掳/s
Op贸r gruntu: ??
Zasi臋g widzenia: 390 m
Zasi臋g sygna艂u: 570 m

Pancerz kad艂uba: 60 / 30 / 20
Pancerz wie偶y: 80 / 40 / 25

Dzia艂o: Cannone da 90/50 T119E1

Uszkodzenia: 240 / 240 / 320
Penetracja: 212 / 259 / 45
Szybkostrzelno艣膰: 3,68
艢rednie uszkodzenia na minut臋: 883
Czas pe艂nego prze艂adowania: 38,35 s / 2,5 s / 3 szt. (magazyn / pocisk / liczba pocisk贸w) 9,59 – 16,3 s || 10 / 13 / 17 s
Czas 艂adowania jednego pocisku: 2,5 s
Pocisk贸w w magazynie: 3
Rozrzut na 100 m: 0,32
Czas celowania: 2,01 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia dzia艂a: -10 / +20

Na 艣wiecie istnia艂o mn贸stwo r贸偶nych system贸w 艂adowania. Mia艂y r贸偶ne nazwy: by艂y g艂贸wne magazyny z amunicj膮, z kt贸rych mo偶na by艂o b艂yskawicznie zasila膰 armat臋, ale i dodatkowe magazyny, z kt贸rych w razie potrzeby mo偶na by艂o 艂adowa膰 dzia艂o r臋cznie. W艂osi te偶 mieli r贸偶ne automaty i dlatego wprowadzono z nimi now膮 mechanik臋.

Stworzono magazynek rewolwerowy, w kt贸rym mo偶na w razie potrzeby do艂adowa膰 pocisk. Zapewnia to r贸偶norodno艣膰 rozgrywki normalnych maszyn bez tej mechaniki i daje mo偶liwo艣膰 gry w stylu magazynkowym.

Nowa mechanika przypomina gr臋 z magazynkiem w taki spos贸b, 偶e mamy do wystrzelenia nie jeden pocisk, ale kilka, a pomi臋dzy wystrza艂ami jest przerwa, podczas kt贸rej mo偶emy nie prowadzi膰 ognia. To tzw. do艂adowanie wewn膮trz magazynka. Przypomina to cykliczny ostrza艂 w tym sensie, 偶e od razu po strzale zaczynamy do艂adowywa膰. Wyj膮tkowo艣膰 mechaniki polega na tym, 偶e wszystko zachodzi automatycznie: po wystrzale do艂adowanie zaczyna si臋 samoczynnie. Nie trzeba nic dodatkowo robi膰.

Ale je艣li chce si臋 strzeli膰 wcze艣niej, to do艂adowanie zostanie przerwane i trzeba b臋dzie je wykona膰 od nowa. Je艣li wystrzelimy jeden pocisk, proces do艂adowania zacznie si臋 automatycznie. Je艣li w tym czasie wstrzymamy ogie艅, to pocisk si臋 do艂aduje. Po jednym wystrzale do艂adowanie zajmie 8 sekund. Po dw贸ch do艂adowanie drugiego pocisku zajmie 11, a pierwszego 鈥 te偶 8 sekund. Je艣li strzelimy 3 razy, to do艂adowanie zajmie 14, 11 i 8 sekund. Im wi臋cej mamy pocisk贸w, tym szybciej zachodzi do艂adowanie brakuj膮cej amunicji.

Po klikni臋ciu w zdj臋cie wyskakuje okienko z fotkami w du偶ym rozmiarze.

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, 偶e wi臋kszo艣膰 graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra b臋dzie bardziej taktyczna i przemy艣lana. Trudniejsza, ale mniej irytuj膮ca 鈥 a przez to bardziej satysfakcjonuj膮ca. Postawmy na miodno艣膰!

guest
39 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
bob budowniczy

Taki mechanizm do艂adowywania to fajny pomys艂 ale do zastosowania w jakim艣 LT a nie w medzie….zw艂aszcza z takim DPM.

iBlackLagon

W lt to by艂by z艂y pomys艂, bo mobilno艣膰 + spamerskie dzia艂o = OP nawet dla pomidor贸w.

Wlohaty

Czy przeci臋tna boto-pomidoro-ameba(85% graczy) zrozumie t膮 “now膮” mechanik臋 i b臋dzie potrafi艂a j膮 wykorzysta膰 w praktyce???

Miki

Raczej nie takie pomidorki to kupi膮 se t膮 premk臋 i b臋d膮 strela膰 jak magazynkiemz, potem d艂ugo si臋 b臋d膮 艂adowali i b臋d膮 narzeka膰 偶e ta premka jest do **** 馃槢

Ryltar

Ja w tym systemie 艂adowania widz臋 ********* potencja艂.

iBlackLagon

Tak jak fiolety narzeka艂y na magazynki jak by艂a premiera francuz贸w.

Anonimowo

e50 jak sie rozp臋dzi to z tarana go we藕mie , 60mm z przodu na VIII tierze? i to w medzie?

Ryltar

STA-2 ma chocia偶by 45.Bat ma co艣 tam ko艂o 60 i TVP 50/51 ma te偶 tam 60 czy 65.

Anonimowo

Uwielbiam te komentarze zgni艂ych pomidor贸w 馃槢 Zabawnie to czasem poczyta膰 馃檪

Anonimowo

Mam pytanie gdzie mie艣ci si臋 wasza siedziba?

Szczecinianin

Gdzie艣 …

Anonimowo

Jak nie chcesz pom贸c to przynajmniej si臋 nie odzywaj

Szczecinianin

I nie mam zamiaru 馃槢

Wr贸g Szczecinianina

W Szczecinie. Jak masz do niego jaki艣 problem to przyje偶d偶aj.

Szczecinianin

Typowe wloskie scierwo ale wy pewnie go kupicie …:D

mniej wymagaj

o ty nie obra偶aj mi tu w艂oskich czo艂g贸w od pocz膮tku czeka艂em na nie nawet jak b臋d膮 s艂abe lub bardzo wymagaj膮ce b臋d臋 nimi gra艂

Griven Warthog

Wizualnie cude艅ko ale te parametry chyba tylko mobilno艣ci膮 b臋dzie si臋 m贸g艂 poszczyci膰

Bo to jest kluczowe

Jeszcze nie pokazali oporu dla gruntu

Wr贸g Szczecinianina

Ten wygl膮d czo艂gu.. I te parametry pancerza.. >? . W og贸le wizualnie mi nie pasuj膮 do siebie xD.
Pozdrawiam Szczecin.

Szczecinianin

I juz masz ********** a jak masz cos do mnie to dawaj …zobaczymy jaki kozak z ciebie …

Szczecinianin

Mieszkam w Szczecinie ..

TypowySeba

no co Ty XDD

Wr贸g Szczecinianina

E tam, po prostu bawi mnie to. My艣l臋, 偶e ciebie te偶. A je艣li nie to mo偶emy si臋 spotka膰 i wyja艣nisz mi co ci臋 dra偶ni.

maciekmel

Kto艣 si臋 chyba waln膮艂, jak liczy艂 dpm. Poza tym on nie mia艂 mie膰 4 pestek na magazynek?

Tomek.Z

Noo i ju偶 si臋 zaczyna. Oczywi艣cie, 偶e mia艂 mie膰 4 pociski, ju偶 go nerfj膮, od razu m贸wi臋, 偶e z trzema pestkami to go nie kupuje, na pewno nie.

Anonimowo

16,3 – tyle wynosi prze艂adowanie 4tej pestki
(60/16,3)*240=883
883dpmu je偶eli b臋dziesz strzela艂 nonstop, strzelaj膮c wtedy kiedy pojawi si臋 jakikolwiek pocisk

9,59 – tyle wynosi prze艂adowanie 1szej pestki
(60/9,59)*240=1501
1501dpmu je偶eli b臋dziesz strzela艂 tylko 1 pestk臋 i czeka艂 na prze艂adowanie ca艂ego pakietu

jako 偶e warto艣膰 dpmu nie mo偶e by膰 przedzia艂em, to wybrali mniejsz膮, ale faktyczny dpm tego czo艂gu to “od 883 do 1501”

Anonimowo

A nawet wi臋cej, bo wed艂ug opisu 8s ma wynosi膰 reload przy pe艂nym magazynku. Tylko kt贸ra warto艣膰 prawid艂owa, jak zwykle FailGaming samo nie wie co pisze 馃槢

erebus2000

A jak b臋dzie z pociskiem np goldowym jak postanowi臋 zamieni膰 czy wskoczy np jako ostatni czy automatycznie przeskoczy na nast臋pny czy spowoduje prze艂adowanie ca艂ego magazynka ? 锘

Toxic_Randy

zapewne ca艂ego bo to inna amunicja

wotman

fajny tank

spart

Przecie偶 zrobili oni z tego czo艂gu g贸wno 馃榾

Jeba膰WG

DPM Z **** NAWET JAK NA MAGAZYNEK 馃檨

Anonimowo

Bo to nie jest klasyczny magazynek. W wielu wypadkach ten czo艂g mo偶e nie藕le namiesza膰. O ile na ka偶dym innym magazynku jeste艣my przez X czasu bezu偶yteczni, o tyle tu po ok. 8 sekundach jeste艣my w stanie strzeli膰 jeszcze raz. Nieraz chyba si臋 nam zdarzy艂a sytuacja, 偶e jedna pestka ding艂a, a przez to nie mogli艣my w sensownym czasie dobi膰. Tu mamy poniek膮d wyj艣cie. Wydaje si臋, 偶e pojazd b臋dzie raczej wymaga艂 wprawnych r膮k. Ale to dopiero wyjdzie w praniu, po premierze pierwszych tego typu maszynek.

JanuszC32

Ja liczy膰 nie umiem, czy on serio b臋dzie mia艂 a偶 tak pod艂y DPM?

JanuszC32

Ale ta mechanika zawi艂a, jakby po za艂adowaniu ca艂ego magazynka do艂adowywa膰 pojedynczo co te 9,59 sekundy to wtedy wychodzi ju偶 DPM na poziomie 1500, a to ju偶 ca艂kiem sensowna warto艣膰 jak na tak膮 “uniwersalno艣膰” i mo偶liwo艣膰 wystrzelania tego szybciej w praktycznie dowolnym momencie. Ciekawe tylko, czy b臋dzie mo偶na do tego cuda zamontowa膰 dosy艂acz…

yank

Dpm 883 do okolo 2k jesli strzelasz co nie cale 8s panowie