9.22 – odświeżone drzewko czołgów radzieckich

W sieci pojawiła się informacja o wyglądzie drzewka czołgów radzieckich wzbogacona o nowe pojazdy, w tym zapowiedziane czołgi ciężkie. Jak widać drzewko z łatki 9.22, która ma się pojawić w lutym 2018, nie obejmuje zmian odnośnie KV-13, zaś nowa linia do Objecta 705A zaczyna się od IS-a. Dodatkowo pojawiło się tajemnicze miejsce na czwartą “dyszkę”, o której jeszcze nie było informacji (po T-10) oraz tymczasowo zrezygnowano z wprowadzenia nowej X-tki po Ob. 430 II.

MiqT

Gracz, amator dobrej animacji, kina wszelkiego, smacznej książki oraz… wieczne dziecko. Człowiek lubujący się w ciekawych dyskusjach, często idący na przekór wszystkim. Posiadacz bardzo specyficznego poczucia humoru, dzięki czemu skutecznie segreguje grono swoich znajomych. A tak ogólnie to misio do rany przyłóż.

guest
78 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Totamtomik

Kto czeka na nowe X tiery ale w najbardziej zaniechanej linii czechosłowaków?

Totamtomik

Taka jedna rzecz; skoro Kv13 ma mieć nową VIII czyli Kv14 to czemu nie macie tego w informacjach

Michu

Witam mam takie pytanie : czy jeżeli mam odblokowany czołg X tier np. object 430II ale nie mam go zakupionego a po patchu przejdzie on na 9 tier to co wtedy? Objecta 430 już sprzedałem więc co z expem zrobionym do dziesiątki? przepada? A dziewiątke będę musiał odkupić i znów badać nową dyche czy może będzie jednak zbadania do kupienia i 9 i 10??? Pytam ponieważ mam wyexpione wszystkie dychy, dziewiątki sprzedane a akurat tych które mają być zmieniane nie kupiłem jeszcze więc jest to dla mnie dość istotne…

patryczos12

Dla kolegi któremu gra wczytuję się “5 lat”. Pole bitwy można podzielić na dwie części. Pierwsza to część mechaniczna która dzieję się tylko i wyłącznie na twoim komputerze (tekstury silnik gry modele pojazdów itp). Druga zaś część to część “umysłowa” chodzi mi w tym o to że wszystkie ruchy twojego pojazdu i ogólne sytuację które dzieją się podczas rozgrywki są interpretowane przez komputer i wysyłane przez internet na serwery WG gdzie są obliczane i rozsyłane/odsyłane do graczy. Dlatego, jeżeli mapa wczytuję się Tobie rzekomo tak długo to jest to problem który leży TYLKO I WYŁĄCZNIE po stronie twojego sprzętu. A tak wysoki ping jest spowodowany twoim routerem który może zawalać połączenie ALBO twoim słabym dostawcą internetu (nie oszukujmy się który dostawca rzetelnie nam udostępnia pełną prędkość internetu?) ALBO serwerami WG (w co ostatnio szczerze wątpię z uwagi na fakt że zakupili najnowsze procesory z firmy AMD i założyli potężną radiową antenę do utrzymania połączenia gracz-serwer. Jednakowoż musisz kolego brać pod uwagę czynniki zewnętrzne. Pracowałem w firmie która zajmuję się usługami dostawy internetu i wiesz co to znaczy ” Rozłączenie korekcyjne”? Komputer rozłączał Ciebie na 3 sekundy od internetu żeby przestawić Ciebie na inną częstotliwość. Tak się dzieje mniej więcej raz max 2 razy w tygodniu. Także proszę zachować nerwy na wodzy i poprostu odczekać. Jeżeli jest to na poważnie problem z serwerami, co idzie to prosto sprawdzić przeprowadzając speed teest to dopiero wtedy i tylko wtedy można oskarżać WG o problem. Jednakże nie zapominajmy że w grę dziennie gra miliony osób dlatego tak potężna ilość informacji może zamulić każdy komputer. Troszkę zrozumienia. Ludzie. Czego się tak kłócicie. Dostaliście grę w którą możecie grać ZA DARMO na naprawdę sprzętach za 800 ziko na najniższych i jest zabawa a tak lamentujecie…

Biel73

Za darmo to i w ryj nie dostaniesz…..Gdzieś Ty się schował…

KrzychMen

i właśnie przez takich idiotów nic nie ma za darmo

Eldo

kiedy bedzię dostępny server testowy?

iksdek

Ale to znaczy że jeśli mam np. obiekta 263 to jak wejdzie na 9 tier to nie będę miał tej nowej zastępującej go dyszki tylko będę musiał nim farmić ?

Anonimowo

ja sie pytam wtf obj 263 za dobry był?

Tomek

.,-

JAAAA

To czyli co od ob. 430 II nic nie będzie ?

anon

Raczej bez zmian

JAAAA

Chodzi o to że nie widać nic za IX i tak aniby zostanie? To po co ją farmić ?

OS3_MO

Szedłem linią przez T-10 dla ISa 7. Teraz kupa….. trochę to nie fajnie……

The_Apeir0n

i po jaki ****, is7 to gowno

mick

Bo takie miałem widzi misie. Może gówno, a może nie, ale teraz będzie problem aby sprawdzić. Nazad trzeba kupić is-3 i zbierać expa. TROCHĘ TO NIE FAJNE. Rozumiem jak wprowadzają całkiem nową linie od VII do X, ale tu ma być przetasowanie. Sprawiedliwie by wyła jakbym dostał nową IX jeśli mam T-10, albo wprowadzają na T-10 rozwidlenie do is-7 i nowej X.

D1

A jaki masz problem w tym żeby IS 7 kupić teraz, jeżeli się skupisz na jednym czołgu wykorzystując świąteczne bonusy to można od zera wbić 10 w tydzień.

Anonimowo

Jak się nie umie grać to wszystko jest ”gowno”
Nie pozdrawiam 😉

Szczecinianin

Mój kolega mówi to samo …dla niego każdy czołg to gówno …Nawet Lowe którego mu kupiłem …Nie potrafi grac to płacze że inni mają mody które im pomagają…

Basitch

ej to kup mi też lowe, nie bede narzekał

XSKIDROWX

Gówno xD Wszystkie top klany graja na IS7 wiec nie wiem gdzie ty widzisz gówno. Po drugie w sporych ilosciach sytuacji IS sprawdza sie lepiej niż WZ więc elo

ScreamSon :>

Ta – Is7 to gówno, ale wszystkie pro teamy w WGL czy choćby na zwykłych spotkaniówkach cały czas je uzywaja….

Kejakos02

Spiedalaj nie umiesz nim grac

Anonimowo

niech zrobią t-10 -> obj 140 i is 7 i wszyscy beda zadowoleni

GustawPol

Serio linia idąca przez Ob 416 idzie w ślepą drogę?

Anonimowo

otwórz oczy i zobacz screen

Anonimowo

Czyli zostało odkupić T44 na reszcie czołgów exp uzbierany 😈 będzie co robić bo już mi drzewka skończyły

Szczecinianin

To ile masz bitew ??

Anonimowo

Ponad 43K

Anonimowo

Mam pytanie trochę z innej beczki:
Czy w paczu 9.22 będzie nam dane zobaczyć “Kaczkę” w jakości HD? :p

The_Apeir0n

raczej jo

Tankista

Ale nic nie słychać o żadnym buffie dla kv 4? gra tym ktoś poza mną? 😉 nowy mm dobił ten czołg poprostu

Kruku_

Zgadzam się. Ten czołg wymaga sporego buffa by być choć trochę dobrym. Obecnie jako HT sprawdza się równie dobrze jak TVP VTU w roli meda…

Donnie Brasco

Właśnie go skończyłem i muszę powiedzieć, że szału nie robi, ale spodziewałem się, że będzie dużo gorszy. Jak nas rzuci na topkę (czasem się zdarzy) to jest naprawdę niezłą maszyną. Działo daje radę, może mały dmg na strzał, ale celność i penetracja na goldzie duuużo lepsza niż w IS-3.

Fin

No, że dużo lepsza to też już nie mów, bo to tylko 2mm. Więcej tutaj robi fakt, że jest wyższy i np. IS ISa nie przebije w górną płytę, ale KW nie ma jakoś problemów. Osobiście czekam na jakiegoś buffa, bo świetnie mi się nie zawsze grało i nie chcę go zostawiać jako zakurzona maszynę

pkoss

jak chce się pokatowaś to gram

Mateusz123_4

Ciekawe kiedy coś dodadzą u dowolnej nacji na niższych tierach tylko żeby to nie były czołgi premium :/

Mateusz123_4

Nie mogę się doczekać by przetestować którąś z tych maszynek 🙂

Dziwny_Dywan

Mnie smuci widok gdy patrzę na 2 czołgi które w grze były już od samego początku są teraz tak daleko od siebie oddalone w drzewku. Czołgi niemalże bracia. IS-4 i IS-7. Niby szczegół ale jednak

kozicagórska

czas odkupić isa i t44

qiyi

siema, ktos sie orientuje co wnosi ta mini aktualizacja z 29 grudnia? (4mb chyba)

Anonimowo

po tej aktualizacji przestało mi **********ć gre po skończonej bitwie

Szczecinianin

Mnie też ..

Ryltar

Obj 430U to ta nowa linia pancernych medów?

Nowaruu

tak

Rozkoszniaczek

Tak

Tak... Albo nie.

Czyli w nowym patchu będą 4 nowe dychy, jeśli po Ob. 430 II będzie coś nowego, WOW.
A to oznacza, że radzieckie drzewko będzie miało 11 lub 12 czołgów X tieru!!!
1 LT
3/4 MT
4 HT
2 TD
1 SPG

Miło się na to drzewko patrzy :).

Tom.

Z takiej racji, że robiąc linie do IS-7 na jej końcu jest IS-7 a nie zagadkowa X. To nie gratis a rekompensata za zmianę w linii.

Miłosz

Szkoda że nie będzie X po object 430 II, czuje że to byłoby coś zajebistego ;(

Gustlik

Bedzie, tylko jeszcze jej nie ujawniono dlatego nie ma jej w drzewku 😉

Lelek

No to z 2mln xp trzeba zbierać i następne x w garażu

Dawid

Fajnie by było jak by tym nowym X tierem następującym po T-10 został Object 777 .

Ten tank pasował by do koncepcji mobilnego “niezbyt twardego ciężkiego” , poza tym o ile się nie mylę 777 ma to samo działo co T-10 .

stary

Zgadzam się w 100%. Staty niech ma takie jak wz chiński tylko alfa 440 i jestem za. Czołg piękny i na pewno pasowałby po t-10

kozicagórska

prawdopodobnie tak będzie

Rozkoszniaczek

Jeszcze Obiekt 277 byłby ciekawym X tierem, ale poza ogólnym wyglądem i tym, że był rozwinięciem IS-8/T-10, to raczej nie pasowałby do koncepcji mobilnej, średnio opancerzonej linii czołgów ciężkich.

Rozkoszniaczek

No dobra, ma 120 mm na kadłubie, więc to nie jest jakoś strasznie dużo na warunki WoT, także ja bym się nastawiał na Obiekta 277 właśnie jako nową X. 😉

Anonimowo

Ping 999? Załatw sobie normalny net, a nie u jakiegoś dupiatego operatora, czy kradzionego od sąsiada/autobusu/etc. 5 lat wczytywania? Może czas zrobić upgrade liczydła i kupić jakiś normalniejszy kalkulator lub zrobić porządki na śmietnisku? Gdyby były takie problemy u większości graczy, to by był globalny lament. A jakoś tego nie widzę nigdzie. Ale typowa ameba widzi problemy tam gdzie ich nie ma.

Krystyna

**** cicho lamusie pseudo znawco. Tak się składa,że neta mam 300mb światłowód i tylko w grze miałem ping 999 kondomie. Wcześniej gra wczytywała się kilka sekund i chodzi mi tutaj o uruchomienie samego pliku,jak już wyświetliło stronę z logowaniem,to na serwerze eu1 było 999 ilość a drugi w ogóle padł. Więc nie ******** mi tutaj kocopołów jak gówno wiesz. Nie raz widziałem ludzi jak pisali to samo na forach,że im skacze ping do 999. Więc jeszcze raz grzecznie poproszę ,ściśnij swoje zwieracze i nie puszczaj brzydkich bąków,jak w ***** byłeś i gówno widziałeś,śmieciuchu. Jak mnie drażnią takie pseudo cioty wielcy znawcy z internetów,co mysleli ze wszystkie rozumy pozjadali.Tfu gardzę toba szczurze internetowy.

Rozkoszniaczek

Bode manuj.

MIYAGIvonSKILL

koleś ale ty ******** jestes. hejtować idź gdzie indziej, obrażac też, Pokazałes tylko swój BARDZO NISKI poziom inteligencji….

Anonimowo

Z tego wszystkiego cieszy mnie to, że Obj. 416 zostaje na swoim miejscu. Mam nadzieję tylko, że WG gdzieś tam mu działa nie postanowi wykastrować, czy dać jakieś nowe i do bani.

P1trucha

jak ci gre wczytuje 5 lat to nie ich wina xD

Daniel

I super zawsze to więcej czołgów.

guzdrul

dlaczego po ob.430 II niema nastepnego cągu

Rubin

Jakby było mało czołgów w grze…

doom7ord

Niektórzy nie mają już czego expić, jak dla mnie im więcej czołgów tym lepiej.

clapey

Musisz narzekać, prawda? Wprowadzają premki – źle, wprowadzają czołgi do drzewka – źle. Nie trzeba być zwolennikiem tej decyzji, ale można po prostu przejść obok tego obojętnie. Skoro nie pasują Tobie te czołgi to ich po prostu nie badasz. Takie to skomplikowane?

DALERIUM

42 tiery X w garażu i z nudów robie lighty bo nie ma co expić , w końcu HT nowe 🙂

Mateusz123_4

Najgorsze co może być nowe czołgi premium źle, nowe czołgi w drzewku źle. Nowa nacja na przykład Szwecja czy Czechosłowacja też źle takim ludziom się nie dogada zawsze coś będzie dla nich źle

Daniel

To wyobraź sobie jak bardzo przechlapane ma teraz WG z obiecanym przez nich Polskim drzewkiem technologicznym.Z jednej strony nie mogą z niego zrezygnować bo wydali jakieś tam pieniądze na pierwsze modele tych pojazdów,a z drugiej czego by na wysokich tierach nie dali to będzie źle.Kopie radzieckich maszyn źle,Jakieś wymyślone przez WG maszyny typu”co by było gdyby” źle.Taka sytuacja baz wyjścia.

Rozkoszniaczek

Bo na graczy i ich opinie powinno się patrzyć w ostatniej kolejności.

Kris

To wychodzi na to, ze jak ktos bedzie mial T10 to drugi IX tier gratis??

Łysy z Brazzers

Chciałbyś…

Jendrek

Raczej nie trzeba bedzie zbierać is3

Misiekk xD

z jakiej racji miałby być 2 tier za darmo weź pomyśl kolego

mick

Ale powinni dać możliwość rozwoju is-7 także z T-10, inaczej to taka zmiana była by nie fair.

Davel

W teori fajnie gdyby było można z T-10 badać ISa-7 bo co prawda zaczynam ekspić na ISa-7 z T-10 i najgorzej gdyby w ostatnim momęcie dowiedziałbym się, że nie mogę zbadać ISa 7 tylko jakąś nową X

Tak... Albo nie.

Cały exp z T-10 wrzucą na tą nową dyche, nie miałoby sensu gdyby został na T-10.